Örkkejä Necromundaan

Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore » To 29.06.2006 12:50

tneva82 kirjoitti:
Tom_Gore kirjoitti:Itse asiassa jopa niin radikaalisti että S5 woundaa T3:a _kaksi kertaa todennäköisemmin_ kuin T4:ää.
Nah. 25% todennäköisemmin. Vastaavasti mahdollisuus onnistua I testissä I3:lla on 50% isompi kuin I2:lla.
Okei sanamuoto oli ehkä huono. Eli woundaaminen S5 vs. T4 epäonnistuu tuplasti useammin kuin S5 vs. T3. Örkillä on siis tuplamahdollisuudet selvitä osumasta ilman woundia, vaikka edelleen pienet ovatkin.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 » To 29.06.2006 12:54

Tom_Gore kirjoitti:Okei sanamuoto oli ehkä huono. Eli woundaaminen S5 vs. T4 epäonnistuu tuplasti useammin kuin S5 vs. T3. Örkillä on siis tuplamahdollisuudet selvitä osumasta ilman woundia, vaikka edelleen pienet ovatkin.
Ja I3:lla puolestaan on selvästi isommat mahdollisuudet jopa toimia tulen alla eikä tipahtaa korkealta(mikä puolestaan tietää vähintäänkin pitkää marssia tulen alla yrittäessä kiivetä takaisin ylös).

Ei se T4 mikään ihmeitä tekevä ominaisuus ole. Ja kaivatuista stat parannuksista advancementteja heittäessä listan alapäässä minulla.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore » To 29.06.2006 14:21

Kaipa se on sitten kiinni pelityylistäkin. Örkkien "hakkaa päälle" meinigillä itse ottaisin kyllä huomattavasti mieluummin sitä toughnessia kuin initiativea. Olen myös paljon mieluummin pinned siinä vihollisen nenän edessä kuin down...

...kuten ei ole se I3:kaan.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul

Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain » Ti 11.07.2006 11:58

Tästä löytyy sekä virallisia että epävirallisia jengejä. Löytyy myös Outlanders kirjassa julkaistuja sääntöjä.
Täältä löytyy lisää kivaa Necromundaan.

7th comp.

Re: Örkkejä Necromundaan

Viesti Kirjoittaja 7th comp. » Pe 18.12.2009 22:17

jaa-a mietityttääpi vaan että onkos tuollainen örkkijengi
liian ylivoimainen erityisesti kamppanjan alussa kun vastustajat ei vielä osu ladon seinäänkään?
Toisalta kaikki shoot-outit tulee örkkijengi häviämään 100-0

Entäs nuo skill listit?
Varmaankin niin että mek vaan saa tecnoa ja kukaan ei saa shootin skillejä tahi agilityä?
Kuulostaa vaan järjettömältä käsite: teknoörkkininja
"What i cannot crush with my words i shall crush with tanks of the Imperial Guard!"

Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Re: Örkkejä Necromundaan

Viesti Kirjoittaja Morhgoz » Ti 13.07.2010 04:58

Mulla on ainakin yhdet säännöt jostain vanhasta infernosta tai vastaavasta örkeille jos kiinnostaa, eli ne on necromundaan tehty...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Necromunda”