Heroquest

Teräratas
Valvoja

Re: Heroquest

Viesti Kirjoittaja Teräratas » Ti 11.03.2008 12:54

ajappat kirjoitti:Onko sitä suomenkielisen version nimeä suomennettu?
HeroQuest siinäkin kannessa isolla lukee. Pienemmällä sitten "Suuri seikkailu".

tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp » To 13.03.2008 10:04

HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Galthan

Viesti Kirjoittaja Galthan » To 13.03.2008 23:09

http://www.fantasyflightgames.com/descent_va11.html
Vähän ärhäkämpi manttelinperijä
commodore 64

Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog » Pe 14.03.2008 18:02

:) hymiöt ei ole tosikoille :)

Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari » Ti 15.04.2008 23:29

ajappat kirjoitti:Onko sitä suomenkielisen version nimeä suomennettu?
Hero Questin? ei ole.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.

WindRaider

Viesti Kirjoittaja WindRaider » Su 25.01.2009 17:08

Onhan tämä tredi jo lähes vuoden vanha, mutta en halunnut uutta ketjua aloittaa vain yhden kysymyksen vuoksi.

Eli, kaverillani on HeroQuest suomeksi. Tarkastuksen jälkeen kaikki osat näyttivät olevan tallella. Figuja ei ole yritetty maalata ja ne ovat hyvässä kunnossa. Muistiinpano papereista ilmeisesti lähes kaikki ovat käyttämättömiä. Sääntövihkoseen on kirjoiteltu kuulakärkikynällä paikoin jotain omia sääntövirityksiä. Boksin yksi kansipuolen saumoista on revennyt pahasti. Kaverini ei ole kertaakaan kyseistä peliä pelannut, joten ilmeisesti hän on saanut sen jostakin käytettynä. Hän olisi valmis myymään pelin minulle, koska ei itse sitä tarvitse.

Joten kysyisin, että mikä olisi sopiva hinta pelille nykypäivänä? Olen jo jonkin aikaa etsiskellyt sopivaa hintaa. Joku taisi joskus huuto.netissä myydä HeroQuestinsa, josta puuttui paljon figuja ja ovia, hintaan 25e.

Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas » Su 25.01.2009 21:42

WindRaider kirjoitti:Onhan tämä tredi jo lähes vuoden vanha, mutta en halunnut uutta ketjua aloittaa vain yhden kysymyksen vuoksi.

Eli, kaverillani on HeroQuest suomeksi. Tarkastuksen jälkeen kaikki osat näyttivät olevan tallella. Figuja ei ole yritetty maalata ja ne ovat hyvässä kunnossa. Muistiinpano papereista ilmeisesti lähes kaikki ovat käyttämättömiä. Sääntövihkoseen on kirjoiteltu kuulakärkikynällä paikoin jotain omia sääntövirityksiä. Boksin yksi kansipuolen saumoista on revennyt pahasti. Kaverini ei ole kertaakaan kyseistä peliä pelannut, joten ilmeisesti hän on saanut sen jostakin käytettynä. Hän olisi valmis myymään pelin minulle, koska ei itse sitä tarvitse.

Joten kysyisin, että mikä olisi sopiva hinta pelille nykypäivänä? Olen jo jonkin aikaa etsiskellyt sopivaa hintaa. Joku taisi joskus huuto.netissä myydä HeroQuestinsa, josta puuttui paljon figuja ja ovia, hintaan 25e.
Hinta vaihtelee edelleenkin välillä 10-200 euroa, joten vaikea on sanoa mikä on "sopiva" hinta. Toki tärvelemätön yksilö on aina arvokkaampi kuin kaltoinkohdeltu. Minusta 50 euroa on varsin kohtuullinen hinta tuolle perussetille ilman lisäosia. Sillä rahalla saa kaupasta useimmat uudet lautapelit kuitenkin, joten se on sinäällään käypä hinta lautapelille. Normaalistihan käytetty lautapeli toki olisi jonkin verran halvempi, mutta 20 vuotta vanhasta pelistä on kuitenkin kyse, niin väkisinkin jonkinasteinen harvinaisuus toki on kyseessä kun peliä ei enää vuosiin ole valmistettu, vaikka toki noita vielä suht paljon myynnissä pyöriikin. Ja kyllä sen pelin tosiaan viiteen kymppiin varmasti saa jos jaksaa hetken etsiskellä. Parilla kympillä saa yleensä niitä rahjäisempiä kappaleita ja tuurilla kirpparilta tuon löytää vitosella tai kympillä ja saattaa saada alkuperäisissä muoveissa olevan tai likipitäen tyhjän laatikon miten nyt sattuu tuuri käymään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut”