Chaos vs. Space Marines

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Plagueis

Re: Chaos vs. Space Marines

Viesti Kirjoittaja Plagueis » Ti 13.11.2012 02:14

1.-3.3.2013 olis tarkotus pitää toi matsi. Kyseessä olis vkl. meijä ja oulun hiihtolomien välissä. Mites se porukalle sopisi? Ja Junnu,olisi kiva jos Oulu-poppoota pääsis messiin.
"Repent! For tomorrow you die!"

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ti 13.11.2012 12:57

Plagueis kirjoitti:1.-3.3.2013 olis tarkotus pitää toi matsi. Kyseessä olis vkl. meijä ja oulun hiihtolomien välissä. Mites se porukalle sopisi? Ja Junnu,olisi kiva jos Oulu-poppoota pääsis messiin.
Laitetaan sana kiertämään! Näillä näkymin ajankohta on passeli.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Ti 13.11.2012 18:06

lähtökohtasesti mukana, saanko joltain lainalle kaartin inffii+hw? saan koneet maaleihin/kasaan mut huomasin et jv on ottanut taisteluvahinkoa siivouksien yms yhteyksissä(eli siis pudotin laatikot maahan)...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Pe 16.11.2012 17:44

heh toivottavasti tää nyt piretähän, mulle on lisää raskasta kalustoa tulos :D

Plagueis

Viesti Kirjoittaja Plagueis » La 17.11.2012 03:10

Kyllä solis tarkootus pitää moinen matsi ku kauan oon tästä puhunukki kerta jo. :D

santso

Viesti Kirjoittaja santso » La 17.11.2012 15:07

hyvä hyvä, en oo sit turhaan hankkimas kalustoa...btw kuinka me sit saadaan kaaosta pöydälle? multa irtoo joku yksittäinen charru, muutama ryhmä perusmursui(en omista kirjaa), Tapiolla on vissiin kaamosmursui? ite ajattelin tulla pelaa kaartilla(tosin kreivi silberfuchs on khornelle omistautunut kaartikenraali...) , ja oulusta tulee ehkä joitain kuhan junnu saa asian varmistettua?

Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ti 20.11.2012 16:00

Itellä on hyvin pienoone Night Lord poppoo tulossa (jos joudan maalata) Pari kaaospelaajaa ois täällä Oulussa, Waltzilla ois Kaaos Kultisti painotteine lista ja Möllillä olisi iloisesti demoneja. Itellä enimmäksee lojalisteja (Imperial Fist) maalatuista saan 1000-1500 pojoa kasaan. Eli kysymys kuuluu: Pitääkö modelien olla maalattuja?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Ti 20.11.2012 16:04

niin seki askarruttaa mua, toki mielellään (varmaan?) mutta kyl kaluston määrä moninkertaistuu jos ei tarttis...hauskaahan sinne ollaan menos pitämään, mulla ei oo ainakaan tarkotuksena ottaa niin tappiin asti viilattua listaa kuin viimeksi(tai sitä edellisellä kerralla...) jolloin noi ''ei turnaus'' vehkeet ei oo maaleis ainakaan viellä...ohan tässä aikaa

madius222

Viesti Kirjoittaja madius222 » La 24.11.2012 17:33

Minä voisin tulla mukaan tähän peliin necroneilla. Löytyy 2000 pts. Mikäs tässä nyt on meininki? Pelataan maaliskuun alussa ja apocalypse -säännöillä? En oikein saanut tästä topicista infoa irti..

Isä_Aurinkoinen

Viesti Kirjoittaja Isä_Aurinkoinen » Ma 26.11.2012 12:36

santso kirjoitti:Tapiolla on vissiin kaamosmursui?
Joo, on kaamosta jonku tonnin erestä. Kyllä niitä lainata voi, ei siinä mitää.
Itte tulisin kaartilla tai mariineilla. Molempia löytyy, useemman tonnin erestä.

Pistän ylähä tuon päivämäärän. Mitää en luvata voi, kun saattaa olla PT koulutusta justihin tuoll'oon, mutta yritetähän!
There is only one constant in life, and that's change.

Always seek to improvise, improve and adapt.

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Pe 07.12.2012 12:58

pitäskö tänne tai faceen tehä oma ilmoketju samaan tyyliin kuin sit viimeksi ja jatketaan sit itse asian jauhamista täällä ja faces? ilmoon kaikki tiedot:pvm, pistekoko/puoli tai pelaaja, juoni, tehtävä yms? en tiedä mitä sä toni oot aatellu itse skenusta mut kai me voitais joku pörröpohjanen vetää?(esmes vaikka imperiumi hyökkää kaaoksen kanssa liiton tehneen kaartin kaupunkiin, tai vallankumous on alkanut planeetalla ja kaaos iskee imperiumin viimeiseen linnoitukseen?) objektiiveja vaikka 3-5 ja joko niin et pelin lopussa katotaan ketkä pitää hallus tai sit niinku viimeksi et pidosta sai aina pisteen/kierros ja kummalla puolella pisteitä enemmän pelin lopus voittaa.
heh toki ois äijää vetää vaan killpointeilla ja kattoo kumpi puoli moukaroi toista pahemmin mut uskosin et tää kannustais vaan apoccityyliseen deathstar meininkiin.(+lopussa voittajan selvittäminen helpompaa objektiiveilla kun ei mee tuntia kp laskemiseen...)

Plagueis

Viesti Kirjoittaja Plagueis » Ma 07.01.2013 10:37

Siis joo faceen jo laitoin oman ryhmän. Tännekkin ihan pian. Joo tommone pörrö käyny mieles. Just että IG menee vähä ojentaan kaaoksen kaa vehkeileviä immeisiä mut sinne tuleekin vähä isoompia Kaaoksia. Ja sitte noi Darkit ryntää sinne vetään populaa patahan. Ilm. sitten siellä noi pisteet sitten. Ja joo objektiiveja on sitten myös. Vaikka kutkuttais tietty semmone annihilaattoripohjanen toki myös, olis se mielenkiintoista kattoa kuka pieksee kenet.

Walz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walz » Ma 07.01.2013 11:14

Hei! Junnu pistikin tuosta viestiä jo Oulun puolelle. Tosiaan itse voisin Junnun mukana tulla, mutta ongelmaksi muodostuu armeijoiden maalausaste. Ainoa mitä minulla voisi olla tuohon mennessä maalattuna on lojalistimarinet ja niitä taitaa olla jo aika paljon tarjolla? Cultistiteemaista kaaosta en millään saa edes tyydyttävään kuosiin tuohon mennessä töiden takia.
Puhutaanko politiikkaa?

santso

Viesti Kirjoittaja santso » Ti 08.01.2013 15:38

Walz kirjoitti:Hei! Junnu pistikin tuosta viestiä jo Oulun puolelle. Tosiaan itse voisin Junnun mukana tulla, mutta ongelmaksi muodostuu armeijoiden maalausaste. Ainoa mitä minulla voisi olla tuohon mennessä maalattuna on lojalistimarinet ja niitä taitaa olla jo aika paljon tarjolla? Cultistiteemaista kaaosta en millään saa edes tyydyttävään kuosiin tuohon mennessä töiden takia.
apoc+sjokistyle varmaan tarkottaa et ei pakkoa...jos siis halutaan nappeja pöydälle, ei mullakaan oo kaartia kuin 1,75k maalattuna...

Isä_Aurinkoinen

Viesti Kirjoittaja Isä_Aurinkoinen » Ti 22.01.2013 20:45

santso kirjoitti:
Walz kirjoitti:Hei! Junnu pistikin tuosta viestiä jo Oulun puolelle. Tosiaan itse voisin Junnun mukana tulla, mutta ongelmaksi muodostuu armeijoiden maalausaste. Ainoa mitä minulla voisi olla tuohon mennessä maalattuna on lojalistimarinet ja niitä taitaa olla jo aika paljon tarjolla? Cultistiteemaista kaaosta en millään saa edes tyydyttävään kuosiin tuohon mennessä töiden takia.
apoc+sjokistyle varmaan tarkottaa et ei pakkoa...jos siis halutaan nappeja pöydälle, ei mullakaan oo kaartia kuin 1,75k maalattuna...
HAHAHAH!
Mull'on varmaan 10k maalaamatta, ja 3k maalattuna. ;) You don't like it, blow me. ;)
There is only one constant in life, and that's change.

Always seek to improvise, improve and adapt.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”