[AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Avatar
Raaka-Arska
Viestit: 283
Liittynyt: Ke 03.01.2007 10:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Raaka-Arska »

Kiitos vastauksista Jamo :) Tuo Deathin parempi "regeneraatio" tuntuu itsestään selvältä valinnalta ja hyvä kun saa sitä kautta epäkuolleille lisää kestävyyttä. Nyt siis loputkin lurkit maaleihin ja lisää pelejä vain!
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines


(From 'Noise Marines' by D-Rok)
Avatar
LAV-Kitsune-
Viestit: 1380
Liittynyt: Ke 26.08.2009 08:30
Paikkakunta: Kuopio

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Minusta on todella hienoa nähdä kaikki tämä innostuneisuus ja tarmo jolla te yritätte vetää tätä peliä ja saada siihen lisää poppoota. Ihan oikeasti siis, tämä ei ollut sarkasmia. Niin moni on täysin luovuttanut jo pelin suhteen ja se on surullista katsottavaa kun pelaajat jotka ovat keränneet noin 8 armeijaa tai about 50 000pts tai enemmän edestä porukkaa laittavat figujaan myyntiin ihan vain että saisi vaikka satasen tai pari.

Kokeilin vielä Tomb kingeillä peliä ja...noh, ne ampuu vähän liian kovaa, että sitä olisi voinut kutsua peliksi =D. Mutta se näköjään olikin täällä jo aika tiedossa. HIrmu usein en enää täällä foorumeilla jaksa käydä, koska itselläkin on GW:n peleihin niin lopahtanut into, mutta siis vastausta nuihin peleihin mitä pelattiin ja aikaisempaan viestiin: Nuita häröpalloja kun spekuloin niin en oleta että siinä pääsee kaikki aina tappelemaan vaan lähinnä ihmettelen sitä miten paljon raakaa voimaa siihen on saatu mukaan. Siis jos esimerkiksi 20 modelia saa aikaan tappelua niin se on tarpeeksi vastinetta pisteille ja loput on siellä fodderia. Olihan fabassakin ihan normaalia ottaa horde muodostelmaan esimerkiksi 40 tai 50 modelia jotta se 30 tappelee mahdollisimman pitkään. Sama juttu tässä sanoisin.

Tuo raaka voima on sellainen mitä tykkään excel taulukoilla näpräillä ja tässä pelissä se oli todella helppoa, kun vastustajan statseja ei tarvitse huomioida juuri ollenkaan. Ja sitten kun siellä statseissa nousee näitä Slaaneshin kaltaisia esimerkkejä, missä yksikkö on sekä hyvä statillisesti ja omaa vielä vähän extraa liikkumiseen tms niin itselle se vain meinaa, että peli on edelleen rikki ja kaipaisi komppausta. Tämä on jo huomattavasti parempi ja pelin olisi kuulunut olla tässä vaiheessa heti ilmestyessään. Vielä on kuitenkin pitkä matka kunnon peliksi. Positiivisia huhuja olen kuitenkin kuullut, että peliä yritetään parantaa nimenomaan kilpailuhenkisille pelaajille. Ehkä tästä vielä hyvä tulee!
Avatar
smaxx
Valvoja
Viestit: 8429
Liittynyt: Ti 13.02.2007 17:29
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Ainakin pojilla on selvästi ollut hauskaa, ja eikös se ole homman tavoitteena, ja hauska on aina hauskaa :) Itekkin aattelin aktivoitua, jahka on taas aikaa...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7628
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Hauska on hyvin peliä kuvaava sana kyllä.
LAV-Kitsune- kirjoitti: Kokeilin vielä Tomb kingeillä peliä ja...noh, ne ampuu vähän liian kovaa, että sitä olisi voinut kutsua peliksi =D. Mutta se näköjään olikin täällä jo aika tiedossa. HIrmu usein en enää täällä foorumeilla jaksa käydä, koska itselläkin on GW:n peleihin niin lopahtanut into, mutta siis vastausta nuihin peleihin mitä pelattiin ja aikaisempaan viestiin: Nuita häröpalloja kun spekuloin niin en oleta että siinä pääsee kaikki aina tappelemaan vaan lähinnä ihmettelen sitä miten paljon raakaa voimaa siihen on saatu mukaan. Siis jos esimerkiksi 20 modelia saa aikaan tappelua niin se on tarpeeksi vastinetta pisteille ja loput on siellä fodderia. Olihan fabassakin ihan normaalia ottaa horde muodostelmaan esimerkiksi 40 tai 50 modelia jotta se 30 tappelee mahdollisimman pitkään. Sama juttu tässä sanoisin.

Tässä on minusta juuri se taidon merkitys erittäin ratkaisevaa ja tämä on muutenkin oikeastaan koko pelin ydin. Eli miten saat maksimoitua omat lyövät ukot ja minimoitua vastustajan lyövät ukot. Tavallaan ajatus on aika samanlainen kuin fabassakin, mutta toteutus on niin paljon abstraktimpaa, että juuri tuo excel-simulointi on paljon hankalampaa. Hyvällä pelaamisella voi kuitenkin hyvin heilauttaa paperilla toivottoman taistelun hyvinkin suotuisaksi liikuttamalla yksiköt sopivasti, ja koska 3" päästä ollaan combatissa, myös tukevilla yksiköillä on aika paljon erilainen vaikutus kuin fabassa tai 40k:ssa. Lisäksi tietenkin pitää huomioida se, kuinka monta taistelua kentällä on käynnissä, koska se lyöntijärjestys on ratkaiseva ja yhden combatin suotuisa lyöntijärjestys voi merkata pahempia tappioita toisaalla. Itse en ole esimerkiksi vielä kertaakaan päässyt daemoneteillani kovinkaan edulliseen combattiin, johtuen 1" rangesta ja isosta yksikkökoosta. 4+ 4+ on myös loppupeleissä aika huono lyöntiprofiili vaikka onkin kaksi hyökkäystä ja rend -1. Sensijaan screeninä, suht nopeina objektiivinvaltaajina ja vastustajan liikkumisen rajoittajina ne on oikein hyviä.

Vähän aihetta sivuten, tomb kingeillä nuo Englannissa menestyneet turnauslistat eivät muuten tunnu sisältävän ollenkaan ampujia. Ne perustuvat ymmärtääkseni vahvasti siihen, että buffataan yksitellen muutenkin kovia lähisyksiköitä (necropolis knights, warsphinx) ja lennätetään ne taisteluun. Toisaalta ilmeisesti tuolla warlordsissa seitsemänneksi sijoittuneen (pelin päääsuunnittelijan) Cruddacen lista oli rakennettu parhaaseen wd battle report tyyliin "one of each" periaatteella, mitä kuuntelin bad dice podcastia. Se on sinänsä ihan ymmärrettävää, sillä vaikka ne skeletonint ampuu pirusti, niin lopulta woundeja tulee läpi aika vähän sellaisiin kohteisiin, joita olisi merkityksellistä tuhota ja vastaavasti range on sen verran lyhyt, että ne on ottamassa runtua usein jo ekan ampumakierroksen jälkeen. Esim. Khornen bloodbound armeijat kuitenkin chargaa parhaimmillaan ekalla vuorolla kentän poikki, siinä ei ehdi kauhean montaa volleyta tulittamaan. Toki random kotipelissä saa varmasti helposti aikaan kohtuullisen tylsiä pelejä, jos armeijalistan rakentaa vain yhden kikan ympärille, joka toimii tai ei toimi riippuen vastustajasta. Tämä oikeastaan pätee pelistä ja ympäristöstä riippumatta. Turnauksia tulee tuskin voittamaan kovinkaan usein pelkällä "kivellä", vaikka se toimisikin välttävästi myös saksina ja muutoin pelaamisesta häviää aika monta aspektia kun pelejä harvoin suunnitellaan sellaista skenaariota silmälläpitäen, että joukot muodostuisivat hyvin yksiulotteisesta otannasta mahdollisia yksiköitä.
Avatar
LAV-Kitsune-
Viestit: 1380
Liittynyt: Ke 26.08.2009 08:30
Paikkakunta: Kuopio

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Kuulostaa ihan järkevältä. Haluaisin itsekin tykätä tästä pelistä ihan jo vain sen takia, että tuo vajaa 30000-40000 pistettä demoneita (vai mitähän nuita nyt oli vanhoissa pisteissä) ei vain lojuisi jossain pölyä keräämässä. En vain suoraan sanottuna oikein tiedä mistä peliä lähtisi purkamaan silleen, että saisi tasapainoisia pelejä muiden kanssa. Tai noh, ihan AoS:in ollessa uusi juttu kokeiltiin muutaman pikkuisen yksitoistavuotiaan kanssa peliä niin, että annoin niille greaterin, 20 kokoisen core yksikön ja 5 beastia/houndia/nurglinia tms ja itselleni toiselta jumalalta vastaavat. Ne oli melko tasaista mättöä ja pelkästään oikeastaan noppa ratkaisi. Olen avoin ehdotuksille tosiaan, eli mistä lähtisi purkamaan ja kokeilemaan silleen kilpailuhenkistä peliä tuosta?
Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7628
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Suosittelen niitä General's handbookin matched play skenaarioita ja vaikka heittämään nopalla mikä tulee, jotaa nuo pari vhän erikoisempaa (escalation, three places of power) pitää ottaa huomioon armeijaa tehdessä. Ne on oikeasti aika hyviä skenaarioita, joita on selvästi vähän mietittykin ja itseasiassa nuo skenaariot on yksi tärkeä syy, miksi esim. gunline armeijat eivät ole niin hyviä. Monissa skenuista saa pisteitä toisesta vuorosta lähtien puolessa kentässä olevista objektiiveista, joten gunlinella voi olla tiukkaa kerätä tarpeeksi pisteitä voittoon. Wipeoutilla kun ei voita suoraan, eikä kaikissa skenaarioissa "victorypointit" ole edes minkään asteisena voitonmittarina.
Ironman_
Viestit: 30
Liittynyt: To 11.08.2011 14:14
Paikkakunta: Tampere

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Ironman_ »

Itsekkin olen tässä pikkuhiljaa alkanut AoS:lle lämpiämään, eikä vähiten tämän topicin ansiosta. Aloitusboksi tuli hommattua pelin julkaisun aikoihin ja yksi peli silloin pelattiin. Hommasta jäi vähän hutera maku erityisesti pisteiden puuttumisen vuoksi. Tarinavetoisesti pelaaminen ei oikein innosta, joten pelit jäivät silloin tuohon yhteen kokeiluun.

Nyt on taas Khornet kaivettu kaapin pohjilta, figuja maalailtu ja yksi pelikin saatu pelattua. Tällä kertaa General's handbookin pisteillä ja pitched battle skenaariolla. Yksinkertaisessa sääntösysteemissä on yllättävän paljonkin syvyyttä, mikä ei välttämättä ihan ensimmäisellä kokeilulla vielä aukene. Isossa roolissa ovat yksiköiden erikoissäännöt ja synergiat, mikä poikkeaa aikalailla GW:n aikaisemmista systeemeistä.

Ilmeisesti maailmalla AoS on pikkuhiljaa alkanut saamaan kannatusta ja kyllähän tämä koko ajan parempaan suuntaan tuntuu menevän. Aloituskynnyshän tähän peliin on todella matala, joten uskoisin että suomessakin pikkuhiljaa alkaa porukkaa kiinnostamaan.

Helpoin tapa päästä alkuun on rakentaa vaikkapa 1000p lista täällä:
http://www.scrollbuilder.com/

Kaikkien yksiköiden statsit näkee ilmaiseksi GW:n AoS mobiiliappiksesta. Säännötkin saa netistä ilmaiseksi, joten liian iso aloituskynnys ei tosiaankaan ole :)
Avatar
kirrppu
Viestit: 168
Liittynyt: Pe 28.12.2007 23:25
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja kirrppu »

Jees elikkä tuli tänää pelattuu AoS:ia toista kertaa ja kokeiltiin nyt Jamon mainitsemaa Escalation skenaariota. Ja nyt on kyl pakko kehua tämän pelin yksinkertaisuuden kauneutta! Tykkään tässä tosi paljon siitä että vastustajalla ei voi olla mitään semmoista yksikköä/tyyppiä, joka olisi aivan ylitsepääsemätön, mikä on välil rassannu muissa GW:n peleissä kun joudut välillä väkisin välttelee tiettyä yksikköä kentällä, jolle et voi tehdä mitään...

Heräsi pelatessa pari sääntö kysymystä. Jos joku tekee multipla woundei *, niin heitetäänkö eka armour save ja sitten katotaa monta haavaa lähtee, vai toistepäin?
Myös Woundien jakamisesta heräsi kysymys. Kuvitellaan että minulla olisi 3 ratsutyyppiä, joilla jokaisella on 3 woundia. Niin voinko jakaa jokaiselle woundeja, vai joudunko ottaa kaikki haavat yhdelle ratsulle kerralla jne?
Ironman_
Viestit: 30
Liittynyt: To 11.08.2011 14:14
Paikkakunta: Tampere

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Ironman_ »

kirrppu kirjoitti:Heräsi pelatessa pari sääntö kysymystä. Jos joku tekee multipla woundei *, niin heitetäänkö eka armour save ja sitten katotaa monta haavaa lähtee, vai toistepäin?
Myös Woundien jakamisesta heräsi kysymys. Kuvitellaan että minulla olisi 3 ratsutyyppiä, joilla jokaisella on 3 woundia. Niin voinko jakaa jokaiselle woundeja, vai joudunko ottaa kaikki haavat yhdelle ratsulle kerralla jne?
Ensin heitetään armor save ja jos save epäonnistuu, heitetään montako woundia tulee.

Woundien jakaminen oman tulkintani mukaan menee siten, että kun yksikkö on kaikki hyökkäyksensä tehnyt ja aiheutetut woundit selvillä, kohdeyksikön omistaja jakaa woundit haluamallaan tavalla. Multi wound modelien tapauksessa woundeja saa jakaa seuraavaan tyyppiin vasta kun edellinen on kuollut.

Kun samainen yksikkö joutuu uudelleen hyökkäyksen kohteeksi, ei ymmärtääkseni ole pakko aloittaa woundien jakamista jo haavoittuneista modeleista. Eli tällä tavalla multi-wound -yksiköihin voi hajauttaa woundeja.
Avatar
Himulus
Viestit: 142
Liittynyt: Pe 05.05.2006 17:56
Paikkakunta: Tampere

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Himulus »

kirrppu kirjoitti: Myös Woundien jakamisesta heräsi kysymys. Kuvitellaan että minulla olisi 3 ratsutyyppiä, joilla jokaisella on 3 woundia. Niin voinko jakaa jokaiselle woundeja, vai joudunko ottaa kaikki haavat yhdelle ratsulle kerralla jne?
Samalle napille jaetaan woundeja kunnes se kuolee. Lukee inflicting damage kohdassa :)
Battlereportteja | Kuvarikasta maalailua | Pelimetailua | Turnaus raportteja
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7628
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Ironman_ kirjoitti:
Kun samainen yksikkö joutuu uudelleen hyökkäyksen kohteeksi, ei ymmärtääkseni ole pakko aloittaa woundien jakamista jo haavoittuneista modeleista. Eli tällä tavalla multi-wound -yksiköihin voi hajauttaa woundeja.
Tuo himuluksen lainaama kohta säännöistä pätee myös jatkovuoroilla, eli haavat aina ensin jo ennestään haavoittuneelle. Tämä on aika merkittävä sääntöparannus vrt. Wh40k.
Avatar
kirrppu
Viestit: 168
Liittynyt: Pe 28.12.2007 23:25
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja kirrppu »

Kiitoksia selventävistä vastauksista! Eihän tässä nyt ollenkaa malta odottaa, että pääsis pelaa uuden matsin AoS:ia tulevalla viikolla!
Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7628
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Kannattaa myös tuossa woundien tapauksessa huomata ero muihin Warhammer-laitoksiin/peleihin. Eli jos ase tekee esim. kaksi haavaa yksikköön, jossa on vain yhden haavan joukkoja, kuolee sieltä silti kaksi solttua.
Kurtz
Viestit: 9
Liittynyt: Ke 12.10.2016 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Kurtz »

Itsekin tuli tätä tosiaan kokeiltua ja näin yhden laina figuilla pelatun pelin jälkeen pakko sanoa, että säännöt toimii todella hyvin varsinkin, kun ottaa pisteet mukaan. Sopivan suoraviivaista ja helposti opittavaa, mutta syvyyttä löytyi silti.
Nyt vaan omaa poppoota kasaamaan, kunhan täältä valtion tarjoamalta viikon lomalta kotiudutaan.
Avatar
Hammerheart
Viestit: 3195
Liittynyt: La 01.02.2003 17:52
Paikkakunta: Espoo

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Ovatkos nuo kokoelmadokumentit edelleen ajantasaisia? Eli siis esmes onko tämän
https://www.games-workshop.com/resource ... aos-en.pdf
sisältö sama kuin GW:n figujen omilta sivuilta saatavat yhden sivun sääntö-PDF:t?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Avatar
kirrppu
Viestit: 168
Liittynyt: Pe 28.12.2007 23:25
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja kirrppu »

Hammerheart kirjoitti:Ovatkos nuo kokoelmadokumentit edelleen ajantasaisia? Eli siis esmes onko tämän
https://www.games-workshop.com/resource ... aos-en.pdf
sisältö sama kuin GW:n figujen omilta sivuilta saatavat yhden sivun sääntö-PDF:t?
Taitavat nuo vielä jollaa tasolla olla ajantasalla, mutta pieniä poikkeuksia olen löytänyt sieltä täältä.

Ehkä varmin tapa varmistua säännön ajantasaisuudesta on ladata AoS app ja kattoa sieltä yksiköiden profiilit.
Avatar
Hammerheart
Viestit: 3195
Liittynyt: La 01.02.2003 17:52
Paikkakunta: Espoo

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

kirrppu kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:Ovatkos nuo kokoelmadokumentit edelleen ajantasaisia? Eli siis esmes onko tämän
https://www.games-workshop.com/resource ... aos-en.pdf
sisältö sama kuin GW:n figujen omilta sivuilta saatavat yhden sivun sääntö-PDF:t?
Taitavat nuo vielä jollaa tasolla olla ajantasalla, mutta pieniä poikkeuksia olen löytänyt sieltä täältä.

Ehkä varmin tapa varmistua säännön ajantasaisuudesta on ladata AoS app ja kattoa sieltä yksiköiden profiilit.
Olen vaan niin paperin orja, että himottaisi printtailla juttuja...
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Avatar
kirrppu
Viestit: 168
Liittynyt: Pe 28.12.2007 23:25
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja kirrppu »

Hammerheart kirjoitti:
kirrppu kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:Ovatkos nuo kokoelmadokumentit edelleen ajantasaisia? Eli siis esmes onko tämän
https://www.games-workshop.com/resource ... aos-en.pdf
sisältö sama kuin GW:n figujen omilta sivuilta saatavat yhden sivun sääntö-PDF:t?
Taitavat nuo vielä jollaa tasolla olla ajantasalla, mutta pieniä poikkeuksia olen löytänyt sieltä täältä.

Ehkä varmin tapa varmistua säännön ajantasaisuudesta on ladata AoS app ja kattoa sieltä yksiköiden profiilit.
Olen vaan niin paperin orja, että himottaisi printtailla juttuja...
Screenshot -> siirrät koneelle -> tulostat? ;) en tiedä voisiko ton tehdä jotenki helpommin? Ainakaan noita kaikkia sankareita ei löydy tuolta gw:n sivuilta.
Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7628
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Noista on osa päivitetty Grand alliance kirjoihin ja käytännössä figuille joita gw ei enää suoraan myy on nuo kooste pdf:t tuorein sääntöversio.

Paperiset versiot uudemmille warscrolleille saat printattua kunkin yksikön alta GW:n online storesta.
Avatar
Hammerheart
Viestit: 3195
Liittynyt: La 01.02.2003 17:52
Paikkakunta: Espoo

Re: [AoS] Age of Sigmarin pelilliset ulottuvuudet

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

jamovoima kirjoitti:Noista on osa päivitetty Grand alliance kirjoihin ja käytännössä figuille joita gw ei enää suoraan myy on nuo kooste pdf:t tuorein sääntöversio.

Paperiset versiot uudemmille warscrolleille saat printattua kunkin yksikön alta GW:n online storesta.
Eli ne GW Storen scrollit on kaikki ajan tasalla? (Sori, taidan tarvita rautalankaa =/ )
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”