Cryx-metailunurkkaus MKIIIseen

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Cryx-metailunurkkaus MKIIIseen

Viesti Kirjoittaja HtUnliving » Ke 17.08.2016 19:33

Nyt kun ollaan toista kuukautta taottu uusia ja imo parempia sääntöjä, millaisia tuloksia on porukka saanut? Itse oon parin pDenny-pelin jälkeen ulkoiluttanut eri variaatioita seuraavista listoista:

- Goreshade the Bastard and Deathwalker
- Withershadow Combine
- Deathjack
- Seether / Barathrum
- Harrower
- Inflictor
- täydet Carrion Thrallit
- Mekaanikko

Armourin rikkomista, pGoren featti uhkana ja paljon stealthia, yhdistettynä Lamentaatioon on aika kova skenulista ollut. Carrionit on tarkoitus olla tiellä ja Soul Gate-kohteina jos tarvis. Stealth + Counter Charge on juttuj

- Mortenebra and Deryliss
- Deathjack
- Harrower
- 2 x Stalker
- Scavenger
- Barathrum
- täydet Carrion Thrallit.
- Mekaanikko

Joskus on ollut Leviathan mukana ihan vaan Overrun-prokkina, toisinaan ei koska DJ ja Stalkkerit tekee samaa aika hyvin ja kauas. Oon miettinyt Krakenii Overrun-prokiksi/ muuriksi ja siihen 2 x Scavengeria ja 2 x Stalkkeria. Barathrum on mukana koska liikekikkailua ja Feedbackillä saa pehmityspinnaa et Finishereillä vois hakee.
Luin tuossa et Mortyn kaa voisi Pistol Wraitheja ulkoiluttaa koska Void Gate + Stationary olis siistii, mut onko liian hankala ja riittääkö Mortyn focukset, mitä on joukkomieli mieltä?

Listat ei siis oo kokonaan tuossa, niissä on kiertänyt kaikenlaisia kokeiluja Ogrun Bokureista Gobber River Raidereihin, eli elää vielä ja siksi haluaisinkin ideoida.

Ja siis muistakin castereista saa puhua, etenkin kiinnostaa miten Suomessa on tuo Kapteeni Aiakos saanut huomiota ja ajatuksia.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug

Prkl

Re: Cryx-metailunurkkaus MKIIIseen

Viesti Kirjoittaja Prkl » Pe 19.08.2016 15:01

Cryxillä on tosiaan melkoista itsensä etsimistä.

Mun kokemuksia ja löytöjä:

-Machine wraithit on tosi hyviä. Ei maksa mitään, incorpo 14/12. Luontainen 11" threat ja ihan OK lyönti. Jaskojen vetäminen on luontaisesti ykkösjuttu.
-Malice on parhaita cryxjaskoja. Mä pelaan sitä tosi suojassa alkupelin ja sit alfastriken aikaan juoksen sen vihun keskelle ja nappaan 5 sielua. Sit se on 15 pinnan ARM 22 jaska joka vaihtaa ittensä ylösäpin eikä kuole muutenkaan kovin helposti. Se voi sit hakea yhden vihujaskan kerrallaan drägi + dominointikombolla. Usein jollekin muulle tapettavaksi.
-Blood witchit on hyviä. Ilman UA:ta täysi yksikkö on vaan 13 pinnaa ja vaihtaa ittensä aina ylöspäin jalkaväkeä vastaan (MAT 8 kaksi hyökkäystä) ja tekee millä tahansa buffilla jo jälkeä heveihinkin (parasiten kanssa POS 15 charget sattuu).
-Orin Midwinter. Aina vähän semmonen nappi et miks ei. 5 pinnalla magiaimmuniteettia tai jos se ei kiinnosta niin buustattuja hyökkäyksiä.
-Wrong Eye ja Snapjaw. Sama kuin edellinen. DEFit on luontaisesti siinä rajoilla et Star Crossed on aina hyvä, ja sit tietty muuhun Cryxiin nähden kovaa lyövä hevi.

Listoja mitä oon pelannut:

Scaverous:
Cryxillä saa hyvän scavvylistan, missä on stealthia ja maagisia hyökkäyksiä samaan aikaan. Tekee kovan alfan fiittivuorolla, missä voi vaikka vaan telekinesöidä 6 overlordia eteenpäin missä ne saa ihan överit sprayt. Listaan uppoaa myös Malice ja machine wraithit hakemaan jaskoja ja kääntämään niitä ympäri max Croejen eteen. Scaverous itse kykkii minkä tahansa coverin takana ja pakottaa mahdollisessa assassinaatioyrityksessä vihun rerollaamaan osumat DEF18 vastaan.

Denny1:
Käytännössä kaikki parani Dennyllä. Ainoa tosi merkittävä juttu on se, että Denny1 ei voi käytännössä enää olla varma Cygnardroppi, mikä oli sen tehtävä mulla koko mk2:n. Syynä tähän on Kara Sloan ja Caine2, jotka ignoraa stealthin ja murhaa Dennyn any day. Muuten siis hyvä, mutta roolin täytyy vaihtua Cyggedropista.

Gore1:
Tyhmä lista, mutta toiminut tähän mennessä hyvin. Listassa on 5 inflictoria (vaihtanen yhden Maliceen), Wrongeye ja snapjaw, Orin ja Darragh. Ideana, että listassa on DEF 13 ARM 19 jaskoja shield guardilla -> Jakaa ampumadamagen keskenään, joten kovin merkittävää vaihnkoa ei rangella pääse syntymään. Livingit jotka tulee meleeseen saa -4 STR Darraghista ja Deathwalkerista, jonka jälkeen on vaikea tehdä damaa. On ne tosiaan myös Star Crossedissa ettei osuminenkaan ois helppoa. Listassa oli alunperin myös swamp gobber river raiderit, jotka antoi livingeille myös vitsillä -2 STR. Ne ei vaan ikinä päätynyt vakuuttamaan hirveästi. Tämä on Hordes ja Cygnar droppi.

WTC:hen lähden Gore1:llä ja joko Scavella tai Denny1:llä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”