Barrin circle-pohdintoja

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Barricade

Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ma 07.09.2015 22:47

Syysoffensiivi on koettu ja tavoitteisiin (väh 1 piste) päästy. Nyt tarttee sorvata listoja ja taktiikoita 17.10. mennessä että on uutta annettavaa Kangasalalalla. Warlockeina Krueger1 & Kaya2 ja niitä en lähtökohtaisesti ala vaihtamaan, koska:
1) luotettavat lähteet kertoi että nykyisetki on hyvät
2) en osaa pelata nykyisillä, joten turha vaihtaa kun ei vanhojakaan vielä osata
3) en omista niiden lisäksi ku Kromac1:n ja se mun mielestä tekee samaa ku Krueger eli ei varsinaisesti muuttaisi mun pairingia mihinkään

Krueger jäi vähä heikolle pohjalle, pelasin viikonlopun aikana kolme peliä sillä ja hävisin kaikki omaa tyhmyyttäni ja reiluin lukemin. Tähän hätään en osaa siis tehdä muutoksia, varmaan parempi ku pelailee vaan lisää ja oppii perusasiat ensi.

Kaya the Moonhunter eli eKaya eli Kaya2 eli Kaya<3 oli ihana koko reissun ajan. Forced Evolution ja ilmaiset charget oli valtavan hienoja juttuja. Sain uusia ideoita, miten saan neidistä tehot irti ja yks juttu olis zone/lippupelin parantaminen. Riphornia tuli ikävä mm. Reconissa ku Legioonan lentävät madot asutti koko zonen..

Tällä pelasin:
Kaya2, tier 4 (1p discount ja AD heveille, advance move skinwalkereille, +1 aloitusheittoon)

Kaya2 (+3)
*Laris (0)
*Wilder (2)
*Gorax (4)
*Stalker (9)
*Feral (8)
*Pureblood (8)
*Argus (4)

Stones (2)
-UA (1)

Min Skinwalkers (5)

Druids of O (7)
-UA (2)

Eli pistettä vaille.. Pisteellä sais War Wolf soolon mutta eihän sillä tosielämässä juuri mitään tee. Riphorn (animuksena Bulldoze) olis überhot zonejen tyhjentämiseen, mutta pisteet ei anna myöden ku ainoastaan Stonet saa tiputtaa ja niistähän ei luovuta. Skinwalkerit petti odotukset joka pelissä (toim huom: se ei välttämättä ollu modelien vika) ja ne sais kivasti punttia UA:sta. Druidit suoritti mahtavasti ja UA:n antama AD oli ihan kiva, mutta koska Kaya<3 osaa taikoa Shadowpackin niin ilman savujaki varmaan pärjää. Wilder pysyy, koska Kaya ei jaksa taikoa kahta Primalia vuorossa.

Kaya2 (+3)
*Laris (0)
*Wilder (2)
*Gorax (4)
*Feral (8)
*Pureblood (8)
*Stalker (9)
*Shadowhorn Satyr (6)

Druids (7)

Stones (2)
-UA (1)

3 Skinwalkers (5)

Taas pistettä vajaa! Riphorniin ei riittäny rahat koskat Stonejen stealthistä ei oo varaa luopua ja War Wolffilla ei edelleenkään tee mitään. Gnarlhorn olis kiva, mutta Shadowhorn vastaa ehkä enemmän mun murheisiin. Pula-ajan Riphorn. Periaatteessa voisin ottaa vain toisen Feralin?
Make love, not peace.

Prkl

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Prkl » Ti 08.09.2015 09:24

Noi on ihan hyviä listoja, kyllä noilla voi pelata peliä pitkälle. Pelasin joskus OETC:ssä tota toista listaa, paitsi Gnarlhorn Shadowhornin sijasta.

Druidit ei mielestäni tarvitse UA:ta eKayalla.

Shadowhornista ei yleisesti superpaljon tykätä, koska se lyö niin pehmoisesti, eli tekee enemmän pelkkiä kikkoja (kahdenkäden heitot) ja on niissä toki pelin parhaita nappeja. Niiden teho vaan on vähentynyt Colossalien ja Gargantuanien tulon myötä (koska ne on immuuneja ton weapon lockille ja heitoille) ja toisaalta lyöntivoiman tarve on samasta syystä lisääntynyt. Lockit, joilla shadowhornia pelataan on eKaya ja uusin Kromac2, joten ihan oikeassa paikassa se toki on. eKaya antaa sille ihan järkyttävän DEFin ja buffaa tarvittaessa voimaakin, joten joko toi tai muut pedot saa tarvittavan puntin hoidettua.

Gnarlhorn on myös tosi suosittu eKayalla, ihan vaan koska sen alphan saaminen on tolle listalle tosi tärkeää ja Gnarlhornilla voi antaa +2" chargeen just niille yhdelle tai kahdelle pedolle joilla just sillä alphavuorolla ois muuten ollu vaikeeta tai jotka ois jääny vajaaks.

Itse en oo kauheesti toki eKayaa pelannut. Enemmänkin pKruegeria. Siitä mulla olisi enemmänkin sanottavaa (opitko jo, ettei se ole meleecaster?).

Mutta pelaamalla tätä peliä oppii. Aluksi tosi rankaiseva peli, kun jokainen moka voi maksaa pelin, mutta ainakin toi lista on tosi hyvä harjoitteluun. pKruegerilla voi opetella ihan toisenlaista peliä (takarivin spellcaster, himmailija tms.).

Mutta kysele rohkeasti niin vastaillaan parhaamme mukaan! :)

PS. Tässä pelissä muuten ei kannata ottaa mitään sinänsä annettuna tai copypasteta netistä listoja tms. vaan ajatella itse kriittisesti ja muodostaa omat listat ja suosikit jotka sopii omaan pelityyliin. Valmiilla vastauksilla on vaikea tulla mestariksi, koska listojen idea ja filosofia ei välttämättä aukea tai pelityyli ei sovi itselle. Parhaiten pääsee omaa polkua kulkemalla, mutta ideoita kannattaa aina keskusteluttaa ja sen perusteella luoda oman mielipiteensä (<- Pitkä tapa sanoa, että älä mun takia ala vaihtaa hyviä listoja ;) )
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment

Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan » Ti 08.09.2015 11:25

Kannattaako samassa listassa olla sekä Gorax että Pureblood? Animukset tuntuvat vähän päällekkäisiltä. Pudottaisin Goraxin ja ottaisin tilalle esim. Shadowhornin.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!

Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli » Ti 08.09.2015 11:37

Tanan kirjoitti:Kannattaako samassa listassa olla sekä Gorax että Pureblood? Animukset tuntuvat vähän päällekkäisiltä. Pudottaisin Goraxin ja ottaisin tilalle esim. Shadowhornin.
Animukset menävät päällekkäin osittain, jos lähdetään telomaan sitä arcane shield- stormwallia. Muuten sitten auttavat erilaisissa tilanteissa.

Primal= Caster killit, kun jonkun ison on vain pakko kuolla
Wraithbane= Vastustajalla, joku spelli päällä joka buffaa.

Lisäksi eKaya tykkää todella paljon purebloodin kyvystä ammuskella juttuja. Gorax vuorostaan tarjoaa primalilla forced evolutionin kanssa kyvyn rikkoa todella isoja juttuja yhdellä pedolla kierroksessa. Mat 8, ps 22 stalker ilmaisella chargella ka 55 pinnaa damagee arm 20 nappiin. En koskaan lähtisi eKayan kanssa tiputtamaan goraxia, koska assasinaatio on paljon varmempi, kun on mat 8 eikä 6.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP

Chade

Viesti Kirjoittaja Chade » Ti 08.09.2015 11:51

Huutelen vähän sivusta, mutta aiheesta. Olisko toinen Stalker Feral Warpwolfin tilalla parempi? Mun makuun tuntuu, että MAT 7 on ainut asia, jonka Feral tekee paremmin. Reach ja muut Stalkerin techit vaan on tosi koviksia, etenkin kun on druidit savuttamassa pilviä. Wilderin kanssa noita voi jojoilla Lighting Strikella jo ennen feattivuoroa/sen jälkeen.

Näin vastapuolen näkökulmasta olen samoilla linjoilla Sopulin kanssa. Gorax ja Pureblood eivät mitenkään tallaa toistensa varpaille, vaan tekevät eri duunia. Toki just joku rajatapaus (Arcane Shieldattu Stormwall tjsp) aiheuttaa animusten päällekäisyyttä, mutta muuten molemmille on käyttönsä ja toisaalta Pureblood Primalilla on aika vihainen mölli jo ihan itsessään.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu

Arctico

Viesti Kirjoittaja Arctico » Ti 08.09.2015 12:18

En mä listoihin osaa kommata sen kummemmin. Testiä ja treeniä.

Se mihin voin jakaa täkyjä on yleinen lista/pairing meta, josta saattais olla hyötyä. Kuvaa ei oo iha kokonaan up to date, mut antaa ehkä jotain ajatusta mihin pitäis varautua. Pitäis nerffien ja uusien casteri-julkasujen takia hiukan päivitellä tota vielä.

Can you answer these questions? 1.4
Kuva

-Yöllinen Cryx-eskariope

Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan » Ti 08.09.2015 13:17

Sopuli kirjoitti:Primal= Caster killit, kun jonkun ison on vain pakko kuolla

Wraithbane= Vastustajalla, joku spelli päällä joka buffaa.
Ehkäpä niin. Minusta tilanteet, joiden ratkaisemiseen tarvitaan primal eikä vaan wraithbane, on laskettavissa yhden käden sormilla*. Tilalle saisi tierissä kuitenkin alennettuun hintaan hyvän support heavyn, kuten jonkun satyyrin joka osaa hätätilanteessa jopa tappaakin jotain.

* ARM23 Mulgin, ARM23 wardeneiden ja Butcher3 oneroundaaminen tulevat ekana mieleen. Onko muita?

Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae » Ti 08.09.2015 13:42

Tanan kirjoitti: * ARM23 Mulgin, ARM23 wardeneiden ja Butcher3 oneroundaaminen tulevat ekana mieleen. Onko muita?
Mikä tahansa cämppääva casteri?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.

marke

Viesti Kirjoittaja marke » Ti 08.09.2015 13:46

Pakko puuttua. Circleä olen kokeillut varovasti pikkusormella muutaman kerran, mutta ehkä toinen aloittelijan näkökulma tuo jotain pointtia johonkin suuntaan. Henkilökohtaisesti en pelaisi ilman yhtä Goraxia ikinä listaa jossa on eläviä petoja. Primal on aivan liian yleispätevä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Ensinnäkin Circlen pedot ei osu mihinkään (ainaka mun nopilla), ja toisekseen kaikki on suht pillow fisted. Keskiarvolaskelmia voi tietty miettiä päivät läpeensä, mutta aika monesti on tilanne, että joku paha nappi on saatava pois ja primal varmistaa sen, koska nopat pyörii +2:lla omaks eduks.

Mä ymmärrän sen, että asioista voi keskustella ja kaikki ei oo niin mustavalkosta, mutta Gorax on yks niitä asioita petolistoissa joista ei ehkä kauheesti voi keskustella sitten kuitenkaan :p

Joskus ajattelin, että joka lista joka ei ole Woldikas, aloitetaan laittamalla Gorax+Stalker. Sitten katotaan mitä muuta vois. Enkä mä vieläkään tiedä onko toi ny kauhean huono lähtökohta. Henk.koht Stalker on pettänyt mut ihan joka kerta MAT 6:llaan, mutta ei siitä voi silti sanoa, että sillä 10:llä pongolla ottaisi jotain muuta. Feral vs toinen Stalker on jo argumentti josta mä en vaan ymmärrä tarpeeks argumentoidakseni, mutta tietyissä listoissa Feralista saa aika inhottavan ankkurin (Baldur2) ja se ainakin poistaa ison napin rouheesti. MAT6 -> MAT7 ero on jo tosi merkittävä tilanteessa missä ei voi primaloida. Feral on myös erittäin joustava eri tilanteissa speedinsä ja armorinsa kanssa. Jos sillä olisi animus, niin ei tarttis ees keskustella tästäkään, mutta ehkä kynsin hampain hyväksyn että toinen stalkeri voi olla parempi joissain tilanteissa :D

Tv: noob.

PS. Ja ketjun aloittajalle, tsemppiä peliin. Sulla on hyvä asenne touhuun eli keep on truckin' vaa.

Chade

Viesti Kirjoittaja Chade » Ti 08.09.2015 13:48

Tanan kirjoitti:Minusta tilanteet, joiden ratkaisemiseen tarvitaan primal eikä vaan wraithbane, on laskettavissa yhden käden sormilla*.
Vaikka en Circle-pelaaja olekaan, niin uskallan arvata, että saa olla aikamoinen mutanttikäsi, että sormet riittävät. Primalia kun ei usein oteta pelkästään Strena-buffiksi, vaan usein jopa tärkeämpää on se +2 osumiseen. MAT 6 Stalker lyö ohi vähän liikaa esim DEF 12 kohteesta, MAT 8 Stalker puolestaan ei. Sitä paitsi Gorax (Primalilla) lyö about yhtä vihaisesti kuin halpa pukki, toimii neljän Furyn patterina tarvittaessa ja toki erinomaisena transfer-kohteena. Vaikka Tero ei tykkääkkään, niin on yksi Gorax mun makuun aika no brainer melkein listaan kuin listaan.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu

Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus » Ti 08.09.2015 14:07

Wraithbane ei tee feateille mitään, ashen veil taitaa kans ohittaa sen, harby aiheuttaa päänsärkyä eläville. Satunnainen, "alaston" colossi, ei myöskää ymmärrä ton päälle.

Purebloodi on myös helpompi menettää koska se joutuu pelaan edempänä. Joten miksi tiputtaa Gorax kun ei tarvitse? Samalla joutuis tiputtaa jotain muutakin ja sit alkaa hyökkäysten voluumikin tippuun. Ja kuten sanottu, Goraxi on vihanen nappi ittessäänkin ja oikeestaan sen voi jättää kotiin vaan eKromacilla joka pystyy ite antaa osumabuustin.

Toki en ite vielä ole circleä pelannut niin vähän on teorian painotteista.

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Ti 08.09.2015 14:40

Barricade kirjoitti:Skinwalkerit petti odotukset joka pelissä (toim huom: se ei välttämättä ollu modelien vika) ja ne sais kivasti punttia UA:sta.
Peliäkään en oo Circlellä pelannu, mut oon pelanu aika paljon sitä vastaan. Skinwalkerit on UA:llakin joskus aika sad, mutta oikeessa listassa oikeessa paikassa mahtavia modeleita. Kyl mä kokisin että Skinwalkereita ei kannata pelata ilman UA:ta ja sen lisäks ne tarvii vielä jotain buffia casterilta tai listalta. Jos nää loksahtaa kohdallee ni sit alkaa vastapuolta harmittamaan. Esimerkiksi Emorvahna fogilla ja fiitillä kiillottaa kyseisen unitin timanttiseksi.
Barricade kirjoitti:War Wolffilla ei edelleenkään tee mitään.
Kyl yhen pinnan nopee soolo on jees scorailemaan ja contestoimaan. Mut oot kyl oikeessa et ei se muuta yksin tee.

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter » Ti 08.09.2015 16:37

warwolf yksinään ja yksittäisenä nappina on korkeintaan skenun stallaamiseen ok, juoksee 14" ja kontestaa kriittisellä vuorolla, tai vaiks controlcastereita vastaan jne...

Mutta se että gnarlhorn slämmii tota pebaan vihollisen jalkaväen ylitte, onkin jo sitten oikeasti hyödyllistä, tai mikä vaan peto jos ei gnarlis mukaan mahtunut. Collateral damage kiertää yleisimmät triggerit ikäville jutuille, päällimmäisenä vengeance jne. ja antaa omalle hevyllesikin jokusen tuuman välimatkaa joka voi aina merkitä napin tai kaksi vähemmän takasin lyöviä vihuja, tai Ekayasta kun puhutaan, niin featillä pääsee kauas karkuun...

Ja itsekin useamman vuoden Circleä pyörittäneenä pitää kyllä vannoa sen Primalin nimeen, se on kyllä 4 pinnaa jolla on AINA käyttöä, ja useimpia circlen lokkeja pyörittää jo 4 furyllä yksinkin jos attritio menee tosi tiukalle. Tosi tarkkaan saat miettiä metan ja listasi idean, jos meinaat goraxin kotiin jättää, mutta kyllä (etenkin kolossaalien jälkeisessä) nykymaailmassa se on vain kultaa.
Aliquando Insanire Iucundum Est

Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ti 08.09.2015 20:52

Kiitos vastauksista, tässä juuri näkee pelin monipuolisuuden kun kaikki ei olekaan kaikesta samaa mieltä.
Mutta se että gnarlhorn slämmii tota pebaan vihollisen jalkaväen ylitte, onkin jo sitten oikeasti hyödyllistä, tai mikä vaan peto jos ei gnarlis mukaan mahtunut. Collateral damage kiertää yleisimmät triggerit ikäville jutuille
Hot damn! Lisätty temppuvihkoon!

Arctico-sensei antoiki mulle uuden taustakuvan työkoneelle :)

Gnarlhorn vs. Shadowhorn on aika hankala kysymys ja oon pohdiskellu sitä aika paljon. Testaamalla paljastuu kumpi pärjää paremmin, parin viikon päästä mullakin lienee asiaan jo mielipide. PP:n Circle forumeilla on kovassa käytössä termi "non-linear threat vector" ja se on mun peruste miksi haluan ainakin testata käytännössä Shadowhornin vaikka se onkin heikompi ku Skornen light.. Aavistelen, että vastustaja näkee mun Gnarlhorn-juonet kolmen vuoron päähän ja osaa counteroida, kun taas judopukki saattaa päästä yllättämään.

Pureblood yllätti positiivisesti, siitä oli paljon enemmän hyötyä turneessa kun kotona. Pelkästään spray tappoi jo enemmän modeleita kuin Feral - ja nimenomaan semmosia modeleita, joihin Feral ei olisi millään päässyt kiinni. Pakotin Janissanki heittämään toughia! ;)

Ei kai Wraithbane ohita focuksen kämppimistä? Vai ymmärsinkö väärin jotain?

Mieli tekisi panostaa beasteihin, mutta teemalistaa ei saa kasaan jos tiputtaa skinwalkerit eli tuosta ei oikeastaan saa mitään pois.. Taidan lähteä sillä asenteella, että pidän ne minimissä enkä odota niiltä mitään muuta hengissä selviämistä. Kyllähän ne kuitenki jumitti Raek'inkin koko pelin ajaksi. Ja sammakot. Jos ajatellaan että battlegroupilla on stealth, niin ne vain suojaa Wilderin että siitä ei ammuta ilmoja pihalle ja juoksevat zonelle.

Heh, p rk l, huomasin ettei Krueger osaa tapella - vaikka sustained attack kortista löytyyki. Mun mielestä se on hyvän pelin merkki että neuvoja ei voi sokeasti ottaa vastaan vaan asiat pitää ymmärtää ennenkuin niitä voi soveltaa.

Kiitos jätkät tsempeistä ja vastauksista, tässähän tuntee itsensä ihan tervetulleeksi ;)
Make love, not peace.

Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent » Ti 08.09.2015 21:04

Pelaan Goraxia neljästä syystä:
1. Animus
2. 22 lisä hit boxia casterille (transferit)
3. Fury-patteri casterille
4. Mahdollisuus pushata warppisudelle usein merkittävä 1" lisää threattia

Boonuksena kyseessä on hinta/stat-suhteiltaan melko edullinen nappi, etenkin kun Pain response alkaa toimia ensimmäisen transferin jälkeen.

Purebloodia taas pelaan koska:
1. Animus
2. Spray (harventaa ihan hyvin inffiä ja esim. eKayan feattivuorolla Pure voi käydä sprayaamassa takalinjan sooloja. Tartarus ja Janissa kuolee 50% ajasta osuman jälkeen. Spray mahdollistaa myös hauskoja jekkuja, esim. lukitse vihollinen linjaan toisen yksikkösi kanssa ja kävele linjan sivuun sprayaamaan kaikkia, tai osu viholliseen jota "ei saa targetoida" ampumalla sen takana olevaa modelia)
3. Monipuolisuus (melee-option lisäksi mahdollisuus kävellä ghostlylla irti ja käyttää sprayta)

Ainoat päällekkäin menevistä rooleista ovat animukset ja nekin vain osittain. Edelliset kirjoittajat toivat jo merkittävimmät erot esiin, mutta niiden lisäksi tulee huomioida Puren animuksesta tulevat magical attackit. Circlellä ei yleisesti ole niistä pulaa, mutta Blessedille on käyttöä esim. eDeneghraa vastaan, joka on joka toinen vuoro incorporeal. Ja Blessed ei tosiaan ohita focus-cämppiä. Goraxia pelaisin (pelaan) jokaisessa listassa missä on eläviä petoja, Purebloodia taas muutamissa listoissa suuremman harkinnan kanssa. Molempien laittaminen samaan listaan ei ole ongelma, koska toteuttavat niin suurelta osalta eri rooleja.

Ps. Kuten Shoddie sanoi, Skinwalkerit on pelattavia vasta ua:n ja sopivan casterin kanssa. eKayan teirissä pitäisin minimissä ja roolina jumittaa toista zonea, tai viedä yksi vuoro vastustajan joltain unitilta sitomalla meleeseen.

Pps. Pelatkaa Goraxia myös eKromacilla. Miks lyödä ps 21 Ghetolla ku vois lyödä ps 23 Ghetolla.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 08.09.2015 22:33

Nyt kun Circleä armeijana pohditaan ja on tullut esille, niin haluaako joku yrittää avata minulle mielipidettä/faktaa, että Skinwalkerit ovat huono yksikkö ilman UA:ta? Kenties jopa sen kanssa? Omaa kokematonta silmääni ne miellyttävät niin mitä näen kortissa kuin mitä näen pöydälläkin.

T: Aloittelija.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie » Ti 08.09.2015 22:48

El Capitan kirjoitti:Nyt kun Circleä armeijana pohditaan ja on tullut esille, niin haluaako joku yrittää avata minulle mielipidettä/faktaa, että Skinwalkerit ovat huono yksikkö ilman UA:ta? Kenties jopa sen kanssa? Omaa kokematonta silmääni ne miellyttävät niin mitä näen kortissa kuin mitä näen pöydälläkin.

T: Aloittelija.
Pelaan kilpailullisesti ja pyrin myös ajattelemaan figuja aina tältä kannalta listoja miettiessä. Molemmat pelaa saman kokoisella listalla niin optimointi on tärkeetä. Mun mielipide skinwalkereista perustuu hinta-laatu suhteeseen, sekä siihen että yhä enemmän pyrin listoissani ajatteluun "enemmän bisnestä on enemmän bisnestä". 8pts viidestä mat 6, ps 13 reach lyönnistä ei tee tarpeeks duunia, sekä def 12 arm 16/18 8boksia ei myöskään tankkaa tarpeeksi. Molemmat jää inan vajaaksi siitä että heräis oma mielenkiinto. Tästä päästään UA:han: se tuplaa lyöntien määrän ja antaa random healia ukoille. 11p tästä paketista alkaakin jo sitten kiinnostelemaan. Yksikön ongelmana on yleensä se perille pääseminen jotta vältytään ärsyttävältä laatuampumiselta sekä chargeilta koska tuo def12 arm 16/18 ei ole mikään ylitse pääsemätön stattilinja, vaikka hyvä onkin. Kun tähän pakettiin vielä lisätään joku hyvä caster ja/tai listalta apuja saattamaan yksikkö perille aletaan puhumaan jo todella hyvästä unitista. Elieli, tästä päästään siihen jota moni wm/h figu on pelipöydällä: Oikeassa listassa todella kova juttu, mutta väärässä listassa ei ihan pisteidensä arvosia.

marke

Viesti Kirjoittaja marke » Ti 08.09.2015 23:39

Helppo vastaus kysymykseen Skinwalkereiden hyödyllisyydestä ilman ua:ta on Gatorman Posse.

Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ke 09.09.2015 08:29

Lisäisin edellisten herrojen vastauksiin, ettei Kaya tarjoa Skinwalkereille mitään apuja. Posse vaan pärjää paremmin ilman. Kromac1:llä ja Morvahna2:lla asia onkin jo eri.
Make love, not peace.

Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan » Ke 09.09.2015 12:39

Olen selvästi jäänyt vähemmistöön tässä Primal vs. Blessed väittelyssä. Jengi näyttää tykkäävän primalista, koska hurjat defensiivet featit ja parempi mahdollisuus casterkilliin (koska satyyrit ei tunnetusti osaa mitään).
Barricade kirjoitti:Lisäisin edellisten herrojen vastauksiin, ettei Kaya tarjoa Skinwalkereille mitään apuja. Posse vaan pärjää paremmin ilman. Kromac1:llä ja Morvahna2:lla asia onkin jo eri.
Skinwalkereilla on CMA ja niihin voi heittää wraithbanen, eli ne ovat parempia buffattuja kohteita vastaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”