Star Wars X-Wing: "aktivoitus taas" Turnaus 22.11.2014 Oulu

Ilmoitukset tulevista turnauksista. Voit myös etsiä pahimpaan hätään uusia pelikavereita.
Reiska

Star Wars X-Wing: "aktivoitus taas" Turnaus 22.11.2014 Oulu

Viesti Kirjoittaja Reiska »

Eli FFG:n Star Wars X-Wing "aktivoitus taas" turnaus(eli aktivoituisi järjestäjänä turnaus)

Pelipaikkana Oulun Fantasiapelit.
Aloitetaan kello 12:00 ja pelataan kolme-neljä kierrosta Swiss:inä(riippuu pelaajamäärästä) ja lopuksi finaali alkusarjan parhaimpien kesken.
Pelit pelataan 100 pisteen porukoilla ja seurataan normaaleja squad building sääntöjä.
osallistujilla pitää olla mukana:
- Porukka tulostettuna/kirjoitettuna joko viralliselle pohjalle tai X-wing builderista tulostettuna
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... itable.pdf
http://xwing-builder.co.uk/build
- Oma vahinkopakka
- Omat asteroidit
- Omat templatet ja mitta
- Omat nopat(tai noppa sovellus puhelimessa tai täppärissä)

... ai niin ja turnaus on ilmainen, joten pitää miettiä mitä keksii palkinnoksi
V-J

Re: Star Wars X-Wing: "aktivoitus taas" Turnaus 22.11.2014 O

Viesti Kirjoittaja V-J »

Olisin itsekin taas vaihteeksi tulossa ihmisiä Rebel-semihordella kiusaamaan; FFG ei ole vissiin suurempia sääntömuutoksia tuonut peliin vielä? Scum & Villainy varmaankin aiheuttaa joitain muutoksia tulevaisuudessa kunhan expansioni materialisoituu FFG:n supply chainistä Suomeenkin asti…

EDIT: Jos jotakuta kiinnostaa pelailla tuolloin 22. päivä ennen kahtatoista, niin ilmestyn varmaan itse paikalle kymmenen aikoihin, ja olen vapaa pelailemaan vaikka itse X-Wingiä taikkapa Conquestia.
svr

Re: Star Wars X-Wing: "aktivoitus taas" Turnaus 22.11.2014 O

Viesti Kirjoittaja svr »

Onko tulostetut proxy kortit sallittu vai täytyykö pulittaa satku kultabotista?

Mainitsit normaalit squad building säännöt mutta varmistetaan kuitenkin onko käytössä normaalit säännöt vai turnaussäännöt joissa täytyy sitoutua actioniin ennen kuin mittaa sen?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset ja pelikaverit”