Terminator Kino: Terminaattoria tiskiin 10.12! Väritesti!

Terminator Sergeant

Re: Terminator Kino: Terminaattoria tiskiin 10.12!

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Ma 10.12.2012 18:42

Remos kirjoitti: Vasen fistikäsi näyttää vähän sellatteelta töppömäiseltä, niin kuin itse kritisoit siinä nurgle kuvassa. Fisti on mielestäni liian leveä ja lyhyt siihen nähden, että se voisi olla pidempi ja kaposempi tai vain kaposempi mukaan luettuna pidemmät sormet! Okei, onhan niitä fistejä kaikemmoisia, mutta kuitenkin.
Toinen liianpieni kappale ystävässämme on pää. Sen sijaan että sisin kaari olisi kypärän takana, se onkin päällä. Kypärän pitäisi olla vähintäänkin korkeammalla/korkeampi->isompi kaikin puolin, että se näyttäisi yhtään fiksulta.
Ah, tää on ihan tietoista. Mariinien anatomia on aika friikkiä muutenkin ja olen itse sitä mieltä että heikäläisillä kädet ovat suhteessa lyhemmät, samoin pää on pienempi, ei siis skaalattu ihminen vaan pumpattu supersotilas joka on jotain muuta. Totta on että fisti jäi vähän tönköhköksi, mutta töppöys on tyylikysymys. Powerfisti tuhoaa sähkölatauksella ja puristusvoimalla, ei näppäryydellä :D
Kypärä on ehkä hitusen pieni, joskin itse pidän siitä että pää pysyy suunnilleen samankokoisena muun vastalon kasvaessa. Terminaattorit ovat kuitenkin lähemmän kolmimetrisiä panssareissaan, Ihmisen n. ~30 cm pitkä pää ei ole paljoa tuota isompi siinä mitassa.

Sisäkaaren rakenteesta, olen aina tyksinyt enemmän mallista jossa se tulee kypärän päälle. Jotenkin kompaktimpi.
Remos kirjoitti: Jännänä huomautuksena haluaisin vielä lisätä, että mariini kantaa Ultramariini heraldiikkaa, joskin rintakehässä on siivet (BA/DA?) ja kristalli (SW).
Mikään noista ei ole kyseisille chaptereille uniikkia kuviointia, kutakin on nähty monessa paikassa. Ihme hybridi ~
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

Terminator Sergeant

Re: Terminator Kino: Terminaattoria tiskiin 10.12!

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Ma 10.12.2012 22:10

Oh, innostuksen hurmaa ja väritestiä. Sanokaas noista hartioista, toimivatko vai pitäisikö rukkailla jyrkempää kontrastia sekaan.
Muut värit on enemmän tai vähemmän vaiheessa, punainen tuskin jää noin isosti pohjaväriksi.

Ihan wippi on vielä pitkään.

Kuva
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

Remos

Re: Terminator Kino: Terminaattoria tiskiin 10.12! Väritesti

Viesti Kirjoittaja Remos » Ti 11.12.2012 17:56

Nyt voi jo varmaankin valittaa vähän väriteemasta ainakin? : D

Ei ne olat niin pahat ole. Enemmän kyllä kiinnitin huomiota tohon lievästi jyrkähköön siniseen nivelissä, että siihen nähden jää kyllä vähän huomaamattomaksi.. Kokeilisin jyrkempää kontrastia
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Piirrustukset ja maalaukset”