GreenMeanien vanha ja huono metaketju

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Swordie

Re: Koitan pukkailla peikkoi

Viesti Kirjoittaja Swordie » Pe 10.10.2014 12:27

Mitä bulldoze tekee reachillä?
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.

nice2beatU

Viesti Kirjoittaja nice2beatU » Pe 10.10.2014 13:04

Swordie kirjoitti:Mitä bulldoze tekee reachillä?
jos törmäät toiseen ja työnnät sitä 2" se ei enää oo 0,5" etkä saa lyyä ilman reach.
Skorne is love, Skorne is life.

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Pe 10.10.2014 13:05

Bulldoze + reach keräis kaikki modelit kasaan joita voi sit lyödä. Ilman reachia työnnät ukkoja pois sun omasta melee rangesta ilman et voit lyödä niitä :/

Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae » Pe 10.10.2014 13:36

Käsittääkseni niitä ukkoja ei oo pakko Bulldozata koko kahta tuumaa, jos ei halua. Toki reach on pirun hyödyllinen sääntö, mutta tässä tapauksessa puute tuskin kaataa maailmaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.

JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow » Pe 10.10.2014 13:59

Bulldozen jälkeen voi vielä liikkua, eli työnnät modelit siististi nippuun ja ajat kärryn perässä. Alla vielä rulaus siitä, että edes charge ei pysähdy, vaikka chargen säännöissä erikseen sanotaan, että charge loppuu jos törmäät modeliin.

http://privateerpressforums.com/showthr ... post192651

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Pe 10.10.2014 14:34

Jos se on up to 2´´ eikä 2´´ ni sit se on iha ok ilman reachiakin. Mut mitä mielipiteitä suomen virallises possukuninkaas heräilee tosta possuenginestä?

Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis » Pe 10.10.2014 17:05

shoddie kirjoitti:Jos se on up to 2´´ eikä 2´´ ni sit se on iha ok ilman reachiakin. Mut mitä mielipiteitä suomen virallises possukuninkaas heräilee tosta possuenginestä?
Iha hyvä vehjehän tuo on, ainakin possuilla. Combottaa lightning striken ja debuffien/feattien kanssa hyvin. Ite ainakin meinasin korvailla brigandit kaikilla paitsi Carverilla ainakin noilla kun pyssyssä pidempi range ja parempi SPD + hyvä melee. Ride By Attackit kans tekee tosta mielenkiintosen kapistuksen. Pystyy auttaa heavyjen tappamisessa kun KD sen ja sit tappaa samal läjän infantryy kun saa meleettää ja ampuu. Sit war hogi/insert jotain menee ja tappaa sen eikä jätä puolitiehen hommaa MAT6. Paljon kans auttaa et kaikki muu on niin huonoo, että voi ihan hyväl omaltunnol ostaa tommosii infantry blendereitä jotka pystyy tekee kovaa lämää muihinki.

(En ehkä oo possumestari, mut pelaan niillä silti) :P
Pora on miehen sielu.

Charad

Viesti Kirjoittaja Charad » Ma 13.10.2014 16:18

Mikä peikkometa täällä majailee, kun ei edes elementaalitieristä jubailla?
#lichinpäänahka
Rats keep running!

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Ma 13.10.2014 16:22

ÄLÄ NYT SPOILAA MUN TECHEI.

#Mulq #Mulg
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Su 26.10.2014 20:59

Noniin. Fana oli ja meni. Kerkesin maalaa peikot mutten harjotteleen niillä juuri yhtään mutta ihan kivaa oli ja paremmin meni ku possuil yleensä.
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Trollkin Champions (Leader and 4 Grunts) (10pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)

Tää on niiku MoMista ja muualtakin tunnettu MMM eli mun ehdoton ykkösnyrkki.

Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood (*5pts) - Evolutionary Elementalism: Tier 3
* Pyre Troll (4pts)
* Pyre Troll (4pts)
* Slag Troll (5pts)
* Slag Troll (5pts)
* Slag Troll (5pts)
* Storm Troll (4pts)
* Storm Troll (4pts)
* Storm Troll (4pts)
* Storm Troll (4pts)
* Storm Troll (4pts)
Janissa Stonetide (3pts)
Troll Whelps (2pts)

Psiuu, kaikki poistaa ihan kivasti infantrya ja on tosi rasittavaa tappaa starcrossedil ja kivel.
AD pedot jotka on toki pistettä halvempia on aika jees techi.

Grissel Bloodsong (*5pts)
* Storm Troll (5pts)
* Storm Troll (5pts)
* Skaldi Bonehammer (3pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
*Slag Troll (5pts)

No, kolmoslistakin oli pakko olla eikä enempää kerenny maalaan niin horgle ja skaldi messiin.
Aamulla oli vähän krapula mut koska ei ois niin menox.

Peli 1: Turnausvoittaja, Menoth
En voi hävii MMM:l ku Menoth vastassa. Oon voittamas ihan satanolla atritios mut haluun et Grissel on edes koska oon idiootti (eGrissel 3 kämpis mäellä ja kives. Heh. Kives.), Henry alottaa pKreoss assassinaation, heittää kaikkien jakkuleiden kudit ja grisselil on vielä yks transferi ja jotain varmaan 10 hipaa, jollon Henry luovuttaa. Kinuun et pelaa nyt loppuun et ihan tyhmää ni tottakai zealotit ampuu grisselin kuoliaaks. 0-1

Peli 2: Khador, Kuhan Veli
Molemmille oli aika selvää et mun on pakko droppaa MMM koska B3 ja Conquest, jälkeenpäin ku mietin nii pGrissel ois varmasti ollu parempi mut nyt kävi näin. Vaihdellaan ja molemmilt alkaa loppuu infantry kunnes pari ifpii heittää Grisseliin muistaakseni 664 ja lopettaa sen kärsimykset vaik Grissel 3 oli kives. (Heh. Kives.) Oisin kyl hävinny kumminki, annoin liian halval mun weaponmastereita pois ja mun pitäis saada Conquesti tuhottuu inffillä et se joutuis committaan butcherin sinne ja sit Mulg vois syödä sen, muuten häviin ihan siihen et butcheri tappaa kyl Grisselin mut Grisseli ei butcherii. 0-2

Peli 3: Cygnar
Tää oli se matsi mihin oikeesti MMM ois ollu kunkku mut nyt jouduin menee pGrisselil ja vastaan tuli tottakai Siege. Eipä oikeen kummempaa kun et siegen fiitti meni suht huonosti ja sit peikot rynni yli. Muutama parempi damarolli ja peli ois ollu ihan erilainen mut nyt pääsin pari vuoroo rauhassa paukuttelee calamityttyyn seinään championeilla ja slägillä niin kyl se sit lopulta kaatu vaik jäikin kerran 3 pinnaan. 1-2

Peli 4: Menoth
Olin lukossa Calandraan ja vastaan asettu High Reclaimer, parempi matsi kun mitä odotin (ku leapit ei välitä pilvist) mut oli se aika rankkaa varsinkin kun fiitillä rerollailin ykkösiä lähinnä uusiks ykkösiks. Vastustaja voittaa grindin mut menee HR:llä tappaan slägin zonelta dominoidakseen jollon heitän koko armeijan siihen ja saan sen hengiltä. Pilvi oli vaan väärässä paikkaa täl kertaa. 2-2.
Erityiskiitokset vastustajalle joka todella reilusti neuvo mua peikkuleissa joista mulla ittelläni ei ollu mitään hajua. Vaikkei nytkään mun voitto ollu mikään nätti nii on 100% varmaa et jos vastustaja ei ois tuntenu mun armeijaa paremmin ku minä ite niin oisin luovuttanu koko Calandran suhteen.

Illalla Tero lisäänty zombipelis ja selitettiin Robinille Blood Bowl pelin säännöt joku 8 kertaa, oli kivaa. Kiitoksia jatko- ja yöpaikasta.

Peli 5: Ei masennus 75 pinnaa.
Vastaan asettuu Circle niin ei huvita pelaa Calandraa, lisään MMM Horglen slägil ja pyrel, janissan, skaldin, whelpit ja stormin.
EMorvy on tosi rasittava mut onneks ei ollu kivii listas ni en panikoinu niin pahasti. Vastustaja käyttää kakkosvuoroonsa ~viikon ja siitä asti MMM onki sit edellä kun ei sitä vaan tapeta ajoissa. No, autoin vähän chargaamalla horglen stalkerin ja morraigin väliin ja hakkaamalla sillä stalkkeria kunnes olin tyhjis tappamatta sitä. Oho. Sit otan vaan kerran primaloidun ghetorixin Grisseliin mut mulgi hoitaa homman protective fitillä eikä seuraavan vuoron casterkillin uusintaan riitä aika. 3-2

Peli 6: 75 pinnaa, Skorne
Ei vaan huvita. Vastassa 75 pinnaan tuunattu Fist of Halaak, mulla sama MMM lista kun edellisessä. Aliarvioin ton lyöntivoiman ja menetän 7 warderia ja yhen champan fiittiin, sit alan grindailee takas käytännön mahotonta grindiä, jossa Xerxis dominoin lippuu jonka contestoimiseen tarvis tappaa ~20 medibeisurpoa. Enragettu Molik Ragella failaa Mulgin tappamisessa ja tapan sen, mut peli on jo hävitty pahasti, juoksen horglen täydes kämpis contestoimaan dashilla mut eihän se riitä alkuunkaan kun Xerxis, Tiberion ja Gladiaattori kattoo vihasesti. Niko antaa mulle vielä chäänssin casterkilliin jota pohdin jotain vartin, tectonic shift ei siirrä figuja välistä ihan tarpeeks ja stormi rikkoo yhteen pakolliseen freestrikeen spirittinsä tasanopilla, fella calleri ei osu kutosilla ja niin Grissel jää 2 millin päähän xerxixestä (Ei niin että oisin silti saanu sitä välttämättä hengiltä) ja häviin skenuun. 3-3
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Su 26.10.2014 21:21

GreenMeanie kirjoitti:Niko antaa mulle vielä chäänssin casterkilliin jota pohdin jotain vartin, tectonic shift ei siirrä figuja välistä ihan tarpeeks ja stormi rikkoo yhteen pakolliseen freestrikeen spirittinsä tasanopilla, fella calleri ei osu kutosilla ja niin Grissel jää 2 millin päähän xerxixestä (Ei niin että oisin silti saanu sitä välttämättä hengiltä) ja häviin skenuun. 3-3
Siimaa, siimaa. Näin mun mentor sanois täs tilantees.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Su 26.10.2014 21:22

shoddie kirjoitti:
GreenMeanie kirjoitti:Niko antaa mulle vielä chäänssin casterkilliin jota pohdin jotain vartin, tectonic shift ei siirrä figuja välistä ihan tarpeeks ja stormi rikkoo yhteen pakolliseen freestrikeen spirittinsä tasanopilla, fella calleri ei osu kutosilla ja niin Grissel jää 2 millin päähän xerxixestä (Ei niin että oisin silti saanu sitä välttämättä hengiltä) ja häviin skenuun. 3-3
Siimaa, siimaa. Näin mun mentor sanois täs tilantees.
No joo, ihan kiva toi peli oli kumminki. Luulen et 50 pinnassa mulla ois listojen suhteen jopa etu (ei välttämättä paikkaan pelaajaa mut kumminki). Ja hyvin järkätty turnaus. Söin pitsaa vaan kerran.

JA KOSKA EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI; AUTOMETAA:
Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood (*5pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Ršk (11pts)
Brun Cragback & Lug (9pts)
Dahlia Hallyr & Skarath (9pts)
Lanyssa Ryssyll, Nyss Sorceress (2pts)
Wrong Eye & Snapjaw (9pts)

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl » Su 26.10.2014 21:40

GreenMeanie kirjoitti:...Illalla Tero lisäänty zombipelis...
Kuva

Täysin vailla omaa syytä. Pitää ajatella muitakin ku vaan itteään, esim. vähän äitiä ja tytärtäkin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment

TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu » Su 26.10.2014 21:47

GreenMeanie kirjoitti: JA KOSKA EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI; AUTOMETAA:
Miks Possui syrjitään häh? Luulis sun jos jonku arvostavan sitäki kaksikkoa. Bomber kuuseen ja RnB sisään. (Kai RnB toimii peikoil?)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Ma 27.10.2014 11:21

Dahlia ja lanyssa. Mä en näe miten tä ei toimis.
Hän on puhunut.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Ma 27.10.2014 11:56

TheEmu kirjoitti:
GreenMeanie kirjoitti: JA KOSKA EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI; AUTOMETAA:
Miks Possui syrjitään häh? Luulis sun jos jonku arvostavan sitäki kaksikkoa. Bomber kuuseen ja RnB sisään. (Kai RnB toimii peikoil?)
Joo tää oli osana metaa kyl mut valitettavasti War Roomin käyttäjäl oli siinä tilanteessa liikaa kokemusta possuista ja niiden tehoista.

Charad

Viesti Kirjoittaja Charad » Ma 27.10.2014 13:16

Siistei rapsoi. Rökillä ei voi mennä vikaan. Possukaksikko ois kyl jännän nopee ja primalilla ihan hullu.
Rats keep running!

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Ti 28.10.2014 10:17

Noniin, nyt kun olen taas alkanut leikkimään oikeella faktiolla niin laitetaas vähän listametaa. Tavotteena ois et ois 3 niin kovaa listaa et ne opettelemalla voisin mennä iron moottiin, smogconiin ja ehkä bavarian masterssiinki ja tulla kuhattomana takas. Ja voittaa WTC ja sillain mut siihen nyt on aikaa.
Ois kiva saada palautetta vaik nää onki jo ihan täydelliset.
Lista 1: Droppeina kaikki paitsi Cryx ja varmaan Khador kanssa.
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)
Ohan tää nyt ihan törkee. Fanassa tää lista todisti tehonsa mulle ihan hyvin vaikka turpaan tulikin, vähän vaan pitää tottua siihen et infantry on niin arvokasta (offensiivisesti ja defensiivisesti) et sitä pitää suojella ja toisaalta myös se et kaiken paikka pitää tietää jo oman vuoron alussa kun Grissel aktivoituu laittaan Dashia. Tykkään myös versiosta max poneilla ja sorcererilla champpien ja chroniclerin sijaan mut ainakin kolmen listan turnauksessa muut listat koppaa tän heikkouksia niin hyvin et pidän mieluummin vaan lyöntivoiman ku haen nopeutta.
Lista 2: Cryx, Menoth, Khador, eMorvy… ohan näit mitä tää vois pelaa oikeesti.
Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood (*5pts)
*Pyre Troll (4pts)
*Pyre Troll (4pts)
*Slag Troll (5pts)
*Slag Troll (5pts)
*Slag Troll (5pts)
*Storm Troll (4pts)
*Storm Troll (4pts)
*Storm Troll (4pts)
*Storm Troll (4pts)
*Storm Troll (4pts)
Janissa Stonetide (3pts)
Troll Whelps (2pts)
Troll Whelps (2pts)

Lightit -1 pinnaa, kivi alottaa 1 furylla ja kaikki lightit lähtee ADsta.
Fanassa pelailin vaan yhen pelin, tätä pitää oikeesti harjotella mut tää on vaan ihan sairasta kamaa miljoonal buustatul attackil. Metailin yhen skottiamatöörin (Cruickshanks) kanssa ja se ehdotti runebearerin vaihtamista toisiin whelppeihin. Calandra ei pysty kyl camppaan ku kahta tai fiitillä kolmee mut toisaalta kun mul on tos listas Janissa niin ehkä se voi bullet dodgerin kans selvii. Whelpit on yllättävän hyvii kun luin niiden kortin, jos viel saisin ne joskus tuotuu pöydälle ja juostuu parantaan petoi ni ois pop.
Points: 50/50 Skorne, Peikot, hätätapaukses kyl cryxiki, oikeestaan tääki voi koppaa ihan kaikkee.
Madrak Ironhide, World Ender (*5pts)
* Dire Troll Mauler (9pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Fennblade Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Fennblade Kithkar (2pts)
Fennblade Kithkar (2pts)
Tää ois sit ihka uus kolmoslista. Jos vastustajal on selvä lista mikä voittaa MöMöMöön mut jota Calandra ei saa rikki ni tää sit saa. Kopsasin tän jostain Chadilt tai jostain, vaihoin sooloi ja toiset warderit scattergunnereihi mut sit pelasinki wardereit ja tajusin et noi molemmat kithkarit saa tarvittaessa lyömään 2 kertaa pown 16 weaponmastereina, toinen MAT 10 ja toinen mat 8. Tai sit fiitillä noi tappaa muuten vaan unitin kahestaan. Ehkä se Chad vaan tietää jotain eMadrakist vai mitä Teemu?

…Vai joudunko alkaa taas pelaa possui?

Charad

Viesti Kirjoittaja Charad » Ti 28.10.2014 10:55

2 kertaa pown 16 weaponmastereina, toinen MAT 10 ja toinen mat 8.
Pow 17? Ja mat 9/7?

Hyvät listat. Myniksen johdolla on itsekin metannut emaddyä hulluna armour cräkkääjänä. Miten ois Pendrake? Kyl täl legioonankin koppaa.

Saatko tuolla listalla calandralla ladattua kiveä tarpeeksi?

EGrisseli vaan toimii.
Rats keep running!

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Ti 28.10.2014 12:40

Charad kirjoitti:
2 kertaa pown 16 weaponmastereina, toinen MAT 10 ja toinen mat 8.
Pow 17? Ja mat 9/7?
Luitkohan nyt oikein, just noinhan mä toki sanoin. #peikkopro
Siis toinen kithkarhan vaihtuis tosi helposti chronicleriin mutku ei oo oikeen juttui mitä pelkään Madrakil mitä pelkään mihin tarvis concealmenttii fenneille eikä reachi petoi jakaa charge of trollsia ni taas vähän plus miinus nolla. Pendrake ei kyl ois ihan tunkki just legioonaa vastaan mut toisaalt tommonen kithkari tappaa itekki yhen enkelin.
Charad kirjoitti: Saatko tuolla listalla calandralla ladattua kiveä tarpeeksi?
En tiiä. Pelailen nyt runebeareril aluks et saan enemmän whelppei kotiin ja maaleihi mut pidä kyl niit whelppei oikeesti tosi hyvänä vaihtoehtona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”