Lahden figuskene?

Ilmoitukset tulevista turnauksista. Voit myös etsiä pahimpaan hätään uusia pelikavereita.
Runic

Lahden figuskene?

Viesti Kirjoittaja Runic »

Olen tässä muuttamassa Lahteen, ja ajattelin kysellä jos jollakulla olisi tietoa Suomen Chicagon figuilusta.

Järjestetäänkö turnauksia ja jos, mitä? Pelataanko alueella Warmachine/Hordesia, Blood Bowlia, vai pääosin WH40K/FB? Onko pelaajia minkäverran/kuinka aktiivista touhu on?

Kaikki info tervetullutta.
Merimetsä

Re: Lahden figuskene?

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Junalla 38min etelään paikallisjunalla Z löytyy masiinaa maanantaisin 17-. Mainos
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Masiinahordesta en tiiä, mut käsittääkseni fb40k-skene on suht kuollutta. Pelaajia on kyl muutama (maks 10, mut ei järin aktiiveja eli saat valmistautua herättelemään. Pelikauppoja on pari (PKP:n pääkeskus, fantasiapelien lonkero #112), flames of waria pelataan aika lailla ilmeisesti. Onneksi lähialueilla (Heinola, Hämeenlinna, Riihimäki, Kouvola, junalla pitemmältäkin) on porukkaa eli jos verkkosi on tarpeeksi laajat saat kenties raahattua kavereita pelaamaan.

Asuin kolmisen vuotta sitten vielä Lahdessa, sen jälkeen muutaman kerran (maks 5) käyny turnauspelaamassa siellä kun joku muu ku mie on niitä siellä järkänny. On niitä turnauksia enempi ollu, mut näyttäis et aika usein pariturnauksia tai jotain muuta vähempi kisaavaa+osallistujamäärät jääny jonneki neljän tienoille ni ei oo kannattanu. Eli tiedot siltä pohjalta+paikallisen&siellä pelaamassa käyvien kanssa jutteluiden pohjalta.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Jopotzuki

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki »

Nythän olisi oiva tilaisuus järjestää Lahden figutoiminta järjestäytyneemmäksi?

Itse pelaan 40kta, figuja löytyy myös blood bowliin ja hordesiin. Hordesia pelannu kyllä viimeisksi pari vuotta sitten ja säännöt on jo melkein unohtunu kokonaan.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Sivious

Viesti Kirjoittaja Sivious »

Pitänee kai itsetkin ilmoittautua vasta muuttaneeksi lahtelaiseksi, jolta löytyy 40k-nappeja pyödän päältä.
1500pt 2/1/2
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Brushy

Viesti Kirjoittaja Brushy »

Sen verran aktiviteettia ainakin löytyy, että turnauksia pyritään järjestämään kerran tai pari kuukaudessa. Tästä ilmoittautumaan seuraavaan koitokseen: viewtopic.php?f=11&t=106139
Matsu

Viesti Kirjoittaja Matsu »

Itsellä löytyy armeija fabaan, mutta olen vailla pelikaveria :D
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Warmachine/Hordesilla ei tietääkseni vielä ole Lahdessa juurikaan pelaajia, mutta Puolenkuun Pelit pyysi minut sinne kyseistä jaloa lajia demottamaan, joten ties, vaikka Warmachine-skenenkin saisi siellä potkaistua käyntiin.

Lauantaina 24.8. on mahdollisuus tulla tutustumaan. Tarkempaa tietoa PKP:n foorumilta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kyka

Viesti Kirjoittaja Kyka »

40k:ta pelailtu, joskus muinoin Mordheimiäkin
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Mä oon muuttamassa Lahteen sunnuntaina. Ennen on tullut pelailtua fabaa ja mortikkaa ja nyt olis taas tarkoitus päästä hiomaan pelitaidot salonkikuntoon
Humppakeppi

Viesti Kirjoittaja Humppakeppi »

Minulta löytyy figuja ainakin Fabaan, LotRiin, Mordheimiin ja Warhammer Ancient Battles:iin. Mikäli joku haluaa tulla pelaamaan Heinolaan, niin minun kyydissä sinne pääse ehkä noin 1-2 kertaa kuukaudessa (mukaan mahtuu max. 4 henkilöä per kyyti). Heinolassa pelaamme lähinnä Fantasy battlea, joskus myös 40K:ta ja Mordheimia. Kokeilemme mielellämme muitakin pelejä, jos joku demottaa. Meillä on pelitilat paikallisella nuorisotalolla ja pelipäivät pidetään yleensä viikonloppuisin. Lautapeli-iltoja järjestetään lähes joka torstai klo. 17-20 (Lahdessa lautapelejä voi pelata kirjastolla joka toinen maanantai). Kyytejä voin alkaa tarjota todennäköisesti syyskuun puolivälin jälkeen. Pistäkää YV:tä, mikäli kiinnnostusta löytyy.

Muuten, pelaako kukaan teistä roolipelejä?
Scary, Scary...
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Aloitin opinnot LAMKissa viime maanantaina ja nyt olen muuttamassa Lahteen (heti kun saan kämpän).
Minulla on 4 armeijaa 40k:hon ja pari fabaan, lisäksi olen pelannut Mordheimia ja Necromundaa. Toistaiseksi ainakin vietän viikonloput jossain aivan muualla.
Olen joskus demonnutkin figupelejä ja mm. Ropeconissa ollut figuvänkärinä.

Minulla on myös (3-6 vuotta vanhoja) MTG-pakkoja muutama ja olen pelannut roolipelejä (Heimot, Gurps, D&D 3.5, Changeling: The Lost).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Runic

Viesti Kirjoittaja Runic »

Itseäni kiinnostaisi lähinnä 40K, kun siinä on säännöt vielä suurinpiirtein muistissa. Käsittääkseni tämän pelin osalta siis peliporukkaa löytyy.
WhiteM4us

Viesti Kirjoittaja WhiteM4us »

Itse en ole ikinä pelannut, mutta kovasti kiinnostaa. Fabaan ja mortikkaan löytyy nappulat ja 40k työn alla.
Kyka

Viesti Kirjoittaja Kyka »

BTW. Kannattaa seurata PuolenkuunPelien tapahtumia kanssa. http://www.puolenkuunpelit.com/forum
Brushy

Viesti Kirjoittaja Brushy »

Juuri nyt yritän saada vähän Lahden figuporukkaa aktivoitumaan ja uusia pelaajia mukaan järjestämällä figupelipäiviä Puolenkuun pelien tiloissa aina torstaisin ja lauantaisin. Lisätietoja löytyy tästä ketjusta Puolenkuun pelien foorumilla: http://www.puolenkuunpelit.com/forum/vi ... 7a3a5a2338
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset ja pelikaverit”