=][= aloittamassa

±ukkeli±

=][= aloittamassa

Viesti Kirjoittaja ±ukkeli± » Ti 30.09.2003 16:15

olen aloittamassa keräämään noita...

eli millainen tämä peli on?

kuinka kallis?

mitä pitää ostaa että voi pelata?

JNE.....
eli vastatkoo noihin kysymyksiini ja kertokaa muutenkiin siitä
:roll: <-------------minä

tneva82

Re: =][= aloittamassa

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Ti 30.09.2003 19:22

±ukkeli± kirjoitti:olen aloittamassa keräämään noita...

kuinka kallis?

JNE.....
1) hauska :D Tarkka tarinavetoinen peli joka on sekoitus roolipeliä ja taistelupelejä.

2) miten paljon pystyt kustantamaan :D Periaatteessa minimi on 20€(tai vähemmän jos ostat figun käytettynä/saat lahjaksi/yms).

3) vähintäänkin yksi figu(hintahaitari 20€+ riippuen pohjafigusta ja konversioiden määrästä) mistä johtuu ylläoleva minimihinta. Sääntökirja on myös syytä olla ellei joku sitten opeta pelaamaan :D
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

±ukkeli±

Re: =][= aloittamassa

Viesti Kirjoittaja ±ukkeli± » Ke 01.10.2003 14:53

tneva82 kirjoitti:
±ukkeli± kirjoitti:olen aloittamassa keräämään noita...

kuinka kallis?

JNE.....
1) hauska :D Tarkka tarinavetoinen peli joka on sekoitus roolipeliä ja taistelupelejä.

2) miten paljon pystyt kustantamaan :D Periaatteessa minimi on 20€(tai vähemmän jos ostat figun käytettynä/saat lahjaksi/yms).

3) vähintäänkin yksi figu(hintahaitari 20€+ riippuen pohjafigusta ja konversioiden määrästä) mistä johtuu ylläoleva minimihinta. Sääntökirja on myös syytä olla ellei joku sitten opeta pelaamaan :D

eli tarviiko vaan yhen tyypin et voi pelata??
:roll: <-------------minä

Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas » Ke 01.10.2003 15:20

Yksi figu/pelaaja periaatteessa riittää. Tosin olisi hyvä, jos peliporukalta löytyisi useampia figuja. Voisin kuvitella 1vs1 pelin olevan jo kymmennennellä kerralla hiukan puuduttava, varsinkin aina samoilla hahmoilla pelattuna...

Mikäli pelaajia on useita, ei nappeja tarvitse montaa olla kenelläkään, mutta jos pelaajia on vain kaksi, niin olisi molemmilla hyvä ainakin pari figua olla.

Ja me köyhät pelataan 40k:n (28mm) figuilla, mutta =I=:n omissa (54mm) figuissa on kyllä enemmän tunnetta ja tyyliä. (Mikä on oikeastaan koko Inquisitorin ydin.)

Ostler

Viesti Kirjoittaja Ostler » Ke 08.10.2003 09:57

Jos kiinnostaa inquisitorin aloittaminen halvalla, niin käys kattoon http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 908#159908 :wink:
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Inquisitor”