Peliporukkamme väki, keitäs täällä on??

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Peliporukkamme väki, keitäs täällä on??

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Su 23.03.2008 19:12

Pykätäänpäs sitten pystyyn tämä klisheinen "Keitä olette ja mitä pelejä pelaatte"-topikki. Eiköhän se sovi oikein hyvin peliporukkaan kuin peliporukkaan ^^

Elikkäs Teemu "IRiaD" Salo täällä kirjoittelee. Kauhajoella olen koko ikäni, eli seittemäntoista ja risat, asustellut ja nyt on vähän yli kaksi ja puol vuotta tullut figuja harrastettua, ja vieläkään en maalaa itseäni tyydyttävästi. Minut tunnistaa helposti 2m korkeasta ruumiinrakenteesta, pitkistä hiuksista ja "arkivaatteista", maata laahavasta nahkatakista ja lierihatusta. Luonteeltani olen varsin kirjava. Toisinaan olen äänessä koko ajan ja äkäisenä minusta ei saa irti mitään. Tykkään järjestellä asioita, toimia vastuuasemissa ja muutenkin uppoutua kiinnostaviin asioihin paljon normaalia syvemmälle. Figupeleissä tämä tarkoittaa lähinnä yleisen figuskenen ja isojen tapahtumien todella tarkkaa seuraamista ja niihin vaikuttamista. Minut luetaan melko huumorintajuiseksi ihmiseksi, vaikka puujalkavitsini useimmiten eivät saakkaan ihmisiä nauramaan. Nykyisin seurustelen ihanaakin ihanamman tytön kanssa, toivottavasti pitkään.

Figutuksen aloitin itse Warhammer FaBalla 2006 syksyllä, kun Kangin kanssa tuli tilattua PKP:stä rulari ja bataljoonat + kenut mieheen. Edikka oli juuri vaihtumassa seiskaan ja 6.ed sääntistä ei kehdattu myydä minulle täysihintaan, ja 7.ed rulari oli vielä tulematta. Aikani sekoiltuani sain PKP:stä ilmaiseksi jonkun myyjän vanhan 6.ed huonokuntoisen rulebookin (vieläkin tallessa siege- ja kampanjasääntöjen takia), josta opettelin pelin perussäännöt. Sitä kautta indoktrinoin kavereitani mukaan, tähän mennessä kauttani harrastukseen on ilmestynyt mukaan 6 eri henkilöä joista jotkut pyörivät ihan vakituisesti täälläkin. Vaikka pelaan useaa muutakin figupeliä ja tahtoisin pelata useampaa, niin Warhammer Fantasy Battles on siltikin se "the game". Figupeleissä yleensä tykkään kasata kaikille armeijoilleni tarkan ja monipuolisen taustatarinan, vaikka siitä ei välttämättä olisi iloa kellekkään muulle kuin minulle. Tykkään chancesta seurata dragonilordini taisteluita, kun tiedän hänen nimensä, ikänsä, synnyinaikansa, perheensä ja sukkiensa värin sensijaan että hän on pelkkä nimetön pelinappula. Figuttamisen ohella harrastuksiin kuuluu musiikki (melodinen power- ja deathmetal, folkmetal, klassinen musiikki, 70- ja 80-luvun rock´n´roll ja diskobeat, trance ja ne yksittäiset kappaleet toisista genreistä jotka vain sattuvat kuulostamaan kivoilta), roolipelaaminen, lukeminen sekä piirtäminen. Keräilenpähän myös koristemiekkoja ja -tikareita ja luen mangaa / katson animea (Hellsing, One Piece, Claymore, Elfen Lied yms..). Pidän todella paljon kirjoittamisesta ja olen toivonut joskus tienaavani sillä elantoni. Voin rehellisesti väittää itseäni hyväksi kirjoittajaksi. Ainakin niin ne sanovat.

Armeijoita tällä hetkellä seuraaville peleille ja kaikkea voin pelata kunhan kehtaa pyytää. Viikonloppuisin voipi pelit minulle sopia, riippuen tietysti kuinka oma talous Seinäjoella kulkee. Jos Kauhajoella tahtoo pelailla niin ottaapi yhteyttä, omistan turnauskokoisen pelipöydän maastoineen. Se ei ehkä ole kauhean näyttävä, mutta kelpaa. Uusia pöytiä kumpaankiin pääpeliin ollaan suunnitelemassa ja toteuttamassa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Asura

Re: Seinäjoki-Kauhajoki käyttäjät, keitäs täällä on??

Viesti Kirjoittaja Asura » Ma 24.03.2008 12:56

Eli eli...

Juho Harju däs snä. Seinäjoella asustelen vielä täällä omassa kämpässäni, kivistön siwan vieressä suurinpiirtein. Meseä voi kysyä jos vaikak tahtoo ilmoitella pelaamis aikeistaan, sama hoituu puhelimen kauttakin. 18 vuotta ja 19 tässä kesällä. Harrastan Warhammerin lisäksi ropea jota pelaamme kamu porukalla, tietkoneita, animea, mangaa, ja hc pelaaja... Musiikkiin kuuluu se hevi/metalli/anime/soundtrack. Seurustelen ja se saattaa vähän väliä ottaa peli päiviä tai muuta asiaa pois mutta no broblemo.
Cosplayta harrastan tyttöystäväni kautta myös.

Aloittelin 40k pelaamisen 4 vuotta sitten mutta pelailin silloin aika vähäne nkä perehtynyt fluffiin tai mihinkään, sitten se chaos armeia jäikin pölyttymään. Myin chaos armeiani tässä hetki sitten toiselle aloittelevalle pelaajalle. Nyt minulla on iso läjä Necroneita
Eli Necron Legion: 2000-3000pts, eli apocalypseä pääsen pelaileen, pitäisi vaan 1 monoliitti ja pyloni hankkia lisäksi, Deciver ois ihan jännä kanssa.
En ole ostanut enkä kyllä harkinnutkaan muita figuurjea kuin 40k, magic korttipeliä kyllä pelaan.

Fantsussa olen aika useasti koska kaverit ja jauho setä se siellä on >;D pelailen fantsussa ja pitkässä.

Mutta pistäkää yksityis viestiä jos mesen tahdotte tai puhelin numeron.
set your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!

Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 » Ma 24.03.2008 13:53

Juupa juu...

Jere Rahikka kauhajoelta 17v. (seuraavan vuoden huhtikuun loppupuolella 18v.)

Pelailen warhammeria Dark elffeillä(+++3K) , warhammer 40k Necroneita yli 2k, pelaan myös MTG kortti peliä, lautapelejä, roolipelausta(pelaajan jos joku jaksaa silloin tällöin järjestää)

Autoista pidän joten amiksen autopuolella olen(toinen vuosi menossa). Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, mutta yleensä hieman raskaampaa musiikkia. Käytän vaatteita farkuista maasto vaatteisiin joten aika sekalaista.
Enne ostin fantsusta figut ja muut, mutta nykyään ostan netistä. Ja pitäähän pitkiksen turnauksissa käydä.
Viimeksi muokannut Dark Elf69, Ti 03.11.2009 23:52. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ma 24.03.2008 14:20

Hail Battle-Brothers! Chaplain-Seraphi speaking... Ok terve kaikille! Olen Juha-Matti Seppä. Ikää 23 ja risat.
Asun toistaiseksi vielä Seinäjoella ja toistaiseksi ruukilla töissä (metallihommia) harrastuksiin kuuluu fanaattinen Warhammer Fantasy ja vielä fanaattisemmin Warhammer 40k (tästä vielä lisää) European Kyosho Jitsu ja Tuite, pyöräily, salittelu, basson soitto ja töhertely ovat harrastuksiani warhammerien lisäksi. Minut tunnistaa vauhdikkaasta polkupyöräilystä ja hyvin jämptistä kypärästä.
Tietenkin minut tunnistaa siitä että olen hevari (power/heavy ja muutenki enimmäkseen sellainen melodinen/melodinen mättö hevi)
ja sen todellakin huomaa ulkoasustani (ketjuja, niittejä ja muutenki "rautaa" niskassa) mese-osoitteen saa kysymällä ja luottamuksen arvoiset tyypit sen osoitteen saavat.

Käyn pelaamassa ja ostoksilla niin Pitkässäkiekossa kuin Fantasialinnassa (warhammeriin menee paljon rahaa)

Pelikokemusta on jo aika paljon etenkin 40k:n suhteen, Fabaa aloitin taas pikkuhiljaa. Tarkempaa juttua armeijastani
Warhammer 40k:
-N. 9000 pistettä "Spade" Mariineja (space marines ja dark angels codexia käyttäen)
-N. 5000 pistettä TAU Empireä
-suurin osa maalaamattomia (en oike maalaamisesta tykkää mutta konvaamista ja kasailua rakastan)

Warhammer fantasy:
-n. 1500pojoa Hordes of Chaosta

HUOM! Omaan myös klassisen Space Crusade pelin!!!

Ja jos on väkeä jota kiinnostaa Sjoen läheltä erikoisemmat warhammer pelit (esim H. vs P. turnaukset jotka ovat ISOJA pelejä esim. viime kesänä pelasimme 30k vs 30k liittouma sodan) tsekatkaas Seinäjoen Senaatin sivut
http://www.senaatti.suntuubi.com/?cat=19
Siellä on pientä juttua näistä senaatin järkkäämistä peleistä (itse olen senaatin jäsen)
Olisi todellakin senaatille eduksi että saisimme enemmän väkeä mukaan jotta voisimme toteuttaa vielä isompia tapahtumia ja hauskempia pelejä! Uudet kasvot ovat aina tervetulleita!

Ehdottomasti porukalla jotain kasaan niin saadan kunnolla nämä figupelit eloon!
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil

Herrasmies Aniki

Viesti Kirjoittaja Herrasmies Aniki » Ma 24.03.2008 14:34

TerrrrrRRRRRrrrrRRRRRRRRve vaan minunkin puolestani!

*Dramaattinen valaistus päälle.*

Olen Kuusiston Sami, 17-vuotias kauppiksen opiskelija täältä Seinäjoelta. Kun minut tapaa ensi kertaa, olen varsin hiljainen, mutta kun aikaa kuluu todella paljon (lue 5 min.) alan pölistä ja pyrin olemaan muka hauska aina kun voin. (Joskus jopa onnistun olemaan hauska. Oikeasti.)

Harrastuksina on ollut jo pitemmältä ajalta anime, manga ja piirtäminen ja ofc. tietokoneella istuminen tunnista toiseen. Nyt sitten vuoden sisällä harrastuksiin on tullut Magic the Gathering ja neljänkymmenen tuhannen Warhammerit. (Molemmat pelit aloitin tuohon ylemmäksi postanneen Asuran painostuksesta. Ja tietty saihan häiskä minut roolipelaamaankin.)

40k:ssa siis on ainut armeijani, eikä oikein muissa figupeleissä ole kiinnostukseni edes ohimennen käynyt. FOR THE GREATER GOOD! Eli suurella ja mahtavalla Taun imperiumilla pelaan. Armeija kasvaa koko ajan hitaasti mutta varmasti.

*Dramaattiset valot pois päältä.*

Kiitos ja kumarrus.
Viimeksi muokannut Herrasmies Aniki, Su 08.06.2008 15:58. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
For The Greater Good!

Hi_namida

Viesti Kirjoittaja Hi_namida » Ke 26.03.2008 18:51

-poistettu-
Viimeksi muokannut Hi_namida, Ma 26.11.2012 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Asura

Viesti Kirjoittaja Asura » Ke 26.03.2008 19:49

Hi_namida kirjoitti:Hi o/

Näköjään ensimmäinen nais pelaaja tältä seudulta esittäytyy o/

Elikkäs olen Henna Punkari asuskelen tällä hetkellä Seinäjoella (kotoosin olen Ylistarosta) ja opiskelen Liiketalouden yksikössä Tradenomiksi (tosin suunnitteilla on jo alan vaihto). Ikää löytyy 21 vuotta. Minut löytää myös irc-galleriasta Hi_namida nimimerkin alta. Sieltä löytää myös kuvia joistain maalaamistani figuista.

Armeijanani toimii Tyranidid ^___^ Miksi sitten valitsin Tyranidid ? Ne on vain niin uskomatton söpöjä :D Olen tässä pelaamisessa pitänyt parin vuoden taukoa ja nyt taas innostuin uudelleen kun kaveri porukaan ilmeistyi uusia pelaajia. Elikkä säännöt on aika hataralla pohjalla vielä, mutta eiköhän se tästä, pelatessa oppii.

Muihin harrastuksiini kuuluu roolipelaaminen, pianon soitto, öljyvärimaalaus(jäänyt vähän vähemmälle nykyään), ikonimaalaus, piirtäminen, animen/mangan seuraaminen (toimin rahastonhoitajana seinäjoen animeyhdistyksessä), Warhammer 40k, Magic the Gathering , yleinen nöräily koneen ääressä ja cosplay. Musiikki makuni on hyvin laaja, melkein kaikki kelpaa örinä hevistä klassiseen piano musiikkiin.

Kiitokset Juholle joka minut opasti tänne foorumeille ^___^
No broblemo :D hinaa se tomi mukanas, ei se kuitenkaan muista.
set your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ke 26.03.2008 23:47

Nii ja meitin kuvia, piirrustuksia ja figuja löytyy irc-galleriassa nimim. Seraphi ja Deviant Artin sivuilta nimim. Chaplain-Seraphi

Ja vielä kansaa muistutan

Tsekatkaas tää sivu!

http://www.senaatti.suntuubi.com/?cat=1

Olen itse kyseisen senaatin jäsen ja me järjestetää pitkin vuosia esim 10 000 vs 10 000 turnauksia ynnä muuta spesiaalia! Mitä enemmä porukkaa, sen hauskempaa! Oikeasti tämä järjestö kaipaa jäseniä lisää! Oletteko halukkaita siihen?

Sillä takaan että koette hauskoja ja kokemukse arvoisia spesiaali pelejä! Kaikki mukaa!
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

zewe

Viesti Kirjoittaja zewe » To 27.03.2008 12:46

Severi Raja-aho Seinäjoelta. Ikää 16 (kesällä 17) Pohjassa asustelen. Pelaan seuraavia figupelejä: Faba (joku 1800 pts kääppäreitä, tänä vuonna olisi tämäkin saatava valmiiksi) 40k (n. 1800-900 pts witch hunttereita, erityisesti Sisters of battleja) LOTR ( joku 400-600 goblineita. Aika vähän pelailtu. Jonkinmoinen kirjojen/elokuvien stooriin liittyvä kamppanja olisi kiva saada pystyyn, mutta valitettavasti täällä on vain 2 LOTR pelaajaa.) Mordheim (tätä ei oikeen täällä seinäjoen seudulla ikinä saatu alkuun, mutta kääpiö warband löytyy). Eniten noista peleistä pelaan 40koota, koska suurin osa kavereista pelaa sitä, mutta pidän silti fabaa sinä "main pelinä", koska aloitin sen kautta warhammerin, ja pidän siitä enemmän.

Kuulun itsekkin siihen "senaattiin". Tosiaan noita isoja 40k mättöjä järjestetään, ja nyt kun näitä faba pelaajia alkaa ilmaantua, niin en näe mahdottomana järjestää joskus jonkinmoinen vastaava megamättö fabasta (Iso siege olisi siisti). Ja lisäksi toiminaamme kuuluu turnausten ja maalauskiplailujen järjestely ja teemme myös reissuja Suomen isoihin turnauksiin (kuten fanaticit yms)

Ja warhammerin lisäksi harrastan tappelupelejä, piirtelyä, tietokoneella editointia (tosin jäänyt aika vähälle, kun kone meni hajalle) ja anime&mangaa. Opiskelen par-aikaa Seinäjoen lukiossa. Minut tunnistaa varmaan parhaiten punaisesta tukasta (ZomGH!!lolLooLL0lgaygayggaygay!!!11one1!!) ja silmälaseista.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable

Late-

Viesti Kirjoittaja Late- » To 27.03.2008 15:59

Lauri Vuolio, Nideillä pelaan(zillalistaa enimmäkseen) ja senaattin kuulun. Upassa asustan. Että kannattais sunnuntaisin/lauantaisin piihtaa peliluolassa kun sillon siellä on yleensä porukkaa 40k:ta ja joskus fabaakin pelaamassa

Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg » To 27.03.2008 18:21

Jahas vihdoinki tälläinenkin ilmestyi. Itsellä oli puoli vuotta sitten tarkoitus tehdä Seinäjoelle peliporukka, mutta jäi laiskuuden vuoksi tekemättä :P.

Elikkäs olen Kimmo Majamäki. Ikää 23v. Peräseinäjoelta lähtöisin, mutta nykyään asun Tampereella. Tarkoitus on kyllä muuttaa takaisin pohjanmaalle, kunhan emännän koulut loppuu muutaman vuoden päästä. Harrastuksiin kuuluu anime/manga, MtG, WH40k, salibandy, fantasiakirjallisuus, ym...

40K:n pelaaminen tuli aloitettua about 10 vuotta sitten yhdessä Chaplain Seraphin kanssa. Säännöistä emme silloin tienneet mitään, mutta figuja oli kiva väsätä ja kehittelimme codexien pohjalta oman säännöt :P Sitten tuli muutaman vuoden tauko erinäisten tapahtumien seurauksena. Myöhemmin jälleen innostuimme oikein urakalla ja viimeiset 5 vuotta on ollut aktiivista tuohuamista figujen parissa. Senaatin porukan kanssa on tullut pelailtua jos jonkin kokoisia pelejä joukkue pelejä, joista suurin oli viime kesänä 30k vs 30k. Viimeisen vuoden aikana on tullut käytyä myös isommissa turnauksissa kaveri porukalla. Suurempaa menestystä ei ole tullut, mutta ei siellä huonostikaan ole pärjätty. Seuraava reissu on huhtikuun lopussa Helsinki Fanatic 3 tapahtumaan.

Armeijoita on seuraavasti:
n. 4500 pts Dark Eldareita (ensimmäinen rakkauteni, mutta codexin vanhuuden ja valtavan uudelleen maalaus urakan painostamana jäänyt pölyttymään hyllylle)
n. 2500 pts Chaos Space Marineita (ennen Iron Warriorseja, mutta uuden codexin myötä reippaasti muuttunut lista)
n. 2500pts Armoured Company (iso läjä tankkeja on aina ollut hauska näky)
1750 pts Orkkejä (Tämän hetken suur projekti Helsinki Fanaticia varten. Toivottavasti ette välitä vaikka pelatessa kaikki örkkien leikkiautot eivät olekaan vielä lopullisessa muodossaan :P)

Itse käyn niin Fantasialinnassa kuin Pitkäkiekko/Pelikeitaassa. Tosin pelailuni rajoittuvat viikonlopuille, koska kaukainen etäisyys hiukan rajoittaa mielipuuhaa. Lähes joka viikonloppu olen kuitenkin paikkeilla joko kiekossa tai linnalla. Haasteita saa heittää ja olen lähes aina valmiina pelaamaan eikä pistekoolla ole väliä.

masa

Viesti Kirjoittaja masa » To 27.03.2008 20:02

Matti Salmi Seinäjoelta 16 vuotta vanha (ens kuus 17) Asustan seinäjoen keskustas josta matkaa linnaan tai pitkään ei oo 5 minuuttiakaa :P. Harrastan 40k:ta, Lotria ja Mtg:tä (jääny vähän vähemmälle viimme aikoina)

Armeijoita löytyy seuraavasti:
40K
Black templareita 10k-13k tarkaa lukua en tiedä :D
Eldareita n.3 000 pts
Chaos space marines n.3 000 pts (Death guardia. Tekeillä myös 1750pts khorne armeija johon kuuluu mm. 3 lantikkaa :P)
Lotr
Gondor n. 500pts
Faba
Oli ennen joku 2000pts Chaaos lista mutta lopetin ja myin pois koska en tykänny fabasta yhtään taikominen oli tosin hauskaa :D (pelasin yllätys yllätys tzeenchillä). Nyt olis mahdollisesti suunniteilla 2000 pisteen gunline tyyppinen Empire lista.

Muaki saa haastella pelaamaan pääsen melko varmasti aina viikonloppuisin ja todennäköisesti usein viikollakin pelaamaan. Pikku pelit ei tosin mua paljoo kiinnosta et kannataa varautua vähintään 1500 pisteen peleihin :).
Mesen saa jos kauniisti pyytää :D
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1

Mysterous
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mysterous » Ma 31.03.2008 00:08

Edit: Muutin Jyväskylään. So long and thanks for all the fish tms.
Viimeksi muokannut Mysterous, Su 10.08.2008 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maalausblogi taas pystyssä.

Somebody

Viesti Kirjoittaja Somebody » Ke 02.04.2008 21:30

Tervehdys

Sami Kaataja, ämmälänkylältä peräsin (n.20km Seinäjoen keskustasta peräseinäjokea kohti)
Pääarmeija n. 2000-2500pts necroneita.. Marineitä löytyy viel jonkin verran (Kovaa vauhtia myymässä pois). Olen aloittamassa myös eldareilla pelaamista, mutta saa nähdä miten etenen sen asian kanssa :). Itse pääsen pelailemaan arkisin, mutten viikonloppuisin.. Koska olen melkolailla silloin varattu.
Viimeksi muokannut Somebody, Pe 23.01.2009 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)

Fa Shih

Viesti Kirjoittaja Fa Shih » La 05.04.2008 20:19

Morps!

Henri Vuorenmaa, alias Kyssäri, ilmoittautuu palvelukseen. Hienoa kun Seinäjoenkin pelaajat ovat alkaneet pitää yhteyttä. :)

Ikää on 21 auringonkiertoa, ja aloitin pelaamisen siinä kuutisen vuotta sitten. Tällä hetkellä kämpiltä löytyy 2000 pistettä Skaveneita pölyttymästä sekä about 500 pistettä Kaaosmariineita. Lisäksi olen vuosien varrella kokeillut kaikenlaisia muitakin pelejä. Mm. Confrontationiin ja Hordesiin löytyy hyvän kokoiset porukat.

Kävin tässä männäviikolla katsomassa millaiset tilat Pitkäkiekko on itselleen hankkinut, ja yllätyin totaalisesti Warhammer-pelaajien määrästä. Olen nähtävästi ollut aivan pimennosta Seinäjoen underground-meiningistä. ;)

Tulen varmaan tulevaisuudessa viettämään enemmän aikaa Pitkässäkiekossa, joten jos ketään kiinnostaa pelata, tulkaa vain kysymään. :)
Xin Sheng!

Napeteuz

Viesti Kirjoittaja Napeteuz » Ti 29.04.2008 17:57

Heipä hei, olen Jarno Rajala Kauhajoelta päivää. Ikää minulla on 16 v ja vähä päälle. Warhammer 40k:n olen aloittanut juuri n. viikko sitten Tyranideillä (700 pts). Pikku hiljaa alan hankkiin lisää tohon 1000 pisteeseen asti ainakin. Muita harrastuksia minulla on ropetus (kun kaverit sattuu järjesteleen), tietokone pelit ja metalli musiikin kuuntelu. Nyt olen pelaillut vasta kavereiden kanssa täällä Kauhajoella tätä Warhammeria. Seinäjoellekkin olen tulossa pelaamaan aina kun ehdin jos vain pyydetään. :) Siinäpä se.

Hugatsaga

Viesti Kirjoittaja Hugatsaga » Ma 12.05.2008 16:04

Terve. Minä olen Kontisen Jon Seinäjoelta. Muutin tänne viime lokakuussa, kotoisin olen Keuruulta. Opiskelen tradenomiksi liiketalouden yksikössä. Ikää on 20 vuotta. Muutaman kerran olen Fantasialinnassa käynyt ostoksilla. Pitkässäkiekossa olen pari peliä Mysterouksen kanssa pelannut mutta muita hammerin pelaajia en täältä tunne. :/

Miniatyyripeleistä pelaan vain Fantasy Battlea ja siinäkin vain yhtä armeijaa (Empire, figuja löytyy noin 4000 pisteen edestä mutta maaleissa on vaan 2000pts) vaikka nyt kesällä olisi tarkoitus aloittaa toinen FaBa armeija. Olen kerännyt tuota samaa armeijaa nyt kohta kahdeksan vuotta, vähän laiskasti tosin (muutaman vuoden taukoja välillä) mutta nyt olisi tarkoitus ryhdistäytyä ja ens viikonloppuna menenkin pelaamaan Joensuuhun Ostiumin turnaukseen.

Minulta löytyy myös muutama Magic the Gathering pakka lukioajoilta (9-edition, Kamigawa ja Ravniga) että sitäkin voisi taas pitkästä aikaa pelailla jos pelikavereita löytyy.

Laittakaa YV:tä jos haluatte mese, puh numeron tai pelailla. Olisi mukava tutustua warhammerin pelaajiin Seinäjoella (tai Kauhajoella)!
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire

Kang

Viesti Kirjoittaja Kang » To 15.05.2008 19:09

Salo Sami täällä (ei se jääkiekkoilija), Teemun veli. Ikää löytyy 15.v ja tässä on minunkin tullut harrasteltua figuttamista jo sen puolitoista vuotta. Muita harrastuksia kuuluu mm. piirtäminen, larppaus (tosin vasta alulla), d&d-ropetus ja sotussa ei aktiivisena oleminen. Ulkonäöstä nyt en osaa sanoa mitään erityistä paitsi LETTI. =0

Armeijaa löytyy : Fantasy Battlesta Lizardmania noin 1700pts taijjotakisinnepäin, mutta pistettä ropisee raskaasti lisää kun tulee slann hankittua.
40k:ta noin 750pts örkkejä, aloitin vasta noin pari kuukautta sitten enkä ole niissä vielä liiemmin ehtinyt panostaa. JA viimeisimpänä ja sitten tasan myös vähäisimpänä vanhojen skavenien rippeet (myynnissä, uppi tosin sivulta puuttuu sillä en ole sotussa liiemmin muistanut käydä).

Juu ihan mukavaa kun on tämmönen peliporukka ettei tarvitse tyytyä pelkkien tuttujen kanssa figuttamiseen, vaihtelu virkistää aina...

Epididymis

Viesti Kirjoittaja Epididymis » Ti 03.06.2008 17:56

Hei.

Olen Tapani Vire, 24-vuotias opiskelija Oulusta. Olen tullut kesätöihin tänne etelään ja etsisin peliseuraa FaBaan. Itselläni on High elfejä sellainen reilu 1500 pistettä. Osa porukasta on maalattu, osa ei. Tämän kesän tavoitteena olisi saada porukka kuntoon.

Koska itselläni ei ole autoa käytössä, niin joudun tulemaan Seinäjoelle bussilla tai junalla. En tiedä seudulta ketään, joka fabaa pelaisi, enkä tiedä kyllä yhtään paikkaa pelata. Pistin tähän ketjuun viestin, koska toivoisin tilanteen tästä hiukan valkenevan. Pistäkää viestiä, jos peliseura kelpaa. Matkahuollon mukaan ehtisin Seinäjoelle arkisin noin neljäksi.

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ke 04.06.2008 14:59

Epididymis kirjoitti:Hei.

Olen Tapani Vire, 24-vuotias opiskelija Oulusta. Olen tullut kesätöihin tänne etelään ja etsisin peliseuraa FaBaan. Itselläni on High elfejä sellainen reilu 1500 pistettä. Osa porukasta on maalattu, osa ei. Tämän kesän tavoitteena olisi saada porukka kuntoon.

Koska itselläni ei ole autoa käytössä, niin joudun tulemaan Seinäjoelle bussilla tai junalla. En tiedä seudulta ketään, joka fabaa pelaisi, enkä tiedä kyllä yhtään paikkaa pelata. Pistin tähän ketjuun viestin, koska toivoisin tilanteen tästä hiukan valkenevan. Pistäkää viestiä, jos peliseura kelpaa. Matkahuollon mukaan ehtisin Seinäjoelle arkisin noin neljäksi.
Tervetuloa sekaan vaan! Pelaajia löytyy ja paikkojakin löytyy! Ilmoitteles Haaste topikkiin jos kaipaat pelikaveria. Meitä löytyy :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”