Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Avatar
Sergeant
Viestit: 782
Liittynyt: Ti 13.03.2007 19:07
Paikkakunta: Pori

Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Viesti Kirjoittaja Sergeant » Ma 27.06.2011 13:25

Tarkoitus olisi tehdä Necromundaan NPC hahmoja Tyranideista. Tarkoitus on tehdä seikkailu, jossa ollaan ahtaissa tunneleissa ja korkealla rakennuksissa. Tiheissä metsissä ym.

Itse en ole käyttänyt Tyranideja ja haluaisin tarkistaa vähän statseja, ettei ne revi kaikkia palasiksi. Aseista ei ole hajuakaan. Tarkoitus ei ole että tyranideja tulee monta kerralla. Paitsi joskus.

Nämä tyranidit ovat vain tällä hetkellä mahdollisia peleissämme.

Termgaunt: M5, WS3, BS3, S3, T3, W1, I4, A1, LD5, AS=Flak vest 6+/5+
Hormagaunt: M5, WS4, BS3, S3, T3, W1, I4, A1, LD5, AS=Flak vest 6+/5+
Genestealer: M5, WS5, BS0, S4, T4, W1, I5, A2, LD10, AS=mesh armour 5+
Spore mine: M4, WS0, BS0, S0, T3, W1, I1, A0, LD5, AS- (Kulkee randomisti, esim scatter dice heitolla)
Ripper: M5, WS2, BS1, S2, T2, W1, I4, A1, LD10, AS- (Ripperit ovat yksittäisiä, ei lauma)

Gauntin ase: fleshborer, Range short 6", to hit -, S+1 as user. Max range 12", - to hit, S as user.

Woundit D6: 1-2 flesh wound, 3 stunned, 4-6 OOA

Muut paitsi spore mine ja ripper saavat säännön cause fear. Kaikki lisäksi immuuneja fearille.

Parannus ehdotuksia?

Avatar
Hanska
Viestit: 761
Liittynyt: Pe 11.02.2005 14:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Viesti Kirjoittaja Hanska » Ti 19.07.2011 21:30

Etsi käsiisi 2. edikan aikainen tyranid codexi ja kopsaa tiedot siitä. Turha mun mielestä reverse engineerata noiden sääntöjä.

Mitä tulee siihen "ettei revi kaikkia palasiksi" niin kerran sain vastaan jossain skenussa muutaman genestealerin ja nehän penteleet käytännössä juoksi koko mun jengistä läpi.
Silloin aikanaan oli jossain(WD?) viralliset säännötkin genuille ja ne on hiton kovia.

Aika lähellä ellei kopio löytyi genestealer cult pdf:stä:
m6 ws7 bs0 s6 t4 w1 i7 a4 ld10
5+ save, causes fear, immune to psychology,never pinned by shooting
Maksaa 280 crediittiä ostaa cultille jos tiedosta on apua.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Ratovaari
Viestit: 3222
Liittynyt: Ti 22.11.2005 23:43

Re: Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Viesti Kirjoittaja Ratovaari » Ti 08.11.2011 15:41

Hanska kirjoitti:Etsi käsiisi 2. edikan aikainen tyranid codexi ja kopsaa tiedot siitä. Turha mun mielestä reverse engineerata noiden sääntöjä.

Mitä tulee siihen "ettei revi kaikkia palasiksi" niin kerran sain vastaan jossain skenussa muutaman genestealerin ja nehän penteleet käytännössä juoksi koko mun jengistä läpi.
Silloin aikanaan oli jossain(WD?) viralliset säännötkin genuille ja ne on hiton kovia.

Aika lähellä ellei kopio löytyi genestealer cult pdf:stä:
m6 ws7 bs0 s6 t4 w1 i7 a4 ld10
5+ save, causes fear, immune to psychology,never pinned by shooting
Maksaa 280 crediittiä ostaa cultille jos tiedosta on apua.
Samat säännöt löytyvät Necromunda Outlanders kirjasta vm.1996.
Sieltä löytyy säännöt myös Genestealer Magusille ja Genestealer hybrideille, kuten myös muutamalle muulle alienille (Eldar, Gretchin, Ork), olennolle (Beatmen, Cultist, Mutants, Brood Brothers, Scavvies) ja joillekkin erikoisuuksille (Chaos Space Marine ja demonit).
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.

Avatar
Sergeant
Viestit: 782
Liittynyt: Ti 13.03.2007 19:07
Paikkakunta: Pori

Re: Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Viesti Kirjoittaja Sergeant » La 07.01.2012 22:23

Käytössä oli viime pelissä vain yksi genestealer, joka ei lopuksi edes kuollut. Stealer aiheutti pelkoa ja raateli jengiä vaikka oli yksin.

Statsit olivat seurvaavat ja ne toimivat mainiosti.

Genestealer: M2D6, WS6, BS0, S4, T4, W1, I5, A4, LD10, AS 5+ (aiheutti pelkoa ja ei mennyt pinnediin)
Injury oli seuraava: 1-4 FW, 5 down ja 6 OOA. Hahmo kulki aina kohti lähintä mallia.

Myös spore minet toimivat hyvin pelissä. Minea oli kolmea erilaista räjähtävä, happo ja kaasumiina.
Spore mine: MD6, WS0, BS0, S0, T3, W1, I1, A0, LD5, AS- (Kulkee randomisti, esim scatter dice heitolla)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Necromunda”