Mordheim Videopeli

Mysterous
Viesti:

Mordheim Videopeli

Viesti Kirjoittaja Mysterous » Pe 25.07.2014 11:45

Pelin webbisivut.

Ilmeisesti pelin annetaan kuolla samaan tyyliin kuin BloodBowlinkin, siirtämällä IP digitaaliseksi. Paljoa ei infoa vielä heru, mutta ihan lupaavalta nuo kuvitukset näyttävät. Potentiaalia ainakin on hyvälle pelille ja olisi mielenkiintoista tietää jos Pirinen olisi taas Mordheimin kimpussa (hänhän häärii nykyään videopelien parissa?)
Maalausblogi taas pystyssä.

ile

Re: Mordheim Videopeli

Viesti Kirjoittaja ile » Pe 25.07.2014 13:43

Mielenkiintoinen tapaus. Videopelit vetävät kovemmin kuin figut, ja Mordheim sopii kuin nakutettu videopeliksi, tai miksei MMORGiksi.

Voisi arvata, ettei GW ole tässä pelissä niinkään tuottajana kuin lisenssinhaltijana ja sijoittajana. Ehkä GW on tietoisesti siirtymässä lisenssibisnekseen, lisensseistäänhän he ovat kaikkein mustasukkaisimpia, ja GW:n tunnettuus voisi houkutella aika paljon yrittäjiä.

-ile

Sergeant

Viesti Kirjoittaja Sergeant » Ti 29.07.2014 20:56

Odotukset ei ole kovin korkealla. Pelkään että toiminnan vapaus ei ole niin hyvää kuin pöydällä.

Vähän kuin UFO:n uusinta versio... liian simppeleitä ja liikaa opastettuja.

Mutta kokeilen kuitenkin...

Mysterous
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mysterous » Pe 21.11.2014 14:38

Pelistä on ilmestynyt demovideoita ja Steamissa on Early Access versio ostettavissa ja kokeiltavissa.
Maalausblogi taas pystyssä.

Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence » Ke 26.11.2014 13:00

Periaatteessa ihan kiinnostava tapaus ja voisin ostaakkin, kun lopullinen versio tulee markkinoille joskus keväällä. Mitä nyt olen pelivideoita juutuubasta katsellut, niin tällä hetkellä pelistä tuntuisi puuttuvan oman sotabändin kehitys kokonaan ja pelaaja vastaan pelaaja ominaisuuskin tökkii. Ilman edellä mainittuja peli on lähinnä vuoropohjaista ukkojen hyppyytystä tunnelmallisissa, mutta grafiikaltaan kököissä raunoissa. Olisi pve:ssä edes joku kampanja niin sen 30 euroa pelistä maksaisinkin.

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » La 27.12.2014 22:25

Ihan lupaavan oloinen, mutta hitto kun (ainakin) early access on windows-only. :/
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Omituinen

Viesti Kirjoittaja Omituinen » La 21.03.2015 14:34

Tuo early access oli samalla lupaava että vähän pettymys. Peli toimii ~samalla mekaniikalla kuin Valkyrie Chronicles, eli hahmolla on kupla jonka sisällä saa tehdä liikkeet ja sitten kun osutaan vihollisen läheisyyteen niin tahmataan kiinni lähikseen. Hyppiminen ylös ja alas onnistuu vain ennalta määrätyissä kohdissa. Ikävin asia tuossa oli kyllä se, että aseiden erikoissäännöt on tod näk muutettu vain statistiikaksi, eli nuija lyö kovaa ja keihäällä pääset toimimaan (et pelkästään lyömään) ennen useimpia. Ukkeleille on myös annettu HP-tangot sensijaan että olisi se 1 woundi.

Kokeilen kyllä tätä kunhan valmistuu, mutta pelkään että tästä tulee samanlainen floppi kuin warhammer quest oli steamissa.

Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo » La 21.03.2015 16:34

Paljon hyvää tästä löytyy, mutta aseiden statit ja hahmojen skillit on aika tylsiä (+10% to hit yms). Jotenkin mulla on semmonen käsitys että tuo pelimoottori ei taivu Mordheimiin lopulta kovin hyvin. Toivottavasti olen väärässä ja peli jatkaa kehitystään, ja ehkä joskus saadaan mukava videopelikin Mordheimista.
Soi viulu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”