Mariini Inquisiittorissa

Ari

Viesti Kirjoittaja Ari » Pe 01.11.2002 12:57

tneva82 kirjoitti:Eli aika lailla samassa tilanteessa ollaan :-( Konvertoitko yleensä paljon figuja vai onko ne enemmän vain maaliteeman vaihtelua? Itse pyrin aina tekemään aina pikku muutoksia tosin joissain se on pientä(dark angel. Leikkasin miekan pois ja pistin sen uuteen asentoon) mutta useimmat on suht.raskaasti konvertoituja.
Tietysti pientä muutosta pitää tehdä. Usein se vaan tahtoo jäädä pieneksi muutokseksi, kun ei löydy taitoa ja uskallusta ryhtyä suurimpiin muutoksiin.

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 01.11.2002 13:01

Ari kirjoitti:Tietysti pientä muutosta pitää tehdä. Usein se vaan tahtoo jäädä pieneksi muutokseksi, kun ei löydy taitoa ja uskallusta ryhtyä suurimpiin muutoksiin.
Yep. Itselläni se on aika paljon figu kohtaista. Barbaretalle oli hankalaa keksiä mitään joten vaihdoin vain aseistusta(stubber ja kirves). Turys oli niin mainio et pistin vain land speeder heavy bolterin power fistiin kiinni ja tein green stuffista lonkeroita(tuo on daemon possessoitu Inquisitor LORDI. Paha vastus mut olen voittanu sen jo useaan otteeseen). Samaten Artemis oli niin hieno figu et kun tein dark angelin en raaskinu muokata paljoa. Tzeentch sorcerer tosin sai sen verran rajut muutokset et alkuperäinen ei kovin paljoa näy(keskiruumis + kädet alkuperäisiä ;-). Vastaavasti covenant, eisenhorn ja Malicant on figuja joille on helppo keksiä konversioita.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Ari

Viesti Kirjoittaja Ari » Pe 01.11.2002 13:04

Mun Barbaretta sai käteensä needle snipperin ja naamaansa kaasumaskin.
Ja kunhan vaan Malicant saapuisi postista niin se saa seurakseen ylimääräisen raajaparin ja MIU boltterin!

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 01.11.2002 13:07

Ari kirjoitti:Mun Barbaretta sai käteensä needle snipperin ja naamaansa kaasumaskin.
Ja kunhan vaan Malicant saapuisi postista niin se saa seurakseen ylimääräisen raajaparin ja MIU boltterin!
Siis niinku useampi käsi vai? Hassua. Just oon tehny malicantin jolla on kolme kättä ;-) Yksi vaikutus konverssioinnokkuudelleni on myös se miten tärkeä heppu on. Joku pahainen kultisti ei isoa konversiota saa mut joku Inquisitor tai kamppanjan pääpahis tyylin tzeentch velhoni saa minut pakertamaan sen kanssa useita päiviä ennenkuin edes alan maalaamaan sitä.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Ari

Viesti Kirjoittaja Ari » Pe 01.11.2002 13:10

tneva82 kirjoitti:Siis niinku useampi käsi vai? Hassua. Just oon tehny malicantin jolla on kolme kättä ;-)
Joo, neljä kättä. Jokaisessa jonkinlainen lähitaistelu ase.

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 01.11.2002 13:14

Ari kirjoitti:
tneva82 kirjoitti:Siis niinku useampi käsi vai? Hassua. Just oon tehny malicantin jolla on kolme kättä ;-)
Joo, neljä kättä. Jokaisessa jonkinlainen lähitaistelu ase.
Ouch. Omani kantaa autogunia(tehty parista ork shootasta plus greenstuffista) ja chainaxea plus muutama pistooli varalle.

Ari

Viesti Kirjoittaja Ari » Pe 01.11.2002 15:11

tneva82 kirjoitti:tehty parista ork shootasta plus greenstuffista.
Idea hyvä! Idean varastaminen käynnissä... :wink:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Inquisitor”