Noobi esittäytyy + kysymyksiä

Tylran

Noobi esittäytyy + kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Tylran » Ke 29.06.2011 02:50

Terve!

Elikkä justiinsa pistin tilaukseen hyvän kokosen laivastaton Imperial Navya, ja nyt kun on innostus huipussaan ja muutenkin hjuva meininki pelin suhteen niin ajattelin kysäistä pari asiaa mitä pyörii mielessä.

-Kuinka paljon pelaajia PK-seudulla on? Kuinka paljon peliä pelataan ylipäätänsä?
-Onko tuolla seuraavassa conissa mahdollista kokeilla peliä? Yritän saada laivaston kasaan ja maaleihin ennen sitä.
-Armeijanrakennus vinkkejä IN:lle? Itse ajattelin jotakuinkin tällaista aluskokoonpanoa:

Retributor Class Battleship
2x Dauntless class cruisers
2x Lunar Class Cruisers
2x Tyrant Class Cruisers
2x Jotain random Cruiseria
6x Sword Class Frigatea
3x Firestorm Frigatea

Noista sit kokoilee vaihtelevia listoja, tai jos conissa on megamättöä niin olisi kyllä aivan mahtavaa raahata koko armada siihen vääntöön.

-Mitä muuta tarvitsen kuin itse figut? Order nopat kuulostaa vähän rahan haaskaukselta näin FoWia ja Infinitya pelaavalle, joissa FoWissa tarvii niitä ihan oikeasti ja Infinityssa on helpompaa tehdä omansa kuin maksaa turhaan. Yleensäkin tehdäänkö Markerit itse? Kirjapuolelta ajattelin vaan ladata koneelle ja älypuhelimeen säännöt ja tulostaa laivojen säännöt jne.

-Halukkaita vastustajia? Jos haluatte pelata niin ei muuta ku YV tai haaste tähän ketjuun niin voin puhelinnumeroa vaihtaa ja sopia matsista.

Niin ja ei muuta ku terve! :)
Dark Elffit & Emperor's Children työn alla, ja niin on myös motivaatio maalata.

Korppi-

Re: Noobi esittäytyy + kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Korppi- » Ke 29.06.2011 19:49

Terve!

Coniin saattaa tulla jotain, toivottavasti. Vilkaise tuota conketjua alempaa ja ilmoita himoistasi. Megailu olisi kivasta.

Kannattaa harkita alusten pattereiden magnetisointia, niin voit huoletta pelata millä haluat, koska mieli muuttuu pelien karttuessa. Myös basejen tikkujen magnetisointia kannattaa harkita, ne kun katkeavat ensitilassa.

Ordernopat ovat haaskausta ja markerit tehdään yleensä itse. Osta/tee 20x20mm laattoja joihin voit maalata/kirjoittaa orderit. Samaisilla laatoilla ordnance, koska nykyään kaikki ordnance on 20x20mm basella. Esimerkiksi ebaysta saa valmiiksi oikean kokoista laserleikattua vaneria halvalla joka on mukavan tuntuista kädessä ja kivan näköistä maalattuna.

Blastmarkerit ovat toinen tärkeä. Kukaan ei jaksa niitä tulostetusta paperista leikellä ja ellei niitä vahvista pahvilla/päällystä/näe liikaa vaivaa ne lentelevät ympäriinsä. Korvasin ne samaisella laserleikatulla vanerilla 25mm ympyröinä. Maalattuina räjähdykset näyttävät eri khuul.

Terminator Sergeant

Re: Noobi esittäytyy + kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Ke 29.06.2011 22:21

Hellou, conissahan räjähtää ihan megamättö päälle kun näin paljon on porukkaa kikseissä! Itse siis tosiaan toimin bfg:tä, bowlia ja hulkkia esittelevänä henkilönä siinä figusalin kupeessa, aiemmassa ketjussa enemmän tietoa asiasta.

Helppo tapa tehdä markkereita, joita en ole itsekään ehtinyt vielä tehdä sääntöuudistuksen myötä: osta armoton läjä 20mm neliöalustojen pusseja ja saat kompaktit palat.

Conissa nähdään, tai vähintään törmätään. Brace for impact.
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Battlefleet Gothic”