Omia kotisääntöjä

Sergeant

Omia kotisääntöjä

Viesti Kirjoittaja Sergeant » Pe 16.08.2013 11:05

Tarkoitus on aloittaa uusi kampanja. Muutama kotisääntö otetaan käyttöön, joista haluaisin komennteja muilta toimivuudesta jne.

---YLEISET---
*GW rulebook (käytettään GW:n sivuilta löytyvää sääntökirjaa)
*Outlanders (Mahdollisuus käyttää outlander hahmoja ym)
*Outlaws

---ASEET&MUUTOKSET---
*Grenade launcher: Range S/L 12'/24' (OMA SÄÄNTÖ)
*Unarmed: Sama kuin puukko, mutta vastustaja +1AS. OOA:sta ei Critical injureita "Recovery" (OMA SÄÄNTÖ)
*Plasma pistol LowE: Range S/L 6-12, AP - (KORJAUS SÄÄNTÖKIRJAAN)
*PLasma pistol HighE: AP -1 (KORJAUS SÄÄNTÖKIRJAAN)
*Miekkatupessa, voi olla mikä tahansa miekka. Vertaa pistolholster sääntöön (OMA SÄÄNTÖ)
*Reppu sama kuin pistolholster (OMA SÄÄNTÖ)
*Laitteiden operointi Iniative rollilla. Esim. monimutkaisen laitteen käyttö tai lukitun oven avaaminen. (Tehtävä kohtainen) (OMA SÄÄNTÖ)

---MUUTA---
*Jos tulee sama scenario, kuin viimeksi pelasi voi re-rollata scenario tablen. Mutta toinen tulos pätee. (OMA SÄÄNTÖ)
*Mahdollisuus käyttää muitakin scenaarioita, kuin sääntiksissä olevia. (Special scenaariot ja tarina scenaariot)
-----------------------------------------------
Sääntöjä mahdollisesti mukaan:
Trader skills
Leadership challenge
Viimeksi muokannut Sergeant, Ma 30.09.2013 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nightderanger

Re: Omia kotisääntöjä

Viesti Kirjoittaja Nightderanger » Su 29.09.2013 21:08

Itse olen käyttänyt seuraavaa sääntöä kauan. Jos
1. hahmo aiheuttaa ainakin yhden wounding hitin ja saa +5 expaa
2. aiheuttaa vain joko ampuen tai lähitaistelussa, ei molemmissa, haavoja
3. heittää ws/bs advance rollin.
Silloin voi valita ottavansa ilman heittoa ws/bs:ää sen mukaan kummalla hahmo aiheutti haavoja. Ei ole pakko valita kuitenkaan.

Heavyjen ws-nousut ♥

Sergeant

Viesti Kirjoittaja Sergeant » Ma 30.09.2013 22:06

Päivitin hiukan ensimmäistä viestiä ja laitoin siihen nyt käynnissä olevan kampanjan säännöt. Ainakin itse pidän pelin sattumanvaraisuudesta kaikista eniten. Ja kun peliin löytyy runsaasti lisämateriaalia. Peleihimme saa käytännössä tuoda mitä vain sääntöjä kunhan se sopii kaikille. Ainiin yksi tärkeä sääntö jäi mainitsematta. Kaikki figuurit pitää olla maalattu, mitä käytetään pelissä.

Mukava, että joku vastasi tähänkin aiheeseen jotain, kun itse olen vasta tutustumassa koko peliin.

Nightderanger

Viesti Kirjoittaja Nightderanger » To 03.10.2013 13:44

En edes muista mitä säännöt (ne alkuperäiset, ainoat ja oikeat) sanoivat, mutta me olemme aina antaneet wounding hit-expat jos joku osuu toiseen niin että ei woundaa mutta tiputtaa rakennuksesta ja kärsii tippumisesta woundin. Ratskinien curse (kaikki initiative-testit failaa automaattisesti) on ollut joskus hauska asia! Jos käy lopettamassa downissa olevan, expat ehdottomasti siitä sankariteosta! Myös omiin osuessa olemme antaneet expan! Virheistään oppii-periaatteella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Necromunda”