WM/H Jörnimies!-turnaus 27.12.2014 Nopat ja Taktiikka Ry
WM/H Jörnimies!-turnaus 27.12.2014 Nopat ja Taktiikka Ry
Taas on tullut aika pikkukivan ja hupailun merkeissä lämmittäytyä masiinan tunnelmiin. Tuliko pukilta lahjoja? Oletko ollut kiltti, vai tuleeko sinusta vuoden 2014 Jörnimies?
Vuoden jörnimieheltä ei puutu karismaa, one-linereita baarissa eikä seuraa pilkun jälkeen. "Mä olen MIES. Jörni. Mies."
Haluttaako päästä mukaan jörnimään? Vai tuutko vain mukaan pelaamaan pikku-ukoilla? Tässä turnauksessa on jokaiselle jotakin.
Steamroller 2014
Tarkemmat speksit:
-1 päivän turnaus, max. 16 osallistujaa, neljä kierrosta.
-Pelataan Nopat ja Taktiikka Ry:n kerhohuoneella (Jörnihousuntie 5).
-1-2 x 35 pinnan lista
-D&C(1)
-7 pinnan reinforcements
-SR 2014
-Nordic Deathclock 50 minuuttia( depo ei kuluta aikaa, kello pysäytetään sääntöepäselvyyksiin, yms.)
-Ei maalauspakkoa!
-Ilmainen kerholaisille (eli mm. journeyman-liigan maksaneille), muille 2,58 milj. € (ilmoittautuja maksaa varainsiirtoveron ja tekee selvityksen varojen alkuperästä, tilinumeron saat YV:llä)
-Muita kysymyksiä, speksattavia asioita, kysy threadissä!
NYT late bird -tarjouksena kerhon ulkopuolisten osallistumismaksu 10 euroa! Tässä siis huikea 99,9996% alennus!
Aikataulu:
La 27.12.
klo 9:30 Ilmoittautuminen ja alkuhöpinät (ole paikalla puolelta niin saadaan pelit käyntiin ajoissa!!!)
klo 10:00 - 12:00 Peli 1
Klo 12:00 -13:00 Ruokatauko
Klo 13:00 - 15:00 Peli 2
Klo 15:00 - 17:00 Peli 3
Klo 17:00 - 19:00 Peli 4
Ilmoittautuneet (max 16):
1. H-P
2. Henry
3. Tero Särkijärvi
4. Jaakko Uusitupa
5. Chisse
6. Ville Kylmänen
7. Joonas
8. Olli
9. Tuomas
10. Pauli
11. Robin
12. Antti
13. Mikko
14. Aleksi
15. Toni
16. Iiro
Vuoden jörnimieheltä ei puutu karismaa, one-linereita baarissa eikä seuraa pilkun jälkeen. "Mä olen MIES. Jörni. Mies."
Haluttaako päästä mukaan jörnimään? Vai tuutko vain mukaan pelaamaan pikku-ukoilla? Tässä turnauksessa on jokaiselle jotakin.
Steamroller 2014
Tarkemmat speksit:
-1 päivän turnaus, max. 16 osallistujaa, neljä kierrosta.
-Pelataan Nopat ja Taktiikka Ry:n kerhohuoneella (Jörnihousuntie 5).
-1-2 x 35 pinnan lista
-D&C(1)
-7 pinnan reinforcements
-SR 2014
-Nordic Deathclock 50 minuuttia( depo ei kuluta aikaa, kello pysäytetään sääntöepäselvyyksiin, yms.)
-Ei maalauspakkoa!
-Ilmainen kerholaisille (eli mm. journeyman-liigan maksaneille), muille 2,58 milj. € (ilmoittautuja maksaa varainsiirtoveron ja tekee selvityksen varojen alkuperästä, tilinumeron saat YV:llä)
-Muita kysymyksiä, speksattavia asioita, kysy threadissä!
NYT late bird -tarjouksena kerhon ulkopuolisten osallistumismaksu 10 euroa! Tässä siis huikea 99,9996% alennus!
Aikataulu:
La 27.12.
klo 9:30 Ilmoittautuminen ja alkuhöpinät (ole paikalla puolelta niin saadaan pelit käyntiin ajoissa!!!)
klo 10:00 - 12:00 Peli 1
Klo 12:00 -13:00 Ruokatauko
Klo 13:00 - 15:00 Peli 2
Klo 15:00 - 17:00 Peli 3
Klo 17:00 - 19:00 Peli 4
Ilmoittautuneet (max 16):
1. H-P
2. Henry
3. Tero Särkijärvi
4. Jaakko Uusitupa
5. Chisse
6. Ville Kylmänen
7. Joonas
8. Olli
9. Tuomas
10. Pauli
11. Robin
12. Antti
13. Mikko
14. Aleksi
15. Toni
16. Iiro
Viimeksi muokannut Prkl, Pe 26.12.2014 13:28. Yhteensä muokattu 20 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Re: WM/H Jörnimies!-turnaus 27.12.2014 Nopat ja Taktiikka Ry
Oletan et mun alter egon nimi ekana listalla tarkottaa että oon mukana. Also jatkot meil.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
I'm in!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Siis Jörnimisestä en tiedä mitään, mut oppinen. Iso mul kyl on, eiku siis oon Iso.
Voiko turnauksen maksaa käteisellä?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
En mä millään viittis ku siin on sit sitä säätöä...TheEmu kirjoitti:Voiko turnauksen maksaa käteisellä?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mäkin ilmoittaudun mukaan - Possujen Herra lupas mulle Pekonikaartinsa käyttöön jos ja kun en saa muita figuja kannettua paikan päälle. Pakko se on pelaa ainakin kerran vielä tänä vuonna!
Miks aina pizzaa? Oon siis mukana.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
- GreenMeanie
Jos on alle 9 Pelaajaa ni otetaanko myöhempi alotus ja rennot 3 kierrost?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
voisin mäki kai tulla mukaan
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Ei oo, mut voidaan harkita lähempänä.GreenMeanie kirjoitti:Jos on alle 9 Pelaajaa ni otetaanko myöhempi alotus ja rennot 3 kierrost?
Nyt viimeisille ilmoittautuneille luvassa joulualennus.
Kerhon ulkopuoliset mukaan tutustumisystävälliseen 10 € hintaan. Tämä on siis HUIKEA 99,9996% alennus listahintaan nähden (laskin aivan itse eilen, kuuunn näin joul..) !!!
Kerhon ulkopuoliset mukaan tutustumisystävälliseen 10 € hintaan. Tämä on siis HUIKEA 99,9996% alennus listahintaan nähden (laskin aivan itse eilen, kuuunn näin joul..) !!!
Nyt kyllä ketuttaa niitä kaikkia, jotka makso täyden hinnan. Mutta on se varmasti silti hintansa arvoinen.petskules kirjoitti:Nyt viimeisille ilmoittautuneille luvassa joulualennus.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Joo tossa oli jo pari maksajaa täydellä hinnalla. Ihan uskomaton säätäminen taas julkisen hallinnon kanssa, fiddu! Kaikkeen pitää puuttua.
Aattelin et noppakerho ja minä välistävetäjänä ollaan jo tarpeeks rikkaita parillakin maksajalla, et helpompi vaan muiden osalta sit karsia tätä säätämistä.
#rahatfikkaan #imrichbiatch
Aattelin et noppakerho ja minä välistävetäjänä ollaan jo tarpeeks rikkaita parillakin maksajalla, et helpompi vaan muiden osalta sit karsia tätä säätämistä.
#rahatfikkaan #imrichbiatch
- Cor Leonis
Kouvostoliitto vois taas mobilisoitua vaik ei ollakkaan jörnitty vielä. Minä tuun mukaan pelailemaan jotaa cryxii tai possuu, emmä tiedä. Pitääks laittaa rahaa jollekii tilille vai ihan cash money?
Pora on miehen sielu.
- nice2beatU
Juu lähtää Kouvostoliiton sotajoukkoja tukemaan skornen voimin.
Skorne is love, Skorne is life.
Cash money riittää mainiosti.
Tottakai, tästähän on maksettu
Hän on puhunut.