Legion of Everblight 50p - aloitus

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Painkiller

Legion of Everblight 50p - aloitus

Viesti Kirjoittaja Painkiller » Ma 18.07.2016 15:46

Joskus tein listaa ja kyselin mitä hankkia, mutta toteutus valitettavasti jäi jostakin syystä sitten tekemättä, unohtui koko asia. Mutta nyt yritettään tosissaan ja motiivit on erit kun viimeksi.
Elikkä haluaisin semmosen listan millä pääsis hyvin alkuun ja jopa joskus turnaukseenki kehtais mennä. En tiedä vaadinko ihan mahdottomia, mutta jos pienellä muutoksella sais pätevän turnaus listanki aikaiseks. En haluais turhaan hankkia mitään, joten ajattelin että on parempi ehkä alkaa kysellä asiasta enemmän tietäviltä.
Mitä figuja kannattaa ostaa joita voi käyttää monessa eri listassa, vaikka yhtä listaa ajattelin lähtee rakentamaan, tuskin useampaa teen, mutta ei sitä koskaan tiedä.

Tän listan tein vähän sen pohjalta mitä olen katellu, mitä yksiköitä tuppaa olemaan aika monessa listassa.
Kysymys on että mikähän hero mun kannattas ottaa, onko tuo ihan pätevä mikä nyt on, vai oisko parmpi vaihtaa johonki, millä pärjäis turnauksessaki joskus tulevaisuudessa, vois opetella sillä sitten pelamaan. Kuiteski aloittelija ollaan, mutta en pelkää ottaa vaikeasti pelattavaa.

Thagrosh, Prophet of Everblight
Shredder - 2
Shredder - 2
Angelius - 9
Carnivean - 11
Typhon -12
Blackfrost Shard - 5
Blighted Nyss Swordsmen (Leader and 5 Grunts) - 5
Blighted Nyss Swordsmen Abbot & Champion - 3
Strider Deathstalker - 2
Strider Deathstalker - 2
The Forsaken - 2

50p
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.

Pariah

Re: Legion of Everblight 50p - aloitus

Viesti Kirjoittaja Pariah » Ma 18.07.2016 16:04

Kannattaa huomata että peli on vaihtunut uuteen sääntölaitokseen tuossa kesäkuun lopulla. Myös pistesysteemi meni uusiksi, ja uusi standardipistekoko on 75 pistettä. Tuo sinun kirjoittama lista menee hieman yli tuosta rajasta (82 pistettä) joten joutuu vähän viilaamaan, mutta melko päteviä valintoja taitaa olla ainakin muut paitsi Carnivean (en ole vielä mk3 Legioonametaan päässyt kunnolla sisään).

Uuden pistesysteemin mukaisia listoja voi metailla esim. Conflict Chamberissa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.

Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina » Ma 18.07.2016 16:10

7p saadaan: Molemmat shredderit pois ja 1 shepherd tilalle
Swordmenit on vähän 50/60 mut ei niitä työnnelles ihan itkeekkään tartte, minimi unitti on kyl vähän epäilyttävä.. ehkä ennemmin max ilman CAta
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.

Painkiller

Viesti Kirjoittaja Painkiller » Ma 18.07.2016 16:31

Hyvä kun mainitsit tuon MK 3:sen kun unohdin siitä kysyä.
Mitä hankintoja tätä MK 3:sta varten kannatta tehä, uudet armeija kohtaset kortit?
Varmaan joutuu kyllä tuota listaa viilaamaan.

Pitäskö noi Swordmenit vaihtaa johonki?
Olen myös miettiny tuota Saerynia, että jos tekis sille listaa, mutta sen pelattavuutta en tiedä, että onko liian hankala aloittelijalle?

Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah » Ma 18.07.2016 16:38

Ai niin Swordmanit olikin minimi, eli jäisi vain 1 piste karsittavaksi... muuta et periaatteessa tartte tosiaan mk3-päivitykseen kuin korttipakan, sääntökirjankin voi ilmaiseksi ladata PP:n sivuilta (http://files.privateerpress.com/allnewwar/Primal.pdf)
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.

Painkiller

Re: Legion of Everblight 75p - aloitus

Viesti Kirjoittaja Painkiller » Ma 18.07.2016 18:22

No niin mie kattelin vähän netistä ja mietiskelin mitä haluaisin ja sit tein tämmösen. Mitä mieltä oisko tällä hyvä lähtee aloittamaan, vai pitääkö jotakin muuttaa?

75/75 (+28)

Lylyt, Shadow of Everblight
Angelius - 17
Naga Nightlurker - 8
Ravagore - 19
Typhon - 24
Succubus - 4
Teraph - 10

Blighted Nyss Achers (min) - 8
Blighted Nyss Shepherd - 1
Strider Deathstalker - 4
Strider Deathstalker - 4
The Forsaken - 4

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Ti 19.07.2016 04:34

Painkiller kirjoitti: Lylyt, Shadow of Everblight
Yhtään peliä en oo Lylyllä tässä edikassa pelannut mutta omasta mielestäni se näyttää ihan kivasti supporttaavan kaikkea mikä vaan vähääkään pyssyttää. Typhon, Naga, forsakenit ja deathstalkkerit (miksei jengi tajuu kuin tyhmii nää on?) nyt on aina pakko olla huippuvalintoja ja loputkin (ehkä archereita lukuunottamatta) on ihan päteviä valintoja. Archerit on vähän vaikee valinta mun mielestä koska ne kuolee eikä rat 5 riitä osumaan mihinkään. Ihan kivoja halpoja CRAita mut luulen että parempaakin ois saatavilla. Jos sulla on figut tohon niin ihan toimivan näkönen lista, pelaa ihmeessä ja kerro tännekki tuloksia.

Pari juttuu mitä ite kattelisin vaihtoehtoina:
1) Nephilim Bolt Thrower. Hyvä pyssy ja loistava animus jotka toimii hyvin Lylyn spellien ja featin kanssa.
2) Blighted Nyss Raptors. Myönnän et oon ehkä vähän liiankin rakastunu tähän yksikköön mut nää on mun mielestä ehkä parasta mitä Lyly2 listaan saa.
3) Blackfrost Shard. Lisää damagea ja/tai tarkuutta ampumiseen. Kuolee kyl tosi helposti mut 50/60.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

Painkiller

Viesti Kirjoittaja Painkiller » Ti 19.07.2016 22:18

Figuja mulla ei ole muutakun Lylyt, Carnivean, kahden pelaajan startteri missä on legionin ja orboroksen figut, ja sit Carnivean conversio kitti paketti.
Joten tässä on aika helppoa hankkia ne figut mitkä kannattaa.
Mietin että teen ton lilit listan, mutta voisin helposti vaihtaa ne archerit johonki parempaa.
GreenMeanie kirjoitti:Pari juttuu mitä ite kattelisin vaihtoehtoina:
1) Nephilim Bolt Thrower. Hyvä pyssy ja loistava animus jotka toimii hyvin Lylyn spellien ja featin kanssa.
2) Blighted Nyss Raptors. Myönnän et oon ehkä vähän liiankin rakastunu tähän yksikköön mut nää on mun mielestä ehkä parasta mitä Lyly2 listaan saa.
3) Blackfrost Shard. Lisää damagea ja/tai tarkuutta ampumiseen. Kuolee kyl tosi helposti mut 50/60.
Kuulostaa hyviltä vaihtoehdoilta, voisin jossakin kohtaa tehä listan johon koittasin lisäillä nuo hahmot. Just vaikka ton archer ryhmän vaihtaa raptoreihin ja kahtoo saisko ton bolt throwerin kanssa.

Painkiller

Re: Legion of Everblight 75p - aloitus

Viesti Kirjoittaja Painkiller » La 13.08.2016 17:44

Legion Army - 75 / 75 points

(Lylyth 2) Lylyth, Shadow of Everblight [+28]
- Ravagore [19]
- Nephilim Bolt Thrower [11]
- Seraph [14]
- Naga Nightlurker [8]
- Teraph [10]
Blighted Nyss Raptors (max) [18]
Blighted Ogrun Warspears (max) [15]
The Forsaken [4]
Strider Deathstalker [4]

Muutama kysymys:
Onko tässä liian vähän fury controllia, pitäskö olla toinen forsaken?
Oisko tämä miten toimiva?
Onko suomen WH/H turnauksissa miten tarkkoja siitä, että onko figut virallisia? (ajatus olis hankkia vaihtoehto figut noille raptoreille)

Figu hankinnassa pääsis aika helpolla, legionin startteri mk3 paketti hankkia, ja sit jäis enää raptorit, naga, teraph, soolot ja raptorit. Mulla ei tosiaan ole muita figuja kun mitkä mainitsin aijjemmassa viestissä.

Ajatus olis että sais niistä yksiköistä mitä on niin toimivan listan ja myöskin että rahallisesti säästäs :D
Vai oisko parempi vaihtaa hero johonki toiseen kun mulla on Carnivean, Ravagore, Scythean, Blighted Ogrun Warspears (max), 4 shredderia? (ja tietty Lylyth)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”