Fabahuhuista ja uutisista keskustelu

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Re: Fabahuhuja & uutisia

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Njääh. Ynh. Eih.

Juustoista monologia, joka on kuultu about jokaisen Faba-pelin trailerissa, joukko totaalisen turhia räjähdyksiä, huutamista ja erivärisiä strobovaloja. Tämänhän pitäisi olla vähän kuin olevinaan Total War? Missä olivat toisiaan vastaan manöveeraavat armeijat, lähitaistelun brutaali huuma, toistensa jalkoihin mudassa talloutuvat sotilaat ja kuolevien huudot? Sen sijaan saatiin lähinnä tykkejä, isoja mörköjä ja kutosloitsuja heitteleviä velhoja. Toisaalta, sitähän faba lähinnä taitaa olla.

Yhäkin olen sitä mieltä, että tämä on ainoa oikea ja hyvin tehty Faba-traileri.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Thrower
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thrower »

PCGamerin sivulta suora lainaus:

That's exciting, eh? We already knew Total War: Warhammer was in the works, but it's nice to have official confirmation.
It's the Total War series' first foray into fantasy. Once again, it'll be a combination of turn-based campaign strategy and real-time tactical battles—only this time you can expect magic, monsters and flying beasties. So far, Sega has revealed four factions: the Empire, the Greenskins, the Dwarfs and the Vampire Counts.
Creative Assembly isn't just announcing Total War: Warhammer, but also two additional standalone expansions. They claim it will be a trilogy of games that, combined with extra content packs, will "create the single largest Total War experience ever".

Lähde
WHFB: Orcs & Goblins | WH40K: Orks | Blood Bowl: Undead
http://throwersfield.blogspot.fi
anwil

Viesti Kirjoittaja anwil »

Looking good!

En mä hirveästi muista gameplayta nähneeni muissakaan TW sarjan trailereissa. Enemmän tosin kun tässä, mutta mulla on kova luotto TW sarjan peleihin. Kaikki niistä on ollut enemmän tai vähemmän pelattavia, kokemusta Shogun, Rome, Medieval, Medival II, Shogun II peleistä. Nytkin himottelisi ostaa Total War: Attila...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Liikkuuko noi tossa pelissä pyöreillä beisseillä?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
ivan55599

Viesti Kirjoittaja ivan55599 »

Yksi lause:

Day one DLC: Chaos.
116

Viesti Kirjoittaja 116 »

Noniin.

Oliko julkaisijana EA?
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

warhamer116 kirjoitti:Oliko julkaisijana EA?
Ensisijaisesti Sega mutta EA on myös mukana sopassa.

Total War -sarja on ollut kiitettävän hyvä, vaikka niillä kestää se pari viikko julkaisusta saada pelit yleensä hyvään kuntoon. Pitää katsoa mitä ne tekee kun tämä on ensimmäinen Total War joka ei perustu "historiaan" joten niillä on valinnan varaa. Jos peli on parempi kuin Mark of Chaos niin se on hyvä enne.

+1 Vampire Counteista myös.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
ivan55599

Viesti Kirjoittaja ivan55599 »

BUU, arvasin sen! Kaaos ei ole ensimmäisten pelattavien rotujen/faktioneiden joukossa vaan tulee myöhemmin DLC:nä. Kaikki peruspelattavat ovat Empire, kääpiöt, vamppyyrit ja örkit. Masentavaa kuultavaa kaaospelaajalle.

http://forums.totalwar.com/showthread.p ... on-from-CA
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Ennen DLC:tä kaaoksen joukot varmaan näyttävät empiren joukoilta ja loitsivat kuin epäkuolleet.
Sotahullu

Katsoin hieman tietoja ja näköjään Total War: Warhammer on tarkoitus tehdä trilogiaksi (oh dear).

RTS pelit ja jatko-osat on aika huono yhditelmä usein.
ookkeri
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ookkeri »

Thrower kirjoitti:PCGamerin sivulta suora lainaus:

Creative Assembly isn't just announcing Total War: Warhammer, but also two additional standalone expansions. They claim it will be a trilogy of games that, combined with extra content packs, will "create the single largest Total War experience ever".[/i]
Lähde
Sotahullu kirjoitti:Katsoin hieman tietoja ja näköjään Total War: Warhammer on tarkoitus tehdä trilogiaksi (oh dear).

RTS pelit ja jatko-osat on aika huono yhditelmä usein.
On se ihme kun ei jakseta lukea toisten viestejä läpi, etenkin kun samalla sivulla ja päivää aikaisemmin postattu tieto :P

ja tuo "RTS pelit ja jatko-osat on aika huono yhdistelmä usein" perustuu siis mihin?

Warcrafteissa lisärit ovat olleet hyviä (en puhu siis wowista)
Samatenkin starcrafteissa. Jopa DoW - pelisarjassa (että ykkösessä kuin kakkosessa) lisärit olivat hyvä juttu.

Tahtoisitko tosiaan valaista minua, mihin tuo väite siis perustuu
Sotahullu

ookkeri kirjoitti: Tahtoisitko tosiaan valaista minua, mihin tuo väite siis perustuu
Jatko-osa. Lisäosa on hieman eriasia yleensäkin.

Jatko-osa= Erillinen peli joka perustuu aikaisemmin julkaistuun peliin.

Lisäosa= Lisäys jo olemassa olevaan peliin.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Sotahullu kirjoitti:
ookkeri kirjoitti: Tahtoisitko tosiaan valaista minua, mihin tuo väite siis perustuu
Jatko-osa. Lisäosa on hieman eriasia yleensäkin.

Jatko-osa= Erillinen peli joka perustuu aikaisemmin julkaistuun peliin.

Lisäosa= Lisäys jo olemassa olevaan peliin.
Warcraft 1, 2, 3. Starcraft 1, 2. Command and conquer X. Red alert 1&2. Shogun 1&2. Hyvin jatko-osat on aiemminkin näyttänyt toimivan jopa RTS:ssä(ja miksi RTS jotenkin huonompi alusta noille? Mikä tekee RTS:stä specialin jossa ei toimi?)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Ongelma taitaa olla siinä, että uusi jatko-osa voi muuttaa pelin maailmaa radikaalisti huonompaan suuntaan katsojasta riippuen. Itsestäni esimerkiksi Age of Empires -sarja on mennyt kakkosen jälkeen huonompaan suuntaan. Settlers -sarjaan taas viitaten on olessa ihmisiä, joiden mielestä on vain yksi ja ainut Settlers, "The Settlers 2".

Tämän hyvinkin puutteellisen aineiston perusteella todettakoon, että Total hammerista saisi tulla vain yksi jatko-osa, joka olisi se thö game!
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Sotahullu

Tankki kirjoitti:Ongelma taitaa olla siinä, että uusi jatko-osa voi muuttaa pelin maailmaa radikaalisti huonompaan suuntaan katsojasta riippuen. Itsestäni esimerkiksi Age of Empires -sarja on mennyt kakkosen jälkeen huonompaan suuntaan. Settlers -sarjaan taas viitaten on olessa ihmisiä, joiden mielestä on vain yksi ja ainut Settlers, "The Settlers 2".
Tätä tarkoitan. Mitä enemmän tulee jatko-osia jollekin pelille sitä todennäköisemmin ne jatko-osat eivät yllä edeltäjänsä tasolle. Master of Orion 1 & 2 kaikki tietävät ja Red Alert 1 & 2 mutta entäs niiden seuraajat, niitä ei paremmin mainita. Red Alert 3 oli ihan hauska mutta aikaisemmant versiot olivat kyllä paljon parempia.

Ja jatko-osilla on tapana muuttaa peliä lisäämällä uutta tai muuttamalla sitä radikaalisesti, vaikka joskus pelkkä grafiikan päivitys riittää, ja se on usein koitunut monen RTS pelin kohtaloksi monella. Tosin siihen on liittynyt se että tuotantoa on kiristetty tekemään suositulle pelille jatko-osan kiireessä jolloin peli julkaistaan keskeneräisenä jolloin se varmasti tuhoaa toiveet uudesta jatko-osasta.

Luulen että Total War: Warhammer julkaistaan keskeneräisenä ja kestää hetken ennen kuin se on pelattava koska niillä on aika kiire aikataulun suhteen. Ehkä niillä ei ole avointa betaa juuri sen vuoksi että kukaan ei näe kuinka keskeneräinen se on ja miksi Kaaos tulee DLC:nä.
zaaza

Viesti Kirjoittaja zaaza »

http://natfka.blogspot.fi/2015/04/warha ... e.html?m=1 tuollainen blogi löytyi. Jos on kaveriin uskominen ja ymmärsin oikein niin gw kai päättänyt jo sisäisesti milloin 9th edition tulee ulos.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

zaaza kirjoitti:http://natfka.blogspot.fi/2015/04/warha ... e.html?m=1 tuollainen blogi löytyi. Jos on kaveriin uskominen ja ymmärsin oikein niin gw kai päättänyt jo sisäisesti milloin 9th edition tulee ulos.
Tottakai on. Firmat suunnittelevat tällaiset julkaisut ajoissa. Ja deadlineen mennessä tuotetaan sisältöjä, joiden laatu ainakin tähän mennessä on ollut vähän mitä sattuu. Luvassa 3D-figuja äärimmäisissä asennoissa riekaleet liehuen, kaikilla mitä kummallisimmat ja ainutlaatuisimmat nimihirviöt. Ne menevät kyllä kaupaksi, koska kaikille ei ehkä riitä. Tai mikä se myyntilogiikka nyt taas olikaan.

-ile
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Sotahullu kirjoitti:
Tankki kirjoitti:Ongelma taitaa olla siinä, että uusi jatko-osa voi muuttaa pelin maailmaa radikaalisti huonompaan suuntaan katsojasta riippuen. Itsestäni esimerkiksi Age of Empires -sarja on mennyt kakkosen jälkeen huonompaan suuntaan. Settlers -sarjaan taas viitaten on olessa ihmisiä, joiden mielestä on vain yksi ja ainut Settlers, "The Settlers 2".
Tätä tarkoitan. Mitä enemmän tulee jatko-osia jollekin pelille sitä todennäköisemmin ne jatko-osat eivät yllä edeltäjänsä tasolle. Master of Orion 1 & 2 kaikki tietävät ja Red Alert 1 & 2 mutta entäs niiden seuraajat, niitä ei paremmin mainita. Red Alert 3 oli ihan hauska mutta aikaisemmant versiot olivat kyllä paljon parempia.

Ja jatko-osilla on tapana muuttaa peliä lisäämällä uutta tai muuttamalla sitä radikaalisesti, vaikka joskus pelkkä grafiikan päivitys riittää, ja se on usein koitunut monen RTS pelin kohtaloksi monella. Tosin siihen on liittynyt se että tuotantoa on kiristetty tekemään suositulle pelille jatko-osan kiireessä jolloin peli julkaistaan keskeneräisenä jolloin se varmasti tuhoaa toiveet uudesta jatko-osasta.
Ja jos RTS:iin ei tehtäisi jatko-osia tuota settlers 2:stakaan olisi koskaan tullut :D

Ja IMO hyvä että yrittävät muuttaa. Samaa vanhaa grafiikkapäivityksellä on IMO turhan isoa rahastusta. Tuollainen olisi mieluummin halvempi lisäosa alkuperäiseen kuin täysihintainen uusi peli.

Joo ehkei ole yhtä hyvä kuin alkuperäinen mutta jos ei edes yritä ei voi onnistua parantamaan. Jos pelkää epäonnistumista ei voi tehdä enää mitään uutta.

Ja ei ole yllätys että GW tietää milloin ysiedikka tulee. On varmaan päivä ollut siellä tiedossa jo vuoden kaksi :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
zaaza

Viesti Kirjoittaja zaaza »

Lähinnä tarkoitin sillä sitä, että tuosta linkittämästäni blogista tulee ilmi myös päivämäärä jolloin 9 edikka julkaistaan.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

zaaza kirjoitti:Lähinnä tarkoitin sillä sitä, että tuosta linkittämästäni blogista tulee ilmi myös päivämäärä jolloin 9 edikka julkaistaan.
Rautalangasta väännettynä 11. heinäkuuta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”