zombie kirjoitti:Saattaisin olla pomppaamassa mukaan perus kaamoksella tai rotilla nyt kun kolmas liiga on alkamassa.
Olen muuttanut Turkuun tässä syksyllä joten missäspäin nämä pelit pelaillaan ? Sovitaanko pelit pelaajien
kesken vapaamuotoisesti vai onko jokin tietty aika&paikka systeemi käytössä ? Itse asun nimittäin
kivenheiton päässä Fantasiapeleistä joten sinne ainakin voisin repeytyä varsin usein pelailemaan.
Liiga on Ordo Aboensis Ry:n järjestämä, joten pääsääntöisesti pelit olisi hyvä pelata Ordon peli-illoissa maanantaisin ja torstaisin. Pelit pelataan Elämän Sana -yhdistyksen tiloissa, osoitteessa Helsinginkatu 21, noin klo 18-21. Pelit maksaa 2,5e / kerta (tällä katetaan siis tilan vuokra).
Blood Bowlin kanssa on annettu pelata pelejä myös peli-iltojen ulkopuolella, mutta toivottavaa on, että pelattaisiin kuitenkin peli-illoissa.
Viime kaudella otin käyttöön valmiiksi tehdyn ottelujärjestyksen, ja samalla systeemillä ajattelin vetää tämänkin liigan.
Tässä linkki edelliskauteen.
zombie kirjoitti:Mitenkäs suhtautuminen kehnosti maalattuun / keskeneräisesti maalattuihin joukkueisiin on ?
Itselläni nuo rotat nyt on jotenkuten sudittu, mutta yksityiskohdat puuttuvat vielä ja kaamoksellakin
on vasta perusvärejä iholla. Mitenkäs porukka myös suhtautuu pelaajiin joilla on extra-arm, mutta figulla sitä ei ole ?
Porissa tuli käytettyä kaveriporukalla vedetyssä liigassa kaikenmaailman muistiapuvälineitä, esim. sinitarra figulla etc.
// off-topic: maalausintokin nousee taas kummasti, kun pääsee pelaamaan :D
Maalaamattomat tai huonosti maalatut ei haittaa mitään. Ite olen merkannut skillit pelaajalle numeroilla, joku on käyttänyt maalarinteippiin kirjoitettua skillin nimeä, joku eri värisiä viivoja basessa erottamaan skillaantuneet pelaajat. Itse figuja ei tarvitse lähteä muokkaamaan skillien mukaan.
TheEdit: Unohtu liittää Ordon nettisivun linkki: Kliks
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "