Mordheim-kampanjakirjanen Kuopiosta

Scythas

Mordheim-kampanjakirjanen Kuopiosta

Viesti Kirjoittaja Scythas » Ma 01.02.2016 22:06

Kuopiossa on viimevuosina pelailtu aika aktiivisesti Mordheimiä ja nyt starttaa taas uusi kampanja käyntiin. Sitä varten olen treenannut taittoa ja sain tällaisen paketin kasaan tulevaa kampanjaamme varten. Siitä löytyykin kaikki tarvittava pelien lomassa toimimiseen päivitettyine house ruleinemme ja pelattuine warbandinimme. Ajattelin tännekin osioon laittaa, jos jotakuta kiinnostaa. :)

Lisää Mordheimistä porukassamme löytyypi täältä.
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net

ile

Re: Mordheim-kampanjakirjanen Kuopiosta

Viesti Kirjoittaja ile » Ti 02.02.2016 02:38

Hillitön osoitus tinkimättömyydestä ja yhteisestä kivasta!

Teillä ollaan tosissaan. Kyllä diggaan. :)

-ile

Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas » Ti 02.02.2016 16:36

Jos jotain teet, niin tee se kunnolla, ei ole muuten tekemisen väärti. :) Kiitokset arvostuksesta!
Jussi Nurro
KuoFi.net

Sergeant

Viesti Kirjoittaja Sergeant » Ti 02.02.2016 16:49

Hienoa! Täytyy sanoa, että pelipöytänne on paras, jonka olen pitkään aikaan nähnyt. Aivan loistava.

Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga » To 18.02.2016 17:03

Mä oon yrittäny ettiä uutta sääntösettiä millä tätä peliä pelata, ja tää pomppas listan kärkeen ihan vaan sen takia, että stattilinjasto on se perus GW versio. Muissa "paremmissa" seteissä on joko movementtia tai woundeja jaettu hirveesti joka suuntaan.

Mut mites noi warbandit. Onko peruskirjan versiot noiden lisäksi mukana normaalisti (joista undeadit korvattu)?
Entäs Warbandien alotusheromäärät? Muistelisin niiden olleen yks narinan aihe aikoinaan, et jotkut saa kuusi ja joidenkin tarvii selvitä neljällä.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.

Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas » Pe 19.02.2016 07:45

Rutabaga kirjoitti:Mä oon yrittäny ettiä uutta sääntösettiä millä tätä peliä pelata, ja tää pomppas listan kärkeen ihan vaan sen takia, että stattilinjasto on se perus GW versio. Muissa "paremmissa" seteissä on joko movementtia tai woundeja jaettu hirveesti joka suuntaan.

Mut mites noi warbandit. Onko peruskirjan versiot noiden lisäksi mukana normaalisti (joista undeadit korvattu)?
Entäs Warbandien alotusheromäärät? Muistelisin niiden olleen yks narinan aihe aikoinaan, et jotkut saa kuusi ja joidenkin tarvii selvitä neljällä.
Warbandit on laitettu mukaan vaan ihan kätevyyden vuoksi. Tuoska samasta kirjasta on helppo katsoa mitä muitten warbandeissä on, eikä tarvitse padillä pyöritellä kaikkien omia erilaisia pdf:iä vaan kaikki selviää yhdellä samalla. Ollaan siis vaan porukalla katottu mitä kukin haluaa pelata, sovittu jos sitä tarttee muuttaa jotenkin, tehty muutokset ja lisätty kirjaan. Seuraavissa kampanjoissa varmaan taas joku haluaa pelata erilaista settiä. Lista sisältää siis nykyisessä kamppiksessa mukana olleet warbandit, muitakin saa käyttää. Siksi ovat appendixissä referenssiä varten, eivät ole poissulkeva lista.

Aloitusheromäärissä ei ole havaittu ongelmia, tai ei olla siten niitä osattu katsoa/epäillä epätasapainon lähteeksi. Niitä ei siis ole mitenkään muutettu. Kaikki toki koittavat maksimoida heromääränsä. Suurin osa viidellä, skavenit kuudella koska eipä hirveästi väliä, ja ogreilla ei oo varaa viiteen. :D Ei onneksi hirveän vakavasti peliä oteta, joten ei ole tuo haitannut, erratoidaan toki jos ongelmaksi ilmenee.

Listaa olen jo tehnyt seuraavia muokkauksia/typojen korjauksia varten, mutta päivittelen ne sitten kesän jälkeen seuraavaan iteraatioon.
Jussi Nurro
KuoFi.net

Marraskuu

Viesti Kirjoittaja Marraskuu » Pe 29.04.2016 17:01

On kyllä hienoa nähdä, että Kuopio sai oman komean Mordheim-pöytänsä. Kenen tekemä se on?

Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas » To 12.05.2016 19:24

Marraskuu kirjoitti:On kyllä hienoa nähdä, että Kuopio sai oman komean Mordheim-pöytänsä. Kenen tekemä se on?
Briteissä toimiva JMD scenery niminen parin jätkän pulju. Heidän facebookinsa ei tosin ole päivittynyt useaan kuukauteen ja heidän ebay-acconsa on suljettu, joten ei liene enää in business.
Jussi Nurro
KuoFi.net

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”