Örkki Inquisitorissa

Armageddon
Viestit: 586
Liittynyt: Ti 18.06.2002 15:08
Paikkakunta: Espoo

Örkki Inquisitorissa

Viesti Kirjoittaja Armageddon » To 21.11.2002 16:56

Onko kukaan suunnitellut hyviä (ja toimivia) sääntöjä örkille inquisitoriin?

Jos on niin voisko pistää sääntöjä tänne?

Avatar
Druzhina Captain
Valvoja
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke 13.11.2002 14:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Örkki Inquisitorissa

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain » To 21.11.2002 16:59

Armageddon kirjoitti:Onko kukaan suunnitellut hyviä (ja toimivia) sääntöjä örkille inquisitoriin?
Mitä jos itse tekisit :wink:
Muut voitaisi käyttää.

Armageddon
Viestit: 586
Liittynyt: Ti 18.06.2002 15:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Armageddon » To 21.11.2002 17:00

No jos ei joku postaa omaansa niin pitää suunnitella oma... :(

Wurzzag
Viestit: 220
Liittynyt: Su 29.09.2002 18:58
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Örkki Inquisitorissa

Viesti Kirjoittaja Wurzzag » To 21.11.2002 18:49

Armageddon kirjoitti:Onko kukaan suunnitellut hyviä (ja toimivia) sääntöjä örkille inquisitoriin?

Jos on niin voisko pistää sääntöjä tänne?
Tekisi mieli tehdä, mutta kun en ole edes pelannut k.o. peliä, niin no can do. :(
Omnia mors aequat - Death equals all things

Lagitus
Viestit: 211
Liittynyt: Ke 18.09.2002 22:03
Paikkakunta: Ääsjoki

Viesti Kirjoittaja Lagitus » To 21.11.2002 20:49

Tuossa on jonkinlainen örkki. En muista mistä löysin.

Orks

Equipment: Orks use their own degenerated versions of human weapons. Very rarely ork might use totally new weapon. This happens mostly after a recent fight when he hasn't managed to break the thing up!

Abilities: All orks have regeneration and true grit.

Character Ws Bs S T I Wp Sg Nv Ld
Ork 65 35 65 80 45 40 10 60 30
Random ork 55+3d6 20+3d10 55+2d10 70+2d10 35+3d6 30+2d10 0+3d6 50+2d10 20+3d6

Tsarizard
Viestit: 151
Liittynyt: To 05.09.2002 17:42

Viesti Kirjoittaja Tsarizard » To 21.11.2002 23:43

Joku örkki warboss ois kiva inkvisiittorissa kun tuolla pirulla ois joku Str yli 200 ja muutenkin :)
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä

Avatar
tneva82
Viestit: 8386
Liittynyt: To 15.08.2002 11:51
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 22.11.2002 08:28

Lagitus kirjoitti:Tuossa on jonkinlainen örkki. En muista mistä löysin.
Tuo olla minun. ÄÄRIMMÄISEN vanha ja surkea yritelmä. Tein sen about 12 tuntia siitä kun olin lukenu kirjan läpi ;-) Parempi yritelmä olis S joku 80:n nurkilla ja toughness jokin 150:n nurkilla perusmokulla. Warbossin strenghti olisi itse asiassa joku 250+.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Ari
Viestit: 1379
Liittynyt: Ke 22.05.2002 17:54

Viesti Kirjoittaja Ari » Pe 22.11.2002 11:28

Ja regeneraatio pois, vaikka ne onkin kovia niin ei ne sentään sekunneissa kasvata uutta raajaa. Sen sijaan ne ottaa uuden lähimmältä toverilta ja kiinnittää itseensä, ja mahdollisimman suurilla tikeillä tietenkin :roll: :wink: .

T vois olla vaikka 130+3D10 toi antaa välille 133-160 Ja S vaikka 75+3D6

Avatar
tneva82
Viestit: 8386
Liittynyt: To 15.08.2002 11:51
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 22.11.2002 11:31

Ari kirjoitti:Ja regeneraatio pois, vaikka ne onkin kovia niin ei ne sentään sekunneissa kasvata uutta raajaa. Sen sijaan ne ottaa uuden lähimmältä toverilta ja kiinnittää itseensä, ja mahdollisimman suurilla tikeillä tietenkin :roll: :wink: .
Itse asiassa olen melko varma että olen lukenu jostain GW:n kirjasta örkkien uskomattomasta regeneraatiosta ja että ainut tapa olla varma että örkki on kuollu on polttaa se. Voin olla väärässäkin tosin. Pitänee luke codex:orks. Kuten sanottua tämä oli hyvin varhainen sääntöyritelmäni.

[/quote]T vois olla vaikka 130+3D10 toi antaa välille 133-160 Ja S vaikka 75+3D6[/quote]

Kuulostaa hyvältä.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

bonesripper
Viestit: 385
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:28
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja bonesripper » Pe 22.11.2002 13:17

tneva82 kirjoitti:Itse asiassa olen melko varma että olen lukenu jostain GW:n kirjasta örkkien uskomattomasta regeneraatiosta ja että ainut tapa olla varma että örkki on kuollu on polttaa se. Voin olla väärässäkin tosin. Pitänee luke codex:orks. Kuten sanottua tämä oli hyvin varhainen sääntöyritelmäni.
Totta puhut. Niillä on uskomaton kivunsietokyky. Ei paljoa haittaa vaikka käsi lähtis. Sen takia örkit myös harrastaa toistensa leikkelyä. Helppoa vaihtaa metallinen luuranko jollekkin, ku se paranee siitä päivässä.

Örkit myös levittää elämänsä aikana niitä itiöitä, joista kasvaa sitten uusia örkkejä.

Koittakaahan noita soveltaa :)

Avatar
tneva82
Viestit: 8386
Liittynyt: To 15.08.2002 11:51
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 22.11.2002 13:19

bonesripper kirjoitti:Örkit myös levittää elämänsä aikana niitä itiöitä, joista kasvaa sitten uusia örkkejä.
Tuo nyt ei pahemmin Inquisitoriin sovi ainakaan varsinaiseen peliin(liian lyhyt aika) mutta helppo syy siihen miten yhtäkkiä planeetta on täynnä örkkejä ;-)

Eipä sinänsä. En pahemmin huolehdi =I= örkeistä kun ei figun teko oikein ole helppoa. Jos pelais 28mm figuilla asia olis eri(mulla on mitä...Melkein 60 örkkiä sluggilla ja chopilla ;-) mutta kun pelaan 54mm figuilla niin eipä auta.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Armageddon
Viestit: 586
Liittynyt: Ti 18.06.2002 15:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Armageddon » Pe 22.11.2002 16:38

Suunnittelin itse tässä tällaisen örkin

ORC
WS:90, BS:40, S:80, T:100, I:40, Wp:60, Sg:50, Nv:65, Ld:65

Random
WS:70+2D10, BS:30+2D10, S:70+4D6, T:80+4D10, I:30+3D6, Wp:50+2D10, Sg:45+2D6, Nv:60+3D6, Ld:60+3D6

Equipment:
Orcs use almost always their own made, looted or black market weapons. To represent this Orcs may be given any Common Equipment. It is unlikely that Orcs would have Rare or Exotic Items. Orcs will never have Legendary Items!

Special Abilities:
Orcs may be given the following abilities: Ambidextrous, Force of Will, Furious Assult, True Grit and Regeneration.


Kertokaas mielipiteitä!

Ari
Viestit: 1379
Liittynyt: Ke 22.05.2002 17:54

Viesti Kirjoittaja Ari » Pe 22.11.2002 18:48

Pari asettä örkeille:

Shoota: Type:Basic Range:G Mode:Single, Semi (2/4), Full (30) Acc: -5 Dam:2D10 Shots:30 Rld:6 Wt:40 (Shootanhan päätarkoitus on aiheuttaa kovaa melua eikä osua viholliseen :wink: )

Choppa: Reach:2 Damage:3D6 Parry penalty:-25%
Vuorolla jolla rynnäköi vahinko on 5D6 (ne aseethan painaa pirusti). Lisäksi muille roduille kuin örkeille aseella on samat lisäsäännöt kuin Great axella ja Great hammerilla.

Avatar
Rutabaga
Valvoja
Viestit: 1051
Liittynyt: Ti 10.09.2002 18:20
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Rutabaga » La 23.11.2002 00:38

bonesripper kirjoitti:Örkit myös levittää elämänsä aikana niitä itiöitä, joista kasvaa sitten uusia örkkejä.

Koittakaahan noita soveltaa :)
joo ja sitten ne ottais damagee Anti-Plant granadesta :wink: :D
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.

Avatar
tneva82
Viestit: 8386
Liittynyt: To 15.08.2002 11:51
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Ma 25.11.2002 12:58

Ari kirjoitti:Shoota: Type:Basic Range:G Mode:Single, Semi (2/4), Full (30) Acc: -5 Dam:2D10 Shots:30 Rld:6 Wt:40 (Shootanhan päätarkoitus on aiheuttaa kovaa melua eikä osua viholliseen :wink: )
Hmmm...Enpä muista mikä G kantama oli mutta full(hetkinen...Full _30_??????) auto tarkoittaa että ei sitä paljon käytetä. Ehkä turhan iso full arvo ja reload ;-) Ehkä "hiukan" extreme. Damage on asiallinen ottaen huomioon et shootan on tarkoituskin olla melkein yhtä paha kuin bolter(40k S4 AP6). Lisäksi joku sääntö hajoamiseen(örkki aseethan ei ole tunnettuja luotettavuudesta...) ja hyvä tulee.
Choppa: Reach:2 Damage:3D6 Parry penalty:-25%
Vuorolla jolla rynnäköi vahinko on 5D6 (ne aseethan painaa pirusti). Lisäksi muille roduille kuin örkeille aseella on samat lisäsäännöt kuin Great axella ja Great hammerilla.
Hmmmmm...Lähtisin IMHO sille linjalle et vähemmän noppia mutta isohko vakio arvo(esim 2d6+4) koska chopanhan katsotaan olevan erinomainen menee panssarin läpi ja ainakin itse kuvaan kyseistä osaa aseesta laittamalla ison vakio arvon jolloin ei tarttee luottaa noppiin panssarin läpi menemiseen.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Ari
Viestit: 1379
Liittynyt: Ke 22.05.2002 17:54

Viesti Kirjoittaja Ari » Ma 25.11.2002 13:39

OK! Uusi yritys.

Shoota: Type:Basic Range:G Mode:Single, Semi (3/5), Full (15) Acc: -5 Dam:2D10 Shots:30 Rld:4 Wt:40
Unreliable: Jos aseella ammutaan Full Autolla on 50% että piippu menee tukkoon/lipas putoaa tai ase jumiutuu jollain muulla tavalla, jumiutuneen aseen avaus maksaa 3 actionia, jos ase jumiutuu sillä on 10% mahdollisuus hajota pysyvästi.

Choppa: Reach:2 Damage:3D6+2 Parry penalty:-25%
Vuorolla jolla hahmo rynnäköi, ase läpäisee ensimmäiset D6 pistettä panssaria automaattisesti (ne aseethan painaa pirusti). Lisäksi muut rodut kuin örkit joutuvat puolittamaan Strenghtinsä ja heitetyn vahingon, hahmo jolla on S alle 75 ei voi käyttää Choppaa ollenkaan!

Avatar
tneva82
Viestit: 8386
Liittynyt: To 15.08.2002 11:51
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Ma 25.11.2002 13:52

Ari kirjoitti:OK! Uusi yritys.
:D
Shoota: Type:Basic Range:G Mode:Single, Semi (3/5), Full (15) Acc: -5 Dam:2D10 Shots:30 Rld:4 Wt:40
Unreliable: Jos aseella ammutaan Full Autolla on 50% että piippu menee tukkoon/lipas putoaa tai ase jumiutuu jollain muulla tavalla, jumiutuneen aseen avaus maksaa 3 actionia, jos ase jumiutuu sillä on 10% mahdollisuus hajota pysyvästi.
Ok. Näyttää suht ok:lta. Ehkä turhan iso hajoamismahdollisuus(25%?) mutta muuten näyttää suht mukavalta ;-)
Choppa: Reach:2 Damage:3D6+2 Parry penalty:-25%
Vuorolla jolla hahmo rynnäköi, ase läpäisee ensimmäiset D6 pistettä panssaria automaattisesti (ne aseethan painaa pirusti). Lisäksi muut rodut kuin örkit joutuvat puolittamaan Strenghtinsä ja heitetyn vahingon, hahmo jolla on S alle 75 ei voi käyttää Choppaa ollenkaan!
Hyvältä näyttää, hyvältä näyttää.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Lagitus
Viestit: 211
Liittynyt: Ke 18.09.2002 22:03
Paikkakunta: Ääsjoki

Viesti Kirjoittaja Lagitus » Ma 25.11.2002 19:09

Tuo shoota menee jumiin aivan liian helposti. Se vois ennemmin olla vaikka risky actioni jos sillä ampuu. Eli heität enemmän ykkösiä kuin kutosia niin ase jumittuu.

Ari
Viestit: 1379
Liittynyt: Ke 22.05.2002 17:54

Viesti Kirjoittaja Ari » Ma 25.11.2002 21:45

Lagitus kirjoitti:Tuo shoota menee jumiin aivan liian helposti. Se vois ennemmin olla vaikka risky actioni jos sillä ampuu. Eli heität enemmän ykkösiä kuin kutosia niin ase jumittuu.
Hyvä idea! Itse unohdin kokonaan risky actionit.

Ari
Viestit: 1379
Liittynyt: Ke 22.05.2002 17:54

Viesti Kirjoittaja Ari » Ma 25.11.2002 21:46

Lagitus kirjoitti:Tuo shoota menee jumiin aivan liian helposti. Se vois ennemmin olla vaikka risky actioni jos sillä ampuu. Eli heität enemmän ykkösiä kuin kutosia niin ase jumittuu.
Hyvä idea! Itse unohdin kokonaan risky actionit.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Inquisitor”