Grab & Smash toimii myös chargessa

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Avatar
Tanan
Viestit: 1875
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Grab & Smash toimii myös chargessa

Viesti Kirjoittaja Tanan » Ti 13.03.2018 12:17

Satuilin omiani maajoukkueleirillä, eli chargaava nappula voi grab & smash:
https://privateerpressforums.com/showth ... -amp-Smash
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!

JArrow
Viestit: 1132
Liittynyt: Ke 17.01.2007 11:35

Re: Grab & Smash toimii myös chargessa

Viesti Kirjoittaja JArrow » Ke 14.03.2018 16:49

Toi on itseasiassa aika mielenkiintoinen kysymys, koska toi vastaus, jonka sait forumilla ja jonka jälkeen threadi suljettiin vastattuna, ei pidä paikkaansa. Tai siis säännöissä nimenomaan on kohta (sivulla 44) jossa kielletään power attack chargen jälkeen. Mutta hyvä noin päin.

Avatar
Eöl the Dark Elf
Viestit: 1001
Liittynyt: Ti 18.07.2006 20:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Grab & Smash toimii myös chargessa

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf » Ke 14.03.2018 19:47

Googlel löyty arkistoitu mut MkIII aikanen päätös jonka mukaan kanssa sais.

https://privateerpressforums.com/archiv ... 59563.html

Noit arkistoitui on vähä hankala lukee, mut sikäli kun tää on voimassaoleva päätös nii muutama vika viesti on ne olennaiset, sitä ennen paljon sanojen kääntelyä.
Nomen Est Omen.

Avatar
Inexis
Viestit: 471
Liittynyt: Ke 29.10.2003 16:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Grab & Smash toimii myös chargessa

Viesti Kirjoittaja Inexis » Ke 14.03.2018 19:53

Kohdassa "attack-generating special rules" sivulla 44 viitataan yhdellä lauseella seuraavasti:" The attack is then resolved using those rules."
Tuo lause siis mahdollistanee power attackin.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Säännöt”