Tananin punakone ei jätä kylmäksi

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Avatar
Seraphi
Peliporukkavalvoja
Viestit: 1102
Liittynyt: La 12.08.2006 01:56
Paikkakunta: Oulu/Seinäjoki

Re: Tananin punakone ei jätä kylmäksi

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Su 07.08.2016 11:40

Tananin Khador listoista sen verta että ne antavat tällaiselle Khador Man-O-War fanille toivoa siitä että niillä voi pärjätä.
Laittelen johnai vaiheessa tähä mu manowar listan alkua jahka saan niitä maaleihi ensteks.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil

Avatar
Ihme_apina
Viestit: 1081
Liittynyt: To 20.01.2005 15:58
Paikkakunta: Raisio

Re: Tananin punakone ei jätä kylmäksi

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina » Su 07.08.2016 16:54

Shokkarit ja Drakhunit on iha legit varsinkin kuhan saa CAnsa, muut on aika epäilyttävii..
Jos kun Demot saa CAn joka antaa rapid striken ni voidaan palaa niitten pariin
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.

Avatar
Tanan
Viestit: 1883
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Tananin punakone ei jätä kylmäksi

Viesti Kirjoittaja Tanan » Pe 12.08.2016 09:12

Ja taas yksi masiinailta takana. Kokeilin taas vaihteeksi OP kääpiöitä vhernen Haley2 listaa vastaan. Gorten otti tällä kertaa pataan Outlastissä luvuin 6-4, mikä oli hyvä koska huomasin illalla, että olin pelannut kuudella ylimääräisellä pisteellä! Mielenkiintoisena yksityiskohtana mainittakoon, että oon hävinnyt Gortenilla MK3:ssa vain kaksi kertaa ja ne molemmat ovat tulleet Outlastissä. Gorten ei selvästi tykkää skenaariosta. Pienikin määrä maastoa keskellä pelikenttää tekee Gortenin elämästä helvettiä.
Haley2 tuntuu hyvältä dropilta Gortenia vastaan, toisin sanoen Gorten ei kauheesti halua nähdä Haley2sta vastapuolella. Normaalisti Gortenin jakkibunkkeri vaikeasti tuhottava tai edes hidastettava, kun jakkeja ei voi kaataa tai työntää. Premeasuroitu kiviseinä on monille factioille ylittämätön. Mutta Haley2elta löytyy tähän lääkkeet:
- Time Bomb on hyvä kaikkia Rhulickkeja vastaan, mutta aivan erityisesti Gortenia.
- TK ja Domination ohittavat Rockramin ja Avalancherin kilven, avaavat bunkkerin ja mahdollistavat tehokkaan keskitetyn tulituksen. Muutenkaan Gortenin jakit eivät yhtään tykkää siitä, että niitä siirrellään.
- Haley2 feat on edelleen pelin parhaimmistoa, jos sen kombottaa em. loitsuihin.
- Deflection on hyvä loitsu, vaikka ei ihan MK2 decelerationin tasolle pääsekkään. Avalanchereilla oli peleissä suuria vaikeuksia saada suoria osumia DEF15 nappuloihin,, joka tarkoitti että muutkaan nappulat eivät päässeet ammuskelemaan.
-Future Sight ei ole läheskään niin huono field marshal kuin kuvittelin vaikka vherne ei siitä kaikkia tehoja muistanutkaan aina repiä. Käytännössä Haley2 ampuvat jakit ovat hyvin pitkälti autonomisia ja Haley2 loitsunheitto erittäin kustannustehokasta. Voisiko 4p Sylys voisi olla joissain tilanteissa parempi kuin 5p Squire?
- En oo ihan varma myöskään junnu+hunter combon hyvyydestä. Onhan se arcane shield edelleen hyvä, mutta tuon moduulin tilalle saa melkein Defenderin, joka tekee juttuja myös meleessä. Vaihtoehtoisesti eka linjaan menevä cyclone vois tukea trenchereitä.
- Trencherit on hyviä Haley2lla. Oon itse siinä leirissä, jonka mielestä minimiyksikkö UA:lla on hiukkasen parempi kuin maksimi ilman UA:ta. Cautious advancella ne voivat ammuskella ärsyttävästi pientä vahinkoa sisään ja pitää alueita ampumista vastaan DEF19+tough+blasti immuniteetin turvin. Meleeseehän niitä ei saa koskaan, koska feat.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!

Avatar
Tanan
Viestit: 1883
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Tananin punakone ei jätä kylmäksi

Viesti Kirjoittaja Tanan » Pe 19.08.2016 09:20

Jees! Kaks 75p peliä illassa tarkoittaa, et vähän kehittyykin ihmisenä ja masiinapelaajana. Kaelyssa hävisi yllättävän vähätappioisen pelin kelloon (0s vs. 10s) vhernen Caine2sta vastaan. En tiedä mistä se johtuu, mut vhernen kanssa tuntuu menevän kaikki pelit aina tosi tiukille. Terve kunnioitus vastustajan taitoja kohtaan vai pelillinen impotenssi? You be the judge.
Toisessa pelissä otin voiton assassinaatiovoiton G-manilla SpartanMK2en Graylestä. Peli lähti SpartanMK1llä hyvin käyntiin, kun pureblood tappoi Eiryss1:en druidin laaser-heitolla metsän yli. G-manin rohkea eka vuoron 14" juoksu muuttuu perääntymiseksi ja psychic vampireksi circle petojen hengittäessä niskaan. Grayle fiittaa, tappaa Griffonin skinwalkereilla ja liikuttaa Woldwyrdin 5" päähän G-manista. Woldwyrd ampuu eka kudin ohi, toisella kudilla 18 pongoo sisään. Power fieldi jättää G-manin kolmeen pisteeseen. Nopat kuitenkin hylkää SpartanMK1en ja G-man jää henkiin viimeisestä laukauksesta. Hypno juoksee 5" Graylestä, G-man feattaa, vetää Graylen 5" eteenpäin Gallowisilla ja kolmella fokuksella varustettu marsaloitu Hydra käy viimeistelemässä kolmea furyä kämppivän Graylen.

Muutamia ajatuksia:
- Garryth on kova. Upkeepit on hiukan vaikeasti käytettäviä (eli trappiloitsuja), mutta se ei haittaa kun on erittäin hyvä featti, SPD7, stealth, DEF17, gallows, acrobatics, parry, pathfinder, siunatut aseet ja naurettavan näköiset grievous woundeja aiheuttavat pyssyterät.
- Garryth tykkää nappuloista, jotka ei tarvi mitään buffeja castereilta: Arkkinoodit, käärmenainen ja Destor Thanet on ilmeisiä valintoja
- Kaelyssa on hyvin puolustuksellinen casteri. Sillä ei ole samanlaisia keinoja vaikuttaa pelin tempoon kuin Garrythillä, mikä tekee siitä huonomman casterin. Onko joku foorumilainen keksinyt miten Kaelyssaa pitäs pelata? Nopee battlegrouppi (kevyitä jaskoja?), nopeita yksittäisiä nappuloita (MHA?, Nayl?) jotka hyötyy refugesta ja omaa zonea vahtimaan joku korkean DEFin nappula blur+force barrirer kombolla (Eiryss2, Chimera?)?
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!

Avatar
Tanan
Viestit: 1883
Liittynyt: Ke 28.04.2004 14:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Tananin punakone ei jätä kylmäksi

Viesti Kirjoittaja Tanan » Pe 02.09.2016 09:41

G-man ja Kaelyssa taas vauhdissa Oulun yössä. Kaksi peliä, kaksi assassinaatiovoittoa Caine2sta ja Damianosta. Kaelyssan peli hakee vielä muotoaan, mutta Garryth alkaa olla varmis turnauksiin:

Retribution Army - 75 / 75 points
(Garryth 1) Garryth, the Blade of Retribution [+29]
- Chimera [8]
- Chimera [8]
- Griffon [8]
- Griffon [8]
- Gorgon [9]
House Shyeel Artificer [5]
- Hydra [15]
Dahlia Hallyr [17]
- Skarath0]
Eiryss, Mage Hunter of Ios [7]
Dawnguard Destor Thane [7]
Dawnguard Destor Thane [7]
Ghost Sniper [3]
Arcanist Mechanik [2]

Kestoa, nopeutta ja kykyä poistaa yksittäisiä kestäviä nappuloita kaukaa ja tarkasti. Ghost Sniper vaihtunee ehkä Nayliin, koska mahdollisuus kolmen vuoron fokus/fury jammiin on aika hyvä. Toistaalta Ghost sniper poistelee takalinjoista turvallisesti ja tehokkaasti.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”