Kampanjaa pk-seudulla?

Kezerk
Viesti:

Kampanjaa pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja Kezerk » La 15.12.2012 14:47

Olisikos meitä riittävästi pelaamaan kampanjaa. Itse taidan silloin vetäytyä GM:n rooliin, joten pelaaminen jää vähemmälle, mutta mun nappuloita voi kyllä lainailla (ne ovat tosin vielä enimmäkseen pohjamaaleissa).

Pohjana olisi Lyndon Hardyn Advanced Campaign Rules v5.16.
Paiskatkaa meiliä ([email protected]), jos kiinnostusta moiseen on.
Jos pelipaikkaa kaivataan, mulla on pelipöytä (4'x6') Espoon Perkkaalla (Kehä I:n ja 1-tien risteyksen tuntumassa)

- Kez.
Life is hard, and then you reincarnate.

On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.

Kezerk
Viesti:

Re: Kampanjaa pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja Kezerk » Su 16.12.2012 23:02

Eipä ole vielä kukaan tarttunut tähän.

Aluksi siis tarvitaan vain pelaajalta listaa. Joko 2000 pistettä (Imperial, Space Marine, Chaos, Chaos Space Marine, Ork Waaagh, Tyranid, Tau ja Craftworl Eldar) tai 1500 pistettä (Eldar Corsair, Ork Pirate, Necron ja Dark Eldar).
Menee kuitenkin jokunen vuoro, ennen kuin itse taistelut alkavat (olen jo väsännyt alisektorin kartan ja määrittänyt sinne 4 aloitusjärjestelmää). GM:nä tietäisin kuitenkin niin paljon pelaajilta salassa olevaa tietoa, etten voi ottaa valtiota ohjaukseeni. Jos löytyy joku, joka haluaa leikkiä amiraalia, mä voin kyllä sitten taistella mahdolliset taistelut :)

- Kez.

On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.

Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Ma 17.12.2012 22:23

Kas kas, tälläkin fooruminhaaralla on elämää. Hämmentävää. Kyllähän tähän saattaisi vaikka lusikkansa työntääkin. Menee kyllä joululomien tuolle puolen ennenkuin tulee älyllistä sisältöä mutta annan varovaisen positiivisen ääneni homman etenemiselle.
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä » Ti 18.12.2012 09:38

Hmm. Mikäs on sääntöjen tilanne? Muistelen, että Port Maw:ssa olisi ollut fanitekoinen uusi edikka joskus tekeillä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell

Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Ti 18.12.2012 18:24

Merimetsä kirjoitti:Hmm. Mikäs on sääntöjen tilanne? Muistelen, että Port Maw:ssa olisi ollut fanitekoinen uusi edikka joskus tekeillä.
Ihan hyvä pointti. Itte olen Flawed Shipseillä pelaillut, muista en osaa sanoa.
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk » Ti 18.12.2012 23:15

Flawed vaikutti hyvältä, mutta viimeisin versio on turhan sekava, joidenkin alusten asiden kantamat olivat vaihtaneet paikkaa (tyyliin BBB: FP 4 range 45, FP 6 range 30 ja Flawed FP 6 range 45, FP 4 range 30), joten päädyin sittenkin tukemaan BBB+Armada+2010 Compendium yhdistelmää.

Jos te kumpikin olette mukaan tulossa, alkaisi porukka olla kasassa (6 pelaajaa). Yksi kavereistani päätti lähteä metapeliin mukaan, joten mä pääsen sitten kokeilemaan omaa olematonta taitoani taisteluissa.

Paiskaatteko mulle vielä meiliäkin, niin pistän sen kampanjasääntöpläjäyksen tulemaan (se on juurikin se Port Maw'n v. 5.16).

- Kez.

Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » La 22.12.2012 21:50

Omalla kohdallani on tosiaan se etten välttämättä halua pelailla ennenkuin Turun museo palauttaa laivastoni näyttelystä joskus keväämmällä, mutta metapeliin ennen sitä osallistun toki, mailia voi laittaa osoitteeseen [email protected]

Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk » Su 30.12.2012 11:47

Dodii. Eiköhän nyt ala olla riittäväsi pelaajia (5) kasassa. Mattimyöhäiset ehtii vielä mukaan, aloitellaan metapeli vuodenvaihteessa.
Osallistun siis itsekin mukaan pelaamalla yhden osallistujan taistelut, eli yksi pelaajista pelaa pelkkää metapeliä, mun tehtäväksi on kärsiä kaikki nöyryyttävät tappiot :)

- Kez.

Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk » La 05.01.2013 16:04

Nonnih. Peli jyrähtää käyntiin. Saatu aloituslaivastot neljältä pelaajalta, kahdelta jo eka siirtokin. Vielä ehtii mukaan, koska menee muutama vuoro, ennen kuin kontakteja syntyy, mutta ei pitkään enää.

- Kez.

Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » La 05.01.2013 19:20

Maaseutu vie vielä muutaman päivän, mutta enköhän ensi viikon aikana saa minäkin jotain aikaiseksi :)

Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk » La 05.01.2013 19:32

Hyvä tietää. En ollut varma, tulivatko meilit edes perille. Laitatko mulle edes pelattavan rodun, niin tiedän, mihin järjestelmään sut alussa lykkään :)

- Kez.

Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Su 06.01.2013 01:58

Tyrkyt tai keisarilliset, pelaan sillä jota on tähän mennessä vähemmän niin tulee vaihtelua :)

Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk » Su 06.01.2013 02:40

Nidit siis. Keisarillisia on jo yksi. Muut ovat taukit, piraattihaltiat ja necrofiilit. :)

- Kez.

fysope

Viesti Kirjoittaja fysope » Ma 07.01.2013 23:20

Kuinka usein pitäis pelata? Mulla olis örkkilaivasto, tosin oon aina saanut pannuun sillä.
Innocense proves nothing

Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk » Ti 08.01.2013 00:20

Riippuu, kuinka osuu samalle alueelle toisen pelaajan kanssa. Tarkkaa aikataulua ei tiedä. Kokeillaan saada aina vuoron taistelun vaikka kahden viikon sisään suoritettua.

- Kez.

Kezerk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kezerk » To 10.01.2013 11:22

Prosessoin kohta 1. vuoron. Vuoroon 3 mennessä mukaan tulleet ehtivät vielä kampanjaan, sitten paukahtaa ovet kiinni major powereiden osalta, jolloin tulijan pitää aloittaa raiderina kesken pelin.

- Kez.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Battlefleet Gothic”