GW ja AoS ja digitaaliaika

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
rpr
Viesti:

GW ja AoS ja digitaaliaika

Viesti Kirjoittaja rpr » Ma 15.01.2018 20:58

Ei siis voi millään tasolla olla totta, että kun GW muuttaa Age of Sigmarin warscrolleja, ne eivät päivity WH AoS -appissa eikä se edes kerro, että data on vanhaa. Käyttäjän pitäisi itse tajuta käydä ajoittain refreshaamassa kaikki warscrollit yksi kerrallaan.

Ja sitten kun radikaalisti muuttavat sääntöjä "erratalla" (stonehorn), niin tuo sääntö ei kuitenkaan päivity mihinkään warscrolleihin - appiin saatika webbisivuille.

Hetken aikaa elin harhaluolassa, että asiat oltaisiin osattu tällä kertaa tehdä...

(lisäksi osa warscrolleista on näemmä ipadissa hajonneet)

Tom_Gore

Re: GW ja AoS ja digitaaliaika

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore » Ti 16.01.2018 13:29

Mä lopetin Azyrin tilaamisen siinä vaiheessa kun Ironjawz allegiance-abilityjen ja artefaktien valitseminen vaatii Ironjawz battletomen, vaikka ne on julkaistu GHB17:ssä.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul

rpr
Viesti:

Re: GW ja AoS ja digitaaliaika

Viesti Kirjoittaja rpr » La 20.01.2018 15:27

Huomasinpa osana tätä ruljanssia, että ovat sitten ihan oikeasti muuttaneet enemmän tai vähemmän satunnaisia Compendium -yksiköitä. Eli kun nuo olivat minulla tulostettuina (ja cachettuina) nuo warscrollit, satunnaiset/kaikki on vain ladattava uusiksi kun eipähän sitä kannata merkitä, mitkä ovat muuttuneet...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”