Khadorilaisten sotapöytä
Re: Khadorilaisten sotapöytä
Tällainen toope kysymys, mutta en vastausta kuviakaan katsomalla löytänyt: kuuluisiko Vladimirilla olla semmoinen höyrykone selässään? Ihmettelin vain, kun sillä on viitan yläpuolella semmoinen tyhjä kohta, ikään kuin siihen kuuluisi panna jotain, tai sitten vaan kuvittelen.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Virallisestihan kaikilla Warcastereilla on Warcaster-armori joka antaa juuri mahdollisuuden parantaa ARM-arvoa jättämällä Focusta varastoon jne. mutta Vladin figuilla ei koskaan ole tunnuksenomaista höyryvoimalaa selässä ollut mitä useimmilta muilta löytyy, ehkä hänen voimalansa on kätkettynä olkatoppauksiin...Janson kirjoitti:Tällainen toope kysymys, mutta en vastausta kuviakaan katsomalla löytänyt: kuuluisiko Vladimirilla olla semmoinen höyrykone selässään? Ihmettelin vain, kun sillä on viitan yläpuolella semmoinen tyhjä kohta, ikään kuin siihen kuuluisi panna jotain, tai sitten vaan kuvittelen.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Vladimir käyttää muinaista lumottua haarniskaansa, joka eroaa nykyisten warcasterien käyttämästä.
"Vladimir takes great pride in his armor. Refusing to abandon his family traditions, he wears the same enchanted plate of his forefathers. Although it has seen some alchemical and sorcerous repair over the centuries, it is the same suit of crimson mail that his houselord ancestor, Prince Buruvan Tzepesci, wore in battle against the Orgoth." Warmachine: Prime s.144.
"Vladimir takes great pride in his armor. Refusing to abandon his family traditions, he wears the same enchanted plate of his forefathers. Although it has seen some alchemical and sorcerous repair over the centuries, it is the same suit of crimson mail that his houselord ancestor, Prince Buruvan Tzepesci, wore in battle against the Orgoth." Warmachine: Prime s.144.
Ookkei. Ehkä mä vaan olen sitte liian tottunut noihin höyryvoimaloihin, kun tuo Vladin paljas selkä tuntui hyppivän silmille.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"