Lore of maw - vitsi vai ei

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Ninnuli

Lore of maw - vitsi vai ei

Viesti Kirjoittaja Ninnuli » Su 20.04.2014 08:23

lueskelin tuossa ogre stronghold sivustoa ja osui siel silmän keskustelu tuosta lore of mawista johon oli pakko kyl ilmaista itse mitä ajatelen kyseisestä loresta... tämän pohjalta ajatelin vähän herätellä keskustelua tuosta loresta kans täällä koska mielestäni kyseinen lore on vitsi (ja viel huono sellainen) kolme spellia lukun otamatta...spinemarrow,vaikka onkin signature spell on käytännöllinen koska stubbornius on aina kiva varsinkin WoC:ia vastan pelatessa ku perus bulli häviä todennäköisesti kompatin 10-0.Toothcracker on kova spelli kokemukseni mukan samoin kuin Trollguts (rege on aina kiva lisä ogre blokille varsinkin ei tulisia ammuksia/lyöntejä vastan)...mut noit spellei lukun otamatta lore on aika vitsi mielestäni.en yhtän ihmetele valloilla oleva pelautus tapa jossa otetan 4. levelin slaughtermaster ja 1.levelin butcher ja isolla maagilla pelautetan deathin tai heavenin lorea ja pikku maagi saa tyytyä käyttämän mawin lorea...pitä toivoa että seuravassa ogre kirjassa spellit olis paremmin kirjoitettuja ja lähes koko lore ei olis vitsi jolle ei voi es naura ku itke jo sen takia ku vitsi on huono...
FABA:
Ogre Kingdoms 21.2.10-8.5.14 => 21.9.14
W/D/L (2400pts) => W/D/L (2600/3250)
26/10/42 => 12/3/13

Mithrandir

Re: Lore of maw - vitsi vai ei

Viesti Kirjoittaja Mithrandir » Ma 28.04.2014 12:28

Mawin loitsut vaihtelevat laatutasoiltansa kyllä todella reippaasti, kyseessä on varmaan epätasapainoisin loitsulista mitä tästä pelistä löytyy. Itse käytän Ogreillani Signaturea, S ja T buffeja ja Trollgutsia, kutosloitsua en koskaan ole edes yrittänyt heittää ja Magic Missile- & Paniikkiloitsu ovat kasiedikassa täysin sidonnaisia niin harvinaisiin tilanteisiin jotta näille tulee käyttöä ehkä joka kymmenennessä pelissä jos silloinkaan.

Tykkään Lore Attribuutista kyllä myös, se on yksi Faban parhaista, silloin kun heittää 2+:n siitä nopasta.

On tämä Lore kaikesta huolimatta paljon parempi kuin esim. Tomb Kingien oma.

Casting Difficultyt on monessa augmentissa vaan turhan korkeat, liekö suunnittelija ajatellut jotta tulee sitten useammin Miscasteja joista menetetään woundeja ja tulee näin käyttöä Lore Attribuutille... Olen itse kokenut monet kerrat kyllä sen jotta kaksiwoundinen Butcher kuukahtaa heittäessään yhden loitsun tuplakutosilla läpi, Lore Attribuutista pyörähtää ykkönen ja miscastista S6 hitin woundi. Välillä olen onnistunut ennakoimaan tämän hauskuuden valitsemalla Toughness augmentin loitsukseni jota tuolla kaksiwoundisella Butcherilla heitän, ja tämän ansiosta miscast ei olekaan onnistunut tappamaan Butcheriani. Tämä ei tietenkään onnistu niissä peleissä, joissa Slaughtermasterillani on tuo loitsu.. Sillä on toki ward save joka yleensä pelastaa miscastien hiteiltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”