40k @ Lappeenranta

Ilmoitukset tulevista turnauksista. Voit myös etsiä pahimpaan hätään uusia pelikavereita.
Kurimus

40k @ Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Haloo Lappeenranta!

Kutosedikkaa polttelis päästä koittamaan, mutta oon aika kaukana tuntemistani pelikavereista kun kesätyöt vei Lappeenrantaan. Eli kukas pelaisi mun kanssa? Oon varsin kokenut pelaaja (3ed. asti pelannut 40k:ta) mutta 6ed ei tietenkään oo vielä hanskassa :-D. Sääntis tietty löytyy ja on luettukin ihan kunnolla :-). Omaa pelipöytää ei ole, mutta voin tulla pelaamaan melkein mihin vaan. Asun Kourulassa ja liikun pyörällä tai bussilla, joten sen mukaan.

Pelin koolla ei paljon väliä, 500-2000p välillä käy kaikki.

Vastaukset ketjuun tai yv:nä. Kiitos.

[edit]Niin ja peliä tietysti mahdollisimman äkkiä, kun kuume on kova :-D
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Kurimus

Re: 40k @ Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Onko koko Lappeenrannan skene kesälomalla?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Korppi-

Viesti Kirjoittaja Korppi- »

Ei tääl oo skenee. Laita treffi-ilmo paikallisee fantsuu/kysy tiskiltä.
Bladetongue
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Bladetongue »

Jos ongelmana ei ole pääsy imatralle, niin meillä on melkein joka viikonloppu, enimmäksen lauantaina tai sitten sunnuntaina peli-ilta ja enimmäkseen on pelattu 40K:ta viime aikoina. Peli-porukat osiosta löytyy lisää tarkempaa tietoa ja sieltä löytyy linkki meidän foorumille, josta näkee varminten nuo meidän peli-illat. Tervetuloa pelailemaan jos vain välimatka ei ole esteenä

T: Teemu
Nervin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nervin »

Hei!

Täällä Saimaan yliopiston suunnilla on 25v+ äijäporukka ja pelaillaan Fantasy Battlen 6th edikkaa, koska siihen lapsina jämähdettiin. Mukana muutama, jotka ovat pelanneet kakkosedikasta asti. Nyt vasta huomasin, että otsikkona olikin 40k, joten whatever, mutta tämä voi nyt toimia muillekin kiinnostuneille, eli ottakaa vaan privalla yhteyttä tai jotain, jos pelailu nappaa. Örkkiä, kaaosta, tomb kingejä, high elffejä sekä vampyyrejä löytyy vastustajiksi. Itse pelailen Dark Elffeillä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset ja pelikaverit”