Haastetopikki

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Haastetopikki

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ma 07.04.2008 08:05

Turha ruveta väsäämään joka pelikerran sopimiselle omaa topikkiaan kun yksi riittää ihan hyvin. Eli tänne kaikki keskustelu niistä peli-illoista, tapaamisista ja pelikaverin hakemisista.

Elikkäs elikkä, ensi lauantaina (?) pääsisin taas Seinäjoelle ja tarpeen vaatien joko Fantsuun tai Pitkikseen. Laurin kanssa ainakin tahtoisin ottaa sen revanssin, pisteitä ei tosin saada kuin 1000 (1250 saadaan sitten, jos Seraphi on paikalla lainaamassa yhden dredin)??
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Late-

Re: Haastetopikki

Viesti Kirjoittaja Late- » Ma 07.04.2008 15:06

joo itte oon viikonloppuna pitkiksellä. Pitää nyt kattoa ehtiikö sitä revanssia kun sillon on se CP turnaus. Toki jos ehditään niin pelataan vaan se revanssi. Huomenna varmaan juhon ja ollin kanssa mennään pelaamaan. Ei ketään muuta kiinnostas tulla huomenna niin voitas ottaa 2v2?

zewe

Viesti Kirjoittaja zewe » Ma 07.04.2008 22:07

Haluaisiko joku ottaa fabaa perjantaina?
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ke 09.04.2008 07:24

Laintime kirjoitti:joo itte oon viikonloppuna pitkiksellä. Pitää nyt kattoa ehtiikö sitä revanssia kun sillon on se CP turnaus. Toki jos ehditään niin pelataan vaan se revanssi.
Ai niin, se oli jo nyt lauantaina... mutta katotaas, minä otan varalle sen 1000pts.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Pe 11.04.2008 07:11

Sunnuntai (13.4) Olen menossa pelaamaan warhammeria. aiwan sama onko fabaa vai 40k:ta. Menossa kumminki haasteet otetaa vastaa ja jos jonku tekeem mieli vaikka saunoa pelien jälkee niin tervetuloa mun "luovan kaaoksen" luolaan. ^^
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil

Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg » Pe 11.04.2008 16:00

Hei junnu! mites ois jos paukutettas sunnuntaina 1750pts mättö fanatic listoilla? ei oo hetkeen ehditty pelata yhdes ja nyt vois olla sopiva tilaisuus. Pääset tutustuu myös mun uuteen örkki listaan :P

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Pe 11.04.2008 21:56

Mr_Fogg kirjoitti:Hei junnu! mites ois jos paukutettas sunnuntaina 1750pts mättö fanatic listoilla? ei oo hetkeen ehditty pelata yhdes ja nyt vois olla sopiva tilaisuus. Pääset tutustuu myös mun uuteen örkki listaan :P
Perskule sentää! Otetaa matsia vaan!!!! Mun pikkumassainen veteraani lössikkä tulee ja antaa örkeille turpaan... tai sitte ei...
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 11.04.2008 23:21

Suuri ja mahtava El Capu palaa vanhaan kaupunkiinsa 19. päivä tätä kuuta. Silloin verta, hampaita ja suolia tulkoon maan päälle minun joukoistani jonkun muun terän kautta, joka antaa minulle tuskaisen massacre häviön kotimatkaksi.

Koska mitään muuta tekemistäkään ei ole niin hammeripelihän (Fabaa) se mulle maistuisi. Viime pelistä on siellä aikaa, joten joku voisi muistuttaa, miten siellä pelataan. Sjokilainen tai Kauhajokilainen ;). Armeijoina löytyy örkkejä ja kääppiä, että jos löytyy kiinnostusta niin niitä olisi vastassa. En jaksa kahta koota enempää tuoda väkeä, mutta tuskin se haittaa ketään. Niin ja mitään gunlineä en ole tuomassa, joten älkää tekään tuoka mitään SAD paskaa ja muuta tällästä.

Häviän kuitenkin eka muutaman Mtg matsin Fantasialinnassa, jossa sitten olisi kiva pelata. Pitkikseen en jaksa mennä vaikka Akia ja Agia olisi kiva moikata. Joskus 14.00 siis vaikka pelattaisiin niin olisi kiva. Jos kuitenkin on Flinnassa tungosta niin sitten voidaan siirtyä, mutta opastus uuteen Pitkiksen tiloihin olisi paikallaan.

Mutta mutta, kuka haluaa voit... eiku siis pelata minua vastaan?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » La 12.04.2008 01:33

El Capitan kirjoitti:Suuri ja mahtava El Capu palaa vanhaan kaupunkiinsa 19. päivä tätä kuuta. Silloin verta, hampaita ja suolia tulkoon maan päälle minun joukoistani jonkun muun terän kautta, joka antaa minulle tuskaisen massacre häviön kotimatkaksi.

Koska mitään muuta tekemistäkään ei ole niin hammeripelihän (Fabaa) se mulle maistuisi. Viime pelistä on siellä aikaa, joten joku voisi muistuttaa, miten siellä pelataan. Sjokilainen tai Kauhajokilainen ;). Armeijoina löytyy örkkejä ja kääppiä, että jos löytyy kiinnostusta niin niitä olisi vastassa. En jaksa kahta koota enempää tuoda väkeä, mutta tuskin se haittaa ketään. Niin ja mitään gunlineä en ole tuomassa, joten älkää tekään tuoka mitään SAD paskaa ja muuta tällästä.

Häviän kuitenkin eka muutaman Mtg matsin Fantasialinnassa, jossa sitten olisi kiva pelata. Pitkikseen en jaksa mennä vaikka Akia ja Agia olisi kiva moikata. Joskus 14.00 siis vaikka pelattaisiin niin olisi kiva. Jos kuitenkin on Flinnassa tungosta niin sitten voidaan siirtyä, mutta opastus uuteen Pitkiksen tiloihin olisi paikallaan.

Mutta mutta, kuka haluaa voit... eiku siis pelata minua vastaan?

Minä voisin ottaa matsin. itellä on varmaan about 1500 pojoa hordes of chaosta (voin ehkä buustaamalla saada sen kaksi tonnia)
Oma armeija ei ole todellakaan mikään toimiva niin jos kaksi amatööriä... eikun siis veteraania ottaisi matsia.
Ilmoitan ajoissa jos tulee jotain esteitä.

toivottavasti kapteeni ottaa haasteen vastaan.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 12.04.2008 09:37

Seraphi kirjoitti:toivottavasti kapteeni ottaa haasteen vastaan.
Enhän minä mikään legendaarinen kapteeni ole. Ei minulla ole vielä niin paljon partaa oikeuksista puhumattakaan.

Mutta mutta, challenge accepted.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Late-

Viesti Kirjoittaja Late- » Ke 16.04.2008 15:07

Ei ketään kiinnostaisi tulla viikonloppuna 40k:ta? Varmaan kimmon kaaoksilla tulisin. 1750 peli pelattais. Ja WH jos saat plague marinet tuotua niin tuo.

Asura

Viesti Kirjoittaja Asura » Su 20.04.2008 18:53

Rawr, mul on täs ensviikolla aikaa ja vois pelipä maistua. Jos joku tahtoo 1500-3000pts necron armadaa vastaan pelata niin ilmoittakaa toki.
set your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!

masa

Viesti Kirjoittaja masa » Ma 28.04.2008 21:52

Joo elikkäs taas pitäis uutta turnausta kasata seinäjoelle päin. Pelipaikkana toimis todennäköisesti pelikeidas mut ny sit pitäis viellä päättää et koska ja paljonko pisteitä?
Eli ehdotelkaas koska kellekki kävis ja minkä kokoista turnausta haluaisitte pelata.
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ti 29.04.2008 15:30

masa kirjoitti:Joo elikkäs taas pitäis uutta turnausta kasata seinäjoelle päin. Pelipaikkana toimis todennäköisesti pelikeidas mut ny sit pitäis viellä päättää et koska ja paljonko pisteitä?
Eli ehdotelkaas koska kellekki kävis ja minkä kokoista turnausta haluaisitte pelata.
Jeespoks, mulle kelpaa. 750 tai tonni kelpaisi, niillä saisi jo aika mukavasti kaikkea haluttavaa. Siitä suurempaa alkaisi olla kauhajokisten aika vaikea haalia kasaan, Jereä ehkä lukuunottamatta.

Late-

Viesti Kirjoittaja Late- » Ti 29.04.2008 15:30

Sain jostain netin syövereistä käsiini viidennen edikan rulebookin(ei ole lopullinen)(monsut saa ampua kahella asella ja saa marssin =P) niin ei ketään kiinnostas tulla ottaa nyt viikolla tai viikonloppuna testipeliä? 1,500 ois kiva. Ja jos jotain turnausta meinattas tehä niin ens ens viikonloppu ois hyvä pisteitä joku tonni.

masa

Viesti Kirjoittaja masa » Ti 29.04.2008 18:07

I Ride in a Dragon kirjoitti:
masa kirjoitti:Joo elikkäs taas pitäis uutta turnausta kasata seinäjoelle päin. Pelipaikkana toimis todennäköisesti pelikeidas mut ny sit pitäis viellä päättää et koska ja paljonko pisteitä?
Jeespoks, mulle kelpaa. 750 tai tonni kelpaisi, niillä saisi jo aika mukavasti kaikkea haluttavaa. Siitä suurempaa alkaisi olla kauhajokisten aika vaikea haalia kasaan, Jereä ehkä lukuunottamatta.
Figujahan löytyy sit lainallekki jos meinaa jäädä vaikkapa tuo tonni vähän vajaaks.
Multa löytyy lainalle marsuja, chaaosta ja eldareita
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1

masa

Viesti Kirjoittaja masa » Ti 29.04.2008 20:51

Laintime kirjoitti:Sain jostain netin syövereistä käsiini viidennen edikan rulebookin(ei ole lopullinen)(monsut saa ampua kahella asella ja saa marssin =P) niin ei ketään kiinnostas tulla ottaa nyt viikolla tai viikonloppuna testipeliä? 1,500 ois kiva. Ja jos jotain turnausta meinattas tehä niin ens ens viikonloppu ois hyvä pisteitä joku tonni.
Ite voisin ainaki ottaa sunkaa pelii vaikka ennemänki ku yhen ku olis "vähän" ennemän ku yks lista kokeiltavana :P. Voitais ottaa viikolla jo pelii vai onko sulla jotain menoo silloin?
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1

Napeteuz

Viesti Kirjoittaja Napeteuz » Ti 29.04.2008 22:55

masa kirjoitti:
Figujahan löytyy sit lainallekki jos meinaa jäädä vaikkapa tuo tonni vähän vajaaks.
Mulle kävis toi 750 pistettä ku ei täl hetkel oo noita nidejä enempää.

Late-

Viesti Kirjoittaja Late- » Ke 30.04.2008 07:50

Napeteuz kirjoitti:
masa kirjoitti:
Mulle kävis toi 750 pistettä ku ei täl hetkel oo noita nidejä enempää.
multa saa kyllä loput 250 lainalle ja ainahan voi proxuttaa

zewe

Viesti Kirjoittaja zewe » Ke 30.04.2008 13:18

Kysyn nyt ensin täällä haluaisiko joku ottaa jonkun 1500 pelin fabasta tänä lauantaina?
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”