Haku löysi 654 tulosta

Kirjoittaja MrBigMr
Pe 17.07.2015 15:56
Keskustelualue: Joensuu
Aihe: Osto/myynti/vaihto -palsta
Vastaukset: 761
Luettu: 35392

Re: Osto/myynti/vaihto -palsta

Olisi 20kpl. kokoamattomia Chaos Maraudereita kaikilla herkuilla, mitä perussetissä tulee mukana (plus 4 extra tyyppiä), jotka haluaisin vaihtaa 12kpl. kokoamattomia Chaos Warrioreita, tai 20€ rahaa. Vaihto mahdollista naamatusten Kuopio-Joensuu-akselilla, postitus sovittavissa.
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 17.07.2015 15:54
Keskustelualue: Kuopio
Aihe: Figu Kirppis!
Vastaukset: 76
Luettu: 6427

Re: Figu Kirppis!

Olisi 20kpl. kokoamattomia Chaos Maraudereita kaikilla herkuilla, mitä perussetissä tulee mukana (plus 4 extra tyyppiä), jotka haluaisin vaihtaa 12kpl. kokoamattomia Chaos Warrioreita, tai 20€ rahaa. Vaihto mahdollista naamatusten Kuopio-Joensuu-akselilla, postitus sovittavissa.
Kirjoittaja MrBigMr
Ti 15.04.2014 02:41
Keskustelualue: Kuopio
Aihe: Figu Kirppis!
Vastaukset: 76
Luettu: 6427

Re: Figu Kirppis!

-Myydään Pig Iron Productionin Ironside-tankin runko: http://www.pig-iron-productions.com/sl1c-ironside-chassis-p-40.html Pelkkä runko, täysin käyttämätön, hartsia. Hintapyyntö 15€. -Myydään 16x käyttämättömiä Mongoosen Starship Troopers -ukkoja: https://www.sotavasara.net/keskustelu/viewtopic.php?f...
Kirjoittaja MrBigMr
Ti 08.04.2014 03:53
Keskustelualue: Kuopio
Aihe: 2000pts 40k turnaus Kuopiossa 22.-23.3 - Chincharen Titaanit
Vastaukset: 5
Luettu: 587

Re: 2000pts 40k turnaus Kuopiossa 22.-23.3 - Chincharen Tita

Onko turnauksesta kuvia tarjolla?
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 28.02.2014 14:12
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Re-roll = modifier?
Vastaukset: 4
Luettu: 677

Re-roll = modifier?

Jos ottaa liittolaisia ja fortificationin, jossa comms relay, ja laittaa liittolaisyksikön tuon releen säteelle, saako pääarmeijan reserviheitot myös re-rollit? Sääntökirja s. 104: Any player with an unengaged model within 2" of a comms relay can re-roll Reserves rolls. FAQ: Q: Do modifiers that app...
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 23.08.2013 22:20
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

Curse poistaa napin pelistä, se ei aiheuta haavaa. Haava vain triggeroi Cursen. Black Mace aiheuttaa ja jos se haava seivataan, Curse ei aktivoidu, koska figu ei ottanut unsaved woundia. Black Mace "If a model suffers an unsaved wound from the Black Mace it must immediately [/u] take a toughness te...
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 23.08.2013 15:58
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

Sanoppa selvästi mikä ero macen ja forcen säännöissä tekee niin että force heitetään ennen FNP:tä ja mace FNP:n jälkeen? Molemmat testit onnistuessaan ignoroivat FNP:n joten kyse on ajoituksessa. Sanoppa selvästi mitenkä Mace ignoroi FNP:n. FNP ei ole seivi, joten Curse ei voi negatoida sitä ja mik...
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 23.08.2013 14:37
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

Ottihan se figu wounding siitä macesta ennen kuin heitteli T-testiä. Kai se sen voi seivata (ennen tai jälkeen testin)? Ja jos se seivaa, woundi lasketaan seivatuksi, ja tällöin Curse ei voi toimia, koska se toimii vain ukkeliin, joka otti unsaved wound. Ei se heitä FNP:tä Cursea vastaan, vaan sitä ...
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 23.08.2013 11:54
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

raakis- kirjoitti:Kyllähän tuolla järjestyksellä on merkitystä, koska BM poistaa napin, joka feilaa T-testinsä, pelistä suoraan ilman mitään seivejä.
FNP ei ole seivi ja missä lukee, että "removed as casualty with no saves" = ID?
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 23.08.2013 01:44
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

Väliäkö sillä ennen vai jälkeen, jos se pässää? FNP ei ole seivi, joten se voi vielä pelastaa ukkelin, ja koska woundi lasketaan seivatuksi, ei sen nuijan kirouskaan tee mitään, koska ei se ottanut unsaved woundia.
Kirjoittaja MrBigMr
To 22.08.2013 23:48
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

Kukaan pysy mukana noissa FAQeissa.... Noh, siis, force weaponilla ensin katotaan tuleeko ID vai ei, ja sitten katotaan tuntuuko missään vai ei. Tuon nuijan kanssa on aika sama heittääkö FNP:n ennen vai jälkeen, kun tilastollisesti tulos on ihan sama. Turhapa tuota ylimääräisiä heittoja on tehdä, en...
Kirjoittaja MrBigMr
To 22.08.2013 20:15
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

Force weaponin ominaisuus on instant death, FNP:tä ei saa heittää instant death-woundeihin eli ihan turha edes sotkee koko Force sääntöö tähän. Mutta force weapon ei aiheuta ID:ta, jos se ei aktivoidu. FNP ei ole itsessään puhdas seivi, mutta jos se onnistuu, se lasketaan seivatuksi. Mitenkä sitten...
Kirjoittaja MrBigMr
Ke 21.08.2013 21:04
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Black Mace ja Feel No Pain
Vastaukset: 34
Luettu: 2017

Re: Black Mace ja Feel No Pain

Jos onnistut FNP:ssä, niin woundia ei tule, joten mitään testiäkään ei joudu heittämään.
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 09.08.2013 15:21
Keskustelualue: Kuopio
Aihe: 2000pts 40k-turnaus 31.8-1.9.2013 - Purging Chinchare
Vastaukset: 5
Luettu: 444

Re: 40k turnaus kuun vaihteeseen

Montas pojoo tulis olemaan, niin tietäis mistä lähtee kasaamaan.
Kirjoittaja MrBigMr
Su 14.07.2013 17:50
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Re-roll -hassuttelua
Vastaukset: 21
Luettu: 1317

Re: Re-roll -hassuttelua

Siksipä tykkään heittää uudestaan, niin ei ole kenelläkään mitään sanottavaa, kun menee just sääntöjen mukaan. Eipä siinä, kun ei ole tainnut vielä vastaan tulla kertaakaan, kun on joutunut kaiken re-rollaamaan, mutta sitä kertaa odotellessa...
Kirjoittaja MrBigMr
Su 14.07.2013 12:01
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Re-roll -hassuttelua
Vastaukset: 21
Luettu: 1317

Re: Re-roll -hassuttelua

wtf. Et sie yhtään sen enempää/vähempää saa osumia heitätpä kaksi kertaa vai et. Mitenkäs näin päättelet? Sanotaan, että heitän 6 noppaa ja 4+ onnistuu. Tulee vaikka 1, 1, 3, 4, 4 ja 6. Joten kolme onnistuu, kolme ei onnistu. Sitten heität uudestaan kaikki ja tulee 1, 2, 4, 5, 5 ja 6. Oho, nyt onni...
Kirjoittaja MrBigMr
La 13.07.2013 12:02
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Re-roll -hassuttelua
Vastaukset: 21
Luettu: 1317

Re: Re-roll -hassuttelua

tneva82 kirjoitti:Entäs sit ku heität kuusi osumaa mut rerollin jälkeen nolla osumaa...
Lyöt ohi. Eikös tuo ole jo ihan selvää?
Rerollaatpa tai et tulos on identtinen jos sekä osumat että hudit rerollitaan.
Todennäköisyys on aina sama, mutta tulos voi heittää, koska arpakuutio.
Kirjoittaja MrBigMr
La 13.07.2013 11:57
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Cleansing flame.
Vastaukset: 87
Luettu: 2993

Re: Cleansing flame.

Markon maastot päässeet hyvään käyttöön.
Kirjoittaja MrBigMr
Pe 12.07.2013 23:31
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Re-roll -hassuttelua
Vastaukset: 21
Luettu: 1317

Re: Re-roll -hassuttelua

Mutta ajatelkaa sitä iloa, kun heität vaikka 6 noppaa ja tulisi vain yksi osuma ja 5 hutia, ja sitten heität uudestaan ja tuleekin vaikka 4 osumaa ja kaksi hutia. Kyllä siinä passaa vähän hymyillä. Tai kun varma tappo muuttuukin demoniaseen omistajaansa vastaan kääntymiseksi tai plasma pyssyn silmil...
Kirjoittaja MrBigMr
To 11.07.2013 23:34
Keskustelualue: 40k: Säännöt
Aihe: Cleansing flame.
Vastaukset: 87
Luettu: 2993

Re: Cleansing flame.

Saakos muuten tuota vastaan Deny the Witchin?

Siirry tarkennettuun hakuun