Space Hulkin paluu

Monsterizer

Re: Space Hulkin paluu

Viesti Kirjoittaja Monsterizer » Ke 09.09.2009 00:45

Tuli noita kolme boxia hankittua fantsusta. Kaksi pelaamista varten ja yksi varaosiksi. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Edelliset spacehulkit omistavana täytyy sanoa, että on muuten hyvin kakkos ja ykkösedikan säännöt blendattu yhteen. Komponentit aiheuttaa orgasmia vastaavan olotilan.
täh?

Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli » Ke 09.09.2009 07:54

Monsterizer kirjoitti:Tuli noita kolme boxia hankittua fantsusta. Kaksi pelaamista varten ja yksi varaosiksi.

Fiksu veto. Itseäni nyt hieman harmittaa, kun olisi pitänyt ostaa toinen boksi myös varaosiksi, kun nuo pikkutilpehöörit tuppaa kuitenkin jossain vaiheessa häviämään/hajoamaan. No nyt on enää turha rimpuilla.
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...

Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni » Ke 09.09.2009 10:24

Saiko Fantasiapeleistä sen -20% Space Hulkin ostaessa?

Tuli tilattua täydellä hinnalla, ja vaikka peli hienolta kuvissa näyttääkin, niin kyllä se pikkaisen lompakkoa kirpaisee.

Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki » Ke 09.09.2009 12:25

Monsterizer kirjoitti:Tuli noita kolme boxia hankittua fantsusta. Kaksi pelaamista varten ja yksi varaosiksi. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Edelliset spacehulkit omistavana täytyy sanoa, että on muuten hyvin kakkos ja ykkösedikan säännöt blendattu yhteen. Komponentit aiheuttaa orgasmia vastaavan olotilan.
Aika ryökäle olet. Nyt joku jäi ilman. Tosin en minä muahahhahhaa. Vai että varaosiksi :D. Tuskin se sentään niin nopeasti kuluu. Tai enhän minä tiedä teidän pelaamistavoistanne. Olishan sitä voinut toisen hommata keräilymielessä, mut yksikin oli jo melko kallis investointi. Voi kyllä edelleen olla, että tuota tulee vielä "rajattu" erä esim. jouluksi.

Itselläni nuo komponentit vaikuttavat kaikki ihan ehjiltä vaikka en ole alkanut sitä vielä pahemmin purkamaan. En kuitenkaan havainnut repsottavia/katkenneita osia ja ainakin tiimalasi on ihan ehjä. Sääntöjä olen ehtinyt tässä vähän lukaisemaan ja vaikuttaa ihan ok peliltä.
Modern cars - they all look like electric shavers.

Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko » Ke 09.09.2009 12:43

Yhen tiimalasin olen havainnu, missä hiekka oli takertunut jotenkin, ettei se valunut kunnolla.
Luumumehu on soturien juomaa

Mazikainen

Viesti Kirjoittaja Mazikainen » Ke 09.09.2009 13:46

Rakath kirjoitti:Omassa paketissa ainoa vika oli Librarianin katkennut kirves. Tosin ostin pelini ihan fyysisestä kaupasta, että boksi ei joutunut Postin Kustin raakaan interkontinentaaliseen käsittelyyn.
..Siinä missä fyysiseen kauppaan tuotteet saapuvat mystisellä teleportaatiolaitteella välttääkseen interkontinaalisen kuljetuksen!
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.

Rakath
Maalajakisälli 2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakath » Ke 09.09.2009 14:14

No, ne taitaa kuitenkin tulla isossa lavassa keskusvarastolta keskusvarastolle jonninmoisen rekan kyydissä. Eikä niitä paiskota miljoonaa kertaa lajittelukeskuksesta lajittelukeskukseen, ja lopuksi ärtyneen kesätyöntekijän toimesta pakettiauton peräseinään.

Ainakin itse on huomannut postinjakelussa lisääntyneen viime aikoina hällä väliä -asenteen. Paketit saapuvat vähäs missäkin kunnossa, joskus ylisuuria paketteja on väkisin ängetty postilaatikkoon. Revi sitä sitten irti apinan raivolla vesisateessa - samalla tietysti muut laatikkoon runnotut lehdet ja kirjeet olivat läpimärkiä.
Valitukseen sanottiin "voi voi". Mitäs tilasit.

Ja yhteen väliin laatikossani oli aivan väärän ihmisen posteja vähintään kerran viikossa. Sekään valitus ei tuottanut näkyviä muutoksia.
Olen melko varma että samaan aikaan kadonnut leffatilaukseni oli jaettu väärään paikkaan, josta epärehellinen kädellinen ei sitä palauttanut Postin kiertoon.

Mutta. Tämä ei liity enää asiaan mitenkään :)

Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli » Ke 09.09.2009 14:48

Tällä kertaa meni kyllä toisinpäin kuin rakath väittää.
boostep kirjoitti:Valitettavasti Suomen Space Hulk toimituksesta oli suuri osa tuhoutunut rahtilaivassa ja siitä johtuen mekään emme saa valmistajalta näitä tarpeeksi
Tilasin oman pakettini boostepistä joten jäin ilman omaa, harmi sinänsä, noh täytyy vain sitten toivoa että tulee toinen tilaisuus hankkia peli.
Sitten on vielä jotain ketkuja jotka ovat niitä useampia kappaleita hamstranneet... mokomatkin.

Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko » Ke 09.09.2009 14:53

Tietenki sattumia sattuu.

Minua aikanaan ärsytti kovasti, kun Info kirjakauppa myi halvalla 50mk kappale Space Crusade pelejä joulun jäljiltä. Justiinsa olin aikomassa mennä ostamaan itselle oman kappaleen, kun kaveri tuli leuhkimaan, että ostin kaksi viimistä. Voi itku.
Luumumehu on soturien juomaa

Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic » Ke 09.09.2009 20:37

Cacodemoni kirjoitti:Saiko Fantasiapeleistä sen -20% Space Hulkin ostaessa?
Kyllä sai.

Omassa kappaleessa ei pahempia vaurioita ole, ainoastaan se telaketjuilla kulkeva leivänpaahdin oli jättänyt antenninsa valurankaan ja lähtenyt itse karkuteille. Kokonaisuutena vaikuttaa lupaavalta ajanvietteeltä, vaikka satunnaista hypistelyä syvemmin en ole vielä perehtynyt. Terminaattorit nyt eivät ylidynaamisine poseerauksineen vastaa omia mielikuviani, vielä joutuu miettimään mitä näiden kanssa tekisi. Pakata aikakapseliin ja myydä satojen prosenttien voitolla viidenkymmenen vuoden päästä?
ur ballz r p3ndul0us & w34k

MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH » Ke 09.09.2009 21:09

peliä on saatavilla vielä ainakin lautapelit.fi:stä
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head

Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni » Ke 09.09.2009 22:25

Neurotic kirjoitti:
Kyllä sai.
Ei olis pitäny kysyä :/
MakeH kirjoitti: peliä on saatavilla vielä ainakin lautapelit.fi:stä
Tuolta itsekin tilasin eilen, syynä Boostepin järkyttävä 7,40€ postimaksu.

Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune » To 10.09.2009 10:44

Löytyy nyt täältäkin. Ostettiin poikien kanssa Ostiumin viihdekäyttöön ja turnauksiin mahdolliseksi oheistekemiseksi. Itse kun olen katsellut paketin sisältöä nyt, niin en törmännyt mihinkään epämääräisyyksiin tai hajonneisiin osiin. Kaikki oli hyvin ja kivasti kunnossa, ja säännöissä ja tehtävissäkin kivasti lisäjuttuja, kun itse olen pelannut elämäni aikana vain sitä alkuperäistä, missä oli kuusi tehtävää ja erikoisaseina fleikka. Assault cannon, termiksien lähisaseet ja librarian olivat minulle ainakin ihan uutta. Mariineilla tulee olemaan puolet hauskempaa tällä kertaa.

Ja WUU pitfall skenalle. :D Son hiiiieno.

Eniveis, nyt pitäisi vain vielä varmaan jaksaa koota nuo napit joskus ja miettiä josko ne maalaisi. Hieno setti kaikin puolin, kaikesta huolimatta.

Kysmys: Voiko mariinilla olla sekä overwatch, että guard päällä samaan aikaan?
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic

Yuzat
Fantasiapelit

Viesti Kirjoittaja Yuzat » To 10.09.2009 11:51

Cacodemoni kirjoitti:
Neurotic kirjoitti:
Kyllä sai.
Ei olis pitäny kysyä :/
MakeH kirjoitti: peliä on saatavilla vielä ainakin lautapelit.fi:stä
Tuolta itsekin tilasin eilen, syynä Boostepin järkyttävä 7,40€ postimaksu.
Itellan hintalaskuria kun kokeilee niin huomaa että paketin lähettäminen maksaa yli kymmenen euroa lähettäjälleen. Itella boikottiin(jos olis oikea vaihtoehto), kaikki liikkeet ottaa jo muutenkin takkiin lähes kaikissa postikuluissa... :(
Fnord

MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH » To 10.09.2009 12:40

Kysmys: Voiko mariinilla olla sekä overwatch, että guard päällä samaan aikaan?
Ei, asettuminen toiseen rikkoisi toisen olemassa olevan
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head

Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki » To 10.09.2009 13:36

Perun puheeni. Minultakin löytyi boksin pohjalta pari irtokynttä. Aika hirveää.
Itse kyllä maalaan ehdottomasti nuo kyseiset figut ja tyrkyissä voisi pitäytyä ihan tuossa klassisessa(?) värityksessä tai sitten käyttää jotain tuollaista aika yksiväristä väriteemaa: http://i31.photobucket.com/albums/c358/ ... xCMON1.jpg
Toimii tuollaisissa ötököissä oikein hyvin.

Vähän vaan mietityttää noi marineiden alustat. joku oli jo ehtinyt maalaamaan yhden cmoniin ja siinä oli muuten tuollainen perusalusta mitä niillä boksin termuilla on, mutta siihen oli rakennettu lattiatekstuuria yms. Vois ne tietty jättää mustiksikin, vaan vähän tylsän näköisiä ne kyllä olis.

Tuli tästä vielä mieleen sekin, että kyllä noi figut on minusta ainakin ihan hienoja ja en nyt tiedä, että miten muut ne oikein näkevät. Hienojahan niistä tulee kun vaan viitsii maalata ne huolella. Eihän se hienokaan skulpti näytä miltään jos sen vaan sottaa.
Modern cars - they all look like electric shavers.

Rakath
Maalajakisälli 2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakath » To 10.09.2009 13:56

Itse jos pitäisin nuo Terminatorit, niin laittaisin niille oikean basen. Nyt on melkein mahdoton aina tietää, mihin päin se termis katselee. Naama tuijottaa johonkin päin, ja kumpikin käsi harottaa mihin sattuu. Semmoinen neliskanttinen 25mm base, joita Fabassa oli ennen Lizardmen Sauruksilla, voisi olla passelin kokoinen.

Tuo terminatoreiden hienous on tietysti makuasia, itselle ne ei vain missään nimessä iske. Liikaa turhanpäiväistä lappua, korua, hilua, narua ja pylpyrää joka puolella. Niin, ja ne asennot on tosiaan aivan liian akrobaattiset siihen nähden, miten hitaita tallustelevia tankkeja noiden kuuluisi olla.
Muutoinkin nuo uudet GW:n figut ovat järjestään täysin hengettömiä. Onko ne sitten sitä uutta tietokone-skulptausta, joka niistä tappaa kaiken persoonallisuuden? Ero vanhempiin figuihin on minun silmissäni sama, kuin käsintehtyä antiikkituolia vertaisi Ikeasta ostettuun halpatuontijakkaraan.
Kuten sanoin, makuasioita.

Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah » To 10.09.2009 14:17

Rakath kirjoitti: Tuo terminatoreiden hienous on tietysti makuasia, itselle ne ei vain missään nimessä iske. Liikaa turhanpäiväistä lappua, korua, hilua, narua ja pylpyrää joka puolella. Niin, ja ne asennot on tosiaan aivan liian akrobaattiset siihen nähden, miten hitaita tallustelevia tankkeja noiden kuuluisi olla.
Muutoinkin nuo uudet GW:n figut ovat järjestään täysin hengettömiä. Onko ne sitten sitä uutta tietokone-skulptausta, joka niistä tappaa kaiken persoonallisuuden? Ero vanhempiin figuihin on minun silmissäni sama, kuin käsintehtyä antiikkituolia vertaisi Ikeasta ostettuun halpatuontijakkaraan.
Kuten sanoin, makuasioita.
Juuh, itse taas olen sitä mieltä että itse terminaattorien koristelu on paljon hienompaa ja sopivampaa kuin 40k:n omissa versioissa, koska kehikoissa tulevat lisäbitsit ovat kaikille pinnoille sopivia, tasaisia ja elottomia koristeita kun taas noissa valmiissa skulpteissa koristeet, viitat jne. elävät hahmon asentojen mukaan ja jopa näyttävät siltä että olisivat olleet toistasataa vuotta panssarin päällä, kuten taustatarinan mukaan kuuluukin.

Mutta kuten muissakin mariineissa, typerät kypärät tekevät niistä ilmeettömiä koomisia tanssijoita dynaamisine asentoineen, samat asennot mutta paljailla päillä (tai rebreatherin kanssa kuten esim. Gideonilla) nuo olisivat olleet lähes täydellisiä figuja. Kuten Rakath mainitsikin niin osa asennoista kuitenkin on liian vauhdikkaita hulkin ahtaisiin käytäviin ja jalkojen asentojen vaippasyndrooma jatkuu, mutta tuohan on GW:llä ollut pitkään tehokeinona halutessa saada leveyttä modelille.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.

Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore » To 10.09.2009 14:33

Nyt puhutaan kuitenkin mariiniveteraaneista veteraaneimmista, eli terminaattoreista. Jos heitä ei ole hukutettu erilaisiin ansiomerkkeihin ja litanioihin niin ei ketään. Realismiin on ihan turha vedota kuitenkaan, kun puhutaan muka 40000-luvusta ja jostain ihme alieneista samassa lauseessa...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul

Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni » To 10.09.2009 20:37

Yuzat kirjoitti:
Cacodemoni kirjoitti:Itella boikottiin(jos olis oikea vaihtoehto)
Amen.

Itselläni on suunnitelmissa laittaa ainakin Genestealerit pyöreille 25 mm alustoille. Terminatorit ja Broodlord ovatkin sitten hankalempia, niille koitan tehdä irroitettavat 40 mm alustat.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut”