Peli-illat Lauttasaaressa
Peli-illat Lauttasaaressa
Peli-illat torstaisin pääsääntöisesti klo 17 alkaen Lauttasaaressa. Katso lisäinfoa linkin takaa.
---
(vanhaa spekulointia)
Viikonlopun turnauksen yhteydessä oli puhetta pääkaupunkiseudun WM/H-skenen elävöittämisestä peli-illoin. FiWA:n kerhotila Lauttasaaressa tarjoaa hyvät puitteet pelaamiselle; tilaa on riittävästi ja sijainti varsin hyvä.
Tällä hetkellä kerhohuoneella on säännöllisesti peli-iltoja maanantaisin sekä keskiviikkoisin ja lisäksi myös lauantaipäivinä tila on auki. Omalta osaltani tällä hetkellä valitettavasti sekä maanantai että keskiviikko ovat huonohkoja ajankohtia ja viikonloppuinakin on menoa aina välillä. Siksi ajattelinkin, että kerhohuoneella voisi aloittaa erityisesti masiinaan ja hordesiin keskittyneet peli-illat torstaisin, jolloin voisin itse olla paikalla isännöimässä touhua.
Kerhohuonetta ylläpidetään tällä hetkellä jäsenten kuukausimaksuin, joka on nykyisellä jäsenmäärällä 20 euroa kuukaudessa. Opiskelijoiden ja muiden vähävaraisten on kuitenkin mahdollista päästä mukaan puoleen hintaan ja maksu laskee jäsenmäärän kasvaessa. Lisäksi tutustumaan ja vähän enemmän satunnaisesti vierailemaan ovat kaikki tervetulleita maksutta. Luonnollisesti maksamalla maksun tilaa voi käyttää myös kaikkiin muihinkin peleihin ja lisäksi kerhotilassa järjestettäviin turnauksiin osallistuminen on edullisempaa tai jopa täysin maksutonta. Mikään ei toki estä pelaamasta masiinaa kerhohuoneella myös muina päivinä kuin torstaina.
Mutta hyssyttelystä asiaan: miltä kuulostaisi torstain peli-ilta Lauttasaaressa? Periaatteessa voidaan aloittaa vaikka jo tällä viikolla.
---
(vanhaa spekulointia)
Viikonlopun turnauksen yhteydessä oli puhetta pääkaupunkiseudun WM/H-skenen elävöittämisestä peli-illoin. FiWA:n kerhotila Lauttasaaressa tarjoaa hyvät puitteet pelaamiselle; tilaa on riittävästi ja sijainti varsin hyvä.
Tällä hetkellä kerhohuoneella on säännöllisesti peli-iltoja maanantaisin sekä keskiviikkoisin ja lisäksi myös lauantaipäivinä tila on auki. Omalta osaltani tällä hetkellä valitettavasti sekä maanantai että keskiviikko ovat huonohkoja ajankohtia ja viikonloppuinakin on menoa aina välillä. Siksi ajattelinkin, että kerhohuoneella voisi aloittaa erityisesti masiinaan ja hordesiin keskittyneet peli-illat torstaisin, jolloin voisin itse olla paikalla isännöimässä touhua.
Kerhohuonetta ylläpidetään tällä hetkellä jäsenten kuukausimaksuin, joka on nykyisellä jäsenmäärällä 20 euroa kuukaudessa. Opiskelijoiden ja muiden vähävaraisten on kuitenkin mahdollista päästä mukaan puoleen hintaan ja maksu laskee jäsenmäärän kasvaessa. Lisäksi tutustumaan ja vähän enemmän satunnaisesti vierailemaan ovat kaikki tervetulleita maksutta. Luonnollisesti maksamalla maksun tilaa voi käyttää myös kaikkiin muihinkin peleihin ja lisäksi kerhotilassa järjestettäviin turnauksiin osallistuminen on edullisempaa tai jopa täysin maksutonta. Mikään ei toki estä pelaamasta masiinaa kerhohuoneella myös muina päivinä kuin torstaina.
Mutta hyssyttelystä asiaan: miltä kuulostaisi torstain peli-ilta Lauttasaaressa? Periaatteessa voidaan aloittaa vaikka jo tällä viikolla.
Viimeksi muokannut Celebdae, To 23.09.2010 11:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Riippuu minkä aikaan olisivat, mutta noin yleisesti kyllä sitä aina joskus voisi tulla käymään pelaamassa mikäli sattuu vapaa päiviä olemaan.
Nothing to see here move along noob.
Lähtökohtaisesti aika voisi olla kuudesta eteenpäin, joskin viideltäkin pystynee aloittamaan. Satunnaisesti aikaisemminkin.Jackal kirjoitti:Riippuu minkä aikaan olisivat, mutta noin yleisesti kyllä sitä aina joskus voisi tulla käymään pelaamassa mikäli sattuu vapaa päiviä olemaan.
Itse voin olla kyllä ainakin mukana torstain peli-illoissa, sen verran hyvällä paikalla tila sijaitsee. Tänä torstaina voi kyllö pelaaminen nemmä vähän tiukoille, kun vain kahdeksaan asti aikaa, mutta myöhemmin pitäisi onnistua pidempään. Kyllähän kahdessakin tunnissa pienen pelin ehtii, mutta ei kovin pitkää matsia.
Ensiviikolla pystyn tulemaan ja matsaamaan ja samalla noutamaan Centeurioni.
Otetaanpa siis avajaiskerta ens viikolle. Mä pelaan yhen BB-matsin tuolla alkaen neljältä, joten jo silloin sopii tulla itse kunkin. Siinä kuuden jälkeen pitäis böbbön olla selvä ja sitten meikäläinenkin pääsee masiinan pariin.Jackal kirjoitti:Ensiviikolla pystyn tulemaan ja matsaamaan ja samalla noutamaan Centeurioni.
Eli kaikki tervetuloa tutustumaan ens viikon torstaina klo 16 -> !
Tällä hetkellä torstaina tulossa väkeä viisi pelaajaa, enemmänkin mahtuu. Lähtökohtaisesti agendana MkII, joskin myös ainakin meikäläisen Skornen tarvittaessa raahaan paikalle Hordesia vastaan.
Jos säpinöiltä ennätän, niin voisi tulla vihdoinkin hivenen heittelemään noppaa. Tosin meikäläisellä ei ole minkäänlaista hajua mkII säännöistä, niinpä se voi hivenen olla kompastus kiveä.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
No jaa ei oikeastaan itsellä on vakavasti haluja pelata skornea joten eipä haittaa lainkaanAasimar kirjoitti:Jos säpinöiltä ennätän, niin voisi tulla vihdoinkin hivenen heittelemään noppaa. Tosin meikäläisellä ei ole minkäänlaista hajua mkII säännöistä, niinpä se voi hivenen olla kompastus kiveä.
Niin ja jos joku haluaa lainailla Cygnaria miekäläinen voi ottaamukaan. Voipi olla että minulla on jopa joku nappi jota Celellä ei olisi tosin epäilen.
-
Der Dexter
meidän joukue haastaa kyllä MKII matsiin joukkoa, silllä kaiken ennakotiedon mukaan olen saapumassa mestoille, yllärilistalla, ehkä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Totanoinniin milläs paikkuri linjalla pääsee kampista pelipaikan lähelle?
Kampista kelpaa kaikki sellaiset, joissa on lopussa T (eli esim. 102T, 103T, 106T, 109T jne.). Jos terminaalin ulkopuolelle astuu, niin sitten löytyy vielä 66A ja 65A. Noilla pitäis alkuun päästä =)Jackal kirjoitti:Totanoinniin milläs paikkuri linjalla pääsee kampista pelipaikan lähelle?
-
Der Dexter
jos juot kahvia, niin nyt joudut vaihtamaan, sillä teepussit palvelee.
Eli kaiken karvaiset T-liitteen sisältävät linjurit koukkaa lauttasaaren kautta, sekä varmaan jokunen helsingin sisäinen, joista en sitten tiedä että mitä ne olisi.
reittiopas auttanee http://www.reittiopas.com ja pelipaikan osoitehan on Lauttasaarentie 48.
Eli kaiken karvaiset T-liitteen sisältävät linjurit koukkaa lauttasaaren kautta, sekä varmaan jokunen helsingin sisäinen, joista en sitten tiedä että mitä ne olisi.
reittiopas auttanee http://www.reittiopas.com ja pelipaikan osoitehan on Lauttasaarentie 48.
-
Der Dexter
oli jaakko muutamaa typoa nopeampi, hämmentävää
-
Der Dexter
meikäläinen iskee mestoille jossain 16-17 välissä, mk2 mielessä, joten ihan mielellään varmaan noita aikoja voisin ottaa ekan haasteen vastaan.
valmistaudun 35pts peleihin, niin saa niitä iskettyä 2-3 jopa tuohon iltaan, vaikka hieman uusilla säännöillä pelattaisiinkin...
valmistaudun 35pts peleihin, niin saa niitä iskettyä 2-3 jopa tuohon iltaan, vaikka hieman uusilla säännöillä pelattaisiinkin...
Itsellä taitaa kyllä tämä viikko jäädä väliin. Ensi viikolla sitten paremmalla ajalla. Osuu vielä tenttiviikko, niin ei ole edes opiskelut häiritsemässä
Meikäläistä voi odotella ilmaantuvaksi paikalle noin 16:30
Ihan hyvät pelailut tänään. Hieman harmittavasti oma böbbömatsi venyi tooodella pitkäksi ja ehdin vain yhen 15 pojon matsin ottamaan, mutta ens viikolla sitten taas. Ilmoittelen alkamisajasta vaikkapa tarkemmin myöhemmin, mutta oletettavasti klo 17 ovet ovat auki.
Vielä joku kerta meikäläinen yllättää ja peräti tulen myöskin pelailemaan. Mutta asiasta kukkaruukkuun, olisin lahjoittamassa sellaisen 5-6 pelialustaa (foamia siis) jos kiinnostusta olisi. Muuten taidan vaan tehdä force majorit ja heittää roskiin kaikki nuo ylimääräiset alustat mitä omistan. Eli olisiko kiinnostusta ottaa sinne vastaan nuo?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Joo toki otetaan vastaan. Autoa en ihan tähän hätään saa järkättyä, mutta tuun vaikka kantelemaan käsin ne perille. Parilla kaverilla pitäis onnistua =)Aasimar kirjoitti:Vielä joku kerta meikäläinen yllättää ja peräti tulen myöskin pelailemaan. Mutta asiasta kukkaruukkuun, olisin lahjoittamassa sellaisen 5-6 pelialustaa (foamia siis) jos kiinnostusta olisi. Muuten taidan vaan tehdä force majorit ja heittää roskiin kaikki nuo ylimääräiset alustat mitä omistan. Eli olisiko kiinnostusta ottaa sinne vastaan nuo?