FM:n Cryx 350/500

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
FieldMedic

FM:n Cryx 350/500

Viesti Kirjoittaja FieldMedic »

Pikkuhiljaa alkaa figuja löytyä hyllyltä. Tällä oli tarkoitus aloitella jossain vaiheessa, kun vaan saisi aikaa enemmän.. Mietityttää vähän tuon Gore-listan VP-määrä, vaikka useimmat kestävät ihan ok kuritusta. Seetherin käyttöä myös mietin, mutta koetetaan nyt sitä ensin.

Faction: Cryx
Army Points: 341/350
Victory Points: 12

Goreshade the Bastard
Deathripper
Deathripper
Pistol Wraith
Bane Knights (6)
Revenant Crew of the Atramentous (6)

Faction: Cryx
Army Points: 495/500
Victory Points: 16

Warwitch Deneghra
Seether
Deathripper
Deathripper
Captain Rengrave
Pistol Wraith
Bane Knights (6)
Revenant Crew of the Atramentous (7)
"Emperor's teeth, they killed brother Kenny!"
Pseudok
Viesti:

Re: FM:n Cryx 350/500

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Seetheriä jos tahdot käyttää niin kannattaisi siirtää se tuonne Goreshaden huomaan, joka saa sen vähän helpommin meleeseen soul gaten avulla. Tietysti Deathjack taitaa olla vielä kunnostautuneempi tässä hommassa, mutta se 50€ rajoittanee sen käyttöä omalta osaltaan ;)

Goreshade varmaan pärjää myös yhdellä kanalla kunhan sitä käyttää kirurgisen tarkasti. Ja kaikkien banejen kaveri Tartarus sopisi kamuksi listalle oikein hyvin koska se sisältää kuitenkin bane-unitteja kaksin kappalein.

Dennysi on melko erilainen kuin mitä itse peluutan. Olen monesti miettinytkin että millaista jälkeä tulisi, jos listassani olisi kovaakin lyövä yksikkö kuten bane knihtit :P No, ainakin saat varsinkin feattivuorolla aivan karmaisevan voimakkaita tuhotappokoneita.

Sen sijaan Seetherin saamisessa meleeseen voi olla ongelmia, koska se tarkoittaa sitä että Dennynkin pitää olla siellä missä tapahtuu. Ei sillä että minä pystyisin näin sanomaan, suuri osa tappioistani tulee juuri siitä syystä että pelaan Dennyä agressiivisemmin kuin oikeastaan pitäisi :) Jos kuitenkin käy niin onnekkaasti että pääset rynnäköimään seetherillä, niin se on todennäköisesti seetherin tuhoutumista edeltävä vuoro, joten kohde täytyy valita hyvin. Se def 14 kuulostaa hurjalta mutta todellisuudessa ei suojaa tarpeeksi.

No tässä tällaisia ajatuksia. Kokeile toki kentällä listojasi ensin, koska olen ollut huomaavinani että tässä pelissä tällainen etukäteispohdinta ja varsinainen pelisuorittaminen voivat olla räikeässä ristiriidassa.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Der Dexter

Re: FM:n Cryx 350/500

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Pseudok kirjoitti:pelaan Dennyä agressiivisemmin kuin oikeastaan pitäisi :)
en muista peleistäsi tiedä, mutta minua vastaan pelasit häntä 2" liian edessä, joka ei enää ollut paljoa.
siltikään, en myöskään saanut häntä hengiltä, kahdella yrityksellä.

itse listoista, en oikein faktiota tunne, mutta banet ovat liian no-brain valinta, mutta toisaalta ehdottomasti mukaan cryxin näkökulmasta.
Ja ystäviä et saa revenant crewin&rengraven kanssa, mutta tuloksia kylläkin. Aiwan kauheaa settiä saada hengiltä, tai edes saada pideltyä aisoissa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”