Necromundan jengin teko

joppu

Necromundan jengin teko

Viesti Kirjoittaja joppu »

Eli suunnitteilla olisi joko Echeri tai Van Saar jengi. Mitä kykyjä ja aseita suosittelette? En ole vielä valinnut kumman jengin ottaisin mutta suunnitteilla on joko kokonaan ampuva tai ampumisen ja closiksen kanssa tasapainotettu jengi.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.

HemmiEinari

Viesti Kirjoittaja HemmiEinari »

Aseista ehdottomasti autopistoolit juveille, niillä olen itse pyyhkinyt vastustajalla kentän todellatehokkaasti. Pitää vaan mennä tarpeeksi lähelle.

Kannattaa tehdä muutama kova lähisteliä ja loput ampumaan. Se toiminut ainakin minulla. Ujutetaan lähistelijät lähelle ja sitten mäiskitään turpaan ja ammutaan niin perkeleesti.
Valitan kirotusvirhe, minulla olla paha häiriö muistissa.

The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Toiselle Heavylle heavy bolter. Kohtuuhintainen raskas ase, josta irtoaa peevelisti dakkaa. Toiselle heavy stubber, jos raha riittää (tosin en osaa arvostaa sen S4:ää, minun maksimiheittoni woundauksessa on 2, mikä riittää juuri ja juuri HB:n kanssa). Plasmapistooli on hyvä ase, pomosi voisi käyttää sellaista. Jos käytätte Necromundan omia paskoja lähistelysääntöjä, miekka kaikille lähitappelijolle toiseksi aseeksi, parry on hyvä ominaisuus.

Autopistolin ja laspistolin ero on hiuksenhieno. Oma kokemukseni on, että ammo rolliin tulee aina ykkönen, jos 2+:lla läpäisisi. Stub guniin en rahaa haaskaisi koskaan, pistoolien ainoa oikea etu on tarkkuus lähimatkalta, ja stub gun ei saa sitäkään.

Suosittelen osatmaan kalliimpia aseita (plasma gun, bolt-aseet, yms.) vasta myöhemmin - aloitusjengiin on hyvä saada mahdollisimman monta jamppaa, vaikka sitten risuilla ja männynkävyillä aseistettuina. Juvejakaan en suosi, koska niistä ei ole post-matchissa hyötyä, vaan maksimoisin ensin gangereiden määrän. Juveja voi ostaa myöhemmin tykinruoaksi, kun omien gangereiden menetys alkaa todella kirpaista
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.

mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Juveja voi ostaa tykinruuaksi jo aloituksessakin, koska sellaista peliä ei olekaan jossa joku oma jengiläinen ei loukkaantuisi. Jos loukkaantunut on juve, ei paljoa haittaa, mutta jos gangeri loukkaantuu niin ihan turhaan osti gangerin vain siksi että olisi enemmän rahankerääjiä pelin jälkeen. Juvet yleensä joko kuolee tai kehittyy nopeasti ja jälkimmäisessä tapauksessa saattaa saada halvalla hyvin vahvoja jengiläisiä itselleen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Necromunda”