Biker Gangs in Necromunda

xxSEBBOxx

Biker Gangs in Necromunda

Viesti Kirjoittaja xxSEBBOxx »

Löysin tollasen linkin netistä http://members.fortunecity.com/inecro/r ... fmaki.html

Jossa on jonkun itse tekemä necromunda jengi joka on ihan hauska.
Ja muutenkin joku tollanen prätkä jengi olis aika kova.

Elikkä ongelma on se millä tai miten saisin konvertoituu necromunda figut esim johonkin space marine prätkään.

Kun luin noita säänöistä kohtaa MODELLING YOUR GANG niin silmään pisti nimi Old Imperial Guard jet bike riders. Että mitä noi vanha figut on ja mistä niitä ehkä sais ja jos jollain olis kuvii olis hauska nähä.

Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

GW:n Online storesta löytyi seuraava conversion corner paketti:
Squad Of 3 Cadian Rough Rider Bikes
Hintava se onkin, mutta antaa hyviä ideoita miten mopoja voi rakentaa. Kannattaa käydä läpi kaikki mahdolliset marineiden, kaaoksen, eldarien, örkkien ja muiden ajoneuvot ja katsoa, mitkä näistä voisi käyttää pohjana. Suosittelen Helsingin GW:n kaupassa vierailua, sillä sieltä löytyy vanhat figukatalogit, joista voi löytyä joitakin vanhoja mopoja, joita voi jopa yrittää tilata sieltä. Ainakin saa heti tietoa saa näitä tilattua sieltä olleenkaan.

Voi myös katsoa jotain muovimallien konversio paketit. Esim. Kuivalainen on hyvä paikka kokeilla onnea. Esim. toisen maailman sodan mopot yms. voivat olla myös hyvää lähtökohtaa. Olisiko se 1/48 vai 1/56 skaalaa sopivaa näihin 28mm figuihin? Kannattaisi ihan vaan lähteä joku perjantai tai lauantai käymään siellä ja kysyä paikan päältä. Kaveri nimittäin osaa asiansa ja pystyy neuvomaan, mitä kannattaisi valita.

EduEdit: jos haluaa vanhoja necromunda sääntöjä katsoa, kannattaa käydä täällä:
http://www.merzok.com/necromunda/sommaire.php3

tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Itse olen jo jonkun aikaa hundeerannut, että jos joskus oikein reippaasti mopoja kaipaan (todellisuudessa tarve taitaa kyllä olla aika minimaalinen) niin West Wind Productionsin Road Kill -sarjasta niitä saa enemmän kuin kukaan tajuissaan oleva voi tarvita, vieläpä sangen sopuisaan hintaan.

Tässä isoin pakki, 10 mallia £20:
Kuva

Eivät paljon konvertointia Necromundaan kaipaa...

Sinänsä minusta kyllä prätkäjengi ei perusNecroon istu. Laiska kun olen, en linkkiä klikannut, joten saattaapa kyseessä tietysti olla Ash Waste -jengi. Siellä homma toki toimii, vaikka mopo taisi ainakin minun lukemissani Ash Waste -säännöissä olla aikas pehmoinen hintaansa nähden.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

tnjrp kirjoitti:Itse olen jo jonkun aikaa hundeerannut, että jos joskus oikein reippaasti mopoja kaipaan (todellisuudessa tarve taitaa kyllä olla aika minimaalinen) niin West Wind Productionsin Road Kill -sarjasta niitä saa enemmän kuin kukaan tajuissaan oleva voi tarvita, vieläpä sangen sopuisaan hintaan.
Näyttävät ainakin minusta oikein sopivilta Necromundaan eikä hintakaan päätää huimaa.
tnjrp kirjoitti:Sinänsä minusta kyllä prätkäjengi ei perusNecroon istu. Laiska kun olen, en linkkiä klikannut, joten saattaapa kyseessä tietysti olla Ash Waste -jengi. Siellä homma toki toimii, vaikka mopo taisi ainakin minun lukemissani Ash Waste -säännöissä olla aikas pehmoinen hintaansa nähden.
Tuo xxSEBBOxx:n antaman linkin alta löytyy ihan vaan jokin fanin tekemä jengi. Ei varmasti koskaan edes yrittänyt olla vähänkin virallinen. Merzok.comin sivuilta löytyy nimenoman nuo vanhat eri lehdissä julkaistut enemmän tai vähemmän viralliset säännöt sekä mm. Ash Waste säännöt sekä niiden yhteydessä julkaistu prätkäjengisäännöt. Sivusto on muutenkin Necromundasta kiinnostuneille erittäin hyvä tiedon lähde. Sieltä jopa löytyy skannatut artikkelit vanhoista lehdistä PDF-muodossa. Jos Necromunda kiinnostaa, suosittelen pistää linkin talteen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Necromunda”