Easterling Phalanx

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Calawale
Viestit: 201
Liittynyt: Ke 27.11.2013 18:17

Easterling Phalanx

Viesti Kirjoittaja Calawale » Ti 30.09.2014 07:45

Mitä tämä special rule tarkalleen tarkoittaa?

Tarkoittaako se vain, että itäläinen saa kilvestään +1 defenceensä sensijaan, että voisi käyttää sitä vain shielding'iin?
Vai tarkoittaako se jopa, että eturivin itäläinen voi käyttää shielding'iä ja tätä voi silti tukea pike'llä takarivistä tai jopa haavoittaa vihollista jos tappelu voitetaan?

T: nimim. " Oltais-lähdössä-pelennoorin-kentille-ja-aateltiin,-että-ois-hyvä-selvittää-nää-jutut-ennen-reissua"
Ja me muistaen sankariaikaa
Sadun tenhoon tunnemme taikaa
http://lansikairanhurmeinenblogi.blogspot.fi/

Avatar
Eöl the Dark Elf
Viestit: 1013
Liittynyt: Ti 18.07.2006 20:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Easterling Phalanx

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf » Ti 30.09.2014 07:52

Vanhastaa Phalanx anto tukea keihäällä piken tapaan kahdesta rivistä vaikka onkin yhden käden varuste (ja siten voi käyttää kilpeä vs. Uruk-hai piket) ja luulisin että näin yhä on.
Nomen Est Omen.

Calawale
Viestit: 201
Liittynyt: Ke 27.11.2013 18:17

Re: Easterling Phalanx

Viesti Kirjoittaja Calawale » Ke 01.10.2014 16:11

Selvä juttu. Kiitos tiedosta.
Ja me muistaen sankariaikaa
Sadun tenhoon tunnemme taikaa
http://lansikairanhurmeinenblogi.blogspot.fi/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Säännöt”