Sivu 1/1

Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Lähetetty: Ma 27.06.2011 13:25
Kirjoittaja Sergeant
Tarkoitus olisi tehdä Necromundaan NPC hahmoja Tyranideista. Tarkoitus on tehdä seikkailu, jossa ollaan ahtaissa tunneleissa ja korkealla rakennuksissa. Tiheissä metsissä ym.

Itse en ole käyttänyt Tyranideja ja haluaisin tarkistaa vähän statseja, ettei ne revi kaikkia palasiksi. Aseista ei ole hajuakaan. Tarkoitus ei ole että tyranideja tulee monta kerralla. Paitsi joskus.

Nämä tyranidit ovat vain tällä hetkellä mahdollisia peleissämme.

Termgaunt: M5, WS3, BS3, S3, T3, W1, I4, A1, LD5, AS=Flak vest 6+/5+
Hormagaunt: M5, WS4, BS3, S3, T3, W1, I4, A1, LD5, AS=Flak vest 6+/5+
Genestealer: M5, WS5, BS0, S4, T4, W1, I5, A2, LD10, AS=mesh armour 5+
Spore mine: M4, WS0, BS0, S0, T3, W1, I1, A0, LD5, AS- (Kulkee randomisti, esim scatter dice heitolla)
Ripper: M5, WS2, BS1, S2, T2, W1, I4, A1, LD10, AS- (Ripperit ovat yksittäisiä, ei lauma)

Gauntin ase: fleshborer, Range short 6", to hit -, S+1 as user. Max range 12", - to hit, S as user.

Woundit D6: 1-2 flesh wound, 3 stunned, 4-6 OOA

Muut paitsi spore mine ja ripper saavat säännön cause fear. Kaikki lisäksi immuuneja fearille.

Parannus ehdotuksia?

Re: Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Lähetetty: Ti 19.07.2011 21:30
Kirjoittaja Hanska
Etsi käsiisi 2. edikan aikainen tyranid codexi ja kopsaa tiedot siitä. Turha mun mielestä reverse engineerata noiden sääntöjä.

Mitä tulee siihen "ettei revi kaikkia palasiksi" niin kerran sain vastaan jossain skenussa muutaman genestealerin ja nehän penteleet käytännössä juoksi koko mun jengistä läpi.
Silloin aikanaan oli jossain(WD?) viralliset säännötkin genuille ja ne on hiton kovia.

Aika lähellä ellei kopio löytyi genestealer cult pdf:stä:
m6 ws7 bs0 s6 t4 w1 i7 a4 ld10
5+ save, causes fear, immune to psychology,never pinned by shooting
Maksaa 280 crediittiä ostaa cultille jos tiedosta on apua.

Re: Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Lähetetty: Ti 08.11.2011 15:41
Kirjoittaja Ratovaari
Hanska kirjoitti:Etsi käsiisi 2. edikan aikainen tyranid codexi ja kopsaa tiedot siitä. Turha mun mielestä reverse engineerata noiden sääntöjä.

Mitä tulee siihen "ettei revi kaikkia palasiksi" niin kerran sain vastaan jossain skenussa muutaman genestealerin ja nehän penteleet käytännössä juoksi koko mun jengistä läpi.
Silloin aikanaan oli jossain(WD?) viralliset säännötkin genuille ja ne on hiton kovia.

Aika lähellä ellei kopio löytyi genestealer cult pdf:stä:
m6 ws7 bs0 s6 t4 w1 i7 a4 ld10
5+ save, causes fear, immune to psychology,never pinned by shooting
Maksaa 280 crediittiä ostaa cultille jos tiedosta on apua.
Samat säännöt löytyvät Necromunda Outlanders kirjasta vm.1996.
Sieltä löytyy säännöt myös Genestealer Magusille ja Genestealer hybrideille, kuten myös muutamalle muulle alienille (Eldar, Gretchin, Ork), olennolle (Beatmen, Cultist, Mutants, Brood Brothers, Scavvies) ja joillekkin erikoisuuksille (Chaos Space Marine ja demonit).

Re: Necromunda ja ilkeät Tyranidit

Lähetetty: La 07.01.2012 22:23
Kirjoittaja Sergeant
Käytössä oli viime pelissä vain yksi genestealer, joka ei lopuksi edes kuollut. Stealer aiheutti pelkoa ja raateli jengiä vaikka oli yksin.

Statsit olivat seurvaavat ja ne toimivat mainiosti.

Genestealer: M2D6, WS6, BS0, S4, T4, W1, I5, A4, LD10, AS 5+ (aiheutti pelkoa ja ei mennyt pinnediin)
Injury oli seuraava: 1-4 FW, 5 down ja 6 OOA. Hahmo kulki aina kohti lähintä mallia.

Myös spore minet toimivat hyvin pelissä. Minea oli kolmea erilaista räjähtävä, happo ja kaasumiina.
Spore mine: MD6, WS0, BS0, S0, T3, W1, I1, A0, LD5, AS- (Kulkee randomisti, esim scatter dice heitolla)