GreenMeanien vanha ja huono metaketju

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
JArrow

Re: Koitan pukkailla peikkoi

Viesti Kirjoittaja JArrow » Ti 04.11.2014 16:36

GreenMeanie kirjoitti: Jos runaisin eGrimii kolmoslistan ni pelaisin tämmöst;
Hunters Grim (*4pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dozer & Mini-Mika (9pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Ni et sit vois heittää bank shottei molemmille pedoille ja tarvittaes pedot löiski Mortalityl+Pyrel+Kivel ihan kivasti. Ei must toi eGrim välttämät tarvi melee unittii jos apparitioi vaan scatterit pois meleest ja aimaa kaiken kuoliaaks niillä. Toisaalt ikinä en oo sitä pelannu.
Ei niitä ekoja scattereita edes tarvitse ottaa pois meleestä, aimaa vaan koko porukalla ja vapauttaa ensin takarivillä eturivin. Pitää vaan pelata täyttä yksikköä selkeesti useammassa aallossa. Mun mielestä tosi toimiva unitti-valikoima. Juuri eGrimmin kanssa Dozeria voisi pelata, koska ei välttämättä tartte heittää sitä far-strikea bomberille, mutta suuren osan ajasta musta tuntuu, että se animus-slotti menee vaan snipeen. Ja toisaalta feattivuorolla ne on kuitenkin jotain rat9. SSC ois kyllä tosi jees ottaa mukaan, koska on se ihan älytön soolo ja tarvittaessa tekee grimmin immuuniksi eCainelle.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Su 30.11.2014 23:59

Kävin pelailee Tampereella kivan pikkuturnauksen. Oon ollu kivasti koko viikon kipeenä ja aattelin peruu tänki, mut sit ei vaan luonto antanu peruu ku olin huudellu jo sotussaki. 50 pistettä, 5 rundii ja olikohan 11 pelaajaa ja Samu härväämässä (koska sitä ei lasketa). Suurin osa oli vähän uudempia pelaajia joita olin nähny vähän vähemmän, mua lukuunottamatta kaikki oli kai Itä- ja Pohjois-Turun kivenkovista metoista.Kuva
Faktiojakauma tais olla suunnilleen: 2 Circlee, 2 Legioonaa, 2 skornee, CoC, Peikot, Khador, Retri ja Minions mikä oli tosi kiva koska mul oli ihan vartavasten cryxdroppi.
Mun listat oli:

Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
Trollkin Champions (Leader and 4 Grunts) (10pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Stone Scribe Chronicler (2pts)

Calandra Truthsayer, Oracle of the Glimmerwood (*5pts)
* Troll Impaler (5pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Janissa Stonetide (3pts)
Eka peli: Grissel2 vs Xerxis
Toisen listan saatto olla joku mammuttiryminä, joka tapaukses en luottanu siihen et Calandra jaksais rikkoo juttui ni lihavuorel vaan peliä. Listas oli yhet Cetratit ja yhet Arquariit ja Nihikset tai jotain bronzebackillä ja paril kykloopil. Fiittaan liian aikasin (sainki tehtyy attackit mun jäbiin yllättävän vaikeiks), oon atritios mielestäni edel siihen asti et paril beatbackil bronzeback pääsee xerxiksen fiitillä mulgiin ja syö sen jonka jälkeen heitän kaiken bronzebackiin. Yllättäen tässä vastustaja menee pahasti edelle, vaihdellaan viel vuoro, vastustaja menee zerxiksel dominoimaa lippuu ja tappaa objektiivinsa mennen kolmeen, otan huijarimoodin päälle ja juoksen lipun täyteen kivisienii ja sooloi tietäen ettei vastustaja voi tappaa niitä minuutissa mitä sil on kellos. 1-0, jehna.

Toka peli: Grissel2 vs Morvahna2
Tää ois voinu olla Calandra droppi mut kun tiesin et vastas on selvästi parempi pelaaja ni kelasin et otan kuintenni MMM. Peli oli jatkuvast supermielenkiintone, mult kuolee nappei, tapan kaiken, Morvy fiittaa kaiken takas, tapan kaiken uusiks, mult kuolee nappei. Molemmil on hilui jäljel ku alotan oman vuoroni jostain ~puoltoist minast ku vastustajalla oli 50 sekkaa kellos, koitan jotain tappaa modeleita mut eihän tos mitään kerkee. IMO mul oli atritiojohto lopus (koska Mulg täysis, aina) mut eipä tos, aivan varmasti ois molemmat voinu ottaa 10 minaa turhaa pööpöilyy pois pelistään et ois päästy pelaa loppuu mut eiköhän se treenil. 1-1.

Kolmas peli: Grissel2 vs Arkadius
Haluun koko sydämestäni droppaa Calandran possui vastaan mut pelkään et vastustaja kieroilee ja droppaa Maelokin ni mennään sit Grisselil. Arkadiuksen tieri todistaa taas tehonsa mut tapan kaiken, oisko mulla ollu mulgi 8 pinnas (Road hogi ei saanu sitä buffeillakkaa hengilt ja sit en muistanu koko turnaukses snäkkäillä), Grisseli ja jotain kiven hilui kun Arkadius (ilman petoi) pistelee neulallaan yhen warderin kuoliaaks ja Grissel lopettelee Arkadiuksen. Täytyy sanoo et peli oli aivan liian tiukka siihen verrattun et possut. 2-1.

Illalla mentiin Jackalin kämpille Itä-Turkulaisten ja TOn kanssa metaan, oli hauskaa vaik yritinki nukahtaa jatkuvasti lattialle. Jossain vaiheessa yritän Sir T0isen kanssa metaa masiinajuttui lattial nurkas ku sohval oli niin kiivas inttikeskustelu. Kukaan ei tainnu jaksaa syödä kepaasia loppuun.

Neljäs peli: Grissel2 vs Thagrosh1
Oli ihan selvää et Thagrosh sielt ois tulos joten en uskaltanu droppaa edelleenkään Calandraa. Otan Scytheanin ja Racagoren linjoihin kakkosel ja menetän kai 3 tai 4 champpaa, tapan ne ja clearailen vähän omaa zoneani (2 fronts tais olla scenun nimi), toisel puolel yhet warderit painii warspearien kans. Unohdan fiittaa ja menetän vähän enemmän nappei ku oisin halunnu mut oon kuitenki hyväs atritiojohdos, Grisselin tykki ja pedot clearaa zonen jota meen dominoimaan, toisel puolel työnnän sooloi ja warderei zonel ja aina omal puolellani tyhjään ja dominoin kunnes vastustaja kellottaa ittensä 3-0 tilanteessa. 3-1.

Viides peli: Calandra vs Vyros2
Joo-o. Tätä se listalukko tekee. Asiaa ei auta yhtään kentän keskellä oleva metsä. Vastustaja tööttää juttui eteenpäin, tappaa star-crossedin allakin kakkosella pari nyssiä ja jää jumiin loppuihi, otan burrowerit esiin, ammun imperatuksen hengiltä (ekan kerran), chargeen siihen 4 burrowerii ja loput griffoneihi enkä saa mitään aikaseks. Oon tosi pettyny ku vastustaja ei saa omalla vuorollaan zonee tyhjäks eli Vyroksen ei tarvi tulla dominoimaan, mut onneks se tulee silti kivasti zonelle tyhjis ja ihan huvikseen viel välttelee metsää vajaan sentin. Calandra fiittaa ja bomberit ampuu vyroksen pois tasanopalla (koska en tajunnu et voisin buustaa myös pommien damageit). 4-1.

Kivaa oli, jengi oli hauskaa ja meno oli tosi rento vaikka kaljaa ei oikeestaan tullukkaan otettua. Kelloon loppuneiden pelien määrä vähän harmittaa mut toisaalta se nyt on lähinnä listojen reenaamisesta kiinni niin eiköhän se tästä. Nyt ei ku koko Pohjois-Turku ilmottautuun sit Talvisotaan.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Ma 01.12.2014 00:17

Muistaakseni itä-Turkulaisetkaan ei oo vielä ilmonnu itteään.

TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu » Ma 01.12.2014 00:27

GreenMeanie kirjoitti:kaljaa ei oikeestaan tullukkaan otettua
Kuva

Hyvii rapsoi. Sit vaan lisää reenii alle ni saadaan sust wtchen uus kärkitykki.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Ma 01.12.2014 00:46

Peliin 5 lisäyksenä viel et Teemu muistutti mua just Calandran normirerolleistaki. GG.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Pe 05.12.2014 23:25

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl » La 06.12.2014 11:10

Surullista on, et H-P ottaa tosta opikseen.

Jossain vuosikirjoissa lukee myös muinaisia raapustuksia menneistä turnauksista, joissa joku Munamaekelaenen sai kaikki voittonsa tasan näin, mut nää on vaan legendoja. Monet sanoo ettei tämmöstä taruhahmoa oo koskaan ollutkaan ja et nää on vaan juttuja joilla vanhat pelaajat pelottelee masiinajatkoilla uudempia.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment

Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie » La 06.12.2014 17:02

...tuuttaan röllejä alueelle ja voitin...

...Borka ei kuollut ja voitin...

...Mitä nää burrowerit tekee?...

...tuff...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Su 28.12.2014 20:14

Pelasin circlee sit 35+7 pinnan turnauksessa, casteraina eMorvyx ja eKrueger.

Eka peli oli menothia vastaan niin kelasin et eMorvy ois varmaan ok grindi, vastaan tulee High Reclaimer. Annan ilmaseks WoO UAn ja paljon muita nappei enkä jaksa pelaa ni chargeen ja fiittaan puun tyhjis olevan HR:n selkään ja ammun kaks laaserii. En joudu ees rerollailee ennenku tarvin vikaan damageheittoon 11 jota en sit rerolleilkaa saa. Morvy koittaa viel peruuttaa mut kuolee sen chargetun, kahesti taffaneen errantin freestrikeen. En fiitannu ku yhen puun. 0-1

Toka peli, vastassa omat peikot vastassa ni otan eKruegerin. Grisseli on ekan tasottavan jälkeen tyhjis ja druidien, telekineeseil ja tuplakivil siin on varppisusi kiinni jota mulgi ei tapa ekan lyönnin jälkee. En fiitannu. 1-1

Kolmas peli, vastassa cepalykset. Pelien välissä kirosin et ei mul oo mitään hajuu mitä ne tekee ja ihan OP, otan Morvyn. Tokan tasottaval epsuloniin menee warppisusi ja syö sen, mut todetaan molemmat et pelataan vaan loppuu ja katotaa miten grindi menee, mikä oli ihan hyvä koska Tero tulee kertoon mulle et käytin kivii ihan väärin ja huijasin ja oon muutenki vähän tyhmä. No grindaillaa, morvy tekee ihan sikan juttui koko aika ja voitan skenuu, morvy haki objektiivin, yhen hevin ja pari cepalyxii itekseen. Goraxi tappo kans yhen hevin. En fiitannu. 2-1

Neljäs peli, yks doomreaver spämmi. Ois pitäny pelaa morvyy mut kello oli jo jotain 4 ni olin kännis ja kelasin et haen vaa kruegeril casterkillin. Ei onnistunu ja duumikset vyöry yli. Druidit ei oo hirveen hyvii jos ne ei saa heitellä spellei, fiitil sain tapettuu jotain 2 kaverii. Hain casterkillii vastoin kaikkia odotuksia kruegerilla ja bloodtrackereilla mut butcheri kämppäili ihan tyytyväisen eikä tainnu ottaa ees damaa. 2-2

TL;DR: Halusin kattoo Circlepelaajan näkökulmast et onks se susi casteriin nii helppoo ku milt se näyttää ja onhan se. Varsinkin ku ei pidä kivii formaatios.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Su 28.12.2014 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae » Su 28.12.2014 21:16

GreenMeanie kirjoitti: fiittaan puun tyhjis olevan HR:n selkään
...
En fiitannu. 0-1
Jaksoin tähän asti
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Su 28.12.2014 22:09

Celebdae kirjoitti:
GreenMeanie kirjoitti: fiittaan puun tyhjis olevan HR:n selkään
...
En fiitannu. 0-1
Jaksoin tähän asti
Fixasin. Sori.

Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae » Su 28.12.2014 22:11

Kyl mä oikeesti luin kokonaan =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Ma 29.12.2014 18:33

Tarkottaaks tää et meillä on uus suomen paras circle?
Hän on puhunut.

Charad

Re: GreenMeanien vanha ja huono metaketju

Viesti Kirjoittaja Charad » Pe 06.02.2015 11:19

Oi suuri ja mahtava röllioraakkeli!

Minua on kovasti mietityttänyt yksi kysymys. Miksi Kapteeni Gunnbjornille on annettu synnyinlahjanaan vain 5 kappaletta warbeastpisteitä?
Rats keep running!

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Pe 06.02.2015 11:36

Koska kaikil hyvil castereil on vähintää sen verran. Okei on poikkeuksia mut melkeen.

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Pe 06.02.2015 12:11

GreenMeanie kirjoitti:Koska kaikil hyvil castereil on vähintää sen verran. Okei on poikkeuksia mut melkeen.
Eli onks makeda3 2 WB pojoo sit todiste siitä et se ei oo mikää metabenderi?

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Pe 06.02.2015 12:11

GreenMeanie kirjoitti:Koska kaikil hyvil castereil on vähintää sen verran. Okei on poikkeuksia mut melkeen.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Pe 06.02.2015 16:51

shoddie kirjoitti:
Joo. Myös Aspy3, Terminus, Thagros2, Old Witch jne. on tosi huonoi.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Su 29.11.2015 01:17

Pelasin tampereella 35 pinnaa, lähdin pääasiassa kokeilemaan mahdollisimman tyhmää eVaylilistaa ihan vaylin treenailun vuoks kun tätä ennen Vaylilla oli pohjalla vain yksi peli. Oli mulla kaverina eAbsy peikkojen varalta mutta lopulta pelasin kaikki neljä peliä eVaylia viisinkertaistaen eVaylikokemukseni päivässä.

Lista oli:
Machinations T4
Vayl, Consul of Everblight (*6pts)
* Angelius (8pts)
* Angelius (8pts)
* Angelius (8pts)
* Angelius (8pts)
Blighted Nyss Legionnaires (Leader and 5 Grunts) (4pts)
Spawning Vessel (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Blighted Nyss Shepherd (1pts)
Blighted Nyss Shepherd (1pts)

Eka rundi ja vastas oli ainoo pelaaja jota vastaan olin pelannu evaylia ennenkin. Vastassa Maelok tuplacroakeil ja täysil krokoil. Tapan pari vuoroo kroakkei pyssyil ja refugeil, sit Vayli on kahen kämpis ja Juha revivee kaks krokoo ja feattaa, revivekrokot chargaa vaylin mut ei osu ku kerran. En uskalla lähtee ottaa Maelokkii mut kelaan et oon turvas enkuloiden ja padan takan ku fiitti on käytetty. Nope. Juha tappaa padan ja revivee samat kaks krokoo enkelien taakse, chargaa krokot vayliin eikä osu taaskaan kolmesta attackista kun kerran. Haen oblitin blastidamal pohjat, repulseen yhen enkelin vapaaks ja chargeen Maelokin kuoliaaks. Tosi hallittua taitopelaamista.

Tokas pelissä vastaan tuli pLylyth carnilla, scythiksellä ja enkelillä sooloineen. Meen taas eka asemiin ja vastustajan liikkuessa eteenpäin buffatuilla pedoilla haen refugeenkeleillä purificaation avustamana carniveanin pois ja teen kunnolla pinnoja myös enkeliin. Vayli jää tyhjiin ja vähän pelottaa et jos fiitti tulee niin kuolen yhteen lylyn omaan kutiin, parasiteen ja deathstalkkeriin. Vastus ei kuitenkaan ota baittia, tappaa kai yhden enkelin ja legioonalaiset ja jättää lylyn tyhjiin. Kaks oblittia myöhemmin kätellään.

Kolmosrundilla vastassa Thyron bansheellä, hanskamageilla, sentineleillä ja halberdeilla. Meen taas ekana, omalla kakkosellani freezing grippaan hanskat ja tapan niistä suurimman osan ja muutaman hilpardierin, refugeilen taaksepäin mutta pysyn ’’asemissa’’, valmiina menettämään 2 enkeliä jos vihu fiittaa. Menetänkin kolme. Kaikki jutut vaan osuu fiitillä ja mun armeija hävii. Koitan jotain rimpuilla mutta teen koko aika jotain tyhmii mokii niinku unohdan sheikkaa KDn Vaylilta ni en saa nodee jne. Lopulta häviin fiittamaatta skenuun.

Nelosrundilla vastassa eSorscha WGI paatilla, nalleilla, beastilla, widowmakereilla ja ternionilla. Meen taas eka, vastustaja saa hyvän muurin, jonka taakse (yli tuumaan) depoo 3/4 widowmakerista. Haen ykkösellä oblitin joka tappaa ne kolme, mutta seuraavalla vika hakee toisen shepherdin. Seuraavalla fiittaan, icygrippaan ja oblittaan pois WGItä ja haen vielä lisää pois refuge enkeleillä. Myös yks nalle kuolee. Vastus ampuu mun juttuja mutta ei oikein saa muuta kuin edessä hinaavat legioonalaiset poistettua irtopinnojen lisäksi, sorscha kämppäilee piilossa. Tapan lisä WGItä ja shredderi hakee (muistaakseni) molemmat jäljellä olevat suurnallet. Beasti tulee eteenpäin, ottaa enkelichargen + repulsen ja menettää movementtinsa, ja sorscha koittaa tappaa enkeliä zonelta samaan aikaan kun controlloin toista ja lopulta juoksen dominoimaan itselleni voiton vaikka Sorscha olisi ollut tyhjissä Vaylin charge-etäisyydellä ja meleessä enkulan kanssa..
Vili pelasi tosi hyvin siihen nähden, että kyseessä oli vasta kaverin toinen turnaus, vaikka jotkin sääntöjutut olikin vielä epäselviä. Toivottavasti jeesasin enkä vain tehnyt jutuista monimutkaisempia. Hänet julistettiinkin lopulta neljästä 3-1 pelaajasta turnauksen voittajaksi SoSilla.

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Su 29.11.2015 10:14

Hyvät lyhkäset ja ytimekkäät rapsut, siisti lista (muistan et tätä metailtiin kans maanantaina) ja hyvin näyttää toimivan ku rapsii kolme voittoo vaikka vaan yks peli alla.
GreenMeanie kirjoitti:vastassa Thyron... Kaikki jutut vaan osuu... Lopulta häviin fiittamaatta skenuun.
uijuijui kui siistii haluun kokeilla!

Kai Vili saa nyt paikan mestarien turnaukseen? Olis eeppistä jos se olis kaverin kolmas.
Hän on puhunut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”