[Space Crusade] Marinien puolustusarvo?

Scythas

[Space Crusade] Marinien puolustusarvo?

Viesti Kirjoittaja Scythas » Ke 03.08.2005 21:49

Löytyipä tämä vanha huippu peli kaverin kätköistä ja päätimme pelata, mutta kun emme koskaan tätä ole kokeilleet niin ongelmia ilmeni.

Ongelmani on seuraava ja perin yksinkertainen:

Sääntökirjassa lukee, että kaikilla yksilöilllä on puolustusarvo. Kloonien kohdalla tämä lukee siinä levyssä, mutta missä lukee Marinien puolustusarvo? Luettuani sääntövihkosen moneen kertaan läpi en sitä löytänyt. Ainoastaan että heillä on 1 voimapiste ja kersantilla kuusi.

Mutta mitenkä kun vihollinen ampuu, niin mikä pitää yllittää että tuo voimapiste(wound) lähtee pois ja marine kuolee?

Itse kaverien kesken pelasimme että marinien puolustusarvo on 2, koska myös kaaos marineilla puolustusarvo on 2, mutta eihän gw:n peleissä logiikalla pärjätä.

Miten on, onko teillä uudempi painos jossa tuo lukee, vai miten olette itse tätä peliä pelanneet?
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net

Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek » Ke 03.08.2005 22:13

Universumisotureiden (ei mariinien, ärh! ) puolustusarvo on se kaksi. Se löytyy asetietopahveista. Heti otsikon alla mosujen puolella.

Ampuessa pitää heittää yli puolustusarvon.

Niin ja eikös kessulla ollut kolme hopsua ja se sai sitten niitä lisää kun keräsi mitaleja, vai omianiko muistelen?

Niin ja kutuppa minutki pellaamaan sitä. :)
Sikamageita figuja KATSO!

Ihme ulinaa. - Rune

Fluffipelaaminen on mielentila. - AgeofSignar116

Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas » Ke 03.08.2005 22:25

Aha, en kyllä niistä asetietopahveista mitenkään saanut sitä silmääni.

Kersantin hopsuista en kylläkään voi muistaa. Kaverilla kun tosin pelattiin niin en voi nyt tarkistaakkaan, saatikka kutsua sinua kylään pelaamaan kun kaverin se peli on eikä sitä minulla täällä ole.
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut”