"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WTC 2016: 23.9.-25.9. Amsterdam, Hollanti

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Celebdae

WTC 2016: 23.9.-25.9. Amsterdam, Hollanti

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Avataas nyt itse kisaan keskittyvä topicci näille tän vuoden kinkereille. Syyskuussa mennään siis taas ja tänä vuonna viimevuotisen menestyksen myötä Suomella on käytännössä varmasti kolme joukkuetta mukana.

Suomen joukkuevalinnoista ja tapahtumista tämän ympärillä löytyy tietoa tästä topicista.

Itse kisoista oleellista tietoa löytyy WTC-komitean nettisivustolta:
https://wmhwtc.wordpress.com/

Ilmoittautuneiden joukkueiden seuranta ja vanhoja tuloksia löytyy tilastosivulta:
http://wmh-wtc.com/
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Re: WTC 2016: 23.9.-25.9. Amsterdam, Hollanti

Mainittakoon jenkkien joukkuevalinnat:
TEAM WHITE
Trevor Cristensen (captain)
Brent Simon
Mike Ireland
Chris Green
Trevot Attridge

TEAM BLUE
Jay Larsen (captain)
Brian White
Brian Marino
Jordan Nach
Jeremy Lee

TEAM RED
Mike Puryear (captain)
David Smith
Jason Flanzer
Billy Robin
Bret Fogel
Näyttäisi siltä, että Blue on ns. ykkösjoukkue ja Red kakkosjoukkue. Whitessa sitten loput, mutta eiköhän nämäkin pelimiehiä ole ja lienee jonkinlaisia mahiksia Suomen kolmosjoukkuetta vastaan.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Celebdae kirjoitti:Näyttäisi siltä, että Blue on ns. ykkösjoukkue ja Red kakkosjoukkue. Whitessa sitten loput, mutta eiköhän nämäkin pelimiehiä ole ja lienee jonkinlaisia mahiksia Suomen kolmosjoukkuetta vastaan.
Ehkä jos 2/5 pelaajasta on Suomelta sammuneena pöydän alla ;). Mutta juu, näyttäisi jenkeistäkin 15 pelimiestä irtoavan WTC:en vaikka Pagani ei tiimissä olekkaan.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Celebdae

Noita jenkkien edustajiahan voi skoutata julkisten hakemusten kautta. Samalla näkyy millä meriiteillä tiimiin pääsi (tai millä ei).
https://wmhwtcusa.wordpress.com/2016-resumes/

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:Näyttäisi siltä, että Blue on ns. ykkösjoukkue ja Red kakkosjoukkue. Whitessa sitten loput, mutta eiköhän nämäkin pelimiehiä ole ja lienee jonkinlaisia mahiksia Suomen kolmosjoukkuetta vastaan.
Musta näyttää samalta. White on noista se helpompi. Redillä ja Bluella riittäisi molemmilla paukut vaikka finaalipöytään.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

tonne wtc-sivuille oli nyt tullut lista ilmoista, enkä bongannut Suomea sieltä, joten olenko puusilmä vai mikä tässä on? onko Dictaapero/joku puuhapedro laittanut sinne mailia?

vai onko asia jo ojennuksessa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Celebdae

Joukkuelista näkyy netissä:
http://www.wmh-wtc.com/

Siellä on jo yksi Suomi ja eiköhän piakkoin toinenkin...

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

no niin, mää kattosin vaan sen etusivun julgasun, ja siinä ei näkyny, oli FB:ssä norbyltä linkki sinne...
mutta hyvä että asiat rullaapi
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”