Ropecon 2014 - Kuolemaa ja kovia nopeuksia?

Terminator Sergeant

Ropecon 2014 - Kuolemaa ja kovia nopeuksia?

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » To 10.07.2014 15:47

Hiyo itse kukin amiraliteetin omaava. Onko ihmisillä minkä verran mielenkiintoa vääntää torpedontuoksuista laivastosotaa kesän huippukohdassa? Itse olen jälleen koko viikonlopun esittelemässä figupelejä, tänä vuonna Kokemuspisteellä, mutta jossain vaiheessa olisi hyvä päästä itsekin verryttelemään ja pelaamaan tosissaan.

Saataisiinkohan jälleen kunnon megamatsi pyörimään conin yössä?
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

mv40k2
Viesti:

Re: Ropecon 2014 - Kuolemaa ja kovia nopeuksia?

Viesti Kirjoittaja mv40k2 » To 15.01.2015 12:13

Syntyikö BFG pelejä viime 'Conissa?
Jos tuli niin millä sääntösetillä porukka halusi pelata?

Mulla on aiheesta kysymys toisessa threadissa:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 4#p1297234

Tiedä vaikka seuraavassa 'Conissakin tulisi pelailemaan, jos ajoitus osuu hyvin lomakulkemisten suhteen.

-Miika

Terminator Sergeant

Re: Ropecon 2014 - Kuolemaa ja kovia nopeuksia?

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Ma 26.01.2015 23:15

Viime 'conissa pelautin demoja jokusen kappaleen ja ihmiset pelailivat pöydälläni omillankin, mutta varsinaista veteraanimätkettä ei nähty. Olisin kiinnostunut moisen kokemisesta, vaikka järjestämisestäkin, jos vuosi 2015 vaikuttaa laivastorytinän suhteen otollisemmalta.

Olen paikalla luultavasti jälleen vähintään esittelemässä peliä, mieluusti itsekin pelaamassa niin paljon kuin sielun sietää.
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Battlefleet Gothic”