uudelleenlämmittelen =][= ....mielipiteitä

Rutabaga
Valvoja

uudelleenlämmittelen =][= ....mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Rutabaga » Pe 22.11.2002 12:31

joskus ostin I:n kun se ilmesty, no ei sitä tullu niin hirveesti tahkottua, mutta nyt voisin haluta alottaa uudestaan.
Koko I:n olemassa olon ajan mua on kiehtonut joku perustyyppi jolla on iso-über ase, mutta toisaalta Inquisitor on aina ollu THE päätyyppi joka pitää johtaa jokaista warbandia....joten repikää tästä:
Inquisitor jolla on mekaaniset kädet/käsi että se pystyy pitämään HolyHeavyBolteria joka on riimujen peittämä ja jossa asuisi deamon essence(tarvii vaan keksii että miten sen saa ampuma aseisiin :? (mutta I:ssähän voi tehdä mitävaan!)) ja ehkä vielä joillakin pienenpienillä psychic powereilla.

sitten loput warbandista on ihan auki vielä....mutta ei montaa, sillä pidän yleinsä muutamasta kunnon herosta kuin monesta rivisotilaasta :(

Risaiset kaavut yllään hän tulee jakamaan kuolemaa kaikille syntisille demoni-bolterillaan.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.

tneva82

Re: uudelleenlämmittelen =][= ....mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 22.11.2002 12:53

Rutabaga kirjoitti:joskus ostin I:n kun se ilmesty, no ei sitä tullu niin hirveesti tahkottua, mutta nyt voisin haluta alottaa uudestaan.
Koko I:n olemassa olon ajan mua on kiehtonut joku perustyyppi jolla on iso-über ase, mutta toisaalta Inquisitor on aina ollu THE päätyyppi joka pitää johtaa jokaista warbandia....joten repikää tästä:
Mistäs niin päättelet? Kyl sitä muutkin hahmot voi johtaa. Olen esim nähny ihan hyviä IG squadeja(noin 5 hahmoa), adeptus mechanicus tiimejä ynnä muita listoja. Kaaos kultisti teamit on loistavia etc.
Inquisitor jolla on mekaaniset kädet/käsi että se pystyy pitämään HolyHeavyBolteria joka on riimujen peittämä ja jossa asuisi deamon essence(tarvii vaan keksii että miten sen saa ampuma aseisiin :? (mutta I:ssähän voi tehdä mitävaan!)) ja ehkä vielä joillakin pienenpienillä psychic powereilla.
HERETIC! Demonisia bolttereita! Psyykkisiä voimia! With Help of Emperor I shall Cleanse the Heretics! :D
sitten loput warbandista on ihan auki vielä....mutta ei montaa, sillä pidän yleinsä muutamasta kunnon herosta kuin monesta rivisotilaasta :(
Tapahan se tuokin on. Itsellä on jo 4 warbandia(2 käyttää osittain samoja figuja. Ei sitä huvita turhan monta kaaos kultistia halua ostaa) ja ne käyttää sekä tuota että paljon peruskamaa tyyliä(voimakkain hahmoni on tzeentch sorcerer joka on jo puol-jumala mutta se onkin kamppanjan pääpahis).
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Rutabaga
Valvoja

Re: uudelleenlämmittelen =][= ....mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Rutabaga » Pe 22.11.2002 14:39

tneva82 kirjoitti:
Rutabaga kirjoitti:joskus ostin I:n kun se ilmesty, no ei sitä tullu niin hirveesti tahkottua, mutta nyt voisin haluta alottaa uudestaan.
Mistäs niin päättelet? Kyl sitä muutkin hahmot voi johtaa. Olen esim nähny ihan hyviä IG squadeja(noin 5 hahmoa), adeptus mechanicus tiimejä ynnä muita listoja. Kaaos kultisti teamit on loistavia etc.

kyllä voi johtaa, mutta tuo on ajatus mikä minulle on jäänyt päähän, eikä todellakaan mikään sääntö
HERETIC! Demonisia bolttereita! Psyykkisiä voimia! With Help of Emperor I shall Cleanse the Heretics! :D

and you too shall die too if you stand in my way, for the Emperor, regards the means! :twisted:

ääh, kyllä meni quotet päin he****tiä mutta menköön
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.

IO

Viesti Kirjoittaja IO » Su 08.12.2002 22:50

Joo siis kuullostaa ihan hassulta jollain warbandin "johtajalla" pääaseena joku heavy boltteri, mut mikäs siinä. Miten aioit tuon toteuttaa? Heavy boltteria on vähän vaikea saada sen ison koon takia. Ite olen päätynyt storm boltteriin pääjehulleni, ihan vaan koska se on helppo toteuttaa ja ihan hieno.
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Inquisitor”