Barrin circle-pohdintoja

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Avatar
Barricade
Viestit: 450
Liittynyt: Ke 26.03.2014 21:13
Paikkakunta: Turku

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ma 04.01.2016 16:37

Kiitoksia neuvoista ja näkemyksistä. Vaikka voittoprosentti on vielä varsin mitätön, niin ainaki Kruegerilla pelaaminen alkaa nyt tuntua omalta hommalta. Saman tyylistä kikkailua ku Kayanki kanssa.

Kromac the Mato taas ei tunnu yhtään omalta. Teoria on tuttu, mutta käytännön toteutus ei ole onnistunut vielä kertaakaan. Voisiko kokeneemmat metailijat valottaa mulle, että wtf? Internet tietää kertoa, että Kromac2 on hyvä countteri Runes of Warille. Ok, kuulostaa hyvältä, mutta mistään ei löydy perusteluita. Johtuuko se puhtaasti siitä, että Druidipilvien kanssa Kromac on käytännössä DEF18 ja Röllit ei (mukamas) osaa osua mihinkään? Vai siitä että fiittivuorolla Stalkerit yltää massiiviseen P+S20:een ilman primalia? Vai onko fiittivuoron automaattiset chargeosumat se avain? Carnage? Joka matsi tuntuu perse edellä puuhun kiipeämiseltä. Jos saisin semmosen rautalangasta väännetyn vastauksen, niin saattaisin päästä jyvälle tästä kaverista :)

Semmonenkin on tullut tossa mieleen, että pitäiskö Kromac2 varata kolmen listan eventteihin. Kaya2 armoria vastaan, Krueger2 ihan mitä vain vastaan ja Kromac2 ROWia vastaan (jos se oikeasti on hyvä siihen matsiin). Miksi Rathrokin sääntöjen piti muuttua kun omistaja vaihtui......
Make love, not peace.

Lukkimus
Viestit: 410
Liittynyt: To 13.04.2006 18:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Lukkimus » Ti 05.01.2016 10:03

Käsittääkseni Kromacin juttu on RoW:ia vastaan on Carnage aplha, koska peikot on muurin takana suojassa koko ajan ja "mat 4" talkkari on surullinen. Idea on ottaa featin kanssa Mulg pois kahdella pedolla ja pelata piece-tradea. Mulgin poistuminen jättää 2 heaviä ja yhen laitin peikoille. Sulla on sillon 1 hevi niiden linjassa ja toivottavasti 1 sprintannut takasin turvaan pilvimuurin taakse. Jos pääset tähän vaiheeseen niin oot edellä attritiossa. Näistä se eka chargaava talkkari voi olla primaloitu koska se kuolee kuitenkin, pidät vaan huolen että meleeseen jää jotain muutakin kuin alkuperänen kohde.
Ens vuorolla menetät yhden hevin mutta nyt oot vaihtanu talkkarin mulgiin ja saat poimittua taas jotain sieltä. Lopussa tilanteen pitäs olla että Kromac käy lanaan viimesen peikon pois pöydältä ja jää kämppään. Druidien antimagia estää spell assasinaation (leaderin pitäs olla hengissä) ja RoWissa ei ole enää meleetä jäljellä.

Full theory machine, mutta tällä perusidealla mä olen ite ajatellut sitä pelata sit syksyllä ku joskus toi armeija löytyy. Ehkä tähän joku muu osaa sanoo jotain fiksumpaa.

Laita lista kans tähän niin voi muut sanoa enemmän koska kaikki ei oo nähny sun listaa millä oot tota pelannu.

http://handcannononline.com/blog/2015/1 ... n-podcast/
Tos olis muuten jotain lätinää juurikin peikko circle matsista jos et ole tutustunut.

shoddie
Viestit: 1255
Liittynyt: Ke 28.09.2011 15:16

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja shoddie » Ti 05.01.2016 12:11

Teoriassa Lukkimus on oikeessa. K2 haluaa pelata sellasta peliä jossa molemmilta vähenee tasaseen tahtiin nappulat. Haluat päästä tilanteeseen jossa kummallakaan ei oo pöydällä enää mitään jäljellä koska todennäköisesti voitat pelin jos pöydällä on enää jäljellä vastapuolen caster sekä k2. Yleisesti ottaen tarkoittaa siis sitä että k2 pitäis tappaa joka vuoro jotain ja/tai tappaa vastapuolen viiminen hevi pois pöydältä. Eli tapat siis kaiken joka voi tappaa kromakin. Jos onnistut keräämään pelin alussa corpsetoksuja ni hevin poistaminen loppupelissä tulee helpommaks. Käytännöstä en oikeesti tiiä vielä. Alan ite pelaamaan kyseistä casteria (toivottavasti) parin viikon sisällä. Palataan sen jälkeen asiaan.
Vinkkinä et kannattaa ettii sotavasarasta circle-metakorner keskustelu. Siellä on hyvää asiaa circlestä. Joskin ei k2:sta muistaakseni.

Avatar
Prkl
Viestit: 3697
Liittynyt: Pe 30.05.2003 13:05
Paikkakunta: Esboo

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Prkl » To 07.01.2016 12:25

Kromac2 tietämys ei taida vielä asua Suomessa.

...aanyway, suoraan paperilla Kromac2:sen vahvuus on siinä, että se brickaa kivasti RoWia vastaan ja pystynee kämppäämään tarvittaessa sen fiitin yli. Tämä siis jos rakennat sen brickilistan, missä on shadowhorn satyr ja druidit.

Ne etenee siinä kiilamuodostelmassaan druidien takana ja kämppää DEFiä. Ensinnäkään peikkojen ei oo helppo lyödä circlepetoja ilman reachia, tai ainakin pitää käyttää joku fury edessä olevien druidien teilaamiseen. Sen jälkeen MAT6:lla ahdistanee lyödä DEF 18:a vastaan. Sen sijaan Kromacin alphalla se fiittaa, jolloin druidit voi esim chargata ja tappaa yhden runeshaperin per druidi (auto-osumat ja boostattu P+S 10). Lisäksi judopässit voi valkata jonkun tärkeän näköisen peikon ja nakata sen Kromacin linjaa päin hakattavaksi. Judopässin vaihto earthborniin tai Mulgiin on ihan ok aloitus. Druidien chargen sijaan voi myös pitää samaa pilvimuuria alphan jälkeen.

Tämä siis teoriassa. Käytännössä en ole nähnyt tai pelannut.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment

JArrow
Viestit: 1133
Liittynyt: Ke 17.01.2007 11:35

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja JArrow » To 07.01.2016 13:04

Tässä taitaa olla ongelmana myös se, että Hesan suunnalla ei tällä hetkellä oo ROWi pelaajaa, jota vastaan saisi pelejä. Teoriassa ton vois helposti ajatella toimivan samalla tavalla montaa muutakin röllilistaa vastaan, mutta ongelma tulee siinä, että druidit ei kestä hengissä muita kuin doomshapereitä vastaan. Jossa toisessa rölli-beasti-brikillä sielä on jalkaväkenä nyssejä tai fire-eattereitä, jotka poistaa druideja ihan kivasti, ja parinkin druidin menetys tarkoittaa pilvilinnan romahdusta.

Avatar
Prkl
Viestit: 3697
Liittynyt: Pe 30.05.2003 13:05
Paikkakunta: Esboo

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Prkl » To 07.01.2016 14:12

JArrow kirjoitti:...fire-eattereitä, jotka poistaa druideja ihan kivasti...
Druidit UA:lla on toki immuuneja tulelle. Jopa minä oon lämmennyt nyttemmin druidien UA:lle, koska elementtidamage on lisääntynyt pelissä huikeasti.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment

shoddie
Viestit: 1255
Liittynyt: Ke 28.09.2011 15:16

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja shoddie » To 07.01.2016 18:00

Oon täs ny hetken pyöritelly k2 teoriaa ja tullu siihen tulokseen et kro2 brick on filleri ykköslistalle ja pelaa oikeesti vain paria listaa vastaan. Fist ja row esimerkiksi. Jos haluaa pelata kro2 useempaa eri listaa vastaan ni melkei lähtisin kokeilee tieriä. Oikeesti en kyl lähe, koska sit joutuis taas ostamaan nappeja joita ei koskaan käytä missään muussa listassa. Suosittelen innovoimaan ja kokeilemaan eri juttuja sen kanssa. K2 on siitä hieno caster et tietääkseni kukaan ei ole sitä vielä unlockannu ja selvittäny sitä parasta/ainoota listaa jota sillä "kuuluu" pelata.

Avatar
GreenMeanie
Viestit: 1349
Liittynyt: To 03.10.2002 15:57

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » To 07.01.2016 19:49

shoddie kirjoitti:Oon täs ny hetken pyöritelly k2 teoriaa ja tullu siihen tulokseen et kro2 brick on filleri ykköslistalle ja pelaa oikeesti vain paria listaa vastaan. Fist ja row esimerkiksi. Jos haluaa pelata kro2 useempaa eri listaa vastaan ni melkei lähtisin kokeilee tieriä. Oikeesti en kyl lähe, koska sit joutuis taas ostamaan nappeja joita ei koskaan käytä missään muussa listassa. Suosittelen innovoimaan ja kokeilemaan eri juttuja sen kanssa. K2 on siitä hieno caster et tietääkseni kukaan ei ole sitä vielä unlockannu ja selvittäny sitä parasta/ainoota listaa jota sillä "kuuluu" pelata.
Öö... Eikö def brick druideil, goraxei ja heveil muka oo aina paras? Vai meinaatko ettei oo kräkätty ku viel voi valikoida jotain pinnoi?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

Avatar
Barricade
Viestit: 450
Liittynyt: Ke 26.03.2014 21:13
Paikkakunta: Turku

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Barricade » Pe 08.01.2016 01:39

Hyvää settiä, kiitos kauhian paljo.
Teoriassa ton vois helposti ajatella toimivan samalla tavalla montaa muutakin röllilistaa vastaan...
Olishan se siistiä jos toimis. Musta vaan tuntuu että ätäkit loppuu kesken ja Tough pilaa nekin vähät (tämän huomas myös Paulin Krokoja vastaan). Vaihtoehtoisesti vois tietty vaan pelata paremmin.

Fisti vois olla kyllä mielenkiintoinen matsi, sitä mä haluan päästä kokeilemaan joskus.

Tässä vielä lista jolla oon puurtanu:
Kromac +4
-Gorax 4
-Rotterhorn 4
-Stalker 10
-Stalker 10
Black Clad 2
Wilder 2
Gallows Grove 1
Gallows Grove 1
Shifting Stones 2
-UA 1
Bloodtracker 8
Druids of Orboros 7
-UA 2

Bloodtrackerit ja Black Cladin tiputtamalla sais kahdet katkaravut tilalle..
Make love, not peace.

Avatar
marke
Viestit: 900
Liittynyt: Ti 24.12.2002 13:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja marke » Pe 08.01.2016 17:04

shoddie kirjoitti:Oon täs ny hetken pyöritelly k2 teoriaa ja tullu siihen tulokseen et kro2 brick on filleri ykköslistalle ja pelaa oikeesti vain paria listaa vastaan.
Voit olla hyvinkin oikeessa. Meikän nooblevel casuaalipeleissä oon huomannu saavani Kromacin paradoksaalisesti ensinnäkin hengiltä turhan helpolla, ja toisekseen sen skenaariopeli on aika huonoo. Ei voi bricakta jos pamahtaa joku Outflank tai Incursion.

Muutenkin omalla kohdalla on vielä täys mysteeri miten Kromacilla oikein brickataan, ku aina tuntuu jäävän joku aukko tai reikä josta kroman saa knockattua sun omalla hevillä ja sit sattuu.. Eihän se yhtä helposti kuole ku papericasterit, mutta toisaalta sitä ei halua pelata kovin kaukana.

Oon miettiny jopa Woldwatcheria Bigmacille ihan vaan että pysyis pystyssä.

@GreenMeanie - Kolme 3:n pisteen Argusta saattaa hyvinkin istua zoneilla pidempään ku joku Ferali tai Stalkeri. Puraseehan nekin 20 ps:llä featin alla auto-osumia. En lukittis ite ainakaan tuplastalker+ghetto+druidit listaa minään automaattisesti parhaana.

EDIT: Varsinkin ku verinoita on tuloillaan

Avatar
Barricade
Viestit: 450
Liittynyt: Ke 26.03.2014 21:13
Paikkakunta: Turku

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ma 18.01.2016 17:03

Esitalvisodassa tapahtuu. Lähdin tietenkin hakemaan kokemusta ja testailemaan 2K2-kokoonpanoa Talvisotaa varten. Viime syksy mentiin Kaya2/Kromac1 parivaljakolla, mutta kevät soditaan näillä näkymin kahdella isolla Koolla.
Krueger the Stormlord +5
*Gorax 4
*Stalker 10
*Megalith 11
*Ghetorix 11
Black Clad Wayfarer 2
Druid Wilder 2
Gallows Grove 1
Shifting Stones 2
*UA 1
Shifting Stones 2
Druids of Orboros 7
*UA 2

Kromac, Champion of the Wurm +4
*Gorax 4
*Rotterhorn Griffon 4
*Stalker 10
*Stalker 10
Black Clad Wayfarer 2
Druid Wilder 2
Gallows Grove 1
War Wolf 1
Shifting Stones 2
*UA 1
Druids of Orboros 7
*UA 2
Bloodtrackers 8

Kromac on ensisijaisesti räätälöity Runes of Waria vastaan. Toinen hirsipuu jäi kotiin, joten metailin matkalla siihen tilalle ainoan yhden pisteen figun, jonka omistan. Pahoittelen rönsyilevää tekstiä ja sekavaa selostusta, luennoitsija häiritsi kirjoittajan työtä.

Ensimmäinen kierros ja vastassa meniitti. Skenaario tarjosi kolme lippua kentän keskilinjalla, joten en edes harkinnut Kromacia. Juha lähti liikkeelle Kreoss1:llä, jonka purifikaatio, lamentation ja fiitti vähän huoletti. Voitin taitavasti aloitusheiton ja reiluna jätkänä annoin kaverin aloittaa tyytyen itse menemään toisena. Kreoss deposi keskelle kahden Reckonerin saattelemana ja paikallinen juniori johti Redeemeriään samassa seurueessa. Mun näkökulmasta Temple Flame Guard lähti jahtaamaan vasenta lippua ja Zealotit oikeaa. Ei siis yllätyksiä. Zealotit on ”onneksi” tuttuja, joten ei hirvittänyt laittaa Black Cladia ja Stalkeria niitä vastaan samalla kun muu jengi pakkautui vastapäätä Kreossin battlegroupia. Ensimmäisellä vuorolla meniitit juoksenteli eteenpäin ja Redeemer ampui pinnan kivi-ua:han. Omat joukot siirtyi keskimmäisen ja oikeanpuoleisen lipun väliin, valmiina vastaanottamaan minifiitanneet Zealotit. Joku random Lightning Storm tappoi jonku random kuorolaisen ja toisen Vassalin.

2 vuorolla Kreoss allokoi toisen Reckonerin täyteen, upkeeppas Defender’s Wardin keihäsmiehillä ja siirtyi vasemmalle rintamalohkolle. Kahden kämpistä Kreoss olisi jopa mahdollista murhata ja aloin mittailemaan mielessäni Kruegerin ampuma-assasinaatiota. Protektoraatin kansa ei saanut kovin jännittävää vuoroa aikaiseksi kun TFG:n pokka ei riittänyt juoksemiseen, vaan etenivät kilpimuurissa kauimmaiselta lipulta kohti keskimmäistä. Eiryss1 otti kauimmaisen lipun haltuun. Zealotit minifiittas ja juoksi täysiä päin floodaten mun oikeanpuoleisimman lipun.
2b järkeilin, että nyt on paikka napata aloite. Kivi-teleportti ja TK hirsipuun kautta riitti siirtämään primaloidun Gheton kiinni Reckoneriin. Ghetto löi siihen jonku 700 boksia sisään ja loput 2 hyökkäystä käytin kuoropoikien ja Vassalin kiusaamiseen. Hyvä pelaaja olis varmaan pistäny animuksen päälle. Black Clad hiippailee Zealottien keskelle ja linjailee sprayn jonku kuoropojan mukaan ja tappaa pari Zealottia. Über Tech. Druidit tekee pilviä valmiiksi Kruegerille ja tajuan tässä kohtaa että spell wardattuja Zealottejahan ei tosiaan voi töniä kauemmas lipulta. Stalker tassuttelee lippuun kiinni ja on valmiina heittämään yhden Zealotin pois, mutta päätän jättää sen väliin, koska heitot maksaa aikaa. Megaliitti hiippailee keskimmäiseen lippuun kiinni ja pistää animuksen päälle suojautuakseen ilkeiltä TFG-keihäiltä. Shifting Stonet siirtyy piirittämään Megaliittiä ja Stalkeria, Krueget fiittaa kontestoivat TFG:t pois häiritsemästä Megaliitin suorittamista ja joku random Lightning Storm… teki varmaan jotain ehkä.

3a alkoi ja totesin tyytyväisenä että johdin kellokamppailua aika hyvin. Kreoss sipsuttaa edelleen kauemmas murhanhimoisesta metsien kansasta. Reckoner, joka ei halunnut jäädä treidattavaksi Stalkerin threttiin, ampui ohi Ghetosta. Ancillary Attack teki jotain pinnoja. Redeemer ampui kolme kertaa ja teki pari pinnaa. Okei? Elämäni ensimmäinen kerta kun warppisusi ottaa damagea eikä kuole? Zealotit puukotti pari damagea Stalkeriin (taas joku susi selviää, ihme peliä), mutta muuten vuoro oli ohi 2-2.
3b olis mielestäni ns. näytön paikka. Keräilen sitä circlen vaatimaa tokenien massaa pois ukkojen väleistä ja yritän sopeutua ajatukseen, että Ghetto on edelleen elävien kirjoissa. Frenzyttävä Ghetto murhaa yhden TFG-kerholaisen joka oli eksynyt pari milliä meleeseen. Zealottien tymä Holy Monolith –sääntö tarkoittaa, että pienin pow aloittaa tappoduunit. Black Clad ja pow12 spray poistaa 3 tahi 4 pikkumiestä ja berserköivä p+s16 Stalker noin tuplasti sen ja sprinttaa kiviin. Krueger tappaa hlö koht yhden tai kaks ja sprinttaa lipun luo Stormwallin kanssa. Megaliittia tukeneet kivet lähtee kontestoimaan kauimmaista lippua ja vuoro loppuu 3-2 circlen johtoon.

4a Kreoss siirtyy 13,9” päähän Ghetorixista ja fiittaa suden nurin. Reckoner ja Redeemer sai kummatki kolme fokusta ja tällä kertaa Reckoner sai nuijittua damagea Ghettoon – 3 boksia jäljellä! TFG raahautui meleeseen ja teki CRA:ta ja tekivät lopputuloksena 3 damagea, epäilen että joku ansaitsi urheusmitalin siitä porukasta. Redeemer tykitti Druidien sekaan, mutta Krueger päätti että raketit devioi keskelle tyhjää tannerta. TFG kontestoi keskimmäisen lipun, Eiryss ampuu kontestoivan kiven ja vuoro loppuu 4-3.
4b Eiryksen jäljiltä tappioita kärsinyt kiviryhmä siirtyy uudelleen kontestoimaan kauimmaista lippua. Reckoner kontestoi keskimmäistä lippua, joten Krueger siirtää TK:lla Stalkerin 10” päähän robotista ja ulos kivistä. Primal suteen ja TK yhteen kiviin ja näin Stalker takaisi kolmioon. Stalker teleporttaa murhaamaan Reckoneria, joka ottaakin Enliven askeleet kohti omaa depoa. Tajuan, että kaksi kontestointia riittää, kun lähin vihollinen on noin 15” päässä Kruegerin lipusta. Näin kirjoitettuna aika tylsän kuuloinen matsi, mutta olen huomannut, että niinhän ne meniittejä vastaan tuppaa olemaan. Olin tyytyväinen siihen, että kellossa oli vielä hyvin aikaa ja sain ainakin omissa mielikuvissani uhkailtua Kreossia assassinaatiolla pysymään kaukana fiittinsä ja Lamentationin kanssa.
Skenaariovoitto 5-3.
Ikinä en ole Kreoss1:stä vastaan pelannut, mutta sattumalta automatkalla oli juuri Kreossista juteltu ja kortin luettuani huomasin, ettei ko. herra muuta listansa kykyjä joten sopeutuminen oli vähän helpompaa kuin yleensä. Onneksi ei ole kauaa, kun viimeksi otin turpaan Henryn Harbyltä, joten PoMiin oli jonkinlainen kosketus ja vastustajakin oli huippuheppu ja huumorimiehiä niin turnee lähti leppoisasti käyntiin. Turnaushan oli järjestetty sikäli erinomaisesti, että ensimmäisen matsin jälkeen pelimiehet vapautettiin bunkkerista syömään. Itse rentouduin odottelemalla tarjoilijaa Pancho Villassa ja seuraavalle kierrokselle oli jopa miellyttävä orientoitua kun masu oli vihdoin saatu semitäyteen ja kaupassa käyty.

Toisella kierroksella vastaan asettui Retribution of Juho. 2 poikittaista zonea ja objektiivit. Olen kerran aiemmin pelannut Retriä vastaan: 35 pisteen peli, sama vastus ja ainoat muistikuvat on juoksevat hilparit ja weaponmaster miekat. Voi voi, sanomattakin lienee selvää että voittoprosentti Juhoa ja Retriä vastaan on nolla. Esitän tutkailevani Juhon ojentamia listoja, mutta oikeasti tsekkaan mitä fiitit tekee ja mitä lukee spelli listassa, koska listoista en ymmärrä mitään. Herrasmiehenä Juho selittää juttuja ja mulle valkenee, että myrmidonit on ikäviä, Thyron lähitaistelee ja Rahn kontrolloi. Kromac ei tykkää kontrollista joten valitsen Kruegerin. Saattoi olla, että Juho halusi hoitaa D&C vaatimukset pois alta ja valitsi Thyronin. Voitin aloitusheiton ja valitsin Juholle kentänpuoliskon, jonka keskellä törrötti kiusallinen kivitolppa.
Thyron, heppasoolo ja Banshee deposivat keskelle, Sentinelit (musta katsottuna) oikean puoleisen zonen taakse ja hilparit vasemmalle. Itse deposin kaikki samaan läjään niin, että Ghetorix oli oikeanpuoleisin modeli ja aloitti objektiivin takaa. Megaman asettui viereen valmiina jeesaamaan sutta Geomancy-jutuilla. Advanced epossa Mage Hunter Strike Force tiputettiin hilparien edessä olevaan metsään ja vastasin niihin Druideilla ajatellen, ettei Druideista olisi juuri iloa tässä matsissa, mutta ainakin ne olisi liian herkullinen kohde haltianinjoille ja mitään arvokasta ei ammuttaisi pois. Lightning Stormit tappaa jotain.

Ensimmäisellä vuorolla kummatkin zonet alkaa täyttyä haltioista, Banshee etenee täyttä laukkaa kivitolpan etupuolelle ja siinäpä se. Krueger taikoo Stormwallin ja Lightning Stormin, druidit savuttaa, kaikki etenee counter-magia kuplassa ja Megalith heittää Lightning Stormin.

2a kaksi druidia ammutaan pois, Stormwall pakottaa osan Strike Forcesta ampumaan Gallows Grovea (joka ei kuole) ja Black Cladiä joka jää myöskin henkiin eli sikäli hommat sujuu mun kannalta hyvin. Banshee ampuu ohi Ghetosta, Houseguard ja Sentinelit kansoittaa zonet.
2b otetaan taas tila haltuun murhaamalla kentän ainut robotti primaloidulla Ghetolla. Sprinttaava Stalker, Black Clad ja Lightning Storm tyhjää zonen ja vuoro loppuu 1-0. Saavutan tavoitteeni poistaa Thane.

3a kaikki maailman haltiat keskittää huomionsa Ghetorixiin, joka hukkuu weapon mastereihin ja Storm Rager ratsukkoon. MAT10 weapon master is a thing, who knew. Houseguard ottaa Strike Forcen paikan ja zonea kontestoi vuoron loputtua pelkästään Black Clad. Joku Mage Hunter Assassin 4” reachillä käy noukkimassa yhden stealth-kiven pois. Kuollessaankin Ghetto toteutti tehtävää ja vaikka meikä on vähän jumissa, niin Retrin joukoista noin 70% on todella kaukana mistään. Haltiat tasoittaa silti 1-1.
3b:n aluksi pysähdyn hetkeksi ja budjetoin itselleni 2 minuuttia miettimisaikaa. Ilmoitan olevani alakynnessä. Juho ilmoittaa, että olen väärässä. Alan mittailla assasinaatiota Thyroniin, joka kulkee ystävällisesti medium basella ja siksi näkyy Sentinelien läpi. Alan laskeskella zonella lojuvia hilpareita. Ajattelen, että voittoon tuskin päästään kurkottomaan, mutta skenupinnoja ei voi olla koskaan olla liikaa. Houseguard on DEF13 shieldwall eli käytännössä kuolematon lössi paitsi jos Wilder antaa Stalkerille sprintin ja kivet teleporttaa suden shieldwallin taakse. Selkään hakkaava berserk-söpöliini tappaa jonku 8 ukkelia ja sprinttaa kauemmas haltioiden pääosista. Kenttä näyttää yhtäkkiä todella erilaiselta… Krueger antaa Megaliitille sprintin, liikkuu zonelle ja fiittaa. Kädet tärisi sen verran, että en uskalla/huomaa tehdä muuta ja kämppään 5. Megaman chargaa MHA:n, josta jää jäljelle vain veritahra, ja sprinttaa kohti zonejen väliä – olemaan tiellä. Gorax chargaa Juhon omistamalle zonelle. 2-1 Circlelle.

4a paljastuu hävyttömyys. Retri on niin OP, että niillä on jotain warrior modeleita, jotka voi pushata Goraxin pojjes zonelta. Avautuessani maailman epäreiluudesta Juho juoksee Sentineleillä ja todetaan, ettei vastatuuleen pyrkivät miekkamiehet ehdi lähellekään Kruegerin zonea. Heppasoolo tais tappaa viimeiset Druidi-gruntit, jotka oli edenny zonen reunalle seiseskelemään. 3-2
4b sisältää huikeita määriä järkeilyä, kun yritän keksiä, miten estän lähes täysilukuisia Sentinelejä pilaamasta mun juhlia seuraavalla vuorolla. Heppasoolo on pelottava ja hanskamaagit pääsee pian kiinni Megaliittiin… Kiroilen vähän mielessäni ja totean, että onhan 4 skenupinnaa silti ihan ok. Siirrän hirsipuuta lähemmäs etulinjaa, blokkaamaan jotain mahdollisesti jotain liikettä joskus ja silmät osuu jonkin 50mm rinkulaan lähempänä Juhon depozonea. Jos se ei ole Bansheen raato, niin mikä hemmetin pömpeli se voi olla… Hei tässähän on objektiivit! Hihkaisen ”Jos mä tuhoan sun objektiivin, niin mä voitan pelin!” ja nostan katseeni Juhoon, joka tuijottaa mua niinku vähäjärkistä: ”niiii-in.” Primaloidun Stalkerin ei tarvi teleportata objektiiviin kiinni, koska Krueger ampuu siihen tarpeeksi salamaa. Gorax ei juokse kontestoimaan, ettei Juho menetä pisteitä vaikka jälkeenpäin vasta tajusin ettei se SOSsiin vaikuta. 5-3

Tuli vahvasti semmonen olo, että voitin vahingossa vaikka en sitä ansainnutkaan. Keskusteltiin pelistä vähän ja Juho kertoi tehneensä jonkun mokan hilpareilla ja yllättyneensä kun MHA kuoli. Olin kuulemma todella määrätietoisesti hakenut skenuvoittoa koko ajan, mutta siltä se varmaan näytti kun meikä yritti hävitä mahdollisimman vähän. Olin tyytyväinen Ghetorixiin vaikka se olikin pisteissä Bansheetä kalliimpi, mutta Bansheen katoaminen antoi kuitenkin toiminnan vapautta (ei tarvinnu esim tehdä Stormwalleja), jumitti Sentinelit ja harhautti heppasoolon. Kruegerin fiitti osui, harvinaista kyllä, oikealle vuorolle tässä pelissä.

Kolmannelle kierrokselle toivoin saavani vaihteeksi jotain tuttua vastaan. Skorne olis ollu kova, koska niiden napeista mä tiedän jotain ja sinne olis voinu jopa laittaa Kromacin. Mitä sain? Cryxin. Nikolla oli kaks jotain läppälistaa Gore3 ja Denny1, ihan nobody castereitä. Tarkistin Gore3:n spellit ja tein mielessäni listaa:
a) tämän pelin voittaminen on tämän pelin tärkein tavoite, ei ole järkeä säästellä ykkösnyrkkiä jonnekin tulevaisuuteen
b) Kromacin techit ei toimi epäkuolleita vastaan, mikä on vissiin vähän huono
c) pelataan kahta ympyräzonea, joten Kromac ei ehdi skenuun
d) minulla on ollut kunnia pelata Cryxiä vastaan vain 3 kertaa ja Kromacilla oli alla vain puolen tusinaa peliä. Parempi, että pöydällä olisi edes jotain tuttua
e) ”When in doubt, apply eKru.”
Voitin taidolla aloitusheiton ja annoin Dennyn aloittaa. Mun näkökulmasta oikealla oli Satyxiksejä ja vasemmalla Croe’s Cutthroats, Nyssit oli keskellä selkeästi kallellaan vasempaan ja keskellä oli Dennyn lisäksi nippu sooloja ja joku character-yksikkö, jolla oli puppet strings ja stealth yms. Sovittiin, että kanat on niitä kanoja mitä niiden pitäisi olla, eikä niitä kanoja mitä ne oli – osasivat siis ampua. Kanat depotti jonnekin. Pikainen tilannearvio paljasti, että caster, jolla on DEF16 ja stealth on hankala tapettava ja päätin siis lähteä pelaamaan puhtaasti skenaariota. Nyt yllättyi varmaan jokainen lukija. Megalith on ARM19 35 boksin construct, joten se sai hommakseen seiseskellä vasemmalla zonella ja selvitä hengissä ampumisesta. Deposin loput keskelle hämätäkseni nerokkaasti Nikoa vaikka omissa ajatuksissani olin jo menossa kohti oikeanpuoleista zonea.
Pahoittelen jo valmiiksi armaille lukijoille, mutta koko Cryx-lista oli maalattu varsin yhtenevällä, tummalla teemalla, en muutenkaan erota niitä nappeja toisistaan ja Niko pelas erittäin intensiivisesti, joten omat muistikuvat on pirun hämärät. Asiaa ei auttanu, että esim Megaliitti otti jossain vaiheessa jotain 20 pinnaa damagea 1 tai 2 boksia kerrallaan, joten en ehtinyt nostaa katsettani War Roomista enkä siis edes tiedä mistä ne damaget tuli.

1 vuorolla Cryxi juoksi eteenpäin ja Denny teki jotain spellejä. Vastaliikkeenä meikäläinen juoksi eteenpäin ja asettelin pilvimuurin silleesti kahteen riviin, että vaikka Satyxit saisi chargen sisään, kaikki Druidit ei välttämättä heti kuolisi.

2a:lla kummatkin zonet floodattiin. 1 druidi kuoli Satyxis-rynnäkköön, mutta pääsääntöisesti satyyrimuijat keskittyi juoksentelemaan zonen reunoille. Kummallakin zonella istui kana.
2b alkoi omalta osaltani varautuneesti. Niko ei ollut vielä tehnyt mitään massiivista peliliikettä, mutta oikea zone näytti luottavan Satyxien deffiin. Oikean zonen mun puoleisella reunalla oli, kappas vaan, sopiva metsä johon aloin tukeutua. Ghetorix tappo yhden Satyxiksen, Black Clad ampu yhden, Krueger Lightning Stormas yhden, Druidit teki savuja ja counter magian. Megalith varvasteli toista zonea ja vuoro loppui 0-0

3a Denny käveli eteenpäin ja fiittas Stalkerin ja Gheton. Megalith sai pieniä pintanaarmuja ja Satyxit epäilemättä tappoi pari Druidia, mutta keskittyivät kuitenkin täyttämään zonen mahd kiusallisesti. 0-0
3b Ghetorix käveli kahden keskellä zonea olevan Satyxin kanssa lähistelemään ja tappoi kaksi. Stalkeriin oli osunut fiitti, joten primaloin sen, teleporttasin keskelle zonea ja berserkeröin yhden muijan ja kanan hengiltä. Krueger chargas viimeistä keskellä zonea olevaa neitiä, tappoi sen, fiittas zonen tyhjäksi ja sprinttas metsään Stormwallin suojaan. Megalithi laittoi animuksen päälle ja tappo jonku Croen Lightning Stormilla. Siirsin toiset shifting stonet Megaliitin taakse estämään slämmejä. 2-0 Circlelle.

4a Kaksi Satyxistä oli jäänyt johtajansa huutoetäisyydelle, joten sarvipäät keskittyi lähinnä zonelle juoksemiseen. Megalith otti damagea, mutta eihän se mihinkään ollut menossa. Silmäilin kelloa ja totesin, että Nikolla oli 20 minuuttia kelloa jäljellä ja itselläni 30 vaikka Kruegerin fiitti on aina hidas operaatio. Tällä kertaa fiittiä helpotti, kun sillä siirrettiin vain alle tusinaa ukkelia. 2-0
4b Päätin alkaa painostamaan kellolla, kun pelivuorossa sai realistisesti vain yhden pisteen. Nopeita vuoroja, siis. Stalker frenzytti jonku Satyxiksen hengiltä, Gheto ja Black Clad tyhjensi zonea ja Krueger viimeisteli ennen kuin juoksi takaisin metsään piiloon. Megalithi laittoi animuksen päälle ja tappo jonku Croen Lightning Stormilla. Megalithiä suojanneet kivet siirtyivät ympäriinsä zonea hankaloittamaan poistamista ja aktivaatiojärjestystä. Black Clad teleporttas oikean puoleisen zonen oikealta reunalta vasemman zonen vasemmalle reunalle sitomaan parit Croet meleeseen. 4-0

5 vuorolla jne Megalith kuoli, mutta kivet tai Black Clad ei. Ghetorix käveli vastaan Nyssejä, Wilder lähti juoksemaan vastustajan zonelle häiriköimään DEF14 turvanaan ja Nikolta loppui kello kun mulla oli noin vartti jäljellä. 5-0

Neljännelle kierrokselle sain valmistautua pienellä happihyppelyllä ja verryttelyllä kun jotkut pelasi ilmeisesti koko rahan edestä. Tankkailin vähän eväitä ja lopuksi sain ristiriitaisin tunnelmin tietää vastustajan. Elämäni ensimmäinen mirror-match. Vastustaja oli lukossa ehkä maailman kököimpään casteriin: epic Morvahna. Toisaalta jos Vilho voittaa Mohsarilla, niin sehän on ihan pitelemätön Morvahnalla ja mä oon omin silmin nähny, kuinka H-P häviää tälle herralle. Noh, skenaariossa on zone, kaks lippua ja kaks objektiivia eli Kromacille jotenkuten sopiva. Vastustajan modelit on kerrankin tuttuja ja vaikken ikinä ole Morvahnaa vastaan pelannutkaan, niin sehän on helppoa kun asennoituu pelaavansa fistiä vastaan, jota johtaa Harby.
Neljän tasatuloksen jälkeen voitin aloitusheiton ja hetken meditoinnin jälkeen annoin Vilhon aloittaa. Morvahna aloitti keskeltä Skinwalkerien kanssa, Stalker aloitti mun näkökulmasta oikealta Bloodtrackereiden kanssa ja Ravagerit hillui vastaavasti vasemmalla sivustalla. Kromac aloittaa oman objektiivin takaa, Stalkerit kulkee vierellä, Gorax ja Griffon seuraa perässä ja Bloodtrackerit lähti toisiaan vastaan – prey’aten toisensa.

1a Skinwalkerit saa Carnivoren ja Morvahna laskee Sodan Sumun kentälle. Muuten Vilho etenee erittäin varovaisesti. Höpötellään vähä fluffista ja maalaamisesta ja jossain vaiheessa käännetään kello mulle.
1b Kromacin brikki siirtyy zonelle pilvimuuriin Primal Howl päällä. Trackerit hiipii 12,1” päähän vastustajan omista.

2a:lla Skinwalkerit tulee varvastelemaan zonea ja Bloodwitch syöksyy Druidien sekaan. MAT3 vs DEF14 tarkoittaa, että kaksi Druidia kuolee ihan ilman Morvahnan apuaki. Bloodtrackerit juoksee mun omiin kiinni ja Ravagerit alkaa vähä niinq piirittää zonea noin 10” päässä.
2b alkaa Bloodtrackerien käsikähmällä. Olin laittanut War Wolfin auttamaan (gang faction warrior, uiui!), mutta en osannu taaskaan pelata infantryllä, joten mun 9 pistettä oli koko pelin ajan jumissa Viljon 8 pisteessä saavuttamatta mitään etua koko pelin aikana. Ehkä ens kerralla… Ruskea Stalker hakkaa Bloodwitchin, Druidit tönii Skinwalkerit pois zonelta ja tekee pari savua, harmaa Stalker käy tuhoamassa objektiivin ja lopetan miellyttävän nopean vuoron 3-0. Tätä kirjoittaessani tuli mieleen, että ne Skinwalkerit olisi mieluummin pitänyt tappaa kuin siirtää kauemmas…

3a Fog of War hälvenee pois. Ravagerit ja Skinwalkerit chargaa zonelle, tappaa parit Druidit ja tekee damagea kumpaankin Stalkeriin. Morvahna tappaa oman Black Cladin ja fiittaa. Black Clad ilmestyy mun selustaan, zonen reunalle. Bloodwitch keskelle Stalkereiden väliin ja zonella onkin yhtäkkiä 13 medium basea. Edelleen 3-0 Kromacille.
3b:n alussa asiain laita alkaa paljastua. Vilho muistuttaa mua, että ei osaa pelata Morvahnalla ja Kromac on tosi kova, mutta mä näen vain täyden zonen ja haavoittuneita Stalkereita. Käytän noin 5 minuuttia assasinaation mittailuun. Jos pari Trackeriä ottais vaparit, saisin kaksi jäljellä olevaa Druidia ampumaan force boltit Morvahnaan. Jos saisin hinattua sitä tätiä 2” lähemmäs, kivet vois teleportata Kromacin kiinni Morvahnaan. 2 boksia, 1 transfer, Kromacilla täydet ja heart token. Vilho kuitenkin neuvoo olemaan yrittämättä ja meikä tottelee. Näin jälkeenpäin mietittynä kuulostaa oudolta, mutta niin siinä kävi. Wilder antaa Kromacille sprintin, kivet teleporttaa sen Ravagerien selustaan, Kromac fiittaa ja silpoo kolme Ravageria ja Skinwalkerin, laittaa Primal Howlin päälle ja sprinttaa takaperin juoksua lippuun kiinni. P+S20 Stalkerit tappaa jotain juttuja, mutta vähemmän yllättäen zonelle jää silti hyvä määrä juttuja, mm. Black Clad. 4-0 Kromacille.

4a:lla Ravagerit tappaa kummatkin Stalkerit kuoliaaksi. Heart tokenit jäi käyttämättä, Ravagerit olis voinu tietty myös haavoittaa Goraxia ja Griffiniä, mutta sitä ei kumpikaan siinä tohinassa muista. Vilhon Stalkerikin kiinnostuu ja lähtee juoksuun kohti tapahtumia, 2 Skinwalkeria chargaa Kromaciin ja kahdesta CMA:sta toinen osuu. Jatketaan 4-0 linjalla ja naureskellaan ku Tatu briiffaa mun olan takana puhelimeen ”Jarkko johtaa finaalipöydäs 4-0 lol”.
4b ja mua oikeasti hikoiluttaa. Päivän ensimmäinen kerta kun kello on huvennut alle 10 minuuttiin ja mulla on pelimerkit aika vähissä. Kromacilla ei riitä ulottuvuus tappaa kaikkia kontestaajia, vaan joutuu tyytymään teurastamaan kolme Skinwalkeria ja kämppäämään 3. Griffon yrittää päästä vaikuttamaan johonkin ja siinä mylläkässä tulee linnun fury-pankki täyteen. Gorax ei ehdi mihinkään. 4-0

5a alkaa Carnivore-Skinwalkerien chargella Kromaciin (hei montako näitä oikein on?!), mikä tekee jotain damagea re-rollien kanssa. Morvahna tappaa chargelinjoilla lojuneen oman shifting stone –UA:n ja antaa Carnivoren ja Primalin Stalkerille. Gorax chargaa ja tappaa Kromacin kun joudun surukseni toteamaan, etteihän mulla ole kolmen furyn edestä transfer-kohteita.

Epilogi
Onni loppui lopulta kesken, enkä voittanut itseäni parempaa pelaajaa neljättä kertaa putkeen ;) Dodgasin nerokkaasti peikot, legioonan ja Khadorin, mikä tietysti auttoi kokonaisuutta. Ihan huikeita pelejä kaikki ja kaikista tuli jotain opittua. Pääsin myös päivän tavoitteeseen, enkä tehnyt silmiin pistävän tyhmiä kämmejä. Rauhallisena pysymään auttaa varmaan oma kilpailutausta, mutta osaksi myös se, että kun ei ajattele voittavansa peliä niin ei ole tarvetta hikoillakaan.
Caster-pari toimi hienosti, enkä edelleenkään malta syyttää pelinappulaa siitä, etten itse osaa pelata. Oikein pelattuna viimeisenkin matsin olisi varmaan voinut voittaa. Olisin voinu esimerkiksi juosta (ilmaiseksi, koska oma objektiivi oli vielä ehjä) Griffonilla Ravagerien ulottumattomiin ottamaan transfereja vastaan. Kivet olisi voinu portata Goraxin blokkaamaan chargelinjoja. Ei kai Kromac siltikään olisi MAT10 P+S20 re-rollaavaa Stalkeria kestänyt, mutta Circle onki OP.
Kaya2:lla mä osaan pelata huomattavasti paremmin kuin Kromacilla, mutta Kaya ei kestä purifikaatiota ja sen vahvuudet menee enemmän päällekkäin Kruegerin kanssa kuin Kromacilla.

Barricade out.
Viimeksi muokannut Barricade, Ti 19.01.2016 12:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Make love, not peace.

shoddie
Viestit: 1255
Liittynyt: Ke 28.09.2011 15:16

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja shoddie » Ma 18.01.2016 17:36

hyvää raporttia täällä ja hyvää pelaamista pöydällä. Oli hieno pelata sua vastaan ja nähä ihan pöydän vastapuolelta miten nopeesti tietotaito ja varmuus on pelipöydällä kasvanut.

Avatar
Chade
Viestit: 927
Liittynyt: Ma 03.06.2002 20:52
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Chade » Ma 18.01.2016 18:29

Juu hyvät rapsat ja hienoa peliä! Niin ne taidot kehittyy ja sijoitukset paranee. :) Ei ole oppi ojaan kaatunut, kun lukee kuinka Stalker teleporttaa Shield Wallin taakse ja kuinka Druidit tekee useamman rivin, ettei kaikkia saada kerralla kiinni. <3

Mun oma kokemus on, että sijoitukset alkoivat paranemaan nimenomaan siinä vaiheessa kun oppi olemaan hermoilematta ja pelkäämättä liikaa. Masiina on tosi virheherkkä peli ja sillä pääsee jo pitkälle, ettei tee selkeitä isoja virheitä tyyliin "unohdin featata", "unohdin leachata" tai "oho, kaikki pedot on täynnä enkä voikaan transferoida mihinkään näillä neljällä furylla". Oikealla tiellä ollaan!
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu

Avatar
marke
Viestit: 900
Liittynyt: Ti 24.12.2002 13:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja marke » Ti 19.01.2016 12:29

Wau! Komeeta settiä. Ei toi mitään tuuria ollut, vaan rapsojen perusteella pelaat aika nätisti.

Avatar
Barricade
Viestit: 450
Liittynyt: Ke 26.03.2014 21:13
Paikkakunta: Turku

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ti 02.02.2016 21:33

Kiitos kauniista sanoista :p
Kromac, Champion of the Wurm +4
*Gorax 4
*Rotterhorn Griffon 4
*Stalker 10
*Stalker 10
Black Clad Wayfarer 2
Druid Wilder 2
Nightwitch 2
Shifting Stones 2
*UA 1
Druids of Orboros 7
*UA 2
Bloodtrackers 8
Tämä lista on aiheuttanu mulle hiukan päänvaivaa. Krueger on siitä kiva casteri että se hoitaa melkein mitä vaan, mutta armorin ja massojen kanssa on ongelmia. Bloodtrackerit on kuulemma uskomattoman hyvä, monipuolinen ja itsenäinen yksikkö, mutta mun peleissä ne päätyy kontestointihommiin eivätkä oikein pääse loistamaan. Ne kuolee blasteihin ja DEF14 ei pelasta meleessä kun ne ei itse tapa mitään ja kuolevat joka osumasta. Olisin tosi onnellinen jos saisin vaihdettua 'trackerit johonkin joka ei kuole, toimii itsenäisesti ja osaa ehkä tappaaki jotain. Lisäksi listaa pitäis saada taitettua semmoseen suuntaan että sen laittaminen Banespämmiä tai Axista ei ahdistaisi (MAT8 Stalkerit on IMO hyvä alku).
a Pitäiskö mun panostaa armoriin, että kaikki vastustajan pow kympit jäisi mahd turhiksi? Eli Skinwalkereita?
b Ottaa Nyssejä niinku kaikki muutki. DEF15 on paljo parempi ku 14, range 12 on...noh, todella paljon parempi ku 7 ja Nyssit osaa lyödäki jutuja hengiltä. Pisteet ei vaan mee tasan, ehdotuksia otetaan vastaan.
c Winter Argus osaa pitää itsestään huolta ja jättää pisteitä toiseen Black Cladiin ja...War Wolffiin? +2 armia animuksesta ja kaks spraytä vois olla ihan käyttistä useammassaki match upissa
d Woldwatcher olis todella hyvä kontestoimaan - ja jättäis taas 3 pistettä vapaiksi. Ei mitään synergiaa mihinkään suuntaan, mutta ei arm21 varmaan semmosta tarvikaan
e Bloodweaverit lisäis listan "riippuvuutta" elävistä vastustajsta, mutta auttaako Nightwitchin Killing Spree tarpeeksi moisen probleemin ohittamiseen? Bloodweaverit kai toimis peikkojaki vastaan ja auttais massoista selviytymistä.
f Minä ja koko lista on ihan hakoteillä ja kaikki pitäis aloittaa alusta. Oon yrittäny "nollata" tuota listaa, mutta siinä ei oikein ole Bloodtrackereiden lisäksi mitään, mistä haluaisin luopua...
Make love, not peace.

Avatar
Ihme_apina
Viestit: 1084
Liittynyt: To 20.01.2005 15:58
Paikkakunta: Raisio

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina » Ke 03.02.2016 07:21

g Krokot, vähä ku skinwalkkerit mut ehkä parempii tosa "heitä zonelle ja unoha" -roolissa

H Brennos, pyssy. Pyssy!
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.

Avatar
Barricade
Viestit: 450
Liittynyt: Ke 26.03.2014 21:13
Paikkakunta: Turku

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Barricade » To 14.04.2016 23:24

Mun visioissa tämmösellä listalla vois pelata Cryxiä, Fistiä ja Axista ja vähä armoriaki vastaan:

Morvahna2
-Gorax 4
-Stalker 10
Una 3
-Rotterhorn 3
Shifting Kivet 2
-UA 1
max Bloodpack 10
max Skinwalkers 8
-UA 3
Bloodweavers 5
Nightwitch 2
Nightwitch 2
Grove 1
Grove 1

Tuo kiertää taffin, saa melko varmasti arkkinoodin minne haluaa, tappaa jotain joka vuoro (jopa fiittivuorolla, tänks to Bloodpack) ja tuhoaa ainaki kerran pelissä jonku hevin jos primaloitu Stalker pääsee re-rolleilla lyömään...

Haukkukaa huonoksi, kiitos.
Make love, not peace.

Avatar
Veripallo
Viestit: 983
Liittynyt: To 05.10.2006 10:38

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Pe 15.04.2016 05:39

Mk2 metaa lol.. trololollo...

Jotta moderaattorit ei pahastu, tarviiks muka kivii? Sais toisen linnun Unalle.
Hän on puhunut.

Avatar
Barricade
Viestit: 450
Liittynyt: Ke 26.03.2014 21:13
Paikkakunta: Turku

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja Barricade » Pe 15.04.2016 13:34

Veripallo kirjoitti:Mk2 metaa lol.. trololollo...
Eix oo vähä säälittävää? ;)
Veripallo kirjoitti:Jotta moderaattorit ei pahastu, tarviiks muka kivii? Sais toisen linnun Unalle.
Ihme trollausta... Miten niin tarviiko kiviä? :p Eiku Kivet tekee kivijuttujen lisäksi kovaa healing field -duunia ku ne hiilaa battlegrouppia transferoitujen re-rollien jäljiltä. Kivet siis antaa mulle about 3 re-rollia lisää joka vuoro.

Itteäki vähä askarruttaa, että miten tuonne sais toisen Rotterhornin.
Make love, not peace.

Avatar
GreenMeanie
Viestit: 1349
Liittynyt: To 03.10.2002 15:57

Re: Barrin circle-pohdintoja

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Pe 15.04.2016 13:55

Barricade kirjoitti: Itteäki vähä askarruttaa, että miten tuonne sais toisen Rotterhornin.
Droppaat unan ja vaihat noidat ravagereihin UA:lla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”