"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Elffien ihon maalaaminen

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
RNA

Dark Elffien ihon maalaaminen

Viesti Kirjoittaja RNA »

Ostin tuossa jokun aika sitten uusia Corsaireja ja ongelmaksi koitui iho. Tähän mennessä en ole ihoa pahemmin maalaillut, syynä kokohaarniskassa olevat joukut. Kaipaisin neuvoja miten saisi korostuksia ihoon ja koska corsairien naama-alue on ylipieni niin miten saan maalipinnasta ohuen ja niin että (esim. silmät) eivät sotke koko naamaa. Myös kalpean ihon maalamiseen saa antaa vinkkejä.
Autarchin keppi laukeaa.
Aapo95

Re: Dark Elffien ihon maalaaminen

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

RNA kirjoitti:Myös kalpean ihon maalamiseen saa antaa vinkkejä.
No ihan perus ihonväreihin sekoitat harmaata. En osaa oikeita sekotussuhteita antaa, mutta esim Dwarf flesh 50:50 Codex/Fortress grey voisi olla jo ihan hyvä. Kannattaa kokeilla eri suhdanteita.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

RNA kirjoitti:Myös kalpean ihon maalamiseen saa antaa vinkkejä.
Dwarf Flesh -> Elf Flesh -> Pale Flesh (Valejo)

Maalaan itse tuolla tavalla ja lämpimän näköistä vaaleaa ihoa on tuloksena (Lämmin: ei kuolleen näköinen.)
Ongelmaan sitten en keksi muuta vaihtoehtoa kuin erittäin tarkka maalaaminen ja silmien maalaamatta jättäminen ellet todella tarkaan maalaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Ei ne silmätkään nyt niin vaikeat ole, kun vaan keskittyy siihen. Ja omasta mielestä huonosti maalatutkin silmät on paremmat kun että niitä ei olisi ollenkaan. Ei niitä opi kuin harjottelemalla...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Grufstikz

Viesti Kirjoittaja Grufstikz »

Silmiä ei kannata myöskään maalta suoraan valkoisella ja siihen pläntätä sitä mustaa pistettä vain ensiksi maalaat koko silmän alueen mustalla ja sitten pistät molempiin kulmiin valkoiset "pisteet". Näin silmät saavat rajaukset ja näyttävät olevan paikoillaan.
Your armylist can be bandwagon, cheese or epic fail. Whats your choice?
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

tau-fani kirjoitti:naamaan voi käyttää dwarf/elf fleshiä,mutta silmät suosittelisin maalaamaan blood redillä. kannattaa maalata silmät HAMMASTIKULLA.
No ei kyllä näin. Dwarf flesh on liian punertavaa kalpealle haltialle. Punaset silmät on toki ok, jos niistä tykkää, mutta taas, ei niitä hammastikulla saa maalattua. Ihan vaikka GW:n fine detail brush on miljoona kertaa parempi kuin hammastikku...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

jos kunnon albiinoja haluaa niin pohja elf fleshillä (ovat muuten elfejä jolloin elf flesh sopii) ja tämän jälkeen dry brush elf flesh + skull white yhdistelmällä...
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

ajappat kirjoitti:Ei ne silmätkään nyt niin vaikeat ole, kun vaan keskittyy siihen. Ja omasta mielestä huonosti maalatutkin silmät on paremmat kun että niitä ei olisi ollenkaan. Ei niitä opi kuin harjottelemalla...
Yleistetysti toki näin, mutta jos 20 jannun blokista ei valua jokaista öögaa maalata, ei lopputulos usein kärsi hirveästi. Laittaa vaikka maalatut silmät eturiviin, ja sitten voi ottaa huonommasta päästä ukkoja pois kun noutaja käy.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

"maalaamattomat kuolevat ensin"

Nämä asiathan ovat tyyliseikkoja. Ei ole "oikeaa tapaa" maalata pimeätonttuja. Itse kannattaisin D&D-oldskool sinimusta iho + valkoiset hiukset -tyyliä, mutta ymmärrän hyvin, ettei tämä kaikkiin iske. Jossain vaiheessa oli ajatus perustaa Cult of Slaaneshia, ja yksittäisen witch elffin maalasin vetyperoksidiblondiksi pinkeissä panssareissa, mutta valitettavasti into fabaani kyllästyi samoihin aikoihin sen verran, etten vienyt projektia loppuun asti.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”