Yleistä löpinää

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Juhaaha

Re: Yleistä löpinää

Viesti Kirjoittaja Juhaaha » To 26.08.2010 17:06

Eipähän sillä kuvalla mikään kiirus ole, aikasintaan tammikuussa ois tuo Jäävasara II :)
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » La 25.09.2010 20:22

Onko kellää ylimääräisiä Chaos Space Marine osia? Kädet, kypärät, shoulder padit, reput jne jne ovat tervetulleita. Torsoja ei tartte ku mulla on pieni projekti suunnitelma.... :P
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Ke 29.09.2010 18:53

ei ketään kiinnostais warhammer 40k turnaus vaikka ensiviikon viikonlopulle (9 tai 10.10) 750pts, maalauspakko ja ei proxyjä?(counts as:it asia erikseen) nostetaan vähän tasoa meidänki turnauksiin. jos kiinnostuneita on voin vaikka itse olla yhteydessä liikkeen pitäjiin, mutta tarvitsen sitä ennen tiedon että pelaajia on tulossa, kun ei kiinnosta järjestää samantapaista kuin edellinen mortikka kampanja.
eli jos haluatte turnauksia niin se edellyttään tiettyä aktiivisuuttta myös harrastajilta.

T:Hirvee-hype-ennen-kampanjaa-,kun-kaikki-tehty-ketään-ei-kiinnostakkaan.

ja edelleen kelpaisi hordes/masiina viikonlopulle pistemäärä ihan sama, pitää vain päästä pelaamaan ennen turkua et ei tuu ihan täyttä peppuraiskausta fanaticissa.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.

Hemppu

Viesti Kirjoittaja Hemppu » To 30.09.2010 15:50

toi viikonloppu ei käy, mutta muuten kiinnostais opetella pelaileen kilosta, nappeja oon saanu jo muutamia hankittua ehkä toi 750pts vois olla kohta kasassa. :P turnaukset ny kiinnostaa aina.
:D

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » To 30.09.2010 16:56

Mulle ei liioin, mutta jossai vaiheessa lokakuuta vaikka syysloman aikana? Mulla on nyt oma auto nii o helpompi tulla oulustaki siellä sjoella käymään. Ei tartte nii riippuvainen olla juna-aikatauluista.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 » La 23.10.2010 00:14

Ketään tulossa nyt 23 päivä pelailemaan mitään kun seinäjoelle tulossa todennäköisesti niin voisi pistäytyä katsomaan.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!

santso

Viesti Kirjoittaja santso » La 23.10.2010 10:05

ei, turnaus on siirretty kiitos jättimäisen osallistumismäärän...

Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 » Su 24.10.2010 11:05

Hilatkaa sitä piste kokoa suuremmaksi niin eräs necron pelaaja"kröhöm" voisi ilman maalaus pakkoa eksyä paikalle neconiensa kanssa.
kynthuithalkein!

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Su 24.10.2010 14:33

selvästi missasit pointin, tarkotus olis parantaa turnausten visuaalista tasoa ja noin pieni pistemäärä olis ihan jees maalattava, lisäksi necronitkin pärjää tolla pistemäärällä, ne on ainoot jotka saa tuhoutumattoman vehiclen kentälle.
toki jos isoo haluaa niin apocci olis hyvä, senkin voisin järjestää jos siihen muutkin panostaa(esim maastoa, pörröä, pelipöydät, yms yms. muutenkin joku yhteis projekti olis kiva jolla saatais heräteltyä uinuvaa skeneä).
pitää muuten miettiä paikkakunnan vaihtoa kun ei pääse täällä pelaamaan :D

ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 » Su 24.10.2010 18:41

Oon santson kanssa samaa mieltä tuosta maalauksesta. Omasta mielestä paljon mukavampi pelata maalattua armeijaa vastaan ja muutenkin jos itse on panostanut armeijan ulkoasuun, niin toivoisi sitä myös vastustajalta. Toki normi casualpelit ovat oma asiansa, mutta kyllä ainakin turnausympäristössä pitäis pyrkiä maalattuun armeijaan. Onhan se kuitenkin vähä niinkuin puolet koko harrastusta.

Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 » Su 24.10.2010 22:38

Onhan se tietysti helppoa jos olisi aikaa ja inspistä. Kun päivät menee töissä ja illat yleensä kaverien tykönä, omaa autoa tehdessä tai auttamassa kaverin projekti auton kanssa. :/

Edit: ja kuinkas monta peliä oon tän vuoden puolella pelannut ilman ctania? (en yhtäkään) Joka on siis meikän innoitus 40khon.
kynthuithalkein!

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Su 24.10.2010 23:44

ZyDec0 kirjoitti:Oon santson kanssa samaa mieltä tuosta maalauksesta. Omasta mielestä paljon mukavampi pelata maalattua armeijaa vastaan ja muutenkin jos itse on panostanut armeijan ulkoasuun, niin toivoisi sitä myös vastustajalta. Toki normi casualpelit ovat oma asiansa, mutta kyllä ainakin turnausympäristössä pitäis pyrkiä maalattuun armeijaan. Onhan se kuitenkin vähä niinkuin puolet koko harrastusta.
Olen samaa mieltä ja para-aikaa teen KOVASTI...toistan KOVASTI TEEN TÖITÄ että saisin mahd. siistin näköisen armeijan maaleihin (oman ajan ja kykyjen mukaan) jotta ei tarttisi kuunnella "överi-fanaatikkojen" mussutuksia figuista ja baseista. Maalaamisen kanssa menee kauan sillä koulu hommat ja muuki elämä vaatii oman aikansa. Revin kyllä pelihousuni jos tämän Imperial Fist projektin jälkeen joku alkaa vielä mussuttaan jostakin figuistani. Tämän projektin jälkeen pitäisi jaksaa tehdä jotain Faban Kaaos warruilleki jotain. En tiedä, mutta fabasta jääny taas nii paha maku suuhun että lopetanko sen kokonaan.

Suoraan sanoen, olen kyllä pettynyt että Sjoella 40K on jääny täysin unholaan/hiljaiseksi. No mulla on nyt syysloma ja 40K ukot mukana, toivottavasti en rehannut niitä turhaan.

Anteeksi negatiivinen sävy tässä viestissä, mutta alkaa pikkuhiljaa nyppiä sotavasaran ja "joku gallerian" mussuttajat (en siis puhu Sekalaisten väestä, Sekalaiset ovat reilua porukkaa)

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Ma 25.10.2010 16:44

jaa, sul on lomaa? otettaiskos pienet nelkkaria tos viikonloppuna?

jere, jos haluut isompia pelejä, oo valmis pelaamaan turnausten ulkopuolella ja mitä maalaamiseen tulee, sehän on ihan valinnoista kiinni et tuunaako volsua vai monoliittia :D

Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 » Ke 27.10.2010 00:14

En mä nyt volsua sinänsä tuunaa vaan yritän kunnossa pitää että pääsis a paikas b paikkaan ja mielellään takaisin :D
Pitää katsoa jos sitä jossain vaiheessa kerkiäisi necroilla tulla sinne suuntaan häröilemään.
kynthuithalkein!

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » La 20.11.2010 19:12

Ei kettää kiinnosta faban WoC armeija? Oisin myymässä omani poes... Mua ei vain enää faba kiinnosta, vaikka kuinka mahtava se 8.edikka ois.

EDIT: Sain jo pois myytyä x)

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Pe 26.11.2010 17:31

http://www.spartangames.co.uk/dystopian_wars.html
olis tullu ulos uus merisotapeli, itseäni kiinnostais alotella tota jo pelkästään figujen perusteella? olisko täällä joku muu kiinnostunut pelistä. itse tutustuin tarinapuoleen ja erityisesti tuo empire of blazing sun kiinnostaisi jo pelkästään laivojen muotoilun puolesta.
figuja saa ainakin viime näkemältä tilattua maelista, eivätkä kovin hintavilta näyttäneet.
tutustukaas tohon sivustoon.

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Su 28.11.2010 19:26

IRiaD ja Wamppi edustivat kauniisti SeKalaisia Joensuun Ostiumissa tänä viikonloppuna. Tarkkaa tietoa ei viimeisistä paikoista ole, mutta top10 paikat ovat kummallakin hallussa. Allekirjoittanut oli sijalla 5/31 ennen viimeistä rundia, jonka voitin 12-8. Saa nähdä.

IRIADedit: Niin, pelit meni tosiaan 9-11, 9-11, 20-0, 18-2 ja sitten 12-8. Listana rikos ihmisyyttä vastaan, taktiikkana charat Chosenjyrään ja kanki kovana päälle:

Sorcerer Lord, Infernal Puppet ja Necrotic Phylactery, MoT
Sorcerer, Dispel Scroll, MoT
Exalted Hero, Halberd, Black Tongue, MoT
Exalted Hero, BSB, Halberd, terror-banneri, MoT

30 Warriors of Chaos, FC, Blasted Standard, MoT
20 Marauders, flails, FC, MoK
27 Chosen of Tzeentch, Halberds, FC, Banner of Rage, Favour of the Gods

Warshrine of Tzeentch
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha » Su 28.11.2010 19:49

Hur derp, eli ostium on takana, sijoituksista en tiedä mutta ihan ok meni pelit , 11-9, 12-8, 0-20, 0-20 ja 13-7. Peleistä enempi tietoa sit ku pääsee kotia

edit: Sanotaan tuosta 3.pelistä IRIaDia vastaan että jos jätkä pässää jotain -6 ja -5 break testei 2 vuoron ajan ilman että tarttee ees bsb rickrollei (bsb oli kyl rangella) niin aika mahoton voittaa tommosta kyrpälistaa
Jos huomen viitsis ostiumi topiikkiin rölliä sit vähän juttuu noista peleistä
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ma 29.11.2010 15:31

http://www.cabal-ostium.net/Toni/TULOKSET.pdf Tuollahan ne oli.
Juhaaha kirjoitti: edit: Sanotaan tuosta 3.pelistä IRIaDia vastaan että jos jätkä pässää jotain -6 ja -5 break testei 2 vuoron ajan ilman että tarttee ees bsb rickrollei (bsb oli kyl rangella) niin aika mahoton voittaa tommosta kyrpälistaa
Jos huomen viitsis ostiumi topiikkiin rölliä sit vähän juttuu noista peleistä
Eka testi oli -4 ja heitin kolmosen, toinen oli -3 ja heitin vitosen BSB:n rerollilla. Kasin liippa warrioreilla.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha » Ma 29.11.2010 15:34

emt, mut kumminkin 3 tai 4 tarttit että oisit pässännyt.
Jara- kirjoitti:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”