CID topic

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Avatar
Merimetsä
Viestit: 2299
Liittynyt: Ma 06.03.2006 20:18
Paikkakunta: Helsinki

CID topic

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Korjataan hiljaisuus cid:n ympärillä.

Circlen October CID putosi. Tharnit rapid healing:lla voivat olla aika ikävän kestäviä. Saas nähdä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Avatar
Tanan
Viestit: 1925
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: CID topic

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Hyviä muutoksia.

Iteille isoin juttu on Morvahna1 Mortality ja noodi-pukki.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Avatar
The Captain
Valvoja
Viestit: 12796
Liittynyt: Ke 07.08.2002 15:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: CID topic

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Merimetsä kirjoitti:
Ma 29.10.2018 09:34
Korjataan hiljaisuus cid:n ympärillä.

Circlen October CID putosi. Tharnit rapid healing:lla voivat olla aika ikävän kestäviä. Saas nähdä.
Faktiosta löytyy noin kaksi unitteihin toimivaa ARM-buffia, joten eipä mikään, mikä osaa rikkoa oikeaa heavy infantryä, noiden kanssa tule juuri hikoilemaan. Onhan niillä enemmän DEFiä kuin useimmilla heavy infantryillä, mikä ei ole täysin triviaalia.

Ghetorix rapid healingilla voi ollakin jo toinen juttu, etenkin Baldurien kanssa. (Ja kyllä, Baldureita voi pelata muutenkin kuin kiviteemassa - Tharn-teema on toiminut minusta tosi hyvin Baldur1:n kanssa jo ennen updatea.)

Setä-tharnitkin näyttävät nyt pelattavilta, vaikka omiin listoihini ei tunnu suurta tarvetta niille paikkaa raivata. White mane ja shamaani ovat yhä käyttökelpoisia sooloja, ja täti-tharnit ovat edelleen hyviä.

Petoja pitää pästä käyttämään enemmän, jotta niiden muutoksista osaa sanoa jotain. Vähän kalliitahan Circlen heavyt ovat olleet, mutta tämä asia korjaantui sopivasti, ja nyt ei tarvitse stressata aina urpolta tuntuneesta pathfinderin puutteestakaan.

Morvahna1 oli aina hyvä casteri, mutta väärässä metassa; Mk3 ei antanut sille tilaisuutta loistaa vahvalla anti-infantryllä, ja Mk2 oli liian täynnä anti-upkeep-techiä. Uusi uljas Morvahna1 houkuttaa kyllä kokeilemaan uudestaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Avatar
Tanan
Viestit: 1925
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: CID topic

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Joku taisi laskea kuinka paljon rapid healing lisää ARM15 yksikön kestävyyttä. Se ei ollut kovin paljoa.

Skinwalkerit regrowftilla sen sijaan...
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Avatar
The Captain
Valvoja
Viestit: 12796
Liittynyt: Ke 07.08.2002 15:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: CID topic

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tanan kirjoitti:
To 01.11.2018 14:49
Skinwalkerit regrowftilla sen sijaan...
Testannut olen. Kyllä ne kuolevat, jos vastustaja niiden haluaa kuolevan. Pitää siihen operaatioon toki resursseja investoida, mutta yksikkö on silti vähemmän kestävä ja vähemmän kovaa lyövä kuin moni muu samaa roolia suorittava, vastaavan hintainen unitti muilla faktioilla. Circlellä ne ovat osastossa "ihan pelattava yksikkö" lähinnä sen takia, että Gatormanit nerffattiin suohon Blindwaterin ulkopuolella. Heikko saatavuus Circlen teemoihin ei varsinaisesti paranna Skinwalkerien suosiota myöskään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Avatar
Tanan
Viestit: 1925
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: CID topic

Viesti Kirjoittaja Tanan »

The Captain kirjoitti:
Pe 02.11.2018 16:42
Tanan kirjoitti:
To 01.11.2018 14:49
Skinwalkerit regrowftilla sen sijaan...
Testannut olen. Kyllä ne kuolevat, jos vastustaja niiden haluaa kuolevan. Pitää siihen operaatioon toki resursseja investoida, mutta yksikkö on silti vähemmän kestävä ja vähemmän kovaa lyövä kuin moni muu samaa roolia suorittava, vastaavan hintainen unitti muilla faktioilla.
Olen hieman eri mieltä. Skinwalkerit regrowftilla on pelin kestävin yksikkö pistehintaan suhteutettuna. Olet kuitenkin oikeassa siinä, että skinwalkereiden ongelma on se, että ne obat uhka lähinnä ampuville yksiköille (jotka ne siis sitovat meleeseen). Paljon pelatut medium based yksiköt kuten Championit lyövät lujempaa. RFP:tä alkaa myös löytyä joka listaparista.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Avatar
Merimetsä
Viestit: 2299
Liittynyt: Ma 06.03.2006 20:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: CID topic

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Laitetaan tänne... Dawnguard lawnmover:n säännöt tippuivat. Kortti base Vaikuttaa kohtuu overillä. (Vai onko se lawnmover trident?)

ARM 20 (kilvellä) 30 hiparia DEF 14 ampumista vastaan toksulla.
SPD 7 ja 1" Slämmi melee aseella.
3xd3 pow 13 laakia rat 8 lähelle ja toksuilla voi boostailla. Tietty dual attack.
Mielenkiintoinen huomio: Coordinate movement sallii muiden (ei lawnmoverin) liikkua läpi.
Power tokens. Näitä ei saa vissiin pois millään? (Eirsykä tahi muut)

Edit: Oli pakko laittaa yksi tilaukseen.
Edit edit: Antoivat 10% alennuskoodin. Nopein+mukavin saa sen yv:llä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Avatar
Tanan
Viestit: 1925
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: CID topic

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Minusta trident vastaa noin 1,3 Seraphia, josta maksetaan 1,15 Seraphin hinta. Toisaalta Seraph on ehkä vähän ylihinnoiteltu? Ihan ok nappula siis.

Toisaalta jos vehjettä vertaa oikeasti hyviin ampuviin laitteisiin (strider, TEP), niin suru tulee puseroon. Retrille ei kuitenkaan voi antaa sellaisia, koska hyvät factiobuffit.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”