[KoW] Kings of War (Mantic Games)

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ninnuli

Re: Kings of War (Mantic Games)

Viesti Kirjoittaja Ninnuli » Pe 24.06.2016 10:24

El Capitan kirjoitti:
Ninnuli kirjoitti:lisäksi hoksasin kombon medallion of lifellä ja darklord's onyx ringillä...saa nähä mitä kaverit tuumavat tuosta...
S.78 vasemmalla ylhäällä toinen rivi. Yksiköllä saa olla vain yksi magiakama. Yksikköön lukeutuu aivan kaikki mahdollinen troopista legioonaan kuin myös heroonkin. Tuolla olisi muutoin vaikka mitä kaikkia komboja, joten ihan oikeutetusti on menty kirjoittamaan mainittu sääntöpätkä. Listasi on toistaiseksi siis laiton.
katos pahulaista...pitääpä korjata listaa lailiseksi
Wh40k
Adeptus mechanicus/Skitarii
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 26.06.2016 17:16

Ropeconissa pelataan KOWia hampaat irvessä turnauksen merkeissä. Tule näyttämään miten paljon verta suuhusi mahtuu!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Ari

Viesti Kirjoittaja Ari » Ke 29.06.2016 20:38

El Capitan kirjoitti:Ropeconissa pelataan KOWia hampaat irvessä turnauksen merkeissä. Tule näyttämään miten paljon verta suuhusi mahtuu!
Hitsi kun harmittaa että on jo sidottu muualle Conin ajaksi... Noh, ensi vuonna sitten.

Ipp3

Viesti Kirjoittaja Ipp3 » Pe 05.08.2016 10:16

Hox,

Lähtekääpä kiinnostuneet Outoconiin pelailemaan, viimeksi keväällä olo todella hyvä meininki ja lokaatio on aivan priimaa.

Ippe

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 05.08.2016 13:13

Ipp3 kirjoitti:Lähtekääpä kiinnostuneet Outoconiin pelailemaan, viimeksi keväällä olo todella hyvä meininki ja lokaatio on aivan priimaa.
Välimatka on suurelle osalle varmasti esteenä. Itselle ainakin toiselle puolelle Suomea lähteminen on suuri kynnys. Kerran Ostiumissa kävin pyörähtämässä ja olipas siinä kyllä matka kerrakseen kun piti aamuyöstä nousta junaan.

Paljon reissaamista kyllä heti alkusyksyyn tarjotaan. Ensin loppukesästä oli Ropecon, sitten tulee Tracon ja tämänkaltaisia turneitakin olisi vailla osallistujia...
- Sinitähti

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » Pe 05.08.2016 17:16

Outoconiin vaan! Pelaamassa toki myös paikallisia, joten vielä ei kannata kauhistua tuota vähäistä ilmoittautuneiden määrää karttakamppiksessa. Pelit saadaan kyllä pystyyn. =) Tänä sunnuntaina juonitaan Runen kanssa kamppista eteenpäin. Pörrö onkin jo valmiina - tällä kertaa sodimme Albionin saarten juonikkaissa kuningaskunnissa!
Sweet is the wind as it gently blows
The day away and the night time comes
Great are the wonders that silence shows
I fall asleep and I dream of the sun

Blackcat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blackcat » Ma 08.08.2016 07:11

2.10.2016 Lahden Puolenkuun Pelit mahdollista pitää turnaus. Tästä oli Ropeconissa puhetta harrastajien kanssa :)

Mysterous
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mysterous » Ke 10.08.2016 19:35

Blackcat kirjoitti:2.10.2016 Lahden Puolenkuun Pelit mahdollista pitää turnaus. Tästä oli Ropeconissa puhetta harrastajien kanssa :)
Jos tämä toteutuu, niin ainakin itse olen innokkaasti pyrkimässä paikalle.
Maalausblogi taas pystyssä.

Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan » Ke 10.08.2016 21:36

Itsekin kiinnostunut.

Oma elämäntilanne muuttunut ja siirryn opiskelijaksi työuran jälkeen, joten aikataulu selviää vasta ensi viikolla.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.

Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic » Pe 12.08.2016 21:15

Hei paremmat tieturit, tämä KoW kiinnostaisi kovasti ja olenkin harkitsemassa jos outoconiin lähtisin pelaamaan tätä Runen tekemään kampanjaan. Luin ne ilmaset säännöt, vaikutti käskyt, damage ja statit ihan simppeleiltä. Armeijan kasaaminen on sitten se ongelma. Ymmärtääkseni kingdoms of men ja league ovat lähimpänä empireä, joka on siis oma armeijani. Basilea ja brotherhood lähempänä Bretonniaa ja templareita.

Omistan kasan sankareita, eli niitä ei tarvi varmaan miettiä.

Joukkoja omistan suurinpiirtein näin:

40-50 Dogs of war pikemeniä, enimmäkseen Riccoa
13 jousihobittia ja 15 keihäshobittia
2x hot pot
mydas the mean+ vankkurit
5 pistolier + 5 varsijousimiestä ratsain
20 handgunner ja reipas 30 keihäsmies
10 archer
flagellantteja noin 50
Ritareita noin 20
Greatswordeja noin 25
tykkejä 5
mortar
hellblaster
Griffon lordi (kunhan kokoan)

Onko noille vastinetta esim kingdomissa? Hobitit tais löytyä vain leaguesta, ja siellä oli aika heikosti sitten ihmisiä. Jotain pikemänejä siellä oli, vissin useampaakin sorttia, niissä eroja? Horde vissin paras muodostelma?

Mitkä taikaesineet on hyviä/tarpeellisia? Sankarit hyviä?
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl

Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan » Pe 12.08.2016 22:00

Heretic kirjoitti:
13 jousihobittia ja 15 keihäshobittia
2x hot pot
mydas the mean+ vankkurit
5 pistolier + 5 varsijousimiestä ratsain
20 handgunner ja reipas 30 keihäsmies
10 archer
flagellantteja noin 50
Ritareita noin 20
Greatswordeja noin 25
tykkejä 5
mortar
hellblaster
Griffon lordi (kunhan kokoan)
Yritetääs, ensimmäisenä League of Rhordia olisi helpompi, löytyy vihosta Uncharted Empires

40-50 Dogs of war pikemeniä, enimmäkseen Riccoa = Dogs of War
Hot Pot = Ehkä halfling howitzer?
Ratsastavat ampujat = en osaa sanoa
Handgunners = Musket Block
Keihäsmiehet = keihäsmiehet
Archers = Halfling Archers?
Flagellantteja = Ota liittolaiseksi Basilean Penitent Mob
Ritareita = Household Knights
Greatsword = House Guard
Tykki = Halfling Howitzer
Mortar= Halfling Howitzer
Hellblaster = Halfling Volley Gun
Grffon lord = Duke on Ancient Winged Aralez

Ehkäpä tällä pääsee kivaan alkuun.

Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic » Pe 12.08.2016 22:09

Okei, onko tuo dogs of war sellainen yksikkö, että sen voi aseistaa miten haluaa?

Onko lentoloordi hyvä olla?

Tekeekö noilla sotakoneilla mitään, ovat ymmärtääkseni aika huonoja osumaan.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 12.08.2016 22:24

Tervetuloa skeneen Heretic!
Heretic kirjoitti: Armeijan kasaaminen on sitten se ongelma. Ymmärtääkseni kingdoms of men ja league ovat lähimpänä empireä, joka on siis oma armeijani. Basilea ja brotherhood lähempänä Bretonniaa ja templareita.
Tavallaan ymmärrän tämän kaltaisen jaottelun, koska kaikki näistä neljästä armeijasta eivät saa samoja yksiköitä. Ainoastaan Kingdom of Menillä on stankin vastike (Beast of War), cavarlyä kivääreillä ja handgunnereitakaan ei tainnut muilta löytyä. Ihmisiä nämä kaikki kuitenkin ovat ja mikäli olet halukas ostamaan lisää yksiköitä armeijaasi, hyvin nopeasti saat kunkin toisen armeijan omat erikoisemmatkin yksiköt itsellesi pelattavaksi.

En sivuuttaisi jotain armeijaa sen vuoksi, että se ei olisi tarpeeksi "Empire" vaan pikemminkin mitä vaihtoehtoja sinä haluat pelattavaksi. Water Elementit ovat ainakin minun mielestäni oikein oivia kuten myös Greater Elementkin. Brotherhood saa todella tehokkaan ratsulistan ja Basielalla on Elohinsa ja Phoenix, jolla on Heal6. Mitä itse olen peluutellut muutaman kerran Heal-armeijaa, minun on vaikea jättää kyiseiset yksiköt seuraavista peleistä hyllylle.

Korviini on kantautunut pientä pohdintaa power creepistä ja pelin huonoimmista yksiköistä. Kingdom of Men on yksi näistä "heikkoina" pidetyistä armeijoista ja puolestaan Uncharted Empiresin armeijoista olen kuullut pohdintaa, että olisivat alkuperäisiä armeijoita "kovempia". Itselläni tästä ei ole mitään mielipidettä, koska pelejä on kuitenkin niin vähän alla kullakin armeijalla kutakin armeijaa kohtaan, niin siksi ainakin itse haluaisin nähdä aina ne "kovat" ja "heikot"-jutut pupunkorvilla.

Sinuna proxyttelisin muutaman ensimmäisen pelin ja kokeilisit, mistä armeijasta sinä pidät kaikista eniten. Meillä Porissa oli yksi Bretonnia-pelaaja, jolla oli myös vaikeuksia päättää millä armeijalla hän haluaa pelata ja löysi sitten oman suosikkinsa muutaman pelin jälkeen.
Heretic kirjoitti:Onko noille vastinetta esim kingdomissa? Hobitit tais löytyä vain leaguesta, ja siellä oli aika heikosti sitten ihmisiä. Jotain pikemänejä siellä oli, vissin useampaakin sorttia, niissä eroja? Horde vissin paras muodostelma?
Kaikille luettelemillesi yksiköille on vastine. Myös muistakin armeijoista löytyy, minä niitä voisi peluutella. Ei tarvitse olla sen puoleen huolissaan eikä oikeastaan suuremmille lisähankinnoillekkaan ole tarvetta. Olethan tietoinen, että tässä pelissä on vapaampi yksikönmuodostaminen, koska yksikön alustan koolla on enemmän merkitystä kuin siellä olevalla pääluvulla.

Pikemen yksiköissä eroa on lähinnä vain heidän säännöstöltään. Keihäsmiehet ovat melkein jokaisessa armeijassa samanlainen, mutta Kingdom of Menillä on erikoisempi Pike-yksikkö. Ensimmäinen valinta on halvempi ja heikompi kun kalliimpi puolestaan omaa paremman panssarin ja elite-säännön. Pole Arms puolestaan on perinteinen ihmishilpari-yksikkö. Itse suosin näistä neljästä yksiköstä Heavy Pike Blokkia, koska De4+, Phalanx ja Ensnare pysäyttää ratsuväenkin niille sijoilleen. Elite on aina yleispätevä sääntö yksiköllä kuin yksiköllä. Ainoa huono puoli on se, että Horde on tuhottoman kallis.

Mikä on sitten parhain yksikkökoko, riippuu todella paljon erilaisista asioista. Horden avaamat slotit sankareille, sotakoneille ja hirviöille ovat erinomainen lisä, mutta samalla kentälle tuodaan suuri kokoinen yksikkö, jonka on mahdollista altistaa useamman yksikön yhteishyökkäykselle. Vaikka niiden nerve onkin päätähuimaava, kahden yksikön yhteisrynnäkkö voi tehdä tuhoja siitä huolimatta etenkin, jos toinen yksiköistä osaa lyödä. Horde-armeija on myös hyvin kankea ja voisin kuvitella kylkichargejen olevan harvinaisia. Hordet taistelevat yleensä taistelunsa yksin.

Itselläni ei ole vielä uskallusta kovinkaan paljoa pelata peli, jossa minulla olisi pelkästään hordeja. Yleensä vain large infantryä olen peluuttanut hordena.
Heretic kirjoitti:Mitkä taikaesineet on hyviä/tarpeellisia? Sankarit hyviä?
Itse olen huomannut, että lisäliike, brutal, elite+vicious, breath(10) ja etenkin phalanx ovat sellaisia taikaesineitä, että jokaiseen listaan yritän mahduttaa useamman luettelemistani. Etenkin phalanxin tärkeyttä en voi painottaa liiaksi, koska De5+ yksikkö on silloin todella tuhoutumaton kaikelle normaalille. Heal-esinettä olen yrittänyt hyödyntää, mutta se on niin epävarma, että yleensä tyydyn breath(10):iin.

Myös lentävä sankari on erinomainen joskin hieman kallis. Individualin kyky kääntää katseensa haluamaansa suuntaan ennen liikettään, tekee tästä todella mobiilin tuhokoneen, joka voi käydä hakemassa pois niin sotakoneita kuin yksinäisiä sankareitakin viholliselta. Pidän myös todella paljon siitä, että kaukana odottava ratsuväkiyksikkö nöyrtyy hänen edessään mikäli onnistut saamaan edes yhden haavan aiheutettua. Mikäli sankarilla on De6+, hyvin usein oma sankarini lentää tuolloin. Me3+ Crushing Strenght2, Fly sankari on kallis, mutta mielestäni jokaisen pisteensä arvoinen.

Sankarit ovat hyviä ja en suosittele lähteä taistelemaan ilman inspiringia. Eron huomaa välittömästi seuraavassa pelissä kun olet ensin pelannut laajalla inspiringilla ja sen jälkeen ainoastaan yhdellä. Velhojakaan ei kannata yhtään vähätellä vaikka eivät pystykkään samoihin urotöihin kuin Fabassa. Fireball on todella hyvä taika ja Lightning Boltilla ahdistellaan kaukana olevia sotakoneita ja yksinäisiä sankareita. Huomaathan taikakaman Fenulian Crystal, joka nostaa 2:lla Boltin määrää. Erittäin hyvä esine.
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 12.08.2016 22:33

Heretic kirjoitti:Okei, onko tuo dogs of war sellainen yksikkö, että sen voi aseistaa miten haluaa?
Yksikön aseistuksella ei muuhun asiaan kuin pelin esteettisyyteen väliä. Mikäli yksikön asevalinta ei ole tehty päivän selväksi joko yksikön nimessä (Spearmen) tai säännöstössä (Crushing Strenght), niin yksikön voi varustaa niin miten haluaa. CS1:n omaavaa yksikköä ei ehkä niinkään kehtaa millään leipäveitsillä varustaa. Dogs of War-yksikön kohdalla ei erotella yksikön aseistusta mitenkään. Järjen kun pitää matkassa, niin se on sinun päätöksesi miten varustat yksikkösi.
Heretic kirjoitti:Onko lentoloordi hyvä olla?
On. Aikaisemmassa viestissäni on syitä. Se ei ole pakollinen, mutta auttaa todella paljon. Hero(Mon) on todella pelottava, koska se tuplaa ja triplaa iskunsa. Pitää olla varovainen.
Heretic kirjoitti:Tekeekö noilla sotakoneilla mitään, ovat ymmärtääkseni aika huonoja osumaan.
Itse en tykkää sotakoneista, joilla on Ra5+ ja Att1. Kääpiötykkini ei ole viidessä pelissä osunut kertaakaan. Minuun on kuitenkin osunut ja se sattuu todella paljon. Se on pikemminkin pelote kuin tuhokone. Se saattaa tehdä jotain tai sitten ei. Itse suosin varmempia koneita kuten urkutykkejä. Tietyt sotakoneet ovat kuitenkin todella halpoja ja ilman ampumista ei kannata lähteä pelaamaan. Kaiken ampumisen rajoittuminen 24" kantamalle on myös huono vaihtoehto, jonka vuoksi niitä heikosti olevia sotakoneitakin kannattaa pohtia.

Itse suosin kuitenkin tavallaan enemmän Fireball/Lightning bolt velhoa, jos pitää valita jompi kumpi. Onneksi on hordeja, jolloin voi ottaa molemmat kätevästi.
- Sinitähti

Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic » Pe 12.08.2016 22:39

Pitää vissin houkutella joku paikallinen testaamaan myös, tietääkseni kukaan ei pelaa KoWaria täälläpäin.

Dogs of warit kuulostavat kovilta, deffa 5, ensnare ja phalanx jos battlescribeä on uskominen.
Ville Oulusta.

Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan » Pe 12.08.2016 22:56

Dogs of Warit ovat hyvä yksikkö. Itse aikoinani en tykännyt sotakoneista, mutta kaikki mille saa indirect firen on hyvä vimpula. Nykyisin niitä tulee enemmän käytettyä, itse pelaan Kingdoms of Menillä niin 3 Siege Engineä on mukana. Sotakoneissa tuntuu siltä, että hanki 3 kpl niin keskimäärin yksi per vuoro osuu.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 13.08.2016 09:38

Kannattaa vanhoja Faba-kavereitaan kosiskella. Heillä kun on se armeija jo omistuksessa, niin minun on vaikea nähdä syytä, miksi eivät saapuisi testaamaan.
Heretic kirjoitti:Dogs of warit kuulostavat kovilta, deffa 5, ensnare ja phalanx jos battlescribeä on uskominen.
Pitäähän se paikkansa ja ovathan he kovia poikia. Heilläkin on kuitenkin heikkoutensa. Nerve ei ole niin hyvä kuin toivoisi. Tässä pelissä hyvin usein heitot jäävät joko pahasti tavoitteestaan, mutta vielä useammin yhden päähän. 13/15 ei ole mikään loistava, koska jos vihollinen saa hyvän tulipallon heitettyä yksikköön, yksikkö ei välttämättä kestä klosista kuin vastustajan kuraa vastaan.

Yksikkö on myös tuhottoman kallis. Hordena ihan jäätävän kallis. Ei tuonne oikein mitään kallista maagista esinettä kehtaa laittaa kun voisi samalla hinnalla saada vaikka maagisella esineellä varustetun hordenkin. Pelatessasi peliä huomaat hyvin pian, että tämän pelin peruskura ei ole sama asia kuin Faban peruskura. 4+ 4+ CS1 horde joskus söi minun De6+ Carnosaurini, jolle luulin yksikön olevan pelkkä suupala.

Yksköllä on nimessään myös *-merkki, joka tarkoittaa sen olevan irregular. Kyseinen yksikkö ei avaa sinulle ylimääräisiä slotteja käytettäväksi vaan toimii armeijan rakennuksessa troop-valintana. Minulle itselleni tämä on yleensä yksi pääsyy miksi en ota kalliita irregular-yksiköitä mukaan armeijaan, koska minä tahtoisin saada kenties vielä yhden sankarin tai hirviön mahdutettua listaani.
- Sinitähti

Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic » La 13.08.2016 12:02

Olihan se kallis, mutta ois hieno! Samanhintanen pikeblokki löytyy kingdomilta myös, koirilla parempi deffa mutta toisilla elite ja yhden parempi nerve. Kumpaa ihmiset arvostaa enempi, deffaa vai elitestatusta ( unohtamatta yhtä nerveä)

Pittääpä huudella orlyn ihmisille, että faba-armeijat naftaliinista.
Ville Oulusta.

Ipp3

Viesti Kirjoittaja Ipp3 » La 13.08.2016 16:39

Tervetuloa KoWistelemaan!

--

Tuossa DoW vs. HPB vertailussa DoW vie kyllä voiton; Defence 5+ on paljon vahvempi. Toki vahvuus riippuu suuresti tilanteesta, ja joissain tilanteissa elite+vähän nerveä olisi parempi.

Itse näkisin, että Def 5+ auttaa joka kerta, kun vastustaja yrittää vahingoittaa yksikköäni, kun taas nerve auttaa vain siinä tilanteessa ja vain sen kerran, kun Nerve Rolli sattuu osumaan siihen haarukkaan.

--

Muutamia omia ajatuksiani KoWin aloittamiseen liittyen

- Fabatausta ohjaa rakentamaan "superyksiköitä". KoWissa ne harvoin toimivat, sillä pelissä on huomattavasti helpompi tehdä damagea yksikköön kuin yksikköön kuin Fabassa. Toki useimmiten yhtä murskaavaa tuhoa on vaikea tehdä, mutta siinä, missä Fabassa oli paljon "kuolemattomia" heeroksia, KoWissa käytännössä kaiken voi tappaa ihan perusmokuilla, jos vaan on aikaa.

- Liikkuminen on megatärkeää. Sitä pitää vähän opetella, jotta oppii liikkumaan tulematta omiensa tielle. Yksiköt ovat lähtökohtaisesti nopeampia kuin Fabassa, ja panokset liikkeen suhteen ovat korkeammat, sillä flank ja rear charget ovat todella vaarallisia.

- Balanssi on kunnossa. Vaikka vasta-alkajalle ampuva armeija on helpompi pelata kuin raskaasti close combatin ympärille rakentuva lista, ei pelissä ole juurikaan nk. "cookie cutter"-listoja, jotka vaan olisi niiiiiin hyviä. Kaikki armeijat ovat pelikelpoisia ja kaikki pelit, joita itse olen pelannut olisivat olleet voitettavissa pelaamalla hyvin (en toki ole ollut yltiövoitokas). Toki armeijalla ja listalla on väliä, mutta sellaisia "Dark elffit vs. Tomb Kingsit"-vahvuuseroja ei ole.

- Pelatkaa kirjan skenuja. Eri skenaariot vaativat todella erilaisia pelityylejä voiton takeeksi, Invadessa ei tykkimäkilistalla juhlita ja countereista taistellessa vähän eliittiyksiköitä sisältävä armeija jää helposti jalkoihin.

--

Ja itsekin olen matkalla Outoconiin, mikäli porukkaa tulee tarpeeksi. Miljöö ehdottomasti kunnossa ja viimeksi oli todella hauskaa.

Ippe

116

Viesti Kirjoittaja 116 » La 13.08.2016 18:36

isot kalliit boksit (erityisesti itemeillä) on kyllä aika pelottavia juttuja- ongelmaksi tulee aina vaan se että 400 pisteen horde saattaa poksahtaa kahden 100 pisteen unitin chargeen jos huonosti käy asettelujen kanssa- kerran tuli basilean lentomonsuenkeliryhmä lentäen 2 yksikön yli ja suoraan skåvemin CS1 elite vicious 3+ hit hordeboksiin ahteriin, ja huonostihhan siinä kävi koko 380 pisteen boksille.

varsinkin hordearmeijoissa pitää olla varovainen lentomonsujen ja sen sellaisten kanssa, kun hordet reagoi mihinkään todella huonosti ja lentävä nerve 20/22 heron(mon) jolla 9 hyökäystä CS2 ja TC1 joka hyppää hordelinjan yli (tai rynnäköi johonkin ryhmään ja seuraavalla vuorolla hyppää sen yli ja kääntyy katsomaan em ryhmää ahteriin, koska nimble) saattaa tehdä koko taistelusuunnitelmasta silppua todella nopeasti.
Kokeilkaa Kings of Waria. Hilpeän hauska fantasia-blokkimähinäpeli. Ilmaset säännöt kanssa.

Manticin uuden scifi-taistelupelin alphasäännöt on ulkona!
Check them out!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”