Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Ilmoitukset tulevista turnauksista. Voit myös etsiä pahimpaan hätään uusia pelikavereita.
Avatar
Nólimon
Peliporukkavalvoja
Viestit: 431
Liittynyt: Ma 29.12.2003 23:24
Paikkakunta: Oulu

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Chaos legion kirjoitti: Heittäisin ettei pelata yhtään 500p peliä, vaan pelataan 750p, 1250 ja 1500 jolloin pelejen koko ja haskuus kasvaisi, mutta silti löytyisi tuommoinen pieni pelikin.
Muuten kaikki tämän tapaiset jännät scenut passaa minulle täysin :3, tuleepahan ainakin erillaisia pelejä.
Ainoa ongelma nuissa isoissa peleissä on se että niitä ei ehdi pelaamaan yhtä montaa kuin pieniä pelejä. Ennenhän matseja taisi olla joku 12, eli ihan rutosti. Jos pistemääriä lähdetään vielä kasvattamaan ei pelejä mahdu viikonlopulle enää kuin joku 6, joka on jo aika vähän. Tornion kamppanjan ideana kuitenkin on ollut pelata mahdollisimman paljon hieman tavallisuudesta poikkeavia tappeluita. Mielestäni isompi pistemäärä ei tuo peliin juurikaan lisää hauskuutta. Lähinnä silloin ei tarvitse pelata niin tarkasti kun yksikön menetys ei tunnu niin pahalta. Pienemmät pelit ovat haastavampia ja varsinkin haastavaa on listan suunnittelu. Skenaariot ovat kuitenkin turnauksen suola ja hauskoilla skenaarioilla saadaan pienistäkin peleistä mielenkiintoisia. Lisäksi 1500 pisteen pelit vaativat isommat pöydät kuin millä ollaan yleensä torniossa pelattu joka omalta osaltaan myös vaikeuttaa järjestelyjä. 1250 jota viimeksi pelattiin oli jo aika iso sen kokoisille pöydille. Mieluummin otetaan 500, 750 ja 1000 pistettä pelikokoina ja pelataan vaikka jokku pienemmistä matseista pari peleinä että ne eivät kaikki ole NIIN pieniä mättöjä että se pääsisi joittenkin peli-iloa häiritsemään.

@ Remington

1.skenu.
Ihan hyvä, jos nyt oikein tajusin. Kuitenkin aika vaikea suorittaa loppujen lopuksi tuo tehtävä. Ryhmän täytyisi kököttää viisi vuoroa tekemättä mitään muuta jotta pystyisi pisteitä keräämään. Merkitäänkö yksikköön jollakin tapaa tuo lähetin? Eli se on konkreettinen modeli, jonka pystyy tuhoamaan kuten artillery yksiköstä tykin muutenkin? Tämmöinen skenaario voisi olla isommassa pistemäärässä järkevämpi jolloin jonkun yksikön oikeasti voisi uhrata suorittamaan tehtävää. Vihollislaitteen tuhoamisesta saavutettavat 5 pojoa ovat kuitenkin aika paljon helpommat kuin lähettämisestä saatavat kun yksi onnekas kuula voipi tuon 5 pojoa tilille korjata.

2.skenu

Kuulostaa ihan hyvältä. Muokattu viestimies. :D Ainoat asiat jokka voisi olla hyviä muutoksia on dawn of war depon muutos joksikin muuksi. Tuossa jää niin pitkä matka taivallettavaksi reserveistä tulevalla porukalla ettei "viestin" tavoittelu ole kovinkaan helppoa. Ensiksi depottava pääsee puolestaan pöydälle tulevilla joukoillaan melko muheviin asemiin tavoittelemaan "viestiä". Eli joku tasapuolisempi depo voisi olla tässä parempi. Samoin myös tuo keneltä lasti tipahtaa karkuun juostessa voisi olla selkeyden vuoksi jomman kumman valittavissa.
Sopor Aeternus
Avatar
Huru-ukko
Viestit: 2542
Liittynyt: Su 12.06.2005 13:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Tottahan ne pienetkin pelit menevät. Itse tykkään isommista.

Ehdottelen lisää, jos tässä vaiheessa vielä kerkeää.

Entä jos jokaisen pelin arvo olisi yhtä suuri riippumatta pelin koosta? Näin olisi ensimmäisen päivän peleilläkin jotain merkitystä loppusijoittumisen kannalta. Aikaisemminhan olisi ollut aivan sama, vaikka ei olisi eka päivänä pelannut yhtään peliä, kun vimppa pelit ratkaisevat koko homman. Tai jos haluaa, että isot pelit ovat tärkeämpiä, niin jos niistä saisi vaikka 50% enempi loppupisteitä? Ei mielellään niin, että vimppa pelin jälkeen sijoitus muuttuu 23 pykälää.

Mikäli tälläkin kertaa tulee hyvin voimakkaita erikoisolosuhteita, niin ehdotan, että ne määrättäisiin valmiiksi kuulumaan niihin skenaarioihin. Toiset olosuhteet suosivat toisia armeijoita ja toiset sitten toisia. Nythän yleensä käy niin, että joku heittää joka peliin jonkun äärihankalan sään, ellei sääheitto unohdu kokonaan. Yhdelle heitolle tulee hyvin suuri osuus pelin lopputulosta ajatellen. Jos olosuhteet määrätään skenuihin etukäteen, niin jokainen saa kokea itselleen edullisia ja haitallisia säitä. Ei tarvi myöskään sen olosuhdetaulukon kanssa ihmetellä joka pelin alussa.
Luumumehu on soturien juomaa
Avatar
Rakath
Maalajakisälli 2007
Viestit: 633
Liittynyt: Ma 12.05.2003 19:13
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Pisterajasta ja skenujen määrästä taidettiin viime vuonnakin vääntää kättä.
Taisin silloinkin sanoa, että mielestäni pienemmissä pistemäärissä se heiveröinenkin pelitasapaino katoaa kokonaan. Ylilyönnit armeijalistassa näkyvät helpommin pöydällä. Eli mieluummin pelaisin niitä vähän isompia pelejä.

Enkä tiedä onko pelien määrä mikään itseisarvo. Toki niitä erikoisia skenaarioita saa silloin pelattua enemmän, mutta ehkä voisi häröskenuissakin paneutua laatuun eikä määrään ;)
Joskus on tullut vähän ahdistunut olo, kun pelistä juoksee peliin eikä välissä ehdi kunnolla hengähtää tai rupatella vanhojen ja uusien tuttujen kanssa.

Komppaan Hurun ideaa sää/erikoisolosuhteiden sisällyttämisestä skenaarioon. Saa sen tasapainon silloin helpommin mietittyä. Tosin mitä enemmän erikoissääntöjä skenuun tunkee, sitä helpommin niitä unohtaa käyttää. Viime turnauksessa (vai olikohan se sitä edellisessä) taidettiin muistaa heittää säätila kahdessa pelissä, ja moni skenaarion härösääntö unohtui, kun menee se ajatustyö jo pelkkään peruspelaamiseen ja objektiivien muistelemiseen. Aloittelijoilla varsinkin, ja nykyään lasken itsenikin aloittelijaksi.

Hm ihan kivasti osallistujia tullut jo muutamassa päivässä. Eikä kaikkia vakionimiä edes löydy tuolta vielä. Nidicodexi on luvattu tammikuuksi, joten ehkä intoudun ihan osallistumaankin tyrkkyjen kera. Jos jaksan alkaa tuota vitosedikkaa opettelemaan.
Avatar
Remington
Viestit: 1831
Liittynyt: Ti 21.03.2006 23:04

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Remington »

Komppaan Hurua ja Rakathia armeijoiden koossa ja sää-/erikois-säännöissä.
Nolimonille kiitoksia palautteesta. Hmm.. 500 pistettä on ehkä liian pieni (ainakin termuille!). Ja 750pts ei paljoa lohtua tuo. Eli siis 1000+ pts peleihin kait sopisi parhaiten. Ja lähetintä voisi kuvata isolla beissillä (20mm?) joka on yksikön mukana. Ja voi tuhota kuten artillery modlen. Ja voisihan säätää vastustajan lähettimestä saatavan vaikkapa 2 pistettä.
Alunperin ajattelin 5pts miinus jo "ammutut" signaalit.

Muokattu viestimieshän son! :) Ja tähän kyllä kaavalin aluksi 12" depoa. Kait parempi. Ja tuo droppaaminen oli tiivistettynä. En jaksanut kaikkia sääntöjä skriivata. Tai kaikkia skenujakaan mitä on miettinyt. Mutta siitähän voipi lähteä työstämään mieleistään!
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
akuta
Viestit: 110
Liittynyt: Pe 14.07.2006 11:58

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja akuta »

Wuppii, onhan tätä odottanutkin. Pitänee antaa Slaaneshin palvojille kunnon tulikaste ja maalipinta. Eli Arto Väisänen ilmottautuu karkeloihin mukaan.
Avatar
Jurpo
Viestit: 980
Liittynyt: Ti 12.10.2004 15:30
Paikkakunta: Tornio

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Jos tällaisesta on kyse niin kannan siis korteni kekoon tällaisella idealla.

Jokin skenaario: Red Dawn

Taistelijoiden mielen valtaa verinen kiihko. He nousevat poteroistaan ja paiskaavat itsensä vihollisia kohti verta janoten ja pelkoa tuntematta ja ampuvat kuin mielipuolet.

-Jokaiselle jalkaväki- hyppyreppu-, ratsuväki- tai pyöräyksikölle tulee rage- ja relentless-säännöt voimaan ja ne ovat myös fearless. Kävelevät ajoneuvot ovat myös rage-säännön vaikutuksessa. Ajoneuvojen on ammuttava lähintä maalia jos vain pystyvät ja niiden on aina yritettävä tank shockkia tai kolarointia jos vain mahdollista. Jos jalkaväkiyksikkö tuhoutuu se palaa heti seuraavan oman vuoron alussa takaisin kentälle kuin reservistä ja se on mahdollista tappaa uudelleen. Tämä ei koske Independent charactereita tai monstrous creatureita. He pysyvät kuolleina kertatapon jälkeen.

Night fight pelin alusta D6 vuoroa.
Victory points: tapetut viholliset / 100. Pöydänneljännekset eivät merkitse.
Deployment ja aloitus: normaalisti.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Avatar
Huru-ukko
Viestit: 2542
Liittynyt: Su 12.06.2005 13:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Niin tai sitten kaikille dark reaper missilelaunchereille automaattinen onnistuminen to hit heittoihin ja kaaosmarineiden mopoista menee kumi puhki ja loppuu pensa.
Luumumehu on soturien juomaa
Avatar
Kurimus
Viestit: 1486
Liittynyt: Pe 22.08.2003 17:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Erkka Korolainen ilmoittautuu myös mukaan, vaikuttaa kokemisen arvoiselta tapahtumalta :)
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Avatar
WarHound
Peliporukkavalvoja
Viestit: 439
Liittynyt: Su 03.11.2002 04:12
Paikkakunta: Nummela

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Noniin, alanpas tässä olemaan taas itsekkin terveiden kirjoissa, niin ei muuta kuin päivitystä kehiin jotta ihmiset tietää missä mennään :)

Laitoin viimeistään aikataulut nuille skenaarioille ja kompeille, jotta ihmiset varmasti tietää koska saa viimeistään skenaariot käsiin. Olen tutustunut teidän ehdotuksiinkin, ja voin luvata, että ainakin tuttu ja hauska viestimies tulee jälleen kerran raukka yrittämään armeijoita karkuun ;)

Olen yrittänyt pähkäillä hieman nuiden skenaarioiden määriä, ja päädyn ottamaan riskin laittamalla isompaa skenaariota kehiin. Aikataulutuksesta riippuen sitten näkee että kuinka monta peliä, mutta tavoitteeni on 7-8 skenaariota.

Jos joku miettii tuota ruokapuolta minkä mainitsin, niin siis kyseessä on leipää ja jotain juotavaa :D Ei mitään gourmet aterioita, mutta jos haluaa niin eiköhän me yhteiskyytiä saada aikaiseksi Tornion kebabbiloihin/pizzerioihin.

Maalauspisteistä saa nykyään maksimissaan saman, minkä voi saada myös pelien maksimipistemäärästä. Tänä vuonna siirrytään tasapainoisempaan pisteytykseen, eli pienien pelien maksimipistemäärä on SAMA kuin mitä voi isoista peleistä saada. Näin varmistetaan että ne pienemmätkin pelit kiinnostaa ja että isoista peleistä ei sijoitus muutu aivan järkyttäviä määriä. Mitä tulee kuitenkin pistelaskuun, niin pysytään yhä samassa vanhassa kaavassa, että pisteet lasketaan PER MODELI, eli se yksinäinen harhalaukaus pelin viimeisen pisteen toivossakin saattaa kannattaa(jos itse osallistuisin, niin todennäköisesti tämä yksinäinen harhalaukaus menisi ohi ja osuisi naapuripöydän carnifexiä silmään :) )

Mitäs minulla olis vielä...
Ah niin. Mietin pieniä boonuksia armeijoille mitä antaisi, mutta en ole vielä päättänyt mitä. Tosin tämä saattanee tippua kokonaan pois, joten ei kannata miettiä sitä sen enempää. Todennäköisesti tämäkin on ollut jotain houreilua sairastellessa x)

Kuitenkin, kurkatkaa päivitys :P

*edit* niin ja todella mukavaa nähdä näinkin paljon uusia kasvoja jo ilmoittautuneen, Mitä enemmän tulijoita, niin sitä parempi turnaus, koska kuluja tulee taas menemään kun haluan satsata maastoihin tänä vuonna ja palkintokin tuli luvattua :)
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Tjudin
Viestit: 25
Liittynyt: Ke 20.02.2008 19:29

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Tjudin »

Teemu Judin ilmottautuu mukaan... tosin vahvan "EHKÄ"n kanssa, varmistuu sitten kun kompositiot/FOCit ilmestyvät (=saako tulla Lantikkahordella. Ei sillä mitään voiteta mutta niillä on kiva ajella kentällä).
Jaetaanko maalauspalkintoa, edes pientä? Motivoisi ylittämään itsensä sutimisen jalossa taidossa. Pelillisesti tarkoituksenani on tuhota ja nöyryyttää Kadenius täydellisesti.
Avatar
Jenian Katarn
Peliporukkavalvoja
Viestit: 168
Liittynyt: Pe 16.04.2004 00:19
Paikkakunta: Turku

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Jenian Katarn »

Henkilökohtaisesti pidän pienemmän pistemäärän peleistä. Ne ovat nopeampia ja väistämätön joukkojeni totaalituho tulee turhia vitkuttelematta. Myöskin pienemällä pistetotaalilla inflaatio ei pure niin lujaa. Mutta tämä on tietysti oma preferenssini.
Tjudin kirjoitti: Pelillisesti tarkoituksenani on tuhota ja nöyryyttää Kadenius täydellisesti.
Hmm. Saatat onnistuakin. En kuitenkaan anna helposti periksi!
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
daider
Viestit: 4259
Liittynyt: Ma 12.04.2004 16:04
Paikkakunta: forssa
Viesti:

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja daider »

Miten se nousee tippa linssiin? Ensimmäinen kamppanja oli neljän pelaajan pelaama kokeilu ja nyt ollaan Sotussa vääntämässä kättä tosissaa kymmenien ihmisten voimin.

Olen viimein mukana vuosien jälkeen.

Skenuehdotuksiin, en oikein syty tuolle "maalaa kohteet" pelille. Sopii raid skenuihin enemmän, niitä tässä turneemallissa ei suosita.
Lentokone skenu toimii paremmin niin että joko lentokone on alusta asti kohteena (eli kuten normaali "valtaa objektiivi") tai sitten pelin alussa heitetään d3, kone (vaikka Imperial Marauder tjms) pörrää näin monta kierrosta kentän yllä ja ampuu aina lähintä kohdetta yhdellä aseella. Kun leijunta-aika loppuu putoaa suundaan scatter (Hitilla pikunuolen suuntaan) 3d6", ulosmennessä jää laidalle. Kone on hylky (4+ save) ja objektiivi (BBB mukaan) ja antaa 20% pelin arvosta voittopisteitä.

Itse toivoisin myös Temppelin valtaus (vuosien takainen oma skenu jossa otin nöyryyttävästi selkääni Tonnipojilta) skenun uudelleen tulemisen. Eli lyhyesti:
Kentän toisessa lyhyessä päässä keskellä sivua 8"x12" alue (Temppelin Portti).
Depo toisessa päässä kenttää, molemmilla depoilla yksi nurkka kiinni pelialueen nurkassa, alueen koko 4"x10".
Jokainen unitti Temppelin Portilla = 1 VP.
Erikoissäännöt:
Ei muuta tietä, Helvetti repeää, Kaaos keskellämme.
Ei muuta tietä: Deep Strike, Infiltrate ja muut keinot tuoda joukkoja kentälle ensimmäisen kierroksen jälkeen eivät päde johtuen kaaoksen energioista, jotka purkautuvat temppelistä. Jos ensimmäisen kierroksen deep strike tjms veisi yksikön 32" päähän tai lähemmäs temppeliä, yksikön ensimmäinen modeli laitetaan 32" päähän temppelistä ja muut tätä modelia kauemmas.
Helvetti repeää: Koko kenttä lasketaan vaikeaksi maastoksi. Alueet, jotka olisivat normaalisti vaikeaa maastoa lasketaan vaaralliseksi maastoksi.
Kaaos keskellämme: Jokaisen pelaajan vuoron alussa kyseinen pelaaja asettaa d3-1 Kaaos-tokenia Temppelin Porteille. Liikkumisvuoronsa lopussa hän heittää jokaiselle kentällä olevalle Kaaos-tokenille scatter-noppaa ja d6. Token liikkuu näin monta tuumaa scatterin osoittamaan suuntaan. Jos token osuu modeliin, se poistetaan ja vaikutus heitetään alla olevasta taulukosta:
1: Verta Verijumalalle, Kalloja Vaski-istuimelle: Yksikkö hyökkää itsensä kimppuun verenjanossa. Jokainen yksikön jäsen heittää yhden hyökkäysheiton voimakkaimmalla aseellaan. Osumat ja vahingot ratkaistaan normaalisti. Yhden modelin yksiköt vahingoittavat itseään.
2: Et ole sama kuin eilen: Yksi yksikön statti putoaa 1:teen seuraavan kierroksen loppuun asti. Statti heitetään nopalla (d6):
1: WS
2: BS
3: S
4: T
5: A
6: As
3: Isoisä kutsuu sinua: Yksikkö ei voi liikkua vuoroon. Jos sitä ammutaan se hyötyy Feel No Pain säännöstä. Lähitaistelussa sen WS on 1.
4: Tuska vapauttaa sinut: Yksikkö voi valita toisesta, vaikutus vaikuttaa seuraavan kierroksen alkuun.
1) Sen aseiden AP on 1, jolloin yksikkö ei voi liikkua ja sen WS on 1.
2) Sen kaikilla jäsenillä on power weapon, jolloin se ei voi käyttää armor savea missään tilanteessa.
5: Anna maailman palaa: Yksikkö voi tehdä välittömästi ampuma-asehyökkäyksen seuraavilla stateilla:
G12" S3 AP 4 Barrage 2
Jos yksikkö tekee hyökkäyksen, se kärsii itse S4 AP4 iskun.
6: All went better than I expected: Seuraava woundi yksikköön ignoroidaan, riippumatta lähteestä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
wouho
Viestit: 1
Liittynyt: La 14.11.2009 23:53

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja wouho »

Juhana Oukka - Tau armeijalla ilmoittautuu paikalle :)
Avatar
Cannonball
Viestit: 898
Liittynyt: Ke 12.11.2003 19:55
Paikkakunta: turku

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Salosen lauri messiin. Kahtoilaaan armeijaa sitten lähempänä tapausta.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Nraven
Viestit: 4
Liittynyt: To 04.06.2009 22:50

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Nraven »

Henri Salmi pyörii mukaan ainakin näillä näkymin.. pitänee katsoa lähempänä millä armeijalla rellestetään tällä kertaa..
Avatar
Jenian Katarn
Peliporukkavalvoja
Viestit: 168
Liittynyt: Pe 16.04.2004 00:19
Paikkakunta: Turku

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Jenian Katarn »

Compit siis seuraavanlaiset (sain WarHoundilta tekstiviestillä), Hurtta korjatkoon, jos meni väärin:

750pts:
# Min. 1 TROOP choise
# 0-1 Monstrous Creature tai Vehicle (Ei koske Dedicated transportteja.)
#ELITE + HEAVY SUPPORT + FAST-ATTACK <= 2, ei turnauspistemiinuksia
#ELITE + HEAVY SUPPORT + FAST-ATAACK > 2, niin jokaista 2 ylittävästä valinnasta -5 turnauspistettä.
#VEHICLE ARMOUS F+S+R= Max 34.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Avatar
Huru-ukko
Viestit: 2542
Liittynyt: Su 12.06.2005 13:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Onko tuon kompin nyt tarkoitus pudottaa serpentti pois pienistä peleistä?
Luumumehu on soturien juomaa
Avatar
Warlocker
Viestit: 73
Liittynyt: Ma 17.12.2007 13:46
Paikkakunta: In the shade of Oulu (Utajärvi)

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Warlocker »

Jenian Katarn kirjoitti: # 0-1 Monstrous Creature tai Vehicle (Ei koske Dedicated transportteja.)
Kuin tämä on sitten Necroneiden Tomb Spydereitten kannalta?
Niinkö että yksi Spyderi vastaa yhtä hirviötä vai että yksi kolmen mönkijäisen ryhmän
vastaa yhtä monstrous creaturea?
I am the shadow in the bright day
I am the reminder of mortality at the height of living
I am the Death that must be so that Life may continue,
For Behold, Life is immortal because the living must die
Avatar
Huru-ukko
Viestit: 2542
Liittynyt: Su 12.06.2005 13:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Sama kysymys pätee myös esimerkiksi warwalkkereihin ja vypereihin.
Luumumehu on soturien juomaa
Avatar
WarHound
Peliporukkavalvoja
Viestit: 439
Liittynyt: Su 03.11.2002 04:12
Paikkakunta: Nummela

Re: Ennen Myrskyä VIII - Jäävuoren huippu! 6-7.3.2010

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Jenian Katarn kirjoitti:Compit siis seuraavanlaiset (sain WarHoundilta tekstiviestillä), Hurtta korjatkoon, jos meni väärin:

750pts:
# Min. 1 TROOP choise
# 0-1 Monstrous Creature tai Vehicle (Ei koske Dedicated transportteja.)
#ELITE + HEAVY SUPPORT + FAST-ATTACK <= 2, ei turnauspistemiinuksia
#ELITE + HEAVY SUPPORT + FAST-ATAACK > 2, niin jokaista 2 ylittävästä valinnasta -5 turnauspistettä.
#VEHICLE ARMOUS F+S+R= Max 34.
Lähes näin, mutta annoin nämä tiedot puhelulla enkä tekstarilla, mutta ei siitä sen enempää. Nuihin kysymyksiin, niin se minkä Jenian jätti pois, oli se, että VAIN YKSI monstrous creature tai vehicle. Eli ei unitillista, vaan vain se yksi. Eli ei kolmea sentineliä, vaan vain yksi. Ei kolmea leman russia, vaan vain yksi.

Ja ei, tarkoituksena ei ole potkia Serpenttiä pelkästään, tykkäänhän harrastaa yleistä päähänpotkintaa kaikkia armeijoita kohtaan, tai ainakin suurinta osaa jos en onnistu kaikkia potkimaan x)

Tekniset ongelmat iskivät, sillä minulta oli netti poikkastu matkallani ja kun tulin takaisin, niin enpäs pystynytkään oikein hoitamaan asioita. Nyt sitten kuitenkin laitan tähän ketjuun nuo 750p skenaariot, kun tuli luvattua ne jouluksi :)

Ladattava versio ilmestyy kunhan saan teknisten ongelmien lisäksi hoidettua myöskin kotisivuongelman, joka on jo hoidossa. Koska se hoituu, sitä en tiedä. Mutta toivottavasti mahd. pian.
Lisään ketjuun pikapikaa! Syökäähän jouluherkkuja sitä odotellessa niin että napa rutisee :)
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset ja pelikaverit”